Témaindító hozzászólás
|
2009.07.07. 10:59 - |
____________________________________________________________________ |
Időmérőn sikerült elérnem egy ahhoz képest hogy a futam előtt 1 órával lett jó a gém: 3. helyet.
A rajtom jó volt, de Ferike mondhatni beragadt előttem és lekoccoltam, ennek köszönhetően sokan megelőztek, és majdnem az utolsó helyről kezdtem meg a felkapaszkodásom. Az első etapomban küzdöttem jópár emberrel, de nem volt igazi a tempóm a sérülések miatt, ezért az élmezőny elhúzott tőlem. Aztán valaminek köszönhetően a két Renaultos rátalált Norton autójára az ideális íven, így bejött a Safety Car. A lassú körözgetésnek köszönhetően (nem vagyok ahhoz hozzászokva), elbambultam és belementem az előttem haladó csapattársamba... no comm. A következő kiállásomig ugyahogy kihúztam, de a Safety után kaptam egy 10mp-es büntetést... a semmiért megintcsak, miközbe mentem letölteni, még gyorsan is mentem a boxba, így boxutcaáthajtást is kaptam... Aztán a 3. kiállásom már a boxlátogatás volt, ezekután jó tempót tudtam menni, egészen a 4. helyig meneteltem, mivel vége lett a futamnak. Az utolsó előtti körben megfutottam a leggyorsabb kört.
Ahhoz képest hogy milyen kaotikus futamom volt, elégedett vagyok a kevés tesztelés ellenére...
Jó felkészülést Angliára mindenkinek! |
Sziasztok!
A felkészülésem remekül ment. Folyamatosan a többiek előtt voltam, legalábbis ami az időeredményt illeti.
Az időmérőre épphogy hazaértem, így nem is igazán ment az időmérő. de a negyedik hely így is elég szép volt.
A rajtot jól kaptam el, Vigyuri mögött a második helyen fordultam. A második kanyarban azonban Arba eltalált hátulról, és eredhettem a mezőny után. Küzdöttem párszor, és már a negyedik helyen voltam. Folyamatosan hoztam fel az előttem lévő ferikét. Már 10 mp-re volt amikor Norton rossz helyen parkolta le a verdát, és 250-el belerongyoltam. Nem haragszom se Arbara se Nortonra a történtek miatt.
Bocs hogy csk most irtam meg a nyilatkozatot de sokminden közbejött a héten. Amint észrevettétek a liga honlapja sem igazán frissül. Ez is nnak köszönhető. A héten még az idei szezonban való indulásom is kérdőjeles volt, de szerencsére az megoldódott, viszont alig tudok majd tesztelni, szóval inkább csak jövök, mint ténylegesen versenyzek. Peace all
Kepy megpróbálta megírni a nyilatkozatát, de nem tud hozzászólni..... |
Elsősorban nagyon örülök, hogy viszonylag jól fel sikerült készülni a hétvégére, hiszen a 2 Ferraris indulása az utolsó napig nem volt biztos.
A tesztek alapján láttuk, hogy a sebességünk nem is olyan rossz, gyorsan alkalmazkodtunk az új szabályokhoz.
Az időmérő edzésen egy gyorskör bőven elegendő volt a továbbjutáshoz, a Q3-ban pedig a 2. helyet annak tudhatom be, hogy elég spórolós kört futottam, nehogy hibázzak. Ezt azért tettem, mert tudtam, hogy a taktikám lehetővé teszi a jó rajtot.
A futamon mindezt kamatoztattam, az élen tudtam harcolni, és a kiváló stratégiámnak köszönhetően egész hihetetlenül, de meg is nyertem a versenyt. Szeretnék gratulálni csapattársamnak, elértük azt amit terveztünk erre a versenyre. Silverstone-ba nem viszünk semmilyen új elemet, de a csapatmorál ott is meglesz. Jó felkészülést mindenkinek! |
sziasztok
IM: sajnos a tesztekhez képest jóval lassabb voltam így nem is jutottam be a Q2 be...
Verseny: 11 helyről rajtoltam, de sokan koccantak az elején és a második kanyar után már az 5 ik helyen találtam magam. A tempóm nem volt megfelelő így fokozatosan csúsztam hátra és hátra. A safety car után valamiért a 4 ik helyre rangsorolt. Arba a csapattársam ment előttem. Én a gumijaimat megfelelő hőmérsékletűnek éreztem. Amikor a safety car bement csak a 100 as táblára figyeltem hisz ott szoktam fékezni Arba pedig előttem volt 1.5 másodperccel azt hittem simán beveszi a kanyart de a hideg gumik miatt óvatosabb volt így beleszálltam. Ezzel mindkettőnk versenyének vége. Christian Hornerrel is volt egy beszélgetésem a futam után és ultimátumot kaptam hogy még1 ilyen eset és repülök a csapatból.
