F1 RFactor -A- Liga 2011 (RFT2008)  Ło≡o> INGYENES FORMA-1 SZIMULÁTOR BAJNOKSÁG!
A-Liga.hu

Egy vadonatúj bajnokság:

- versenyzői profilok
- ranglisták
- automatikusan frissülő honlap
- örökre dokumentált eredmények

...

csak néhány érv az A-Liga mellett!

START:

2011. augusztus 28.


<<< Az új honlap >>>

<<< Jelentkezés >>>
 

 
F1 rFactor -A- Liga













 
A-Liga Cikkek
 
Bajnokság állása

Egyéni ponttáblázat:

Konstruktőri táblázat:

 
Partnerek



 

        

 Forma 1.wyw.hu - Formula I.

 szimulatorok



 
Hírdetés
 
Szavazás
Tartalom
 
Fórum
Fórumok : 2007/2-es Nyilatkozatok : Szezonösszefoglalók Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Klacsa

2007.12.31. 10:53 -

---------------------------------------------------------------

Klacsa Előzmény | 2008.01.10. 08:10 - #9

Sajnos rosszul tudtam, Faky nem feladta, ő igenis jött volna, csak a nete állandóan szarakodott. bocsánat. nyáron vissza szeretne jönni versenyezni amikor is 5 megás nettel fog rendelkezni. Mégegyszer bocs, nem tudtam :)


SZLMCL Előzmény | 2008.01.05. 23:57 - #8

Először is pár szót ejtenék a csapattársamról Zeroról, már a B ligában is figyelemmel kísértem a pályafutását és egy humoros, jófej ember képe formálódott bennem róla, aki mellesleg nagyon kötelességtudó és nem hiányzik soha szinte egyetlen versenyről sem, emellett még gyors is, igaz nem mindig sikerült felvennie a versenyt az élmezőnnyel, de az elfoglaltsága miatt meg is értem, hogy nem minden versenyre tudott eleget gyakorolni. Így utolag kijelenthetem, hogy nagyon jó csapattársként ismertem meg és remélem jövőre is együtt harcolunk majd a konstruktőri pontokért. Sajnálom, hogy a szerencsétlenkedésem miatt a Magyar Nagydíjon lecsúszott az összetett 4. helyről, viszont itt is kiemelendő hogy betegsége ellenére is részt vett a versenyen.

