Témaindító hozzászólás
|
2007.11.06. 21:02 - |
----------------------------------------------------------- |
Ami szerintem jó lenne: (kormányfüggetlenül)
- Automatikus felváltás kikapcsolása (Magyarul a gép csak lefele vált, felfele neked kell)
- Teljes törés
- Embertoborzás, ezzel kapcsolatban légyszi teljesszétek az igét ahol tudjátok:
http://images.netbag.hu/20080531/08560574748.jpg
|
Támogatom az első futómű-törést, és a kipörgés-gátló alacsony (esetleg kikapcsolt) módozatát is.
|
Nah sztem:
- full autótörés
- alacsony vgay közepes kipörgés gátló (teljes letiltása semmiképp :D )
- és szerintem kellene pár új fiút fölvenni az üres helyekre hogy ismét maximális létszám legyen a ligában! |
Sőt, végülis mivel még csak két futamon vagyunk túl, szerintem még nem késő kivenni az A liga patchet, és az egyforma setupot sem. Nem hiszem hogy szükség lenne rájuk.
2008/3ban pedig még úgy sem. |
Norbi. Mentem pár kört Bahrainban és kipörgésgátló nélkül egyenlőre nem igazán tudtam menni normális kört. 1-et sem. Alacsonyra viszont állíthatnánk Kanada után szerintem(alacsony sincs még egy bajnokságban sem, de ne az legyen a fő cél hogy miben legyünk elsők).
A törést én is támogatom, Tőlem akár már Bahrainban is lehetne úgy. |
Üdvözlök mindenkit!
Felmerült már régebben is ez az ötlet, hogy mi lenne ha kipörgésgátló nélkül mennénk (nem alacsony, nem közepes hanem az egész ki). Szeritnem jóval izgalmasabb futamunk lenne, jah és sztem jobban lehetne előzni és, s a gyengébb pilótáknak is lenne már esélyük nyerni futamot nem pedig fél percel lemaradni. Tudom most azt gondoljátok, hogy nem vagyok elő kelő pozícióba és ezért mondom, de cáfolom, mert már régebbenis mondtam!
Mi lennénk az elaső ilyen liga, és jóval jobb videók is születnének!
2. ötletem pedig az, hogy az egész autó törjön ne csak az első szárny! Végülis azáért vagyunk itt, hogy ˝profibbak˝vagyunk.
Pls gondolkodjatok el rajta! |
igen, utólag tényleg sok az a 30 perc, de a 20 perc 12 kör szerintem egész jó ötletnek tűnik...
a 75% annyira nekem sem jön be ötletnek,
sztem maradjon 50%,és ugyanugy 2x kopás és 2x benzinfogyasztás |
Szerintem 20 perces kvalifikáció lenne az ideális és maximum 12 kör...
|
A hosszabb kvali talán jobb lenne. Nem lenne akkora tumultus, annyi feltartás és kapkodás.
A 75%-os versenytáv pedig arra lenne "jó", hogy még jobban kijönnének az erősebbek és a gyengébbek közti különbségek. :(
|
ámogato, de csak akkor ha 10 perc lesz és nem fél óra mert az úgyis időhúzás |
Nekem is van egy ötletem:
jöjjön vissza a régi időmérő rendszer, miszerint fél óra és 12 kör...
indok: az új időmérő rendszer azért került bevezetésre, hogy a lassabbak (nem bántásként): Gábor, Tibike,Fisicofan, Én, Zero előrébb tudjanak kerülni a rajtrácson az esetleges eltérő taktikának köszönhetően...
amióta be van vezetve az uj rendszer, az eredmények a következők voltak:
Török: Norbi, Marci, SZL, Kimi, Zero, Csabika, Gábor, Klacsa, Tibike, Vigyuri
Francia: Norbi, Marci, SZL, Vigyuri, Kimi, Tibike, Zero, Klacsa, Csabika, Gábor, Fisicofan
Európa: Marci, Norbi, Vigyuri, Fisicofan, SZL, Zero, CSabika, Gábor, Kimi, Tibike.
Azt hiszem jól látható hogy nem jött össze a terv miszerint hátulról előrébb léphetnének ezzel az időmérő rendszerrel.
régi rendszer, Bahrain: Marci, SZL, Norbi, Abyss, Fisicofan, Vigyuri, Klacsa, Zero, Gábor, Tibike....
|
És még 1 ötlet. Bár lehet, hogy ez már fölösleges bonyolítás, de nem lehetne megoldani hogy az időmérőt, mondjuk 2 részre osztani (legalábbis a létszámtól függően). Pl. ha indulunk 12-en, akkor az első etapban az utolsó 6 kiesik? |
100% osan egyetértek csabival és énis díjaznám ezt a fajta ötletet ! |
Ha már teljesen új ligát kezdünk támadt egy ötletem (ami igazából nem is tőlem származik), szóval bocsánat az ötletrablásért) Mit szólnátok hozzá, hogyha a versenytáv 75 %-os lenne 1x gumikopással és 1x benyafogyással???
|
Eszembe ötlött valami sztem érdemes lenne fontolóra venni!
Mivel ennek a bajnokságnak már semmi értelme nincs, elkezdhetnénk az egész bajnokságot előről . Mindenki azonos setupokkal menne (alap, vagy majd kitaláljuk), sztem ezzel támogatnánk mindenkit, az "idősebb" pilótáknak nem kelle órákat tesztelniük csak megtanulni a pálya ívét, és akár a futam előtti órákban is jól fel lehetne készüni a futamra, mert nem kell időt fordítani a setupcsinálásra. Nyarat kihagynánk mert a pihenés mindenkinek kell, de ősszel folytatnák ugyan így.
Várom mit szóltok hozzá! |
Lehet, hogy tényleg csak 2008/2ben kellene ezt bevezetni, és nem kellene másik bajnokság. Most meg aki nem ér rá, azaz a mezőny nagy része majd lesz üldözőboly. Dehát ez egy játék! |
Én mindig vasárnap este jövök haza futamra barátnőmtől, mert csak hétvégén adatik meg az alkalom, hogy találkozzunk, ezért nekem vasárnapon kívül nem nagyon jó semmi. |
Azért azt ne gondoljátok, hogy az egységes setupos versenyekre nem is kell készülni! :)
Ha az ember jó erdeményt akar elérni, akkor arra is kell gyakorolni, mert a fix setuphoz is hozzá kell szokni. Ez vkiknek könnyebb lesz és vkiknek nehezebb, attól függően, hogy mennyire tér majd el a megszokott beállításaiktól és hogy milyen stílusban és milyen eszközzel vezetnek.
|
akkor nekem nem jó hétvégén:D így is épphogy visszaérek futamra... |
hétközbe meg nekem egyáltalán nem jó :D
szombat vagy vasárnap kora reggel jó nekem, vagy szombat 21-kor |
[40-21] [20-1]
|