A verseny drámaira sikeredett Intercooler a balszerencsének köszönhetően kiesett. Balagee nyert AGOSTON és Ferike nagyon nagy csatát vívtak ahonnan a Ferrari pilótája AGOSTON került ki győztesen.
Kevés induló, bravúrok, és meglepetések tarkították az A-liga 2009/3-as szezonjának Török nagydíját.
Az időmérőn Tóth Balázs magabiztosan szerezte meg úgy a pole-t, hogy az időmérő edzés leintése előtt 2 perccel még nem volt mért köre. Egy lapra tett fel mindent, de sikerült neki, hisz 3 tizededdel megverte Ago-t. A felvezető körön Vigyuri tartotta fel a mögötte haladókat figyelmetlenségből, majd megkezdődött a rajt. Várható volt hogy az első pár kanyarban nagy lesz a tumultus, ez meg is történt. A rajnál Clint ragadt be egy picit, aminek meg is lett az eredménye az első kanyarban, hisz a Ferraris versenyző elmérte a féktávot, és Szupert, valamint Ferikét is eltalálta, szerencsére nem sérült meg nagyon a két vétlen pilóta autója. Optimus, jól kapta el a rajtot, a beragadó Clintet, Ferike kerülte ki iszonyatos reflexekkel. Majd az 5. kanyar kigyorsításánál Norbee nagyobb gázfröccsöt adott a Force India Mercedes V8-as blokkjának, ezáltal megfordult, és óriási felfordulást okozott sajnos. Intercooler elrántotta a kormányt, hogy elkerülje a Norbee-val való ütközést, de megcsúszott a füvön, és becsúszott a pályára. Tome 270 km/h-ás sebességgel és természetesen nyélgázon jött ekkor, így sajnos eltalálta Inter-t, ezzel véget vetve a Brawn GP pilóta versenyének. Az ütközés után Tome behozta a boxba a félig lebontott Williams Toyotát, de mire végigért a pályán majdnem egy körös hátrányba került a sérült autójával. A versenyt magabiztosan vezető Tóth Balázsnak nem sok dolga volt ezen a versenyen sem, 2 kiállásos taktikájával magabiztosan vezette végig a versenyt. Optimus csapta a falnak az autóját a célegyenes ráfordítónál a verseny közepén, ezzel ugrott neki is a 4. helye. A Toyotás pilóta így a 7. helyen zárta a nagydíjat. Drámai végjátékot tartogatott a verseny vége a Brawn GP pilótájának, Ferikének, hisz Agoston folyamatosan üldözte őt, mégnem beérte, és két körrel a vége előtt az egyik kanyarban Agoston betolta a Scuderia Ferrarit a Brawn mellé, innentől Ferike csak a tűzpiros maranelló-i autó kipufogógázát szagolhatta a leintésig.
A versenyt ismét magabiztosan Tóth Balázs nyerte, aki ezzel a győzelemmel megszerezte idén 3. győzelmét, így eddig 100 %-os teljesítményt nyújtva ebben a szezonban. Ezen a versenyen még a leggyorsabb körért járó képzeletbeli trófea is őt illeti meg, hisz a verseny utolsó körében nagy időt autózott.
Következő verseny: Fuji, méghozzá felhőszakadás közepette. Reméljük minden eddiginél izgalmasabb versenyt láthatunk majd ezen a betoncsíkon. Talán a mezőny hátsó részének fog kedvezni ez az időjárás? Ki tudja!? 2010. január 3-án meglátjuk.