A többi versenyzőről is ejtenék pár szót az elején, szerencsére egyik versenyzőtársammal sem vagyok haragba vagy rossz a viszony. (remélem Gyurival se). Akik az utolsó versenyeken rendszeresen részt vettek egységesen igaz rájuk, hogy teljesen megérdemlik a tisztetet és örülök, hogy végig harcoltak a jobb helyezésekért és nem hagyták abba év közben a versenyzést. Ennélfogva teljesen megérdemlik, hogy az A ligában maradjanak jövőre is, hiszen sokat tettek érte, és nem csak a pályán hanem a pályán kívül is. Ezúton szeretném megköszönni Klacsának és Fisicofannak a cikkek megírását, Tibikének a videók és képek készítését, Vigyurinak az oldal sok területén történt fejlesztéseit és a többieknek is akik segítették a munkát. Az előttem szólokhoz hasonlóan minden elismerésem Korsóé az idén, aki a legtöbbet fejlődött az idei évben és annak ellenére, hogy a szezon elején még jókora hátrányban volt az élmezőnyhöz képest, kitartó munkával felküzdötte magát és rengeteget fejlődött az év folyamán. Emellett a pályán kívül mutatott viselkedése is figyelemre méltó, szinte minden verseny végén gratulált a másiknak még akkor is ha 6. lett és soha nem keseredett el attól, hogy kicsit le van maradva, aminek meg is lett az eredménye, remélem idén az rFactorral vele is jókat csatázhatok majd a pozíciókért. Vigyuriról mondanék még pár szót, aki idén is megmutatta, hogy nagyszerű versenyző és teljesen megérdemelten lett volna bajnok, sőt nem túlzás, hogy ő is lett volna idén a bajnok, ha eljön az utolsó versenyre, vagy kér halasztást. Én azt vettem észre, hogy túl sértődékeny és emiatt inkább csendben marad akár napokig és még akkor is, hogy tudja, hogy ez mihez vezethet. Többen írták, hogy ők halasztottak volna, nos ezzel én is így vagyok, de néma embernek a kutya sem érti a szavát. Én 100%-ra biztos voltam benne, hogy eljön Gyuri a magyar gp-re (majd utolsó pillanatba belép), de nem így történt. A Magyar GP-re nem kért halasztást, és mivel nekem fogalmam nem volt, hogy mi a gépe baja ezért nem is boncolgattam a témát, mivel akár szoftveres gond is lehetett. Azelőtt csak a Japán GP-re kért halasztást, de azt is az időmérő előtt 5 perccel. Szóval én úgy érzem, ha annyit beír a csetbe Fuji után hogy „Halasztást kérek” akkor most ő a bajnok. De hát nem így történt, így nem érzem felelősnek magam miatta, hogy elbukta a címet ilyenek miatt, de elismerem, hogy megérdemelte volna. Sokat emlegeti a Monacoi esetet, amit szinte minden futamon megbeszéltünk utána, és még mindig nem akarja elfogadni, hogy az az ő hibája volt, hogy kilépett. Velem ugyanaz volt Silverstonban, csak végigszenvedtem a versenyt, mert az a 3-4 pont is értékes szerintem még ha utolsó leszek, akkor is. Az, hogy ő így nem így gondolta az az ő dolga. Nem akarom megmondani, mit tegyen és mit ne, de szerintem ezen a sértődékenységen változtatnia kellene, teljesen nyilvánvaló, hogy senkinek nem lesz hibátlan szezonja és szerintem velem is történt annyi balszerencse mint vele. Kétszer kilöktek, Barcelonában meg Kínában (persze nem szándékosan de akkor is buktam a futamokat), a szezon 80%án lagolt a játék, 20%-án elviselhetetlenül (pl. Német GP), kb 4szer buktam el futamot azért, mert kidobott a lag a fűre, meg ugye a Silverstonei eset, meg kétszer zártak ki időmérőről sztem játékhiba miatt. Most ezeket nem azért mondom, hogy legyenek érveim, de ha követném a példádat, akkor már Barcelonában befejeztem volna a versenyzést. Bőven elég szenvedés volt idén magával a sok laggal megküzdeni (ami igaz hogy az én netem hibája, de nálunk nincs más választás, szerencsére már csak 1 hónapig). Emellett sokszor volt Gyuri a szerver, ami ennyi lag mellett nagy előnyt jelentett neki. Nem azért mert, így nekem jobban lagolt volna, hanem azért mert neki így egyáltalán nem, szóval eggyel kevesebb dolog amin aggódnia kellett. Nem említeném meg ezeket a dolgokat, de kénytelen vagyok valamivel érvelni, hogy azért nemcsak úgy a számba repült ez a cím, sok szenvedés meg idegeskedés van mögötte. Ennek ellenére elismerem, hogy Gyuri is megérdemelte volna, és látva, hogy mi történt velem a Magyar GP-n meg is nyerte volna, amit teljesen elfogadtam volna, de nem érzem úgy, hogy miattam alakult így a dolog, az előbb említett halasztási dolgok miatt.

