F1 RFactor -A- Liga 2011 (RFT2008)  Ło≡o> INGYENES FORMA-1 SZIMULÁTOR BAJNOKSÁG!
A-Liga.hu

Egy vadonatúj bajnokság:

- versenyzői profilok
- ranglisták
- automatikusan frissülő honlap
- örökre dokumentált eredmények

...

csak néhány érv az A-Liga mellett!

START:

2011. augusztus 28.


<<< Az új honlap >>>

<<< Jelentkezés >>>
 

 
F1 rFactor -A- Liga













 
A-Liga Cikkek
 
Bajnokság állása

Egyéni ponttáblázat:

Konstruktőri táblázat:

 
Partnerek



 

        

 Forma 1.wyw.hu - Formula I.

 szimulatorok



 
Hírdetés
 
Szavazás
Tartalom
 
Fórum
Fórumok : 2008/1-es Nyilatkozatok : 10 - Francia GP Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
vigyuri

2008.04.20. 22:08 -

kimi9 Előzmény | 2008.04.21. 21:02 - #12

I.M.

Az 5. helyre sikerült betenni a BMW-t és innen  vártam a rajtot . Tartottam is tőle,hogy belekerülök valami katasztrófába.

Race!

A rajt jó sikerült,mert SZL mellett mentünk el Gyurival és a hosszú egyenes végén sikerült őt is megelőznöm.Így mentünk pár kört amikor a célegyenes előtt hibáztam(utálom ezt a kanyart) és elmentek mellettem SZL és Gyuri is.Az első kiállás után már Csabikával kezdődött a vesszőfutás.előtte voltam s miután a visszajöttünk megint előttem volt.Visszanéztem és 6 MP-el kevesebb időt volt a boxban.Nem tom,hogy,de van valami amit én nem tudok.Így vonatoztunk és csináltam is pár hibát ami ebbe a helyezésbe került.Annyira leizzadtam én is,hogyteljesen kész voltam.Nagyon sportszerű volt Csabi és gratulálok neki meg, persze mindenkinek és Norbinak is aki megnyerte a versenyt.Bye.


m4rc1 Előzmény | 2008.04.21. 20:09 - #11

hali

a 2 dik lettem imm en deh a büntetésemet elfelejtve nem jött elém szlpedig a 2 diknak kellet volna lennie deh már nem akarta ezzel az időt húzni gondolom. aztán elrajtoltunk norbit kb: 5 körig tudtam követni aztán belassultam okát nem tudom majd első boxkiálásom után gyuri elé értem vissza majd közeledett 3-4 secre dolgozta le a 7 seces hátrányt majd mikor jöttem ki 2 szor  a boxba valamien ok miatt mikor leentereztem kimi kamerájából láttam az eseményt akármit nyomtam semmire nem reagált okát nem tudom nah ennyi grat norbinak


SZLMCL Előzmény | 2008.04.21. 18:26 - #10

Az időmérőn nagyon könnyű autóval mentem ennek ellenére nem sikerült megszerezni a pole-t. (szerintem nem cserélték le a gumit, mert versenyre tankolt autóval 2 tizeddel jobbat mentem, mint üres tankkal). Ezután ismét következett a rejtélyek sorozata, egyik az, hogy a középső és bal oldali indulást jelző lámpa működése között volt kb 0,5-1 mp hatásszünet, nem tudtam melyiket vegyem mérvadónak, persze a rosszat választottam és 2-en is elmentek mellettem a FULL könnyű autó ellenére amit szintén nem értek. A legszomorúbb viszont az volt, mint már oly sokszor ebben az évben, hogy a versenysetupom valami miatt 1 mp-el lassabb olyankor amikor 12en vagyunk, mint amikor teszten 2-en 3-an körözgetnek, ne kérdezze tőlem senki hogy mi az összefüggés, mert még a hőmérséklet is ugyanakkora volt és amikor nem szélárnyékban autóztam akkor is volt az észrevételem. Emiatt nagyon erőltettem, többször is meg kellett fogni a füvön a kocsit, de ez is csak arra volt elég hogy pont ugyanannyit tudjak menni mint az előttem autózó Kimi és Csabika. Tibikével és Gáborral volt egy jó kis meccsem, nem volt egyszerű megelőzni őket, más nem történt, szenvedés szenvedés hátán. Remélem minél előbb megoldódik ez a probléma, mert így kárba vész az egész heti gyakorlás. Sajnálom hogy Zero fennakadt, gondoltam rá hogy következő körben lelököm onnan mert nekem úgyis mind1 volt, mert se előttem se mögöttem senki, de addira már nem volt ott. Kár, de emiatt még nem kell golfoznia, vannak hullámvölgyek :) (azt még hozzáteszem, hogy ha Marci meg Gyuri is megkapja a büntetését, akkor 2.helyről rajtolok és nem rajtol le Gyuri a nehéz autójával, így a szenvedéseim felétől megkíméltem volna magam, de mivel nem tudtam, hogy Klacsa tudja szerkeszteni a sorrendet és mivel nincs a büntetés halasztására vonatkozó szabály ezért nem kapják meg már a büntetésüket, remélem nem fog visszaütni később, mert úgy szokott lenni)

Grat Norbinak! meg mindenkinek!


