Néhány dolog az első futam előtt
Klacsa 2009.11.28. 12:46

Az első futam mindig nagyon nehéz, főleg ha egy új modot avatunk fel vele. A segítségek szinte ugyanazok, mégis nehezebb a mod mint az előző volt, ezért néhány alapvető tudnivaló a tovább gombra kattintva olvasható el.
Nem a szabályzatot fogom idézni, mert fölösleges.
Új rajt csupán 2x lehetséges. Elsőre ha legalább 5 autó érintett az esetben. Félreértés ne essék, rajtbalesetnek CSAK az első kanyarig történő ütközések számítanak. Tehát ha a második kanyarban bénázik valaki, az már rendes balesetnek, számít, és nincs új rajt. A második rajt után már 7 embernek kell balesetet szenvednie hogy még egyszer újra rajtoljunk, és ez az utolsó. Ha mind a két balesetet 1 ember okozza, akkor az a boxból rajtol a következőn.
Az előzés, és egymás követése tisztes távolságból nem olyan egyszerű, mint azt néhány ember képzeli. A szélárnyék ugyanis megváltoztatja az autó tapadását.Úgy vettem észre a tesztekből, hogy sokan ugyanakkor kezdenek el fékezni ha követnek valakit, mint akkor amikor egyedül körözget. Ez a helyzet téves, hiszen előtted egy autó halad, akinek be kell vennie a kanyart. A féktávolságot jól mérd fel, mert sérülhet a másik autója. A TE autód nem érdekel, mert arra neked kell vigyázni, de más versenyét ne rontsd el azzal, hogy nem tudsz más mögött autózni.
A verseny nem arról szól, hogy 1 kör alatt minél több autót tudj megelőzni. Az ausztrál pályán 1, de maximum 2 előzési pont van. Lehetőleg ezeket várd meg, ne dugd be az autódat minden kanyarban, mert azzal veszélyezteted a másik versenyét is. Nem beszélve arról, hogy elég idegesítő az elől lévő pilótának állandóan arra figyelni, nehogy kilökd.
Meg is érkeztünk magához az előzési pozícióhoz. Amikor két autó van egymás mellett, akkor nehéz felmérni ki, mennyi helyet kell, hogy adjon a másiknak a biztonságos előzéshez, illetve védekezéshez. Szépen kérek mindenkit, hagyjunk elég helyet a másiknak, hogy aztán tovább szórakozhassatok mind a ketten, és véletlenül se legyenek kiesések ilyen buta hibák miatt, hogy pl. ketten akartok ugyanarra az ívre rákanyarodni és egyikőtök se engedi a másikat.....
röviden ennyi lett volna amit mondani szeretnék nektek, valamint egy kis segítség a rajtoláshoz:
Felvezető kör lesz, tehát miután felálltál a rajtrácsra, egyesben hagyod a gépet, és benyomod a boxlimitert. Miután elaludtak a lámpák, nyomhatod a gázt, de ésszel, mert megpöröghetsz, majd 70-80 körül egész egyszerüen kinyomod a limitert.
Időmérőről amit tudni kell:
Q1: Üres tankkal, annyit mész amennyit akarsz. Lehetőleg ne tarts fel senkit, ha feltartott bárki azt jelezheted TS-en, vagy a következő paranccsal: /w klacsa szöveg .... ha a chatbe írod, hogy mindenki lássa, az büntetést von maga után.
Q2: Versenyre megtankolva, de vigyázz, mert nem tankolhatod vissza az üzemanyagmennyiséget. Tehát ha elhasználsz 7 körre elég naftát, az hiányozni fog belőle a rajtnál is.
Jó szórakozást holnapra, és vigyázzunk a másikra :)
|