A szeron érdekesen indult, sokakkal ellentétben nekem tetszett a Nordschleife GP épp a kiszámíthatatlansága miatt, na meg a monszun miatt is, sajnos verseny közbe nem tudtam hányadik vagyok, mert nem írta ki, így meglepetés lett a 2. hely aminek nagyon örültem (hogy egyáltalán sikerült célbaérni). Az Ausztrál GP-re sokat készültem, 17-es időket sikerült menni ami nagyon meglepett a végén, ezt a versenyt úgy érzem, hogy simán nyernem kellett volna, de a gép kizárt az időmérőről, mert ellentétben az előző szezonnal, idén több kört is engedett menni a gép annál mint ami engedélyezett így nagyon hátra kerültem és esélyem sem volt nyerni onnan már. Ezután számomra emlékezetes versenyek voltak, főleg Monaco ahol kettős McLaren győzelem született és Zeroval 1 mp sem volt közöttünk, vagy Kanada és Brazília ahol eddig mindhárom szezonban sikerült nyernem. A másik Imola volt ahol 20 körön keresztül sikerült tartanom Gyurit, óriási volt végre így összeakadni a pályán. Voltak bosszantó versenyeim is, pl Malajzia, Barcelona, Hockenheim, Kína, Nürburgring vagy Silverstone, ezekről inkább nem beszélek.:) A szezon közepén volt egy kis hullámvölgyem amikor Gyuri gyorsabb volt időmérőkön, de ezt szerencsére sikerült kijavítani az utolsó 6 versenyre aminek az időmérőjét sikerült megnyernem. A versenyeken Gyuri általában jobban ment mint időmérőkön, így legtöbbször szoros volt a meccs a köridők tekintetében is. Így visszatekintve izgalmas szezon volt, kár hogy így lett vége. Remélem a következő szezonban már nem lesz ennyi lagom mint idén, és tényleg öröm lesz a versenyzés és nem azon kell aggódni hogy mikor megyek neki valakinek akit nem is látok, vagy mikor dob ki a szerver. Összességében örülök is meg nem is hogy sikerült megvédeni a címet, a sok idegeskedés miatt örülök, amiatt viszont egyáltalán nem, hogy Gyuri nem jött el az utolsó versenyre és így nyertem. Remélem jövőre ilyen nem fordul elő.

Mindenkinek jó felkészülést jövőre!!!

 

 


Zero Előzmény | 2008.01.05. 18:56 - #7

A 2007/1-es szezonból B-liga bronzérmeseként és konstruktőri cím birtokosaként jöttem át az A-ligába. Külön öröm volt számomra, hogy egy bajnoknak, egy legendának lehettem a munkatársa a kedvenc csapatomnál, a McLaren-nél. Jó reményekkel vágtam neki a 2007/2. szezonnak, bár tisztában voltam vele, hogy itt több erősebb versenyző van, mint az előző ligában.

A Nordschleife volt az első a naptárunkban. Nagyon érdekes pálya, és nagyon eltér a „megszokottaktól”. Tudom, sokan nem szeretik, mert nem könnyű memorizálni a teljes hosszt. A versenyre monszunos időjárás fogadta a liga tagjait, ami még nehezítette az autózást ezen a hosszú pályán. Többen kiesetek, feladták vagy az út menti villanypásztorba gabalyodva végezték. Sikerült a 4. helyen befejeznem ezt a maratoninak tűnő versenyt.

Az ezt követő négy futamon pedig elindult a pechsorozatom. Minden rajtnál balesetet szenvedtem önhibámon kívül. Mindig a mehettem a boxba az első kör végén új első vezetőszárnyért. Sajnos így jelentős hátrányba kerültem a versenyeken, és a végelszámolásánál értékes pontokat veszítettem, mivel a mezőny hátsó felében értem csak célba.

Aztán a pechszéria megtörni látszott Monte Carlóban, ahol – a többiekhez képest – kevesebb hibával tudtam menni, az autó beállításai is nagyon jók voltak, így megszerezhettem az évadban az első (és egyben utolsó) futamgyőzelmemet.

Kanadában és Angliában is épp hogy csúsztam le a dobogóról. Az Európa futamon sajnos nem tudtam részt venni erős másnaposság és enyhe alkoholmérgezés miatt. (Ez volt az egyetlen kihagyott versenyem.)

A többi pályán átlagos, kiegyenlített középmezőnyös (4-5. hely) teljesítményt tudtam produkálni.

Sajnálatos, hogy nagyjából a szezon közepétől kezdve egyre kevesebb versenyző állt rajthoz a pályákon.

