race:jó volt a rajtom,2.ként fordultam,azonban a hosszu egyenes után későn vettem észre a fékezési pontot a füsttől,ezért kicsusztam,de még Ferike elé vissza tudtam jönni,igy megmaradt a 2.hely. Ezután Ferike próbált nagy elánnal megelőzni,izgalmas körök voltak.A 4.körben Balagee kicsúszott igy sikerült elmenni mellette.7 körben nem váltottam vissza egyesbe,kicsusztam és visszaelőzött.Ezt még 2x eljátszottuk,aztán jött a box.4.helyre jöttem vissza.A 2 kiállást az első helyről kezdtem meg,közvetlen mögöttem Balageeval,aki persze 1 kiálláson volt.A 3helyre jöttem vissza,az utolsó etapban Ago előzött meg,azonban Balagee kiesésével maradt a 3.hely,mivel a mögöttem levőket tartani tudtam.Sajnos erre a futamra is vasárnap délután kezdtem a felkészülést,köszönöm Agonak a segitséget,igyekezni fogok.
Grat Agonak a nagyszerű helyezésér,Ferikének az ujabb győzelemér.
Egyik kedvenc pályám volt a quali jól sikerült több mint 100liter benzinnel, majd az egész futamon vezettem, amikor a 2. kiállás után 1 kis hibának köszönhetően Ferike mögé értem vissza, majd a nagy csatába letört a szárnyam, aztán 4körrel a vége előtt elment a netem is! NO COMMENT UPC... Remélem a köv futam már összejön!
Az időmérőn nem tudtam sokat menni, mert gyakran visszalépett a game a tálcára és a (szép) windows háttérben gyönyörködhettem. Ki kellett lépnem, restartolni. De a hiba megint előjött. Így aztán újabb restart. Itt már úgy éreztem, hogy nem lesz hosszú versenyem, mert ha még egyszer visszatesz a tálcára, akkor feladom a futamot.
Az utolsó helyről rajtoltam, innen nem lehet nagyon elrontani. :-)
A futam első felében Interrel voltak közel azonos köreink (testközelben), ami hozott némi izgalmat, az egyébként monoton versenybe. Nem volt köztünk számottevő különbség akkor, így nem volt értelme erőltetni az előzést.
A második etapomban üres pályára értem vissza, így csak jöttek a monoton körök. Kissé belemerültem az üzemanyag és a hátralévő „konkurens” köridők kalkulálásába, így aztán a célegyenesben – senkitől sem zavartatva – két kerékkel kimentem a fűre. Ez elég volt, hogy megforgassa a McLarent. Szerencsére falhoz vágódás, sérülés nem volt, de így is eldobtam egy 10 mpercet ezzel a piruettel. Ez a 10 másodperc viszont nagyon hiányzott a futam végén, mikor is Vigyuri érkezett meg mögém. Gyorsabb volt, így csak idő kérdése volt, hogy mikor előz meg. Ahogy tudtam tartottam mögöttem, és ő is korrekt módon támadott. Az utolsó kb 8-10 kört így tettük meg vonatozva. Az utolsó körben a hátsó, hosszú egyenesnél viszont be tudott jönni mellém és a buszmegállónál kifékezett, így az utolsó sikánban már átvette tőlem a pozíciót (megérdemelten).
A 7. helyen értem célba, ami nem rossz, azok tekintetében, hogy itt sem voltam igazán versenyképes (és amit a game művelt velem a verseny előtt, csoda, hogy nem lépett ki).
Gratula Ferikének az újabb győzelméhez és mindenkinek a dobogón, illetve annak közelében!
Race:A rajtot direkt "rontottam" el,nem akartam a közepén belecsöppeni az első kanyarba.Végülis nem tudok mit mondani,folyamatosan harcban voltam a pozíciókért.Jó döntés volt,hogy nem indultam időmérőn,mert így élveztem a versenyt.Gratulálok Clintnek a 3. helyért és Ferikének az újabb első helyért.
Q1: 7. helyen jutottam be, habár utolsó körön Zsoltika tartott fel nagyon csúnyán.
Q2:itt is 6. lettem, az utolsó körömben sikerült egy egész jó kört mennem. Maradt 9 körre való benya.
Race:Az első kanyar féktávján megpördültem mert a Toro Rossosok egy cseppnyi helyet sem hagytak nekem így a fűre kényszerültem és megcsúsztam. ami nem is lett volna baj, de John cena belémcsúszott. Utána sikerült jól mennem 3körig, körönként 1-1,5 mp-t tudtam hozni Zero-n, de John Cena kitorpedózott amikor leköröztem őt. sajnálom nagyon mert keényen készültem a versenyre, hogy megszokjam az új kormányomat, de még nem sikerült versenyhelyzetben eleget tesztelnem vele.
