Témaindító hozzászólás
|
2007.11.06. 21:02 - |
----------------------------------------------------------- |
az eggyértelműen nem jó nekem pl. ezért mondtam talán a csütörtök fél 9 körl |
bár nekem az se mindig lesz jó :S |
1 nap szerintem ne legyen 2 verseny, legyen szombaton 6 körül és akkor aki buliba akar menni még simán odaér |
akkor vasárnap este legyen pl. 7 fele |
Vasárnap délelőtt? vagy mondjuk szombat délután?vagy péntek suli után :D |
Úgy kellene összeállítani a versenynaptárat hogy a maradék futamok egybeessenek, biztos hogy hétvégén lesz csak még azt nem tudom mikor |
És akinek nincs ideje hétköznap? |
Sztem úgy lenne jól megoldva ha pl. ez a valami csütörtökön lenne. Aztán pénteken a FUN RACE, majd vasárnap este a rendes. Így mindenhova feltudnál jól készülni bár az első kettőre nem is kell:D. |
Az egységes beállításokat én is támogatnám, hogy az esélyek is egyenlőbbek legyenek. (A legjobb persze az lenne, ha egy LAN-party-n nyomnánk együtt a versenyeket, tök egyforma gépekkel, kormányokkal, fizikával és beállításokkal. Ott kiderülne, hogy ki a jó pilóta és ki az, aki svindlizik otthon a setupjával. Tudom, ennek a LAN-party-nak a gyakorlati megvalósítása a mi esetünkben lehetetlen.)
Az új liga a jelenlegivel együtt párhuzamosan nem hinném, hogy életképes lesz, mivel egyszerre kétfelé készülni nem könnyű. Pláne, ha a futamok (pályák) sem lennének szinkronban egymással. Sajnos erre a sorsra jutott nem is olyan régen az Original Liga is.
Amennyiben az egységes beállításokkal több versenyző is egyetért a ligánkból, úgy mielőbb szavazásra kellene vinni a kérdést, és többségű igen szavazat esetén azt be lehetne vezetni itt az A ligában még ebben az évadban! (Nem kellene másik liga emiatt.) Akinek meg nem tesztik, az vagy megyszokik vagy megszökik. C'est la vie! :-)
|
Nem lehet több mert akkor semmi értelme a benzinfogyasztós résznek :S |
Most is csak azt tudom mondani, hogy az 1X10 perces időmérő edzés rövid. Ha csak egy etap van, akkor az lehetne 20 perc! Mivel így 10 percben nagy a forgalom és a tolongás a pályán. Az versenyzőknek inkább egymásra kell figyelni, mint magára a vezetésre a gyorskörökön.
Nem igazán jó ez így - sztem. |
1. A ligában ne legyen több, mint FIX 12 pilóta, azaz 6 csapat, mert USA-ban amint láttuk LAG problémák voltak.
2. Ennek tekintetében mérlegelni kell, hogy kit veszünk fel és kit nem, hisz ez a legfelső liga, csak azoknak érdemes itt versenyezni akik előkelő eredményeket értek el kisebb ligákban.
3. Szeretném elmondani, hogy számtalanszor voltam úgy, hogy abbahagyom a versenyzést, de végül mégis itt vagyok, úgymond kinőttem azóta ezt. Ha egy balul sikerült versenysorozat van valaki mögött, ne gondolja azt, hogy nem állhat talpra. Megszereztem életem leggyengébb eredményét, egy 7. helyet, de mégsem gondolom azt, hogy nem vagyok esélyes már a bajnoki cím megszerzésére. Alakul, ahogy alakul, úgy gondolom ez egy jó társaság, mindenki nagyon erős, jó együtt versenyezni és nem szeretném, hogy bárki is itthagyná ezt az egészet.
4. Ha valakik a pályán csatáznak, mint pl én és Mafi, ki is löktük egymást, úgy ahogyan Kimivel tettem én. Oké, hogy a szabály értelmében megvártuk egymást, de szeretném, ha mindenki és én is gondolkodnék kicsit. Ha egymás mögött maradunk kicsit és kivárunk, akkor 30 mpvel hamarabb fejezzük be a futamot jobb helyeken. Kérek mindenkit, hogy csata előtt mérlegeljen, én is így fogom tenni!
