Témaindító hozzászólás
A rajtnál nagyon féltem hogy belémjönnek hátulról, de ezt megúsztam viszont SzL nem így már 2 kanyar után első voltam, mert letört a szárnya. Innentől végig első voltam kisebb hullámvölgyeim voltak a nagy unalomtól, ezért egyszer le is törtem a szárnyam, szerencse hogy a rá következő körbe akartam eredetileg is kimenni. Azt onnantól már csak végig kellett mennem. Remélem marad ez a javuló széria :D. Köszönöm a gratulációkat! |
Elnézést SZL-nek az első kanyarbeli ütközésért!! Gratulálok elsősorban Máténak hogy hibátlan teljesítménnyel végigment a pályán, és a többieknek is (legalábbis annak aki elégedett eredményével) Mindenkinek jó felkkészülést a következő futamra!!!! |
előszőr is szeli: egyszer szóltatok nekem (2-3 héttel előtte) és ismerhetnél már hogy milyen feledékeny vagyok, azt viszont teljes nyugalommal mondom hogy nem direkt volt ez így, még Gyurival a futam előtt beszéltük is hogy hol lehetnek a ferrarik, aki akarja elhiszi aki nem az nem... másrészt igy vagyunk kvittek mert én meg a netem miatt buktam egy futamot (és szerintem még fogok is). A Monacoi nagydíjról: 3 kiállást terveztem mivel több mint 1,5 mp-el volt gyorsabb a könnyű autó mint a megtankolt, de mivel kilöktek a rajtnál, letört a szárnyam, ezért módosítottam a taktikán, amit a lágy gumijaim nem bírtak, +1-szer lag miatt is falnak mentem, meg amikor idegesítettem Mátét 10 körön keresztül hogy hibázzon végre és mivel csak nem akart próbáltam megelőzni, de esélytelen volt mert pattogott előttem, amikor odapattant elém félrerántottam a kormányt és megint letörött a szárny, ezután épphogy Gyu elé jöttem vissza és végül 2. lettem. Mindent összevetve izgalmas verseny volt, mivel végig gyorsan próbáltam menni, mivel egy ideig Szeli is 40mp-re volt előttem és tudtam hogy én többször leszek a boxban. A második etapban tudtam nagyon sokat hozni rajta, 3-4 mp-et körönként de aztán valahogy mögém került, onnantól kezdve Máté zavarása volt a cél, de nem tudtam mit csinálni, mert csak pár tized volt közöttünk körönként a küldönbség... volt egy kis lekörözési gond is Szelivel de biztos azthitte hogy Gyuri van mögötte, mert eléggé egyforma a kocsi eleje, mondhatnám teljesen :D, de mind1 volt ez már nem osztott nem szorzott. Köszönöm Gyurinak hogy nem tartott fel, mivel már taktikán voltunk és grat Máténak a hibátlan versenyzéshez! meg a többieknek is! |
A futam elején minimum a harmadik helyet céloztam meg magamnak. Nem akartam gyors lenni, inkább a biztonságra mentem rá. Az volt a célom, hogy ne törjem az autómat, így biztos dobogós helyre kerülök. Az első kört nagy örömünkre csak a két Ferrari úszta meg ép szárnyakkal. Ekkor reális eredménynek tűnt a kettős Ferrari győzelem is, de sajnos a végén ez csak részben jött össze. A futam közepe táján, fogalmam sincs hogyan, de vigyuri mögé keverdtem. A pálya első felében sokkal gyorsabb voltam nála de a második szektorban mindíg egy kis előnyre tett szert. Az egyik kanyarban nagyon hosszú féktávot vett amit nem tudtam lereagálni. Igaz egy kicsit el is bambultam. A lényegen nem változtatott, első vezetőszárny le Szeli a boxba, második helynek gatter. Máté ezen a hétvégén is verhetetlen volt. Mindenki kapott tőle egy kört. Amellett hogy vigyázott a kocsira irtózatos tempót diktált. Szerintem ha idén nem ő nyeri a bajnokságot, az nem a mi hibánk lesz, hanem a szervező lelkén szárad. Már a idény kezdetekor szóltunk hogy a február 24-25-i futamot kérjük elhalasztani, mert egyikünk se volt itthon. Ezt többször megismételtük, de figyelmen kívül hagyták. Nem tudom hogy végül ez hogy lesz megoldva de értékes pontoktól estünk el az egyéni és a konstruktőri bajnokságban is. |
Szépen elrajtolt a mezőny, nekem sem volt gondom ezzel. Az első körben elnéztem az alagút előtti kanyart a nagy sietségben és falnak csattantam. Ez volt az első és utolsó nagy hibám a futamon. Ekkor az autót megtankoltam fullig azaz 140 literrel hátha kibirja gondoltam, de aztán nem így történt ezért lőttek az 1 kiállásos taktikámnak. Szelit sajnálom aki belémszaladt, sajnos én voltam a hibás valamilyen szinten, mert nem volt már gumi a kocsin és nagyon hosszú féktávokat vettem, dehát ez verseny, tartani kell a pozíciót. A végére 1 perc előnnyel a 4. előtt találtam magam a dobogó alsó fokán. Ennél jobb eredményre nem is számítottam őszintén szólva. Az nürburgi futamon remélem már ott lesz a két jaguár is, mert így unalmasabb a verseny, valamint ezzel a futammal kapcsolatba még annyit, hogy mivel német a kocsi német a pálya, bár én magyar vagyok, de nagyon gyors leszek, szeretném learatni első győzelmemet. Jó felkészülést mindenkinek! |
|
[2-1]
|