Nürburgring a kövi verseny amit utálok nagyon. Remélem sikerül célba érnem habár az első kanyar itt is kemény lesz.
Az újoncok meg olvassák el legyenek szívesek a szbálykönyvet. szánják rá azt a fél órát, mi is megtettük anno. Chatstop alatt írkálóknak büntetés majd kijár.
Q1:Ezúttal is benthagytam kb 1 mp-et, ezért csak 12. hely jött össze.
Futam: Féltem az első kanyartól, mivel a spanyol futamot nem sikerült befejeznem és itt szerettem volna végigmnenni. Kicsit beragadtam a rajtnál, nem nagyon figyeltem, hogy mentek-e el mellettem, az első kanyarra koncentráltam. Amikor a közeledtem ahhoz a ponthoz hogy féktávot kell választanom, láttam hogy a belső ív fullon van, ezért úgy döntöttem normál féktávot veszek és külső íven fordulok el. Sajnos egy picit elfékeztem magam és a bukótér szélén valaki állt és sikerült belekoccintanom az autó orrát. A kis pöci pont arra elég volt h letörjön a szárny. Körbeszenvedtem magam, kiálltam, mentem jópár kört, de a kevés gyakorlás miatt nem tudtam tartani a tempót az előttem menő bollyal. Aztán a célegyenes előtti sikánnál elfékeztem magam és fennakadtam a kerékvetőn, kb fél percig ott egyensúlyoztam rajta. Nagyon szerettem volna befejezni, ezért még mentem tovább, de Tome elengedésénél hibáztam és elrontottam a versenyét, ezért inkább kiléptem nehogy még másét is elrontsam.
Q1:A q1-be mentem egy biztos kört ami elég a q2-höz, ezután áttáltam telitankra hogy teszteljem a verdát.
Q2:Lassú voltam a q2-be mert 100 liter benyával indultam. A 3. vagy 4. gyorskörömön Lackó kilökött a pájáról és a falnak csapódtam. Ezmiatt elszált az egy kiálásos taktikám.
Race:Jól elrajtoltam de kicsit beragadtam, az 1. kanyarba nagy volt a tolongás és beleszáltam velakibe amitől a kocsi totál lett. próbáltam még vaeztni utánna de irányíthatatlan volt
Q2:Mivel Balázs 1 kiálláson én 2-ön ezért jobb időt mentem és meglett a polé!
Race: A rajt még most se értem hogy rajtolhattak le 3-man is..4.ként fordultam mentem Laczkoék után aztán Laci hibázott mentem Clint után. Gyorsabb voltam nála, de nem tudtam megelőzni sehogyse ahogy követtem Clintet és nem ment az előzés felszökött a pumpa és hibáztam..a 2 szektor előtt 1-be tettem emiatt kifarolt a verda Laci jött mögöttem és telibe kapott..:S 8 kört kellett autóznom törött kocsival huzott balra a tempóm is belassult. Jött az első kiállás tudtam sokáig időzök a sérülés miatt a boxba így 2 kiállás helyet megváltoztattam 1-re 22 kört tankoltam a brawnba. Az 5.helyre jöttem vissza mentem többiek után lassan jött a második kiállás a többieknek és a Toyotásoknak az 1:) Elég jó tempót mentem és sikerült közel kerülnék Balázshoz és Clinthez hátulról néztem ahogy csatáznak és hozzájuk lopakodtam. Aztán Clint ment a boxba mentem a Balázs után majd hibázott az első szektorba és elmentem mellette. Aztán 7-8 körig csatáztunk egy kicsit túl agresszív voltam egyszer a célegyenes után túl közel voltam hozzá. Aztán Balázs letörte a szárnyát innen sima volt bevinni a Brawnt, végül Balázs kilépet sajna elment a nete.
Nagyon örülök ennek a győzelemnek mert nem voltam gyors, de újra a dobogó tetejére kerültem aminek nagyon örülök. Grat mindenkinek. Remélem megmarad ez a jó szériám és nem hagyom Balázst és Ágostont VB-t nyerni :) A Konstrüktőribe is jön fel a Brawn!