A kínai futamra nagy kedvvel utaztam el, mivel az előző évadban (a B ligában) ott szereztem meg az első F1-es győzelmemet, rögtön a harmadik versenyen. Az A-ligában most az aranyérem lemaradt, mivel Gyuri nagyon jól ment és győzött, de a 2. helyet senkitől sem zavartatva zsebelhettem be az esős shanghai-i pályán.

Örültem a Fuji Speedway-nek is, mivel így a sokak által nem kedvelt Suzuka kikerüt a verseny menetrenből. Japánban is dobogóra állhattam az új pályán.

A szezon végre - immár hagyományt teremtve a ligáinkban - a Hungaroring maradt. Bevallom, nem szeretem ezt a pályát, és nem is tudok rajta jó eredményeket produkálni, így már eleve fintorral, kissé betegen vágtam neki, ennek az utolsó versenynek, ami most is szenvedés volt számomra.

Az évad első felében, kétharmadában a Ferrarival elég szoros volt a csapatverseny az összesítettben. Majd az utolsó harmadra összeszedték magukat még jobban (vagy mi eresztettünk le egy kicsit), és növelték az előnyüket velünk szenben, így megérdemelten vehették át a legjobb csapatnak járó trófeát.

McLaren istállónk most a 2. helyen végzett, de csapattársam SZL ismét egyéni bajnok lett.

Úgy érzem, hogy egy érdekes és értékes évadot tudhatunk magunk mögött, ami minden versenyzőnk számára sok tanulsággal és tapasztalatbeli gyarapodással járt.


*** Fly McLaren! ***

 

 