Klacsa Előzmény | 2008.04.21. 16:23 - #9

Úgy vágtam neki a futamnak, hogy ha nem megy jól akkor befejezem a futamot idő előtt.

Az időmérőn rossz időt futottam, és emiatt 7ik lettem.

A futam rosszul kezdődött mivel Tibike hardveresen kicsit kevés az rfactorhoz és emiatt olyannyira beragadt a rajtrácson, hogy miután elindultam már szinte állóra is fékeztem a kocsit. Ezután a visszafordítóban (szerintem) hamar fékeztem mégis tulfutottam a kanyaron. Fisi volt előttem. Megelőztem de a setupvalamiért rossz volt, és csuszkáltam, a féktávok sem ott voltak ahol lenniük kellett volna, így sokszor kicsusztam, majd kiálltam a versenyből.

 


norbi Előzmény | 2008.04.21. 13:58 - #8

Úgy vágtam neki a futamnak, hogy itt bizonyítani kell! Az időmérőt sikerült is megnyernem igaz kevés benzin volt a kocsimba.

A rajtnál kicsit beragadtam és az 1. kanyarhoz 2 en vettük marcival, de nyomtam végig a külső íven is és marci inkább hagyta az egészet. Szóval 1 helyen menetelgettem és nem voltam megelégedve magammal mert kevés benzin volt a kocsimba, de mégis olyan 1 mp-re volt mögöttem marci. Utána folyamatosan mentem el majd 5 mp-s előnyből jöttem ki a boxba. Ez is egy rövid etap votl de csabika mögé jöttem vissza aminek nem nagyon örültem, de nemsokára ő is a boxot látogatta meg. Én nyomtam, nyoomtam míg olyyan 15 mp-s előnyt összeszereztem a hosszú etapra. Sajnos Marcival történt vmi, és neki ki kellett szálnia a versengésből. Olyan 16 mp-re volt tőlem Gyuri de nekem az volt a célom hogy 13 as időket fussak , illetve hogy minden kanyarelőtt egy satut nyomjak ne hogy kicsússzak is valahol. Így tehát megnyertem a kedvenc Nagydíjamat és ennek nagyon örülök.

A csapat nagyon keményen dolgozott a hét folyamán és látszik is az eredmény. Gábor 3 pontal, illetve én 10 pontal növeltük pontjainkat. Jön Brazília és ezt nagyon szeretem , és terméaszetesen nyerni akar ismét a csapat!

 


Zero Előzmény | 2008.04.21. 13:52 - #7

Mindkét időmérőn a rajtrács második felébe sikerült kvalifikálni magam. (Először a 5. majd a 7. rajtnégyzetbe). Az időmérőről továbbra is az a megítélésem, hogy 1x10 perc 12 versenyzőnek kevés. Nagy a forgalom a pályán, szinte egymásba érnek az autók, könnyen feltartják egymást. Ha valaki hibázik vagy kicsúszik, akkor abból a mögötte lévő is szívhat. És mivel majdnem mindig mindenki gyors kör(ök)ön van, ez bosszantó lehet. Én is elnézését kérek azoktól, akiknek az ügyetlenkedésemmel az időmérőn belerondítottam a gyors körükbe!
Sajnos különböző technikai problémák a versenyzőknél előjöttek - hol itt, hol ott. (rátankoltak, nem cseréltek gumit stb…) Nálam már a szabadedzések elején feltűnt, hogy az üzemanyagot nem a köröknek megfelelően kalkulálja. (jó 9 litert számolt a valós 6,6 liter helyett). Így aztán jött a papír és a ceruza, aminek segítségével literre próbáltam beállítani a versenyetapok üzemanyag-mennyiségét. (Érdekes, hogy nálam is 12-15 mpercig tart egy tankolás a kiállások alkalmával. 7-8 mperces még sosem volt!) A futam alatt is volt, hogy teljesen váratlan időkben kijelezte a boxkiállást, holott még vagy 50 liter benya volt a gépben. Ilyenkor aztán lehetett a boxszemélyzetet visszaküldeni a hűvösbe tévézni.

