Témaindító hozzászólás
Az időmérőn a Belgához hasonlóan nem tudtam összerakni egy kört sem, így csak harmadik lettem. A rajtnál mindenkit otthagytam, mentem mint a golyó, de ezúttal nem kevés benzinnel. SZL és én egyszerre elhibáztuk a box-bejáratot, ezért Klacsa elénk került. Tiportuk egymást a futam első felében, aztán SZL-nek gondjai akadtak, ezért én voltam, aki üldözőbe vette egyszem Renault-nkat. Néhány körrel a vége előtt egy túlcsúszás miatt gyenge volt a kigyorsítása, így túltettem magam rajta. Necces volt a vége, mert nyomomban volt, mert hamarabb kellett váltanom, hisz a benzin roppant gyorsan fogyott, nagyot kellett spórolnom, de szerencsére magam mögött tudtam tartani. SZL-t nagyon sajnálom, Zeronak meg annyit tudok ily módon üzenni, hogy nézze meg a versenyköreimet, amik elárulnak mindent... :) "A sors nagy játékmester" Brazíliában én buktam az első helyet furcsa probléma miatt, Monte Carloban pedig nem működött a telefonkapcsolat a Renaulttal, sajnos a McLarennek sem tűnt fel, hogy nem voltam ott, 100szónak is egy a vége, buktam én is sokat sajnos. :) De nem szeretnék hibáztatni senkit, ezt hangsúlyozom!!! Sikeres versenyeket mindenkinek! |
Az időmérőm viszonylag jól sikerült, mivel sikerült megfutnom az hétvégi legjobb időmet!! Ámde ez csak a 4. helyhez volt elég, de így is "csak" 1 mp-re voltam az elsőtől!!
A versenyt szépen kaptam el a többiekkel együtt, így tartottam a pozíciómat!! Első kiállásom után visszaestem az 5. helyre, de ezt a helyet kb. 2-3 körig tartottam mivel vissza"örököltem" a 4. helyet! A futamom viszonylag egyhangú volt mivel csak távolodtak tőlem az emberek, de ott elöl zajlott az élet gazdagon! Én végülis körhátrány nélkül érkeztem meg a 4. helyen, kár hogy a dobogóra nem sikerült felférnem, de örülök hogy csapattársam lett az első!! |
Az időmérőről lecsúsztam 1-2 perccel, így már nem tudtam belépni. Sejtettem, hogy az 5. vagy a 6. rejthely lesz az enyém, ezért aztán nem is zavart, hogy kimaradtam.
A rajt simának tűnt, nem volt fennakadás. Utolsóként mentem a mezőny után.
Az első kör végén a célegyenes bejáratánál Korsó kersztbefordult az Hondával. Balról kikerültem, de belémtolatott. Szerencsére nem csúsztam ki és a szárny sem törött le.
A 8. körben ismét "összefutaottunk" szintén a célegyenes elején, de már volt egy kör különbség köztünk. Itt is volt egy kis koccolódás, kicsúszás, de baj nem történt belőle. (Sajnálom Korsót, mert egy bizonytalanul működő videokártyával eléggé, nehézkes és bosszantó lehet versenyezni, és akaratán kívül néha hibák adódnak.)
A 11. körben SZL jött vissza mögém a tankolás után. Aztán még abban a körben az egyik kanyarban úgy tudott megelőzni, hogy egy kicsit megpöckölt. Valószínüleg hosszabb féktávot vettem, mint ő, ezért csúszhatott belém. Baj ebből sem lett, és időt is alig vesztettünk.
E kör végén nekem is ki kelett volna állnom, de nem figyeltem a kijelzőre egy fél kör erejéig és a célegyenesben láttam, hogy már csak 3 liter benya van a verdában. Lassúra vettem a tempót és fel-fel váltogattam, hogy ne pörögjön a motor sokat. Így aztán szépen körbeértem, de közben sok időt vesztettem, kört is kaptam.
Az 5. helyem megmaradt így is, ezen a szerencsésnek nem mondható versenyen. Sajnálom, hogy SZL a vezető pozícióból laggok miatt lecsúszott a dobogó aljára, és így is ért célba. Szurkoltam Klacsának, hogy tartsa meg a megörökölt 1. helyet egészen a célba érésig. Valszeg rászólhattak a fülére, hogy nagyobb összeget utalnának át Maranellóból a rönónak, ha a mögötte kapaszkodó piros autót vhogy előrébb engedi. ;) Ez aztán meg is történt egy hiba miatt, így György futamgyőzelmet aratott, amihez gratulálok neki is! :-)
(Wokingban sírás volt most, és közelebb kerültek a szerződéseink az iratmegsemmisítőhöz.) ;-)
*** Fly McLaren! ***
|
sziasztoook!
Az időmérő izgalmasnak ígérkezett részemről, mivel az első körökben Tibikével 30 ezred mp volt a különbség köztünk, majd később Gyurival is 2 tizeden belül szórakoztunk. Hatalmas meglepetésre és nem kisebb örömömre sikerült megvernem Gyurit az időmérőn és így az első sorból várhattam a rajtot.
A futam annyira jól ment hogy én arra álmaimban sem gondoltam. Az elejétől fogva szorosan Laci és Gyuri mögött tudtam maradni, és folyamatosan üldöztem őket. Aztán amikor hibáztak mindketten akkor megelőztem őket és csak a verseny végefelé rontottam egyet amikor is gyuri megelőzött. nagyon örülök ennek a második helynek mert ugy érzem hogy most sikerült felvennem az élen állókkal a harcot. Nagyon nagy eredménynek tekintem és szeretném megismételni a rizszabálóknál is, annak ellenére hogy nem szeretem a pályát.
{gyakorlatilag nagyon élvezetes futam volt számomra viszont semmi nem történt velem, csak üldöztem, vagy épp üldöztek. gyuri és laci kiállásánál volt izgalom egyedül} |
Előre elnézést a hangvétel miatt, de piszkosul mérges vagyok, már 3.szor vagy 4.szer bukom el az első helyet (vagy legalábbis annak lehetőségét) a lagok miatt és kezd betelni a pohár. Kicsit elegem van, hogy sorra nyerem az időmérőket, versenyen meg egyszerűen nem tudok menni, mert most is ha 10szer nem dobott ki pálya mellé a lag akkor egyszer se, ezenkívül belementem Klacsába aki több mint 2 mpel előttem volt (nem vagyok Einstein, de ez sehogy se világos hogyan lehetséges) Legalább 4-szer akartam már ESC-et nyomni és hagyni a francba az egészet... Mind1, nem is érdekel, nem fogom ilyeneken felhúzni magam, de ezentúl gyakorolni se fogok, mert semmi értelme, úgyis azon múlik az egész, hogy mikor dob ki pálya mellé, ahhoz nem kell gyorsnak lenni. [Minden körben történt valami, de a lagok miatt ebből nem lesz videó] Grat mindenkinek!
|
[6-1]
|