Optimus készített a csapatokról egy kis összefoglalót amit remélem mindenki elolvas. Részletekért menj a tovább gombra.
Ferrari: A Ferrari nagyon jó pilótákkal rendelkezett a 2009/2 évadban,mivel az istálló bejelentette, hogy más irányba is elszeretne indulni ezért pilóta cserék történtek! A bravúros Agoston akiben nagy tehetséget vélt felfedezni a Ferrari rögtön lecsapott a tehetségre,meglepő módon a másik Toyotás pilóta is a Ferrariban kapott helyet, azzal az indokkal, hogy a 2 csapattárs nagyon jól összedolgozik és segítik egymást! A Ferrari hivatalosan is bejelentette, hogy a következő idényre az egyéni vb és a csapat vb cím is a cél!
Brawn GP: Mivel a Brawn GP istálló egyéniben és csapatban is elhódította Vb címet nem meglepő, hogy semmin nem változtattak a csapat hivatalossan is bejelentette hogy a pilóták maradnak és hogy a címvédés a cél.
Force India: Mivel kis csapatról van szó mondhatjuk, hogy remekül teljesítettek a 2009/2 szezonban nagyot léptek előre és sokat fejlődött az istálló. A csapat első számú pilótája kitart a Force Idia melett és marad, mivel a 2 pilóta elég gyengén szerepelt így megváltak tőle és az utolsó pillanatokban megszerezték a villángyors Norbee-t a Force India is úgy véli beleszólásuk lehet a Vb címbe.
McLaren: Mivel a 2009/2 idényben meglepően gyengén szerepelt az csapat, náluk történt a legnagyobb változás is a csapat úgy vélte szintén 2-ös pilóta cserét hajt végre mivel úgy vélte, hogy mérvadó lehet az ha olyan pilótákat szerződtetnek le akik jól ismerik egymást, természetesen a volt Redbull pilóták Kepy és Klacsa nem haboztak és gondolkodás nélkül elfogadták a McLaren ajánlatát! A csapat úgy véli, hogy jobbak lesznek mint tavaly és hogy számolni kell velük.
Toyota: Sajnos a Toyotának elkelett engednie mind 2 pilótáját mivel lejárt a szerződésük és kaptak a lehetőség után, hogy nagyobb csapatokban versenyezzenek a Toyota menedzserének nagyon jó szeme van a pilóták választásbán újabb tehetségeket kerestek és úgy vélik meg is találták a pótlást Multi és Optimus személyében a csapat a következő szezon célja legalább a középmezőny!
Redbull: A csapat bejelenette, hogy takarékos üzem módba lépnek a következő idényre sajnos az autógyár pénzügyi gondokkal küzködik és a kocsi sem a legjobban halad a fejlesztések terén, de a csapat reménykedik, hogy így is a középmezőnyben tudnak maradni mivel 2 új pilóta érkezett az ujonc Szuper és Sztankovics szakértők szerint ők még képessek lehetnek pár meglepetésre!
Bmw: Sokáig vacilált a Bmw, hogy maradjon-e az F1-be a gyenge szereplés után végül döntöttek és még 1 évet maradnak. Mivel az autógyár indulása bizonytalan volt új pilóták után kellett nézniük az F2- bólérkezett Garfield és a GP2- ből Nidol tesztpilóta a tesztek alapján gyors de van még mit fejlődni minden estre a Bmw fekete ló a mezőnyben! A Bmw csapatában még egy üres hely van.
Renault: Nem meglepő, hogy a Renault nagyot akar szakítani jövőre Lionel vezetésével a csapat nagyon bízik a teljesítményére és hogy meglepetést okoz a mezőnynek szintén újonc Beax talán eddigi legjobb szerződését fogja alá írni a Francia autógyárnál. A csapat bízik benne, hogy egy-egy futamokra de dobogóra tudnak állni!
Williams: Sokat lehetett hallani hogy a Williams jövőre kis költségvetéssel fog indulni a F1-be, így felröppentek a hírek hogy 1 tapasztalt pilótát szerződtetnek és egy tehetséges ám fiatal újoncot utólag megerősítették a hírt, hogy a veterán Papi és az újonc és fiatal Tome ülnek be Williams-be!
Torro Rosso: Náluk már az elején sejteni lehetett, hogy nagy dobásra készülne megtudtuk, hogy a kocsi nagy fejlesztéseken ment keresztül a szünetben köszönhető SaMaN tudásának a közvélemény sokat foglalkozott a pilóta tehetségéről úgy hírlik a másik pilóta Ibrapapa leginkább a csapattársát fogja segíteni!