A rajt elég simának tűnt. No persze, ebben az is közre játszhatott, hogy a célegyenes végén, a kanyar előtt nem kell fékezni, féktávot venni, mert enyhe az ív és szépen rá lehet fordulni. A rajtom elég „semleges” volt; nem nyertem és nem is veszítettem több pozíciót.
Ez a magny course-i pálya elég gyors, viszont ezért elég könnyű hibázni is a 2 gyors sikánban, ha az ember nem megfelelő íven és sebességgel támadja meg őket.
Számomra mégis a 3. (lassú) sikánban érkezett el a vég. Ennek az új kanyarkombinációnak elég durvák a sarkokon a rázókövei, így aztán könnyen dobhatják az autót minden irányba. Sikerült is egyszer a jobboldali szélet jobban megtámadnom, így már továbbított is a homokágyba. Itt össze kellett szednem az autót, majd csigatempóban tudtam csak visszakecmeregni a pályára. A célegyenes ráfordítójánál lévő kanyarban értem el a pálya szélét és az ott lévő rázóköveket. Ezzel a lassú tempóval fenn is akadt a McLarenem rajta. Aztán se előre, se hátra nem mozdult. Próbálkoztam fel- és leváltásokkal, kormánymozdulatokkal és hátrameneti fokozattal is. Csak egy-egy centit mászott odébb, majd újra lecövekelt az autó. Többször kellett eljátszani ezeket a manővereket, mire méltóztatott lemászni a „hegyről”. Sok időt veszítettem itt. Közben az egész mezőny elment mellettem, és - gondolom - jogosan röhögtek a markukban, hogy ez a marha mit silbakol itt a kanyarban. Gyakorlatilag kaptam egy kört mindenkitől! A hátrányom jó egy perc lett az előttem lévőhöz képest is. Tudtam, hogy ekkora lemaradást egy ilyen erős mezőnnyel szemben behozni lehetetlen, tehát itt már fakereszt lett a futamomnak. Utána már csak körözgettem a saját tempómban, de már egy teljesen más dimenzióban. Vártam, mikor írja ki a display a ’fastes lap’-et a nevemmel. De ez elmaradt… ;-)
A versenyben lévők közül az utolsó helyen értem célba, a 9. helyemmel nem hoztam egy árva pontot sem a csapatomnak. Ismét – nevemhez hűen – zéró teljesítményt nyújtottam és zéró eredményt értem el. Még egy vagy két ilyen „jó” verseny, és nem kell a McLarennek azon fundálni, hogyan szabadulhat meg tőlem, mert én rúgom ki magamat. :-) (Aztán átmegyek vmi online golfos ligába, ahol (eső is van és) a szép zöld műfüvön, fényes botokkal piszkálgatják a fehér golyókat a magamfajta lelassult, inmotivált, kivénhedt autóversenyzők.)

Gratulálok Norbinak az újabb 1st place-hez és a dobogósoknak is az eredményhez és az emelvényhez!

*** Fly McLaren! ***

 


papi Előzmény | 2008.04.21. 13:18 - #6

im en 10 letel, mert vagy gumit nem cseréltek a boxba vagy rátankoltak, szal zűrös volt kicsit.

a rajtot nem eőltettem utolsóként érkeztem a visszafordító kanyarhoz ahol azt láttam , hogy 4-5 ató a kanyar belső ívén van tibike pedig melletük, sjana tibikét telibe találtam és kicsit ki is csúszott de megvártam még visszajön. Aztán ösze zavarodtam és vagy 2 körig nem tudtam melyk csapatban játszom, majd pár köz mulva figyelmes lettem a sárga zászlóra és elhajtottam egy ferrari mellet, mad még ugyan abban körben fisit is utólértem, majd a viszafordítóban lecsústzott az ívről és megtudtam előzni, hirtelen a 6 helyen találtam magam szl el a nyakamban akit pár körig tudtam tartani, aztán valahol kimentem homokozni kicsit és elment melletem, végülis marci teknikai hibája miatt (ami lehet hogy nem is teknikai) 6. lettem.

Szeretnék elnézést kérni tibikétől, amint mondtam tegnap és nem számítottam arra , hogy ott lesz előttem.Valamint GRATULA norbinak vigyurinak, és csabikának aki második futamán megint dobogót ért el és elis mozdul t a kieső zónától, valamint jó felkészülést brazilra ami a Toyota kedvenc európán kívüli forma 1 es karikája