Fisicofan Előzmény | 2008.01.05. 00:14 - #6

Az idei második idénynek, ami az első teljes idényem lett (volna) igen nagy elvárásokkal indultam neki, mivel az előző idény utolsó versenyén győztem, valamint nem elhanyagolható az sem hogy Klacsa lett a csapattársam, aki az idei év egyik meghatározó pilótája volt. Terveink között volt az egyéni és konstruktőri dobogó, az utóbbi össze is jött, igaz nagy hátránnyal a két élcsapat mögött.
Az évad első versenye rögtön egy hatalmas csalódással kezdődött, az új rajt betöltése közben ugyanis a játék felmondta a szolgálatot, és már nem tudtam belépni. De ekkor még elszánt voltam, elvégre Nordschleife nem igazán volt hivatalos nagy verseny, még ha a pontok bele is számítottak az összetettbe. A következő két verseny sem a tervek szerint sikerült, egy 7. és egy 5. helyet tudtam szerezni, amivel nem voltam túl elégedett. Majd végre elkezdtek jönni az eredmények a bahreini és a Spanyol GP-n is dobogóra álltam, ami végre önbizalmat adott. Majd megkezdődött pályafutásom leghosszabb pech-szériája, nem kevesebb mint 7 versenyen keresztül tartott(San marino kivételével): Monacóban felsorolhatatlanul sok gonddal küszködtem, majd a tengerentúlon Kanadában önhibámon kívül lett teljesen esélytelen a futam, Indianapolisban pedig szintén sok problémám volt, amit egy furcsa hiba is színesített, fél percre lefagyott a játék, és inkább kiszálltam a futamból (megjegyzem már így utólag tudom, hogy egy hatalmas probléma előfutára volt ez a fagyás), majd ugyanez történt a Francia nagydíjon is. Az idény ezen részében az egyetlen sikert az Imolai futam jelentette ahol pályafutásom során 6. alkalommal dobogóra állhattam, majd újabb két versenyen csak szenvedtem.
De már kezdtem reménykedni hogy lassan jöhetnek az eredmények, hiszen következtek azok a futamok amik nagy részén már tavaly is részt vettem. Na, de hogy ne legyen egyszerű az életem jött egy dolog ami megpecsételte az idényemet, tönkrement a videokártyám, ami miatt kishíján két hónapra a vissza kellett vonulnom a versenyzés minden formájától. Hat futamot kellett kihagynom, majd az utolsó két futamon részt vettem, és mindkettőn negyedik lettem, bár természetesen ezek sem zajlottak (ezúttal rajtam kívülálló) hibák nélkül.
A következő évadban nagy előrelépést szeretnék tenni, és mostmár tudjuk hogy Vigyuri vezetésével is indul egy liga, ahol szintén részt veszek.
Itt Klacsával nem titkolt célunk megszerezni a Ferrari csapat két ülését, Vigyuri ligájában pedig a Honda színeiben állok majd rajthoz. A jövő évben az RFactor-ral remélhetőleg kevesebb gondunk lesz, és remélem végre véget ér az én, igen hosszúra nyúlt szerencsétlenségi szériám is, ami már talán rekord hosszúságú a liga történetében, nem hiszem hogy volt még valaki aki egy teljes idény alatt összesen 3 problémától mentes futamot tudott teljesíteni:).
Na, még néhány szó néhány pilótáról:
Klacsával meglepően jóban lettünk amióta egy csapatban versenyeztünk, aminek nagyon örülök, senkivel nem vagyok ilyen jóban a ligából mint vele. Az idény során hatalmasat fejlődött, ezt bizonyítja a két győzelme is.
SZL-el is jól sikerült kijönnöm úgy érzem, bár vele jóval kevesebbet beszélek, de így is jól megvagyunk, és szeretnék itt mégegyszer gratulálni a VB címéhez, amit szerintem teljesen megérdemelten szerzett.
Tibikével a "kapcsolatom" leginkább szakmai, nem sokat beszélünk, akkor is általában a versenyekről és a felkészülésről, de ettől függetlenül őt is nagyon bírom.
Zeroval aztán tényleg nagyon ritkán beszélek, de nem mondanám hogy rosszban vagyunk csak vele valahogy ritkán sierül beszélnem.
Vigyurival erősen ingadozó volt az idény alatt a viszonyom, év elején szinte két szót sem szóltunk egymáshoz, majd később azért néha beszélgettünk kicsit, ha nem is sokat, ennek ellenére őt is kedvelem, bár igazán meglepett az utolsó két futamon. Ő is megérdemelte volna a VB címet, de sajnos most nem jött össze. Remélem a továbbiakban tovább javul a viszonyunk.
Végül de korántsem utolsó sorban Korsó, aki egész idény alatt kitartóan küzdött, bár a kiugró eredmény (nem biztos hogy a saját hibájából) nem sikerült. Ami nagyon becsülendő, az a készülése, és az elszántsága, amit bizony jónéhányan irigyelhetnek tőle. Vele sokat szoktam beszélgetni, Klacsa után vele szoktam a legtöbbet beszélni, és jól kijövünk egymással.
Mindenkinek jó felkészülést a következő idényre, és remélem izgalmasabbnál izgalmasabb futamokat rendezünk akkor is.


Korso Előzmény | 2008.01.02. 20:48 - #5

Először is nagyon szépen köszönöm hogy részese lehettem ennek a fantasztikus ligának!!!

