Témaindító hozzászólás
|
2008.05.22. 12:25 - |
----------------------------------------------------------- |
Sziasztok! Cares vagyok. Kérdezted Norbi az időmérő 2-ik etapját és utólagos elnézésed, amiért nem tudtam rá válaszolni akkor. Nem tudom mennyire leszek érthető :) Az van, hogy ugye otthoni szerveren variálhatok dolgokat, akár átírom a fájlokat és kész, de obinetesen elég korlátozottak vagyunk. Ezért maradt a szabadedzés és majd az időmérére váltva csak az első tíz lép pályára megtankolva verzió. Mivel úgy tudom teljesen ugyanazokat rakatjátok fel a szerverre, 2008 full stb, ezért ugyanannak kellene majd nálatok is lennie. Mégpedig, ha az egységes beállítások ki van választva, akkor időmérőre váltva, nem engedi maga a játék a változtatási lehetőségeket a kocsin. Pontosabban, amint megkezded első mért köröd. Amíg nem kezded el első gyorsköröd, addig akármelyik setupot betöltheted a garázsból, de utánna, zárolja a legtöbb dolgot, csak apró módosításra van lehetőség, pl első szárny, motorteljesítmény... De az első etapos benzint nem tudod már állítani és másik setupot sem enged betölteni. Tehát ha valaki 3 körre megtankolva megy ki, akkor 3 körre való benyával kell a versenyt is kezdenie. Nem kell semmiféle ellenőrző progi. Egy dolog van még, 15 perces időmérőn elkezded fogyasztósdi köröket és 3-4 percel a vége előtt, boxba be lehet ugye menni, ha kérem a boxkiállást, nálam alap "s" gomb ugye, majd az lcd-n leviszem a benzint a legkevesebb mennyiségre, így nem tankolnak rá a kocsira, csak gumit cserélnek, így tudunk egy-két gyorsabb kört futni, azzal a benzinnel, ami maradt a járgányba, a boxkiállás előtt. Ha van kérdés, nyugodtan kérdezzetek, ha tudok rá válaszolni :) Na sok sikert Nektek! Azt mikor kezdtek már? :) |
Gyurika, te máér annyi lehetőséget kaptál hogy már megszámoplni nem tudom. Talán most az oldalt szeretnéd törölni? Isten őrizz, hogy gyere. Téma sztem lezárva
VIssza az f1 be: benzines im legyen!:) |
És, nem jössz vissza versenyezni? Elkellene pár tapasztalt tag is. |
ok-ok, de ebből már annyiféle hülysékedés vót hogy.., azért kéne betiltani az újrajtot hogy mindneki komolyan vegye, és nem legyen kamikaze esenki, de ha megint behozunk iylen 3 autós kiesettet nem fogunk előre lépni soha. ez az én véleméynem, és ezért is kell még bérelt szerón is amjd 20 emberrel gyakorolni a rajotkat , hogy ne legyen kamikaze eksön, én meg majd csak akkor indítom a torpedót ha angyon kell |
Sztem is is jó az elképzelés: gumikopás-normál, versenytáv-75%, mechanikai hiba-nincs.
Az időmérőn sztem menjünk tetszőleges benyával, de sztem ez nem számít annyira. Viszont a safety car az hülyeség.
A rajtbaleseteknél viszont sztem legyen max 3 ismétlés, mégpedig azért, mert gondoljatok bele, hogy kvalin elértek egy jó eredményt, az elejéről rajtolhattok, erre valami kamikazee pilóta hátulról kiüt. Sztem ha valaki ezt átéli, akkor kérné az újrajtot. De újrajt csak akkor lenne ha min. 3 autó esik ki. |
Sziasztok! Ennyi idő béke után nem kaphatnék valami feladatot én is? Nem versenyezni szeretnék, csak részt venni a liga életében. Kizárólag oldallal, vagy adminisztratív dolgokkal kapcsolatosan gondolkodom. Ha nem, az se baj, csak pls válaszoljatok! |
A 75%-os versenyt és az 1x-es fugyasztást-kopást mindenképp támogatom. A 2 etapos időmérő is kellene, de szerintem a körök számát és az üzemanyagmennyiséget semmilyen formában nem kéne szabályozni, az nyerje az időmérőt aki a leggyorsabb, a versenyre kiépített taktika ne befolyásolja az időmérő eredményét. Az új rajtról pedig annyit, hogy csakis akkor lehetne ha valaki egy másik versenyző miatt be kell hogy fejezze a futamot, tehát ha nem önhibájából esik ki. A balesetet okozó személyt pedig akár ki is lehetne zárni az adott futamról, ha szándékosan csinálta, vagy ha elkerülhető lett volna a baleset. |
Akkor azt a futamot Bernd Mayländer nyerte.
Köszi a segítséget. |
Gondoltam, megosztom a tapasztalataimat, mint volt ligatársatok
A 2. etapos időmérő igen egyszerűen megvalósítható. A Zolettiék féle ligában ez úgy van megvalósítva, hogy az első etap a szabadedzésen zajlik. Nálunk 20 perc, és max 12 kör. Így mindenkinek bőven van ideje jó időt teljesíteni (bár 4 futam alatt csak egyszer jutottam be a 10-be).Miután kialakult a sorrend, csupán tovább kell léptetni az időmérőre, és csak az első 10 jön ki, megtankolva.