Jó felkészülést mindenkinek Nürbugringre nem szeretem ezt a pályát majd meglátjuk!
q2:Itt sajnos elkövettem 1 hibát,nem teszteltem az autot telitankal és nagyon furcsa volt így a gyórs körömet is nagyon emrontottam!8hely
Race.NAgyon jól jöttem el az elős kanyar után 5helyen,ezután az emelkedő utáni első kanyarba megpördültem,szintén az miatt mert teljessen máshogy visselkedetta kocsi megtankolva,ez nagy hiba volt részemről,ezután viszzaestem 8-9 aszzem és Adam-al csatáztam 2-3 körön át nagyon jót élveztem,ennek ellenére bármiylen hihetetlen is de nagyon jól áltam az 1 kiálásos taktika nagyon jónak tünt,mikor mindenki kijött a boxba vezettem a versenyt a 22 körben kelett kijönnöm a boxba benyáért,és itt megint 1 amatőr hiba amit már régóta nem követte el,roszz féktáv és bumm boxbejárat fal,szárny törésem lett,ami még mindíg nem let volna annyira baj ha tankolás közben felrakják az ujjat,de nem rakták így 1 TELJES kört szárny nélkül kelett megtettem utána ujra box,a 6 helyre jöttem viszza inter mögé,nekem a lágy gumi 2-3 kör után kezdett el melegedni hihetetlen miket produkált ez a pálya,végül 2-3 kör után inter elengedett biztonság kedvéért,hisz az egyenesekben 10-15 km/h is volt közöttünk,feljöttem a 5 helyre,clint volt 15 mp re végül saknos Balagee is kiesett,így felléptem a 4 helyre,ha a tankolás közben felrakják a szárnyamat a 2 hely megvan ami nek örültem volna hisz dobogóra vártam magam ezea futamon,sajnos a 4 hely nagy csalódás mivel nagyon jó tempóm volt.Nürburgring a köv pálya nem a szívem csücske,mindenkinek jó felkészülést,és még annyit hogy mivel már csak 5 futam van a Toyoták belefognak huzni ezt megígérhetemXDNem titok hogy a Cél Balagee-nak a Bajnoki cím megszerzése és a Toyota vb cím,részemről pedig hogy Clint elött végezzek a Tabellán Go Toyota GO
Q1:A kocsi nem volt az igazi üresen, így csak annyi volt a cél hogy a Q2-be kerülés meglegyen! Ez épp hogy sikerült. Mindent összevetve jól sikerült bár az időmmel nem voltam megelégedve!
Q2:Az első mért körömnél Ferikét utólértem, és bár szépen elengedett arra elég volt, hogy elveszítsem a koncentrációmat és kisodródjak! A második kör már ment rendesen, de itt viszont elfékeztem magam és ezért legalább 1 mp-et dobtam el. Így csak a 10. hely maradt!
Race:Mindent összevetve az időmérőn elért idő így sem volt rossz hisz 1 kiálláson voltam teli autóval! A rajt nagyon jól sikerült! Elmentem két versenyző mellett és az első kanyarnál két kocsi között találtam egy rést! Baszúrtam a Brawn orrát és meg is lett a pozíció! A végsebességem nem volt a legjobb mert a középső teknikás részre állították be a srácok a kocsit. Így tudtam hogy páran el fognak menni amég nem ürül az autó! Az első pár körben Zsoltika hozta rám a szívrohamot mikor a célegyenesben a pálya belső szélén mentem majd úgy döntött lejön az ideális nyomvonalról és szép lassan húzódott elém. Nem vehettem el a gázt mert Zero ott loholt a nyakamon! Épp hogy el tudtam rántani a kocsit. Azt hittem elszállok, de nem így lett. Aztán egy mp pihenőm se lehetett mert Zero gyorsabb volt az egyenesekbe. Így a kanyargós részen határon kellett autóznom, hogy mindíg összeszedjek annyi előnyt nehogy az egyenesben szélárnyékot tudjon fogni! Le is izzadtam mint a fürdős k...a! NAGY VOLTÁL ZERO! :D GRAT! A Végén Opti a második kiállása után mögém jött vissza. Bár azt hiszem tudtam volna tartani, de nem biztos hogy a végéig sikerült vola. Ő nehezebb dió volt mint Zero! Elég durva tempot kellett taposnom hogy tartsam. Két-három körig tartottam, majd úgy gondoltam jobb a biztos hatodik hely mint a kockázatos 5. Ezért lehúzódtam és elengedtem mert éreztem itt már könnyen hibázhatok! Meg is lepődött kicsit de én így éreztem biztonságosnak a csapat szempontjából! Aztán már csak be kellett hozni a kocsit! Nagyon nagy verseny volt!Szép volt bajnok!!!! A Brawn újra a csúcson! Go!!!!
Még annyit hogy az első körökben nagyon jókat harcoltam optival:D
De aztán Laczkó telibe talált így hát szinte az egész mezőny elment. Ja és bocsánatot kérek mindenkitől akit megzavart hogy kb 7 körön keresztül a pálya szélén voltam csakhát nem tudtam kormányozni az autómat. Szval mégegyszer sorry
1 érdekesség amit kihagytam, majd belerakjátok, ha lesz kedvetek:
Rajtnál nem láttam a piros lámpákat, mert nem tudtam, hogy lehet levenni a tükröket, azok meg takarták. :D:D Úgyhogy megvártam még mindenki gázba lép, majd én is.
