Témaindító hozzászólás
Remélem nem kapok büntetést, de én nem szeretném kommentálni az eseményeimet. Legszeretettebb pályámon leszerepeltem magam előtt. Biztos voltam benne, hogy győzni tudok, ez a fejembe szállt, és az erőltetés miatt sok amatőr hibám volt. Szeretnék javítani a következő futamon, erre szükségem is lesz, ha harcban akarok maradni a bajnokságban... |
A kormányom nem volt egészen jó, ezért féltem hogy a versenyen is szarakodni fog. Ez így is lett. Szerencsére SZL nem tudott megelőzni. Aztán egyszer csak lemaradt és gondoltam, hogy kicsit óvatosabban megyek ne hogy kicsúszak. Ez sikerült is csak az utolsó körbe szálltam el ez egy szárnyba került szerencsére.
[0-6 SZL üldözött, többszöri lekörözés, 26. kör szárny törés aszem ennyi]
Időmérő eredményem: 1:26.096 azt hiszem |
én is tudtam már a rajtnál hogy a versenyből nem lesz semmi(bárcsak nekem is annyira jött volna be mint SZL-nek :D ) ... ugyanis az első kanyarban kavicsot látogattam, a második kanyarban pedig letört a szárnyam.Gondoltam sebaj majd végigmegyek csaták nélkül és a többiek úgyis hibáznak.Nem így lett,nem bírtam normálisan menni a pályán és az első 5 körben 3x voltam boxban és ez nem sokat változott a verseny további részében sem... szinte minden körben hibáztam, így a végén összesen 4 kört kaptam Mátétól, akinek szeretnék a sajtó ezen formájában gratulálni :) {sok érdekes nem történt velem, nem volt előzésem, csak letört szárnyam, de azt nem tudnám megmondani hogy melyik körben(szerintem 10 biztos volt)}[időmérő eredményem ilyesmi volt: --:--:--- ] |
Ahhoz képest amit vártam a pályától, kellemesen csalódtam(csak máté adott kört nekem, a mekik nem :P:P )voltam 2. Szl próbálkozott, aztán az egyetlen boxkiállásomnál sokat kellett tankolnom így mind a 2 McLaren elém került, de sebaj nem utolsó lettem(sajna nem is első :D ) Gratulálok Máténak a remek versenyéért, és gratulálok Klacsának aki 100%-ra tökéletesítette a boxkiállási taktikáját :P |
Már a rajtnál tudtam hogy ebből a versenyből nem lesz semmi, ugyanis egy rövid első és 2 hosszabb 2. és 3. etapot terveztem, és a pitgirl hátsójának nézegetése közben jutott eszembe hogy elfelejtettem gumit cserélni, szóval Hi Temp Soft-al sikerült elrajtolnom, eleinte nem volt gond, mert tudtam idegesíteni Mátét kicsit, csak az első kiállás után a fékek már megfőttek és Tibike mögé jöttem vissza, ahol is egy előzési manőver közben letörtem a szárnyamat, visszamentem a boxba -> taktikamódosítás (26 körre tankoltam), mikor visszajöttem valahogy Gyuri is elémkerült, illetve egyszer előttem volt egyszer mögöttem, de aztán a vége felé olyan nehéz volt már vezetni a kocsit hogy nem nagyon erőltettem a harcot Gyurival, mivel közbe meg észrevettem hogy 2 körrel a vége előtt ki fog fogyni a benzin... végül mégis 2. lettem aminél jobbat remélni se mertem a futam elején, mondjuk szerencsém volt mert Gyuri is bement a boxba a vége fele és így átvettem a 2. helyet. Nem baj Gyu, nekem tavaly a francia meg a német pálya volt a kedvencem, egyiken se én nyertem :) grat mindenkinek! [0-6 Máté üldözése, 7 vagy 8 szárnyletörés Tibike előzése közben, Gyu aszem második boxkiállása után 1-2 kör harc Gyurival, utolsó kör: visszavettem a körömet a szárnyatlan Mátétól :), kb ennyi] |
[6-1]
|