Még egy dologra felhívnám a figyelmet, ez pedig a safety car. Nagyon csúnya dolgokat tud művelni. Sajnos tapasztalatból mondom, hogy a mezőnybe össze- vissza sorol. A legutóbbi futamunkon pedig kizárt mindenkit... Szóval vigyázzatok magatokra.
Sok előzést és jó versenyzést kívánok nektek. |
Ne legyen új rajt! Tömegkarambólnál úgyis bejön a merdzós csávó |
Hát igen! 20 versenyzőnél elég nagy az esélye a rajtbaleseteknek, főleg a szűkebb, hülyébb pályákon (mint pl Melbourne is).
Tényleg a legegyszerűbbnek az tűnik, ha nincs új rajt. Az óvatosságot azzal is lehetne növelni, hogy a balesetet okozó, becsúszó, torpedózókat a futam után (mivel nincs online versenybírónk) - a reply alapján - keményen büntetni kellene. (Akár kizárás is lehetne a köv. futamról) |
még van egy szabály ami körül lehet nagy vita, az pedig az új rajt, sztem elkéne törölni az új rajtot, vagyis soha nem legyen új rajt! |
jaja, úgyis jó, és akkor elkerülhető a nagy tumultus a utsó etapban.., de akkor benya elenőrzés leehtséges ugye? és sztem a büntetési ötlet is elég jó |
Szerintem a 2. etapban már ne lehessen visszatankolni amit a versenyző elfogyasztott, így meg lehet úszni a benzinfogyasztós részt |
nah szernrintem így nézne ki jól:
Versenytáv :75% ,
üzemanyagfogyasztás:Normál vagy 1 szeres nem tom melyk a jó:D
gumikopás 1 szeres
mechanikai hibásodás ne legyen sztem
im:
két etapban bonyolódjon le,
az első etap: 15 perces, mindneki annyi benyával megy ammennyivel akar, a cél az első 10-be kerülés, korlátlan körszám
második etap: 10 perc , az első tíz már versenyre megtankolt benzinmennyiséggel körözget amin nem változtathat a versenyre meg, (erre tán van egy progi, mert csináltunk már benzines im-et egykor..) és korlátlan körszám, aki mégis vátozatana rajta versenyre azt utólag kizárjuk a versenyről és +10 helyes büntetést kap a következő versenyre, hogy vegyük komolyan |
2 etapos IM et lehet csak csinálni bérelt szerveren, ezt modnta nekem Cares.
Am én úgy csinálnám hogy 15 perc lenne az első etap a 2. etapra már csak 10 ember menne, és az legyen pl. 10 perc de benzines, de a versenyre visszalehet tankolni amit elfogyasztottál.
75% táv 1X gumi és üzemanyag, ezt helyeslem én is |
Zolettiéknél 100%-os versenytáv van, és mechanikai meghibásodás is van.
A két (vagy három) etapos időmérő lenne a praktikus, amennyiben összejön a 20 versenyző.
Az első etapot mindenképpen a leghosszabbra kellene hagyni, mivel akkor nagy tumultus lehet a pályán. Az utolsó etapban lehetne a megtehető körök számát is korlátozni, és versenyre tankolva futni azt a 10 percet.
A tankolt mennyiségek kiolvashatók utólag az egyik file-ból. (Ezt akár egyénileg is megnézheti mindenki a futamok után a SZL által készített kis kiolvasó progi segítségével.)
A ligánkban az 50%-os versenytávot, 2-szeres gumi- és benzifogyasztással szavaznám.
De elfogadhatónak tartom a 70-75%-ot is, 1-szeres gyumi- és benyafogyasztással. Bár, minnél hosszabb a táv, annál inkább előjönnek a versenyzők közti sebesség különbségek a futam végére. Ergo, az utolsó harmadra már alig lennének csaták, mert elszakadnak egymástól az autók, és több lekörözés is lenne.
Támogatnám a no vagy a low TC-t is és az esős futamokat is. :)
*** Fly McLaren! *** |
Ja, és azt hogy csináljuk meg, hogy mindenki tuti annyi benyával is induljon? Ki lehet azt valahonnan olvasni? |
Szerintem is lehetne 2 etap.De úgy lenne jó ha a 2.-ban annyi üzemanyaggal keljen menni amennyivel a versenyen mész.A 75%-os futamot hosszúnak tartom.Az sokáig tart,de ahogy dönt a többség.A gumikopás jó így.Csak az a szép vizes eső,az nagyon hiányzik!! |
Szerintem is 2 etaposra kell venni az időmérőt,hogy az élmenők is -ahol sokszor csak tized különbségek vannak-tisztább körülmények között döntsék el az értékes helyeket.Ha 70-75% a futam,akkor 1x gumi meg fogyasztás,ez nem is vitás sztem.Viszont kérdés így mennyi ideig fog tartani az egész procedura(plusz időmérő,plusz táv) és belefér-e mindenkinek...vagy korábban kell kezdeni.
Nekem mindegy:) |
[24-5] [4-1]
|