Témaindító hozzászólás
Örülök, hogy ilyen jó és profi társasággal játszhattam együtt, és hogy remek srácokat ismerhettem meg – a virtuális „vonalon” keresztül. J
Szabadedzésekre benézek majd és, ha úgy alakul, akkor funrace-eken is indulok – ha lesznek.
|
Ezt a pár sort valami miatt kihagyta a copyzásnál az előbb:
|
Mint többeknek, így nekem is az egyik kedvenc pályám a monzai. Viszonylag egyszerű vonalvezetésű, rendkívül gyors, és pontos vezetést kíván a sikánokban és a kanyarokban.
Tavaly a F1 Challengben asszem 27 kör volt az 50%-os táv és simán meg lehetett csinálni egy kiállással a versenyt. Itt az rF-ban 25 kör lett és éppen hogy meg lehetett tankolni az autót 13 körre a kijelző szerint. A verseny előtt ezt a gyakorlatban is kipróbáltam. A McLarennel full tankkal 12,6 kört tudtam menni a teljes kiürülésig. Akárhogy is számoltam, a felvezető körrel együtt nem fért bele a két etapos (egy kiállásos) menet. Mégis voltak, akiknek sikerült így a futam. Ezexerint lehet némi eltérés a különböző autók fogyasztása között.
Jobb híján két kiállásos taktikát kellett választanom, pedig tele tankkal (~100 liter) is 1:24-es köröket tudtam menni a privát teszteken.
A rajt normálisan sikerült. Nem volt tülekedés, lökdösődés sem az első sikánnál. Gratula mindenkinek, ezt így kell csinálni! :-)
Az 5. helyen autózgattam az első körökben. Aztán ketten is kicsúsztak, megpördültek, így már 3. helyen jártam – előttem pedig csapattársam, Laci. Ha jól rémlik, az első tankolás után a 7. helyre sikerült visszajönöm, majd megint előrébb araszolgattam, ahogy mások is meglátogatták a boxutcát. SZL és Kimi csatái miatt pedig megint nyertem pozíciót, így a 4. helyen értem célba.
Sajnálom, hogy néhányan ismét nem tudtak jönni a versenyre.
Gratulálok a dobogósoknak, M-Powernek a hihetetlen gyorsaságához és győzelméhez!
Ebben az évadban (2008/2) az összes eddigi futamom zűrösre sikeredett a legkülönbözőbb és értelmetlen problémák, hibák miatt. Ez a mostani olasz verseny pedig tejesen sima volt, nem kellett csatázni senkivel sem, kissé talán egyhangú is volt emiatt. Az autó tökéletesen működött, egy hibát sem kellett ejtenem, minden a tervek szerint alakult. Kellemes és szép búcsú verseny lett belőle.
A visszavonálst már fontolgattam egy ideje. Klacsának megígértem, hogy Monacoban még rajthoz állok, de mivel ezentúl hétfői napokon lesznek a versenyek, sajnos így már nem tudok veletek tartani. Búcsúzom a ligától, de az emberektől nem. :-)
Két teljes és egy kissé csonka évadot versenyezhettem veletek. A jelenlegibe meg csak belekóstoltam. Kedvenc csapatom 2 alkalommal szerzett bajnoki címet és mindegyik alkalommal egyéni bajnok lett csapattársam (Mafiosi B-liga, SZL A-liga), nekem pedig egy egyéni bronzérem jutott a B-ben! Annó a harmadik F1-es futamomon (B-liga), Kínában volt az első győzelmem, majd a második évadomban, az esős Monacoban repült velem a McLaren a dobogó legfelső fokára – immár az A-ligában.
Nektek további jó összhangot, eredményes és élvezetes versenyzést kívánok, jó hangulatban ebben a ligában!! :-)
*** Fly McLaren! ***
|
Monza hmmm.....az egyik legegyszerűbb pálya mégis az 1-ik legnehezebb.A szabadedzéseken elég jó időket tudtam futni,de az időmérőre több mint 1 mp-t lassultam.egyetlen esélyem volt a jó eredményre .....5-ik helyről rajtoltam, nem valami fényesen de betudtam a sok üzemanyagnak.Zero lerajtolt ,SZL meg még sokan mások megelőztek.Az első kerékcsere után keztem hinni a taktikámban .Akkor kezdett igazán látványosan működni.Az autót nehezen lehetett irányítani de majdnem hibátlan vezetéssel (az apróbb hibáktól eltekintve,ill. 1 megcsúszás)sikerült A 2-IK helyen végeznem.Tulajdonképpen én is meglepődtem mint szinte mindenki aki részt vett a futamon.
gratulálok mindenkinek, Fisinek és MPowernek a győzelemhez |
Valamiért nem ment ez a pálya. Igazából szenvedek ezzel az egységes setuppal. Legalábbis az "élmezőnyből" (de legalábbis a középmezőnyből) teljesen hátraszorultam. Nem nagyon örülök neki. Ezért valószínűleg Monaco után szakítok a forma1-el.
