Sok kieső és nagy csaták jellemezték a futamot. A dobogó legfelső fokára végül Norbee állhatott fel. Klikkelj a továbbra és máris olvashatod a részleteket.
A silverstone-i pálya sok versenyzőnek az egyik kedvenc versenycsíkja volt, így már a tesztek során is láthattunk nem várt meglepetéseket, többek között hogy Laczko a Hotlaps-on az előkelő második helyen zárt, Agostontól 1 tizedre lemaradva, ezen kívül az első 10 versenyző egy másodpercen belül autózott a tesztek során ha a legjobb eredményeket nézzük.
Az időmérőn Agoston, Norbee, Tóth Balázs volt az első három sorrendje. Őket követték a Toro Rosso-s pilóták.
A rajt zökkenőmentesen zajlott, az első kanyart is megúszták a pilóták balesetek nélkül. Clint és Ferike értek össze kicsit, aminek Optimus nem örült hisz lesodródott a két másik versenyző koccanása miatt a pályáról. Az első körben még volt egy incidens ami több mint 5 versenyzőt érintett, és kicsit megkavarta a középmezőny sorrendjét, persze ebből a dulakodásból a nagymenők kimaradtak így ők tovább nyomhatták tövig a gázt. Nem volt meglepő hogy Laczko az első körökben igencsak jól tartotta Clint-tel a versenytempót. A Toro Rossos pilótáknak, sajnos hamar fel kellett adniuk a versenyt, de sajnos ilyen a technikai sport. Tóth Balázs nem tudta ezen a hétvégén hozni a szokásos formáját, ami így csak a 3. helyet hozta neki eredményül, hisz a vége előtt két körrel megprördült, és így nem tudta már utólérni Agostont. A versenyt Norbee nyerte magabiztosan, jó versenyzéssel, és mögötte Agoston-t intették le másodiknak.
Következő verseny Monzában lesz, ahol talán nem számít majd annyit a setupolás a pálya jellegéből adódóan, így izgatottan várjuk mit hoz a következő verseny.