Témaindító hozzászólás
|
2009.07.19. 22:03 - |
____________________________________________________________________ |
Q1: Megnyertem Klacsa előtt 4 tized előnnyel.
Q2: Megnyertem Ferike előtt több mint 1 mp-el.
Verseny: 3 kiállásos taktikámnak köszönhetően, sikerült gyorsan ellépnem az üldözőimtől. Az első kiállásomig nem történt semmi különös velem. A kiállásomig akkora előnyt autóztam ki, hogy Norbee mögé jöjjek vissza pár tizeddel és Klacsa elé. Norbee-nak nagy volt a végsebessége, ezért mivel nekem a technikásabb részen feküdt rá az aszfaltra a kocsim, ott voltam gyors. Így a hosszú egyenesekbe esélyemsem volt arra, hogy megelőzzem. Sokszor sikerült a célegyenesre ráfordító kanyarnál megelőznöm, de mindhiába, mert a célvonalon már fej-fej mellett érkeztünk meg és lazán elhaladt mellettem. Az egyik ilyen kigyorsításnál valamit elrontott, én így eljöttem mellette és a célegyenes végénél még én voltam előrébb így ráhúztam az ívre. Szerencsére utána már senki nem veszélyeztette a versenyem és könyed 3 kiállással megaláztam a mezőnyt...
Grat a célbaérőknek! |
sziasztok!
sry a késésért,sajna minden nap estig dolgoztam eddig.
q1:felhasználtam az időt,hogy alakitsak egy setup-féleséget a versenyre.
q2:utolsó elötti hely:(,ha jól emlékszem.
race:rajtnál beragadt az előttem lévő,de ettől függetlenül is elég jól jöttem el.Az első kanyarban azonban kicsit oldalaztam valakivel,igy vissza is előztek páran.1 kiállást terveztem,mivel elég csiga voltam,gondoltam majd csak elevickélek a célig.Volt amikor elég jó helyen mendegéltem,de olyan érzésem volt,mintha trabantba ülnék,körönként rengeteget buktam hiába feszültem is meg:)Ami csoda,hogy 1x se perdültem ki.A kiállásom után pár körrel Arba érkezett meg mögém a boxból,aki elég hamar lőtávolba is ért.Nagyon sportszerüen küzdött,jó meccs volt.Gyorsabb volt,mégis figyelt a másikra és nem akart mindenáron lehetetlen helyen megelőzni,letolni a pályáról.Grat Arba. Ez a küzdelem többet ért egy győzelemnél is.
Grat mindenkinek. |
Sziasztok!
Q1: fantasztikus idővel és nagyon kemény munkával hála a jóságos égnek bejutottam a Q2be:P
Q2: megfutottam a legjobb teletankos köröm bár vétettem hibát nem is kicsit, de elég volt a fantasztikus pozíciómhoz:D
Race: Rajt előtt beszéltük, h figyeljünk első kanyarnál és jobbról ne menjünk be senki mellé.. Nos betartottam, viszont az, h figyeljünk egymásra szerintem NEM csak az első kanyarra vonatkozik!!! Első körökben vkivel pozícióért küzdöttem és az a valaki pont úgy jött nekem (úgy h már előtte voltam és nem zavartam), h teljesen véletlenül pont nekem jött és pont megforogtam... Nevezzük versenybalesetnek, mert ez egy balos jobbos kombinációnál történt ahol a balosnál ő volt ideális íven, viszont betudtam jönni mellé és el is tudtam volna fordulni úgy, h ne zúzzuk szét a kocsit... Itt kicsit meglökött, de nem lehetett elkelrülni, mert ő volt "ideális íven" én meg befurakodtam mellé... eztán jött a kicsit elnyújtott jobbos ahol már előrébb voltam, de mivel nem ideális íven fordultam kisebb tempóval kezdtem a kigyorsítást... Hát itt ismét meglökött de meg is forogtam... Itt elment a versenyem, mert ezután nem volt tapadásom és megforogtam jópárszor... 2 kiállásnál rontottam és jöhettem ki Stop/Go-ra, és igen.. elment a futamom... Érzésem szerint lehettem volna sokkal előrébb, de most ezt hozta a sors... |
Hy all!
