Malaysia utáni kis szines!
Intercooler 2009.12.07. 20:42

Bár a hétvégi futam után a csapatok hamar összepakoltak és elindultak kínába, azért 3 pilóta nyilatkozott nekünk! Köszönjük!
AUTO MOTOR: Remek versenyzéssel az 5. helyen tudtaad befejezni a versenyt, újabb fontos pontokat szerezve a csapatnak! Milyen volt a futam számodra.. hogy érzed volt benne több is?
CLINT: Ismét sikerült pár pontot gyüjteni,amely fontos a csapat számára is.Úgy gondolom ez volt a maximum,amit ki lehetett hozni a versenyből,mivel háromszor kicsusztam és egyszer kilöktek a pályán kivülre.Nagyon fontos pontok jöttek a házhoz.
AUTO MOTOR: Mi a véleményed a futam során bekövetkezett hibákról és szabálytalanságokról? Hiszen volt egy-két meglepetés!
CLINT: Igen,elég mozgalmas volt a futam e téren is...elöször is még mindig van olyan,aki semmit nem tud a szabályokról.Gondolok itt olyan alapvető dolgokra,mint a felvezető körben való "viselkedésre",ami köztudottan nem veszélytelen,tehát figyelni kell ott is,mivel a verseny része.Könnyen el lehet rontani másik versenyét,felkészülését.Persze véletlenek becsuszhatnak mindig,de a meggondolatlanságot,szándékosságot nemcsak büntetni kellene,hanem kell is...
AUTO MOTOR: A Ferrari holtversenyben a 2. helyen áll a Red Bull-al a konstruktőri varsenyben. Mit gondolsz Kínában meg tudjátok fogni őket vagy esetleg el is tudtok lépni tőlük?
CLINT: Elég nehéz helyzetben van a Ferrari,nem nagyon találjuk még a megfelelő beállitásokat,sokat kell gépészkedni a futam alatt.Viszont olyan csomagot igértek a csapatnak hétvégére,ami biztató lehet akár az előre lépéshez is.Majd hétvégén meglátjuk mire lesz elég...:)
AUTO MOTOR: És végül kérlek egy mondatban üzenj valamit az ellenfeleknek, hogy nehogy elbízzák magukat!
CLINT: Ha a tükörben egy piros foltot láttok,az nem egy Ferrari lesz,hanem egy eltévedt Mikulás:) A Ferrari elötted van!!!:)
AUTO MOTOR: Köszönjük!
CLINT: Én köszönöm,és sok sikert .
AUTO MOTOR: Bár gondolom nem ez volt életed leg nagyobb versenye, de az biztos hogy az egyik leg küzdelmesebb! Hogyan vélekedsz a Sepang-i versenyről és mi volt a legnehezebb számodra a futam során?
TOME: Sziasztok. A többiek véleményével ellentétben, nekem már régóta nagyon tetszik a pálya, sőt még egy jó setupot is sikerült összedobnom, úgy hogy örömmel teszteltem illetve versenyeztem rajta. A legnehezebb számomra a folyamatos koncentrálás volt, hisz egy óra kemény odafigyelés még a legjobbakat is igénybeveszi, illetve ami még nehéz volt a versenyen az az, hogy ha hibázol ne akadj fent a kerékvetőn :)
AUTO MOTOR: Nagyon gyors voltál a hétvége folyamán! Bár az időmérő nem jött ki úgy ahogy azt tervezted , mit gondolsz át tudod menteni ezt a formát a Kínai nagydíjra is?
TOME: Először is köszi a dícséretet, nagyban szerintem a setupnak köszönhetem a sikeremet. Remélem a kínai nagydíjon is sikerül hasonló (illetve jobb) formát hoznom, hisz a kínai pálya karakterisztikája sokban hasonlít a maláj pályához.
AUTO MOTOR: Mint azt már nyilatkozatban is elmondtad problémáid voltak a gumikkal az időmérőn. Nem félsz hogy esetleg ez újra előjön, vagy megpróbálsz valami újat a további futamokon?
TOME: A folyamatos tesztekkel, és setup finomhangolásokkal megpróbálok minél jobban odafigyelni arra, hogy a gumik megfelelő állapotban legyenek az egész versenyhétvégén, mert szerintem ez nagyon fontos tényezője a jó eredménynek.
AUTO MOTOR: Befejezésül egy mondatban üzenhetsz valamit a többi versenyzőnek ezzel is növelve a küzdelem iránti vágyat!
TOME: Innentől mindenki számoljon velem. Folyamatosan javulok, és hamarosan az első helyek valamelyikéjért fogok csatázni.
AUTO MOTOR: Köszönjük és jó versenyzést!
TOME: Én is köszönöm, és további eredményes fejlődést kívánok mindenkinek!!!
AUTO MOTOR: Remek teljesítményt nyujtottál a hétvége folyamán, annak ellenére hogy hamar kiállásra kényszerültél Mi volt a probléma?
SZTANKOVICS: Elösször köszöntök mindenkit. Igen a kocsi jól működött az egész hétvégén, de vasárnap a csapatot hatalmas csalódás érte mivel szuper távozott a csapat-tól. Ez megpecsételte az egész vesenyt .
AUTO MOTOR: Egy kis betekintést már nyertünk a Kínai pályán a leendő formádból! Ennyire fekszik a pálya? Esetleg a csapat valamilyen újítást hajtott végre az autón?
SZTANKOVICS: A csapat új Aerodinamikai elemeket készített. A pálya is az én terepem , reméljük itt tudunk pár pontot gyüjteni .
AUTO MOTOR: Mint tudjuk eligazolt Szuper! Van esetleg jelölt a csapatvezetés részéről? Mik a kilátások ez ügyben?
SZTANKOVICS: A csapatnak több jelöltje is van , de a vezetőség hírzárlatot rendelt el.
AUTO MOTOR: Végül üzenhetsz a vetéjtársaknak egy mondatban!
SZTANKOVICS: Mindenki kösse fel a gatyót mert felbőgnek a mclaren mercedes motorjai!
|