csabikaa Előzmény | 2008.04.20. 22:44 - #5

Az időmérőn a 9. helyet szereztem meg, amire nem vagyok túlságosan büszke. Bár utólag belegondolva nem is volt annyira rossz, mert én kocsim volt a legjobban megtankolva. A rajtot jól kaptam el, rögtön 2 helyet ugrottam előre. Majd még 1 helyet ugrottam előre Zero hibája után. Egy darabig SZL mögött körözgettem. Majd jöttek a boxkiállások ideje. Sorba jött ki mindenki előlem, míg a végén az 1. helyen találtam magam. Tudtam, hogy csak rövid ideig tudok ebben az előkelő pozícióban körözgetni. A boxkiállásom után a 4. helyre jöttem vissza,Kimi elé. Gyakorlatilag innestől kezdett a mi kis "táncunk". Folyamatosan zárkózott föl. Olyan hamar utolért, hogy hibáztam is egyet. Így folytattam az 5. helyen. Miután a csapattársam elég érdekes módon kiesett, újból a 4. helyen voltam. Kimi (ha jól emlékszem) 1 körrel hamarabb jött ki a boxba, mint én. Újból nyomtam neki, mint az őrült, s meg is lett az eredménye. Újfent Kimi elé jöttem vissza. Már csak 10 kör volt hátra, és a 3. helyen voltam. Tudtam, hogy kemény lesz az utolsó egynéhány köröm, de álmaimba se gondoltam, hogy ennyire. Kimi végig ott volt mögöttem, és ahol csak tudott, ott támadott. Nagyon sportszerű csata volt, pedig párszor összecsúszhattunk volna. Hol ő figyelt, hol én. Röviden összefoglalva teljesen leizzadtam és lefáradtam. Annyira vártam a végét, mint a kisgyermek a nyári szünetet.Nagyon sajnálom, hogy Marci ennyire pórul járt. Nagy grat Norbinak, aki megnyerte a futamot, és talán mégnagyobb grat Kiminek, a sportszerű csatáéért.


Tibike Előzmény | 2008.04.20. 22:37 - #4

Az időmérőn a 6. helyet sikerült megszereznem, melynek örültem, hiszen nem kellett a mezőny végéről rajtolnom!

A rajtom katasztrófális volt, mivel nálam két lámpavillanás után rajt volt így nem tudtam olyan gyorsan reagálni, így utolsó előttiként fordultam el a célegyenes utáni kanyarba, s a visszafordítónál öröm volt látni a két Ferrarit, a két McLaren egymás mellett, de azt már kevésbé, hogy Gábor hátulról eltalált, de megvárt és visszajöttem elé(nincs óvásom). De így is már több mint 7 mp volt Klacsának az előnye, de az előnyt lefaragtam és a két ferrari volt előttem, Klacsa megelőzte Fisit, rá az egyik kanyarban kipördült és elmentünk mellette. Az 5. körben az első és második mérőpont között nagyot csatáztam Fisivel és én jöttem ki "győztesként" ebből a kis csatából (ekkor még nem tudtam hogy 1 kiálláson van ő is és Gábor is). A boxkiállásom után Zero mögé jöttem vissza 4 mp-re és ő a célegyenes ráfordítónál elmondása szerint fenntakadt és így őt is megelőztem. A következő kör végén sikerült neki kiszabadulnia, de ez már nem jelentett semmi komolyat... A 8. helyen értem célba mivel Marci kiesett egy technikai hiba miatt. Kicsit csalódott vagyok, mivel több volt a kocsimban, de majd legközelebb... Gratulálok adobogósoknak, főleg csapattársamnak, mivel átvette ismét a vezetést a pontversenyben!!

Jó felkészülést mindenkinek a következő versenyre!


vigyuri Előzmény | 2008.04.20. 22:27 - #3

Ja és időmérő büntetésemet letöltöttnek kérem számítani, hisz a mögöttem lévőt 0,7 mp-vel vertem meg...


vigyuri Előzmény | 2008.04.20. 22:08 - #2

Az időmérőn kissé nehéz autóval mentem, ezért a 4. hely jónak számított.

A rajtnál előzékeny voltam, első kiállásom előtt Marci mögött közlekedtem szépen. Volt +2 köröm, ezért simán megelőztem gondolatban. Mentem is 2 fantasztikus kört, errefel 7 mpvel mögötte találtam magam. Érdekes... Ellenőrizni kellenek minél hamarabb, hogy mi lehet az oka, hogy 12 mpnél rövidebb boxkiállásom nincs. Következő etapban ledolgoztam a 7 mpt, és ismét lett volna +1 köröm, de Marci kiszállt a versenyből. 17 mpre Norbi mögött voltam, ezt futam végére 10re csökkentve, senkitől sem zavartatva megszereztem a 2. helyet. Gratulálok csapattársamnak a pontjához, következő futamra mégjobb újításokat visz a csapat reményeink szerint.

Bosszantó, hogy másoknak ugyanilyen boxkiállás 7 mp... Ha valaki tud tippet segítsen pls.


vigyuri Előzmény | 2008.04.20. 22:08 - #1



[12-1]

 
A-Liga
A liga
INGYENES!
 

 



 

 
Következő esemény

IP: 80.98.112.212:34313

 


 

Webview


 
EzaNap.HU

 
Társalgó (Chat)
 
Számláló
Indulás: 2006-02-11
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
F1 rFactor -A- Liga

 

Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!