1.etap:Jól sikerült azthiszem a 6 vagy 7. lettem:D
2.etap.Szinte telitankkal egész jó kört tudtam menni így a 7. helyről rajtoolhattam.
Race: A rajt nagyon rosszul sikerült mert nem figyeltem, sokan elmentek mellettem de néhány kör alatt feljöttem az 5. helyre amikor Laczko telibe talált. Ezután nagyon húzott az autóm és kénytelen voltam menni. Az egyik kanyarban gyors sebességnél ütköztem és szinte totálkáros lett az autóm. 10 perce leett az a köröm xd. De sikerült bevonszolnom a tragacsomat a boxba és így a célba is. Végül a 9. helyen értem célbe ami eléggé rossz számomra. Na de mind1 van ilyen.
q1:egy nem túl jó időt mentem deh 7. helyre így is elég volt nagyon nem is koncentráltam itt
q2:itt én könnyű autóval indultam és a 2. helyet sikerült meg fogni deh 6 tizedes büntetést kaptam ami miatt csak 6. helyről indultam
futam:a rajt nagyon jól sikerült 3. helyen fordultam deh az egyik kanyarban megcsúsztam és Ferike elment mellettem! Pár kör alatt viszont utol is értem mert a Ferraris Clint Ferikét fel tartotta és nem tudta a saját tempóját autózni utol értem Ferike a rázón megcsúszott én szorosan jöttem mögötte és az hittem elférek mellette deh még sem sajnos így elkaptam a hátúlyát így a következő 5 kört sérült autóva mentem! Majd jött a box , utánna igen hátul találtam magam deh megint csak könnyű autóm volt így hamar utolértem Zerot aki kiment előlem boxba amint utol értem majd ugyan ezt tettee Intercooler is. A célegyenesre ráfordulva hamar léptem a gázra és a falban végeztem ezt a Belga futamot sajnos :(. Viszont örülök hogy Vigyuri erre a futamra tudott jönni és grat neki hogy törés ellenére is végig ment! a következő futamon én is megpróbélok pontokat szeerezni!
Első mért körömben Zsolti baby kokszolt az orrom alá, hagytam egy kis térközt, olyan 8 mpt, de köröm végére még meg is előztem. Optimista voltam vele szemben. :)
Második körömben futottam egy fantasztikus kört, bőven elég volt arra, amire szántam.
Időmérő 2. etap
Egy gyorskört futottam, nem volt se forgalom, se probléma, átlagos kör, 3. rajtkockához volt jó, ami jobb a vártnál.
Futam
A rajtot elspóroltam, mivel tudtam hogy lesznek kamikáze sofőrök, ez így is volt, visszaestem 2 helyet. Clint vezetésével vonatoztunk egy darabig, csapattársam mögött fékeztem a gumikat halálra. Előzni nehezen tudtunk, mert mindkettőnk autója kanyarokra volt belőve.
16-15 elosztásban, 1 kiálláson voltam, kiállásom előtt meglepően erőből sikerült feljönnöm az élre, megelőzve az előttem haladókat, köztük Balázst, aki számomra érthetetlen módon mozgott néha, gondolom problémái lehettek.
Örültem, hogy erőből az élen tudok autózni, elszakadva a többiektől. Kilátogattam a boxba... Vagyis szerettem volna, de hevesen érkeztem és lekoccoltam a falat és meg is forogtam. Veszítettem egy első szárnyat és 15 mpt.
4. helyre érkeztem vissza, amin úgy látszott még könnyedén javítani fogok. Sikerült a tükröt figyelnem, mikor jött Ferike messzi mögöttem, és természetesen lecsúsztam a pályáról, kiforogtam, első szárny oda lett. Szárny nélkül kellett körbemennem a pályán.
Jött a nem tervezett boxkiállás, ami 17 mp volt...
Több, mint 20 mp hátrányban érkeztem vissza a 8. helyre, Zero mögött, de ezt 7 kör alatt behoztam, aztán csatáztunk egy jót. Megelőztem a 18as kanyarban, de összeakadt a kocsink, talán mindketten túl erőszakosak voltunk. Láttam, hogy több pozíciónyerésre már nincs esélyem, ígyhát úgy döntöttem mindenképpen visszaengedem magam elé, hogy tisztázzunk. A futam utolsó körében az előbb említett ponton ismét megelőztem, így a kaotikus futamomon, ahol akár a győzelem is lehetett volna a cél, be kellett érnem egy 6. hellyel.