Silverstoneban találkozunk
ÜDV |
tőlem se te huztad rám... |
msn-en már beszéltünk...nem magamtól forogtam meg sztem...off............ |
nem hiszem el clint milyen kilökésról beszél faltól hova huzzodjak beljebb?? amugy meg nem ide kéne írni fel kell jönni msn-re és majd ott elmondod a véleményed... |
ferike,igazad van abban,hogy a rázo érintésével veszem a kanyart.ezért még nem kell hátulról kilökni.nem nyitok vitát.lezártam.ha a birók ugy döntenek igy is lehet,akkor én se fogok senkit bevárni soha,ha (akár véletlenül,akár nem ) kilökök valakit.erröl ennyit. |
Sziasztok!
q1: megnyertem
q2: megnyertem
race: A rajtnál beragadtam és belém jöttek páran...már ott sérült voltam 9 körön át sérülten mentem üldöztem vigyurit. Kepyt meg nem értettem ha sérült volt akkor miért akar versenyezni utána meg engem is kiforgat...Safety Car után csak annyit mondok erre clintre hozzád se értem ott....Amikor meg volt 7 s elönyöd szépen elrontottad visszavettél a tempodból meg akartál várni...az a elözés úgy volt hogy te a rázon vetted a kanyart én melleted és én voltam már a fal mellett te rám huztad pörögtél...sajnálom....bírók eldöntit ... |
sziasztok!
q1:semmi extra elmaradtam az időmtől,de kevesen voltunk.igy bejutottam.
q2:utolsóként mentem ki,kicsit meglepödtem,hogy a 2.szektor után vezettem.olyannyira,hogy ki is mentem "füvezni" kicsit:).asszem 7.hely lett igy.
race:végig egyenletes köröket mentem,ami meghozta a gyümülcsét,mivel a safety car bejövetele elött 8 seccel mentem az élen.a verseny setup nagyon megbizhatónak bizonyult.a biztonsági után kiperdültem,hála Ferikének.Nem várt meg.A kései tankolásból jól jöttem ki,mivel a 2.helyre jöttem fel szintén 7-8seces elönnyel a 3.helyettezettel(Ferike)szemben.ez meg is maradt az utolsó körig,ahol a 3.szektorba egy szambázót kellett kikerülnöm,igy vesztettem pár secet.Az utolsó kanyarba utolért Ferike,aki jobban vette a kanyart és belémjött kigyorsitáskor.Állitása szerint én húztam rá a kormányt.Én voltam elöl és mentem az ideális ivemen ,ahogy tudtam.részemről ennyi.várom,hogy miként döntenek a birók,mert igy eluszott a 2.helyem.
Grat Vigyuri és célba érők.
|
IM: sikerült az 5. helyre kvalifikálnom magamat.
Race: A rajtot jól kaptam el, feljöttem a 3. helyre. A második kanarban megkoccoltam Klacsát, ami neki egyenes út volt a pályűn kívülre. Ez úton is elnézést. A Safety Car hatására a 3. helyen találtam ismét magamat az újbóli zöld zászlónál. A gumijaim 50-60 fokra lehültek, ezért hosszabb féktávot vettem. Ennek emg is lett az eredménye: Ibra hátulról megtorpedózott, ezzel mind a kettőnk versenyének is vége lett.
A továbbiakban egy erős böntetőrendszer élesítésére tennék javaslatot, amely az ehez ahsonló balesetek okozóit kizárással büntetné. |
Ez egy vicc! Ez a liga tesókáim! inkább nem mondok semmit! Ne haragudj Fix azt nem láttam hogy belég mentek! De még csak 30-al mentem, és az előttem lévő rajthelyig sem jutottam el mikor rommá törtek! Ha ez a hozzáállás nem fog változni abba hagyom! Azt a droidok örülhetnek hogy mindíg pontszerzők lesznek! Minek vigyázok én más kocsilyára és versenyére ha 1es embereknek ez az egész csak vicc? Fuck you Melbourne! |
im: nagy nehezen összejött egy normális kőr, ennyi elég is volt
verseny: rajtnál beragadtam, hátulról belém jött Ibra ezzel oda is lett a 3 hetes setupolásom, mjad egy kis logdösödés, és safety car. A két ferrari egymásba szeretett, Én már nem tudtam kikerülni őket és odalett a bal első kerekem, mivel a boxban sem adták vissza sajna vége lett a szezon nyitó futamnak... |
____________________________________________________________________ |
[14-1]
|