Illetve bocsánatot kérek ha valakit nem sikerült jól elengednem a lekörzés alatt.Nem szeretnék minden egyes pályáról külön írni mert nagyon sok pályán az elején nagyon rosszul sikerült teljesítenem,de minél több futamon vettem részt annál jobban teljesítettem pályáról pályára bár az is igaz nem mindenhol sikerült kihoznom magamból a maximumot hiába próbáltam.A kezdés a Nordschleife pályán volt, ez a pálya volt szerintem legrosszabb nagyon hosszú volt megtenni egy kört és nagyon nehéz pálya pláne esőben mint ahogy az a futamon is volt.az USA nagydíjon nagyon sajnálom hogy pont akkor zúzódott meg a kezem,mert ott úgy éreztem hogy elég jó is lehettem volna,igaz esőben mint ahogy ez a futamon is volt nem tudom milyen körökre lettem volna képes mert nem gyakoroltam elég sokat esőben.az Ausztrál pályát nagyon szeretem és azt is hittem hogy jó vagyok rajta ,de ezt hamar el kellett felednem hiszenjóval lassabb voltam mint a liga többi tagja.Malajziát is kedvelem de ahogy ezt már leírtam az Ausztrál pályáról is sokkal gyorsabb pilóták voltak nálam ezen a pályán is.Monacót nagyon nem szeretem és akkor még finoman fogalmaztam.Szűk pálya és ráadásul még eléggé hepehupás is.Még két pályát említenék meg ez a Japán Fuji és a Magyarországi Hungarioring.Fuji pályára elég sokat tudtam tesztelni és elég jól sikerült a felkészülésem is ez meg is látszott hiszen elég jó voltam az időmérőn illetve a futamon is.A futamon sokkal kevesebbet hibáztam mint eddig régebben.A magyar pálya eddig is az egyik kedvenc pályáim közé tartozott de most hogy sikerült megelőznöm Zérót az időmérőn még jobban megtetszett.A futamom is nagyon jól indult a rajtom egészen fantasztikus lett,de állítólag levertem Fisicofan első szárnyát amit én nem vettem észre a futamon,és mint az utólag kiderült a replayokból nem is tudtam eldönteni hogy mi is történt pontosan az egyik replayban nem én míg a másik replayban én ütötem le.Ha mégis én lettem volna akkor utólag mégegyszer bocsánatot kérek Fisicofantól.A futamra viszatérve nagyot hibáztam és ezt nagyon bánom már hogy így elrontottam és így végülis utolsó lettem pedig akár 4. is lehettem volna.Gratulálok SZL-nek de ugyanakkor nagyon sajnálom Vigyurit mert ő is megérdemelte volna a bajnoki címet.Én személy szerint halasztottam volna hogy mindenkinek ugyanolyan esélyei legyenek.Klacsának meg nagyon köszönöm az eddigi segítségét nagyon rendes és becsületes srác.


Klacsa Előzmény | 2008.01.02. 13:36 - #4

Valamint az emberekről is néhány szót, szándékosan új hozzászólásban:

Vigyurival év elején nem sokat beszélgettünk, de aztán egyre többet és egyre jobban kijöttünk egymással, aminek a végére egészen kifejezetten nagyon megkedveltem. Nagyon jóban vagyunk aminek örülök, és remélem nem hagyja itt a Ligánkat. ha mégis én megértem és sajnálom

 

Tibikével év közben én úgy érzem megromlott picit a viszonyunk, de már minden kikupálódott, legalábbis én így érzem.  Talán a versengés tette kicsit feszültté a hangulatot, remélem ez ezután nem lesz probléma, mert hogy versengés lesz az tuti :)

SZL-lel semmi különösebb kapcsolatom nincs, csupán csak szakmai, de semmi ellenséges, sőt amikor beszélünk akkor is jól elvagyunk

Zero hatalmas forma akivel jól megvagyunk, sajnos ritkán beszélünk mert eléggé elfoglalt.

Fisicofannal szintén nagyon jóban vagyok, ennek is köszönhető hogy ismét szeretnék vele lenni jövőre ha Gyuri távozik. Kötelességtudó gyerek, és ha valamivel nem készült el időben akkor csak azért nem mert valami más dolga akadt. Szó nélkül elvállalt feladatokat, pedig rengeteg dolga van.

Norton-ról nem sokat tudok mondani, de már nem is tagja a Ligánknak. Amikor beszéltem vele akkor ő is forma volt.

Senna…….. no comment…… funny

HarsH … sajnos vele sem beszéltem még

Korsó: nagyon rendes pilóta, aki tudja a dolgát. Tudja hogy nem tudja felvenni a harcot az elől lévőkkel, de minden futamon itt van és küzd. Nagyon szimpatikus a motiváltsága, az elszántsága, és hatalmas fejlődésen ment keresztül. Az utolsó futamon sokáig a negyedik helyen autózott ami azt hiszem nagyon jó eredmény. itt is szeretném leírni hogy ÉN SZERETNÉM HA BENN MARADNA AZ A LIGÁBAN, ha esetleg annyit tud fejlődni, hogy versenyképes legyen

Faky: ellentétben Korsóval ő hamar feladta :)