5. Szeretném a felvezető kört beszüntetni, mert felesleges az új rajtok miatt. Ha nincs új rajt, akkor pedig ugyanúgy kihűl a gumi mivel lassan állunk fel a rácsra.
6. A futamok még érdekesebbé tételének érdekében visszahoznám az 1 gyorskörös időmérőt. Időben 20 perc lenne kb az is. |
Ne legyen felvezető kör. Ki mit szól hozzá? |
Ha nem lenne upload az egyik gépen, akkor be sem tudnál kapcsolódni a játékba, sztem.
Vmi ingadozás lehet az up-nál azon a gépen, és ezért léptet ki a game. A router elvileg nem korlátozza vagy tiltja egyik gép felé sem a fel- és letöltést, csak szétosztja a netet és passzív (hardveres) tűzfalként is funkcionál. A legegyszerűbb megoldás pedig az lenne, ha a versenyre ideiglenesen kiiktatnád a routert. (Nem tudom, mennyire megoldható ez nálatok)
|
Sziasztok! Van egy kis problémám a nettel, mégpedig: Routerem van és az eggyik gépen van, míg a másik gépen nincs feltöltésem. Én pont azzal a géppel nyomom amivel nincs feltölésem. Várom az ötleteket, hogy hogy lehetne ezt kiküszöbölni.
Köszönöm! |
Sziasztok! Felmerült bennem néhány ötlet a ligával kapcsolatosan.
1. A ligában ne legyen több, mint FIX 12 pilóta, mert USA-ban amint láttuk LAG problémák voltak.
2. Ennek tekintetében mérlegelni kell, hogy kit veszünk fel és kit nem, hisz ez a legfelső liga, csak azoknak érdemes itt versenyezni akik előkelő eredményeket értek el kisebb ligákban.
3. Szeretném elmondani, hogy számtalanszor voltam úgy, hogy abbahagyom a versenyzést, de végül mégis itt vagyok, úgymond kinőttem azóta ezt. Ha egy balul sikerült versenysorozat van valaki mögött, ne gondolja azt, hogy nem állhat talpra. Megszereztem életem leggyengébb eredményét, egy 7. helyet, de mégsem gondolom azt, hogy nem vagyok esélyes már a bajnoki cím megszerzésére. Alakul, ahogy alakul, úgy gondolom ez egy jó társaság, mindenki nagyon erős, jó együtt versenyezni és nem szeretném, hogy bárki is itthagyná ezt az egészet.
4. Ha valakik a pályán csatáznak, mint pl én és Mafi, ki is löktük egymást, úgy ahogyan Kimivel tettem én. Oké, hogy a szabály értelmében megvártuk egymást, de szeretném, ha mindenki és én is gondolkodnék kicsit. Ha egymás mögött maradunk kicsit és kivárunk, akkor 30 mpvel hamarabb fejezzük be a futamot jobb helyeken. Kérek mindenkit, hogy csata előtt mérlegeljen, én is így fogom tenni! |
Ez így nagyon jó és szép, meg vagyok elégedve, de nem fogják betartani még valami komoly következő futamról eltiltós szabályt nem hozunk erre! |
Én úgy gondolom, hogy a hátranézés gomb még mindig rengeteget segít (most volt vele bőven tapasztalatom :) ), ami szerintem fontos lenne, hogy az egyenesekben engedjék el a lekörözöttek a lekörözőt és húzódjanak le az ideális ívről, vagy folyamatosan lassítva maradjanak ott, véletlenül se padlófékkel. Ha kanyarban nyomnak padlóféket akkor szinte biztos az ütközés. Ezekre kell figyelni |
A lekörözendő pilóták ne lassítsanak és ne térjenek le az ívről mindaddig még meg nem várták hogy melléjük ért a másik versenyző, és akkor engedjék el a gázt, ne akkor mikor mögötte van, és esetleg beledurran mert udvarias akar lenni az illető... A lekörözésekkel kapcsolatban minél hamarabb egységes szabályt szeretnék létrehozni! |
----------------------------------------------------------- |
[40-21] [20-1]
|