Q1: 4. jutottam tovább
Q2: 2. helyet szereztem meg
Race: A rajtot jól kaptam el, de szépen lassan tibike elhuzott a box kiállások jól jöttek ki... nem hibáztam. Elégedett vagyok a helyezésemmel . Grat mindenkinek. Irány Malaysiába!
Go BMW Power |
Sziasztok!
Sajna közbejött némi családi gebasz ezért nem tudtam ugy készülni hogy szerettem volna, és ez ezután is igy lesz. kár, pdig jó kis mod lenne gyakorlással...
Im: q1ben második, q2ben negyedik
Futam: Rajtot jól kptam el, és mivel tudtam hogy Gyuri be fog ragadni ezért elfordultam simán harmadiknak. Sajna érdekesen melegitette a gumikt , ezért én fgyos gumikkal próbálkoztam menni az első pár kanyarban. Nem tapadtak a gumik, igy kicsusztam. utána csak szenvedtem, de sok jót csatáztam, Arbaval is meg Norbeeval. Összességében tetszett a futam, kár hogy elején hibáztam. meg még utána is sokat :D
pápá malajziában...
|
Sziasztok
Imádom ezt a pályát.
IM: sikerült egy fantasztikus kört összeraknom így az 5 ik helyre kvalifikáltam magam.
Verseny: Sokáig a 4-5-6 ik helyen autóztam de 3 megpördülésnek köszönhetően hátraestem a 8 ik helyre. De mégis a 10.ik helyen találtam magam mivel a versenybírák megbüntettek a túl sok pálya elhagyás miatt... Nem hinném hogy nagyon nagy előnyhöz jutottam volna általa. Egy boxutcaáthajtásos büntetés vagy legalábbis annak az ideje kb 25 mp jogosabb büntetés lett volna. Gratulálok Arbának, Red Bull Gives U FUCKING Wings! |
Q2: Tudtam, hogy a maximuma mit kihozhatok a versenyre megtankolt autóval, az egy 1:22:6-s kör maximum. Utólag be is igazolódott a sejtésem, legjobb esetben a hatodik ehlyről indultam volna.
Race: A tizedik pozícióból rajtolva, a 2. kör végén már 3. voltam a csatározások miatt. Az első kiállás után a 6. helyre jöttem vissza. Ezzel beigazolódott a sejtésem, hoyg többen 1 kiálláson vanak. A második pit stop után Clint mögé zárkóztam fel, de nem tudtam elmenni mellette a leintésig. Pár körrel a vége előtt még Klacsa veszélyzetetett hátulról, de sokat hibázott, ezért meglett a 6. hely. Nem tölt el örömmel a helezésem, jobbar számítottam. Sajnos Ibrát is megbüntették, ezért sak 6 pontot szereztünk.
Vigyázz Malájzia, jövünk!!! |
A kocsink tempója tökéletes volt, de itt Tibike volt a jobb. Együtt dolgoztunk egész héten a beállításokon, de már akkor is látszott, hogy neki itt van egy kis plusz. Mivel tökéletlen hibát követtem el a felvezető körben, ezért a versenyen esélyem sem volt megfogni őt. Be kellett ma érnem egy 3. hellyel, ami még rosszabb is lehetett volna, így nem foglalkozom vele. Következő futamon szeretnék javítani, ehhez önbizalmat ad a tempónk, és a tabella egyéni és konstruktőri látványa. Végül de nem utolsósorban szeretnék elnézést kérni Klacsától és a többiektől akik mögülem indultak, hogy miattam nem tudták megfelelően felmelegíteni a gumijaikat! |
____________________________________________________________________ |
[9-1]
|