Máté: tanulás miatt nem jött és valszeg nem is fog

Szeli… nem tudom nem is érdekel, kár hogy elbaszta az ausztrál versenyemet


Klacsa Előzmény | 2008.01.02. 13:08 - #3

A 2007/2es idényre nagyon magasok voltak az elvárásaim, mivel sikerült vennem egy kormányt. Szerettem volna év végén a dobogón végezni. Ráadásul egy remek pilóta lett a csapattársam, akivel ismét csak szerettünk volna a dobogón végezni a konstruktőrök között, a lehető legelőkelőbb pozícióban. Nordschleife-ről nem beszélnék, szerintem egy kalap szar pálya és nem kellett volna berakni, vagy ha igen akkor csak funrace-nek. Nagyon nagy hévvel készültem az igazi szezonra, főleg az Ausztrál nagydíjra, az egyik kedvenc pályámra. Sajnos ekkor még rengetegen voltunk a pályán ezért nagyon lagolt a játék. Kb. 700 kört mentem ezen a pályán gyakorlásképp és sikerült is a nagy mezőnyből megszerezni a harmadik helyet, de szerettem volna a versenyben is itt végezni. Sajnos Szeli kilökött az első kanyarban és elment a kedvem az egész futamtól. Ráadásul tudtam azt is hogy egy olyan pilóta lök ki aki kb. még jön 4 versenyt és abbahagyja idén is. Ezután jött Maláj nagydíj ahol bőven elvárásaim fölött teljesítettem, ráadásul a csapattársammal talán ez volt az egyetlen elfogadható végeredményünk egész szezonban. Sajnos ebben az időszakban, tehát év elején még nem igazán voltam megbízható pilóta, leginkább a lagok miatt. Aztán minél kevesebben lettünk versenyről versenyre, annál kevesebb volt a lag, és jöttek az eredmények is. Monacoban megszereztem pályafutásom első dobogóját. Ráadásul egy hétre rá Kanadában, nagy csatában megvertem Vigyurit és így a második lettem. Bizakodva vártam tehát USA-t mivel gyorsabb voltam teszteken mint SZL, vagy Vigyuri, sajnos az eső és a pár lag miatt itt is szenvedtem. Aztán jött Silverstone. Orionnak köszönhetően és annak, hogy SZL gépe nem rakta be a setupját sikerült ELSŐ helyen célba érnem. Ezután szerintem sokkal jobban ment. Ekkor úgy döntöttem hogy megpróbálom ledolgozni a kb 20 pontos hátrányomat Tibikével szemben. De sajnos nem sikerült mivel Olasz nagydíjon kiestem, és ezen a futamon Tibike 6 pontot szerzett. Már csak a negyedik helyet akartam magamnak megtartani, de sajnos Fujin nem tudtam megjelenni, így Zero megelőzött. Magyarországon aztán sikerült a bravúr, másodszor is győztem idén. Összességében 8 dobogóm lett amiből 2 győzelem és 2 ezüst. Ugyanaz a mérleg mint Tibike esetében, csak ő minden versenyen itt volt :) pedig jó kis csata lehetett volna a harmadik helyért is, ha én is itt tudok lenni. A konstruktőrök között ugyan sikerült a dobogóra állni, de ennél többet sajnos nem tudtunk elérni Fisivel, akinek év közben elromlott a videokártyája, ezért 6 futamot kellett kihagynia. Előrébb vele sem tudtunk volna végezni, mivel a Vigyuri és SZL egymaguk több pontot szereztek csapatuknak, mint mi ketten a Renaultnak. Nagyon jó volt idén is versenyezni. Sajnos az év végi eredményt beárnyékolta egy- két botrány, ami miatt SZL lett a világbajnok. Ezt mindenki eldöntötte már magában, hogy kinek ad igazat. Én halasztottam volna. Akkor talán nincs ez a galiba.Ha minden rendben ment volna akkor szerintem Vigyuri nyeri meg ezt a címet. Azért én gratulálok SZL-nek, valamint a Ferrarinak a trófeákért.

