Magyar Nagydíj figyelmeztetések, büntetések
Vigyuri 2010.08.22. 21:29

Kritikus kanyarok: 6-os, 13-as, 14-es Részletekért tovább ->
Az alábbi kanyarok abszolválásáról nem kívánnék előadást tartani, aki nem tudja hogyan kell bevenni, az nézze meg a 2010-es Eni Magyar Nagydíjat és választ kap kérdésére. A bukótereket a balesetek elkerülése végett építették és nem azért, hogy a pályát átszabva gyorsabbak legyenek a pilóták. A futam előtt hangsúlyozva lett, hogy ezek a dolgok szankcionálva lesznek. Íme: Multi: A futamon a leszélesítések száma megfelel a szabályoknak, és nem is áll fent a szándékosság gyanúja, ezért megtarthatja győzelmét, plusz a leggyorsabb kör is a nevéhez kerül, mivel Agoston és Zsolt Szucs leggyorsabb körei nem voltak tiszták. Gratulálunk Multi, szép volt! Noxter: Körönként minimum 1, de néha akár 3 kiszélesedés, a futam alatt több, mint 50 szándékos leszélesedés a pályán. 20. kör 15-ös kanyar – Optimus érthetetlen módon való telibe találása. Megjegyzendő, hogy megvárta, de az ütközés és a féktáv figyelmen kívül vétele mégis érthetetlen. Ez utóbbiért FIGYELMEZTETÉS jár. Következő hasonló alkalommal már büntetendő. Az előbbiekért pedig mivel a pozíciót senkitől nem akarjuk elvenni, mert egyesek kemény munkával szép eredményt értek el, így a PONTOK FELEZÉSE büntetést róttuk ki. Tehát a helyezése marad 2., de csak 5 pontot kap. Tibike: Rendszeres leszélesedés, a futam alatt a megengedettnél jóval többször. Ezek száma kb fele, mint Noxteré, de még mindig nagyon sok. PONTOK FELEZÉSE büntetés, tehát eredménye 3. hely, kapott pontok: 4 pont. Adam: Rendszeres leszélesedés a kritikus kanyarokban, büntetése PONTOK FELEZÉSE. A pozícióját ő is megtarthatja. Agoston: Gyakori leszélesedés, ami még mindig jóval több, mint a megengedett 3. Büntetése azonos az előbbi pilótákéval. A megfutott leggyorsabb körért járó pont törölve, az adott körben való többszöri pályaelhagyás miatt. Laczko: Rendszeres leszélesedés a kritikus kanyarokban, büntetése PONTOK FELEZÉSE. A pozícióját ő is megtarthatja. Zsolt Szucs: Gyakori leszélesedés, büntetése a pontfelezés. A leggyorsabb körei sajnos érvénytelenek, így Agoston helyett nem ő kapja az ezért járó pontot. A többiek már nem pontszerző helyen értek célba, de még Petss nevét megemlíteném, aki FIGYELMEZTETÉSben részesül a futamon való magatartásáért. A lekörözéseknél nem kell padlóig a fékbe lépni, hiszen láthatod, hogy Optival mi történt így. Petss mivel kiesett a futamról, ezért nem pontfelezést, hanem a következő időmérőn való +5 rajtkockás büntetést kap. Levente Ujj szintén 5 helyes rajtbüntetést kap, amiért első szárny nélkül félrehúzódás helyett harca szállt a mögötte haladókkal. Ha valaki fellebbezni szeretne, az a hozzászólásokban tegye meg, de jelezni szeretném, hogy nem fogunk elmagyarázni senkinek sem olyan dolgokat, amiket a replayben ő maga is megnézhet. Elég sok kutatómunka előzte meg ezt a cikket, légyszi ne nézzétek semmibe.
|
Nem amatőr a liga, csak figyelmetlen emberek is vannak.
1. Az a ciki hogy tudjátok nagyon jól, mettől meddig lehet menni! De nem ez az első, hanem hogy kifogásokat keressünk!
2. Nem tudja egy két ember a szabályokat még mindíg időmérőn!
3. Bekapcsolt MSN-el versenyeznek emberek! Laggolva!