Témaindító hozzászólás
|
2011.03.27. 19:22 - |
------------------------------------------------------------- |
Üdv!
Csak kedden este tudtam gyakorolni erre a pályára, mivel szerdától a külhoni munkák elszólítottak otthonról. Vasárnap a futam előtt tudtam még egy 15 kört menni, hogy a pontos benzinfogyasztás lemérjem.
A kanadai beállítást vettem elő, mivel ez is hasonló, gyors utcai pálya, mint a montreali. Új setet készíteni nem volt időm, bíztam benne, hogy egy kis állítgatással ez jó lesz ide Valenciába. Inkább az egyenesekre állítottam be.
A kvalin a 3. hely sikerült. A rajt után is megtartottam ezt a helyet. Nem sokkal ezután az egyik körben Edd autója eltűnt előlem, majd mögöttem jelent meg. (talán térugrást hajthatott végre, csak nem a megfelelő irányba.) A 2. helyen Kimit kezdtem üldözni, mivel éreztem, hogy gyors az autóm és most lesz mit keresni vele itt elől a mezőnyben. A második hátsó egyenesben aztán pár kör múlva melléje értem és az egyenes végén sikerült kifékezni, így meg lett a vezetés.
Nem értettem, hogy miért lassabbak nálam. Aztán arra gondoltam, lehet, hogy a többség egy kiálláson van és nehezek az autók, ezért lomhábbak egy kicsit. Én két kiálláson voltam, és így sejtettem, hogy az élen haladás nem lesz hosszú életű. Később láttam, hogy a többiek is két (vagy több) kiállással mennek, így újra felcsillant a remény a verseny sikeres befejezésére. Az autót az egyenesekre állítottam be, de a kanyarokban is meglepően stabil volt. Talán így lehettem most jobb a többieknél. Többnyire monoton körözés volt a verseny nagy része, tudtam a saját kényelmes tempómban autózni. Apróbb kis hibák voltak, de a falakat és korlátokat kerültem, mindvégéig. Az utón egy kis sárga jelzés sem lett. Ezt meg is hálálta, mivel a győzelembe repített a McLaren. Még egy kis benya is maradt az autóban, amit aztán – a győzelemért cserébe – haza vihettem a fűnyírómba. :)
Sajnálom, hogy a Ferrarik nem tudtak jönni erre a futamra. És nem tudom, csapattársammal mi lett, mivel ő sem jelent meg. Velük biztosan kiélezettebb lett volna ez a verseny.
Gratula Lackónak és Kiminek is a kitartásáért és a dobogós helyekért!
A silverstone-i pályát szeretem, csak az a baj vele, hogy sokaknak a kedvence és jól is mennek itt. Sajnálom, hogy az új szektorrész beiktatásával a legélvezetesebb kanyarok lettek kivágva a pályából.
Remélhetőleg sokan jönnek ide versenyezni vasárnap!
Jó felkészülést mindenkinek! Találkozunk a meki hazájában! :)
*** Fly McLaren! *** |
IM: Hát az IM jol sikerűlt, mert hogy meg futotam a leg gyorsab kört a hotlap-on is.
Verseny: Hát a versenyem az ugy ahogy van el volt rontva mert verseny fojamán kaptam egy lag-ot igen nagyot és le estem harmadik hejre útana kabbéj a 10 körbe meg el rontotam, neki csaptam a falnak és le tört az első szárnyam igy sokat veszitetem és be kellet menyek a boxba és le estem a negyedik hejre útana egész végig igy mentam a célig. |
IM: Nem volt igazából setupom de 4. helyről várhattam a rajtot.
Verseny: A rajt nem sikerült a legjobban de 1-2 körig tudtam tartani a tempót a többiekkel. Utána leszakadtam kicsit. 2 kiálláson voltam amiből sajnos 3 lett. Szokásos szerencsémmel és bakival elnéztem a körök számát. 25. körben kimentem mert elfogyott az üzemanyag de 5 körre tankoltam mert 10-el kevesebb kört néztem:( Így sajnos 3-szor kellett kimennem a boxba és csak 5. lettem. Semmi akció nem volt csak monoton körök voltak.
Gratulálok Zero-nak! És Laczko-nak a 2. helyhez! |
Sziasztok.
IM: Nem volt túl jó idő,de így is örültem a 2. helynekAz nap tettem fel a pályát és kevés volt a pálya ismeretem meg a setup se volt jó.
Race: Rajt jól jött ki,de csak mentem Edd után és úgy nézett ki,hogy utól tudom érni mikor eltünt és elől voltam.Na...gondoltam me van.van a frászt!!!