2008-as idényt kicsit félve várom. Ugyan a játék valóban új lesz, és nekem sokkal jobban tetszik is, de a gépigénye nagyobb, és Turbo már jelezte hogy nála nem működik, valamint Tibike is vár az új videókártyájára. A feljutás annyira már nem aggaszt, hiszen azóta beszéltem azokkal is akik neve mellé NEM-et írtam. Ugyan nem volt versenyhelyzet, de normálisak voltak. Remélem ha kiélezett harc megy akkor is azok maradnak.

Valamint sajnos a csapatom és a csapattársam sincs meg egyelőre. Vigyuri nem tudja, hogy folytatja-e illetve, hogy ha igen, akkor hol. Ha ő nem marad, akkor Fisicofannal maradunk egy csapat, de valószínűleg másik istállónál. Erre legesélyesebb a Ferrari és a BMW. Ha Tibike továbbáll akkor a Ferrari, ha nem akkor a BMW lesz. Legalábbis így szeretnénk, de ez még a jövő kérdése. Kb Január 10-én derülhet ki, remélem addig még üres lesz mind a négy hely. Ebben azért bízom, hiszen még semmi hír sincs a csapatválasztásokról.

Mindenkinek sikeres felkészülést rFactorral a 2008as idényre, valamint minden távozónak ALOHA.


Tibike Előzmény | 2007.12.31. 15:29 - #2

A szezonnyitó Nordschleife-i GP bíztatóan kezdődött számomra, mivel az időmérőt és a futamot is sikerült megnyernem!! Ezután egy nagy pech-széria következett, ami csak az USA nagydíjra szállt el, és sikerült megnyernem azt a futamot is, a csapattársam ViGyuri előtt, eztuán, kezdtem úgy tűnt, hogy meg van a fonal, de a Brit Nagydíjon jött a feketeleves, mikor a csapattársam lekörözést akart végrehajtani, de a csapatkommunikáció nem volt megfelelő, így sikerült elrontanom az ottani győzelmi esélyeit, mivel Klacsát szorongatta, de így sajnos csak a 2. lett, én meg utolsó!! Az európai futam kellemes emlék számomra, mert SZL-t szorongattam és csupán két körrel a vége előtt, megpördültem, és ő így nyugodtan tudott a 2. helyre beérni, mig csapattársam első és én a 3. helyen érkeztem be. A Brazil nagydíj tavaly nagyon jól sikerült nekem, de nem ugy most, mivel a 4. helyre sikerült beérnem, a félig vizes pályán!! A Török és Olasz GP jól sikerült, mivel előbbin 2. lettem, hazai pályán a 3. helyet sikerült elérnem. Míg Belgium, Kína és San Marino nem sikerült túl jól, addig az idei utolsó két futamon(Fuji,Hungaroring) ringbe voltam az első helyért, de mind a kétszre "csak" a 2. helyig jutottam. Így a bajnokságot a 3. helyen fejeztem be Klacsa előtt. A jövő szezonra nézve még nem tudok semmit, hiszen az utóbbi futamokat beárnyékolta Gyuri és SZL kissebb-nagyobb szócsatája, ami végül azzal zárult, hogy Gyuri az utolsó futamon nem jelent meg, így nem tudni, hogy jövőjét ebbe a ligába tervezi-e...

Egyre jobbban teljesítek, ez a 2 teljes idényem a ligában, és sikerült kormánnyal bebizonyítanom, hogy van helyem az A ligában. Jövőre reményeim szerint a VB-elsőségért fogok küzdeni, lehet már az rFactoros fizikával, de végül a jobb diadalmaskodni fog!!!


Klacsa Előzmény | 2007.12.31. 10:53 - #1

---------------------------------------------------------------


[9-1]

 
A-Liga
A liga
INGYENES!
 

 



 

 
Következő esemény

IP: 80.98.112.212:34313

 


 

Webview


 
EzaNap.HU

 
Társalgó (Chat)
 
Számláló
Indulás: 2006-02-11
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
F1 rFactor -A- Liga

 

Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!