Zero nagyon jött és én eröltettem,hogy ne érjen utól,de semmi értelme nem volt simán elment mellettem..Néztem is nagyon.Na padlógáz!!!!Hiba megint és elmentek.aztán a célegyenes végén nem is láttam beleakadtam valami nagyon és legalább 8X megpörögtem.Elhúzott az autó végig és csúszott is.Laczko-t próbáltam utólérni,de nem ment ez sem,mert nem javították meg a boxban a kocsit.Ezzel együtt örülhettem a 3. helynek.Nem szeretem ezt a pályát,sosem szerettem.Viszont Silverstone!!!Az már nekem való falat.Remélem lesznek nagy csaták!!!!Azt szeretem nagyon!! :)Grat zeronak és mindenkinek!
Az újaknak!! Gyertek és minél többet versenyezzetek,hogy minden pálya után jobbak legyetek mint mindenki más!!Sziasztok!! |
Időmérő: Röviden: Elrontottam. A szabályzatot nem olvastam el eléggé csak átfutottam ezért hibáztam, pedig tudtam volna jobb kört menni. Pedig csak 2 kört teszteltem.
Futam: Nagyon jól rajtoltam. Lerajtoltam volna Geryt meg az előtte lévő BMW-t de Gery elém jött és megdobta a kocsim így csak Geryt tudtam megelőzni és leszakadtam a többiektől. Nagyon rossz volt körözgetni sérült felfüggesztéssel. Gery-vel jókat csatáztam még élveztem is nem volt semmi durva csak kis test a test elleni. Le is szakítottam magamról csak rosszul gyorsítottam ki ezért kicsit odavertem a falhoz és Gery beért. Aztán Reagálnék Gery nyilatkozatára: Én nem tudok vezetni? Gery úgy felrakott a falra mint a sz…t nem is értem hogy gondolta hogy ott el tud menni. Megsérült a kocsimon az oldalszekrény, hátsószárny első szárny és a felfüggesztés még jobban. Így nem értem mért dühös. A kocsimon csak a motor nem volt sárga. De visszajöttem elé. A boxba 1 körrel előbb jöttem ki mint Gery és ezzel is hoztam rajta. Majd amikor ő volt a boxba néztem h visszajövök –e elé. És mivel nem arra figyeltem amerre megyek ezért nekimentem a szürke falnak .teljesen megtévesztő volt azt hittem az még az út. Majd boxba jöttem és a limitert a fehér vonalnál kapcsoltam ki ezért kaptam egy áthajtásos büntetést. Ez milyen őrültség hogy a vonal nem ott van ahol a lámpa és két lámpa is volt két külön helyen. Azért voltam Gery-vel szemben agresszív mert úgy gondoltam h visszaelőzhetem mert hibázik. És nem bosszúból tettem csak optimista féktávot vettem. Bocs érte. De én akkor se raktalak fel a falra. |
im: elrontottam a gyorsköröm és nem is mentem végig így hátulról indultam sajnos:(
verseny: rajt tökéletes volt , kivételesen senki nem jött nekem így az autó nem húzott jobbra balra tudtam végre menni a tempóm ami látszott is én is meglepődtem mikor láttam menyire versenyképes az autóm. "Harcoltam" sok emberrel köztük a csapat társammal is , Zerot sajnos mar nem sikerült erőből utolérnem de mivel az elején kicsit túl számoltam magam így 13 kör helyett 17 et tudtam menni egyhuzamba ezért versenyközbe átáltam 1 kiállásra ami jónak is bizonyult mert Zero mikor kijött a boxba előlem el is mentem mellette így én voltam az első de elmértem egy kanyart és megpördültem sajnos ezzel be kellett érnem a 2. helyel. Idei legjobb teljesítményem ez a 2. hely. Következő pálya Silverstone amit nagyon szeretek úgy hogy megpróbálok ott is ien eredményt elérni vagy akár méh jobbat is. :) gratula Zsoltinak is az 5. helyért. |
IM:Nekem az időmérőn rossz volt a mért köröm elrotottam.De még ígyse lettem utolsó és még rosszabra gondoltam hogy ezen a Valenciai pályán összeis töröm az autót IM közben.
Verseny:a versenyem rosszul kezdődött rosszul rajtoltam és iunkább assítottam nehogy nekimenjek valakinek.Martin Pesti-vel nagyott csatáztam csak ideges lettem rá nagyon már ott jártam hogy majnem chat-en írtam hogy nemtud versenyezni mert levolt körözve énis leköröztem és kb a 2-3. kanyarnál valahol belémjött.A kocsimnak az oldala megis sérült és így nemtudtam gyorsabb kört futni.És annyivolt a baj hogy nemtudtam sokat tesztelni és így a benzinszámláló rosszvolt mert rosszl mutatta a köröket.Az IM utolsó részébe tudtam megcsinálni valahogy de még ígyis assab voltam.Én elégedett vayok magammal mert ez az első évem a szezonban és a Chinai pályától kezdtem.zóval nemisvárok el jobb eredményt. |
------------------------------------------------------------- |
[8-1]
|