Az időmérő úgy ment ahogy vártam, minden körben hibáztam. Utolsó előttinek vágtam neki. Pocsék idő volt.
A rajtom jól sikerült, mivel Gábor bement az előtte haladó mögé és ezért hamarabb kellett fékeznie, úh elmentem mellette. De aztán hibáztam, és megelőzött. Aztán visszaelőztem. Szinte végig követtem valakit. De előzési távolságba csak Pistinél kerültem, de mivel már csak 1-2 körre volt benzinem ezért nem kockáztattam(sejtettem hogy 1 kiálláson van), inkább mentem mögötte. A második kiállásom után Zero mögé értem vissza nagyon szorosan de nem tudtam megközelíteni, mivel nagyon precizen vezetett. A vége előtt 2-3 körrel volt egy nagy hibám, ami miatt eltávolodott. Hát ennyi történt velem.
Ha a hiányzók itt lettek volna akkor még a pontszerzésre sem lett volna esélyem.
Gratulálok a csapattársamnak, és mindenkinek.
Monacoban győzelemmel akarok búcsúzni a mezőnytől :) |
Nagy reményekkel vártam Montreal után Monzát, mert nagyon kedvelem ezt a pályát is. A tesztek alapján is jó eséllyel indultam. Az időmérőn sikerült is egy elég jó kört mennem, így az élről rajtolhattam, Fisico mellől.
Kivételesen elég jól kaptam el a rajtot, és sikerült kivédenem Fisico 2 támadását. Majd a 2. kanyarkombinációban láttam hogy hibázott és Kimi került mögém. Aztán a 4. jobbosban 3. helyett 1. –beraktam az apexen, így kicsit belassultam, és Kimi el is ment mellettem. Minél előbb vissza szerettem volna előzni, de nagyon jól védte az íveket. Aztán a következő körben a 2. kanyarkombináció előtt elrontottam a féktávot, és kicsit megkoccoltam Kimi oldalszekrényét a jobb elsőmmel. Szerencsére nem lett belőle baj, de elnézést kérek tőle a bakimért. Ezután próbáltam folyamatosan támadni, és a nyomában maradni, hátha hibázik. A 3. körben az első kanyarkombinációnál kicsit elfékezte magát, így kigyorsításra mellé tudtam bújni, és el is mentem mellette. Ettől kezdve az első kiállásomig nyomtam, ahogy tudtam minimális kockázatot vállalva. A maradék 2 etapra már nem volt nehéz feladatom, csak biztonsági autózással be kellett hoznom a gépet a célig.
Gratulálok mindenkinek, de legfőképpen Pist –nek a második helyhez, és Zeronak a nagyon jó eredményhez. |
Im -en 7 lettem . Majd jött a futam ahol fostam agyon a rajt-től megis lett az eredménye mert shady és klacsa is megelőztek, de shady a sikán után keresztbe állt előttem mákra még kitudtam kerülni , de már volt egy igen kicsit hátrányom, majd klacsa lassú volt és megelőztem, de béna voltam és visszaelőzött, utána bénáskodtam sokat és elment minden, a box kiállás utáni stopp and go már aztán végképp betett az idegrendszeremnek, aztá jól odavágtam a kocsi bal oldalát a falhoz 4-5 szer ötször jól tropára ment, végül az első vagy a második pedokban bementem a zárt szellem ajtók mögé és befejeztem a futamot,
Grat mindenkinek!!!!!
Gó monakó!! |
Sziasztok!
I.M. Az időmérőn a 3. helyet kaptam el fölényesen kb. 1 v 2 tizeddel. D nem számítottam rá.
Race. A rajt megint jól sikerült és eljöttünk úgy,hogy asszem nem volt baleset.Fisikcofan hibázott és eltudtam menni mellette aztán M-power is vétett 1 hibát,őt is megelőztem.Ez alatt kaptam bőven a kis ütközésekből.Talán 2 körig tartottam,de gyorsabb volt és elment a célegyenes végén a kigyorsításnál,mert rosszul mentem rá a kanyarra.mentem utána 1 darabig,de nem tudtam tartani.eröltettem és ez lett a vesztem a 2. helyet eldobtam mikor megcsúszott az autó és beleálltam a falba.Szárny, kb. 5 kört tettünk ekkor meg.Kiálltam és a benzint is átállítottam,hogy ne kelljen 3x kiállni.Mentem pár kört és SZL jött ki a boxból elém.Na gondoltam akkor,hogy megfogom,mert úgy is tele van a tankja.Megfogtam,majd megfogott,
megfogtam,majd megfogott,megfogtam,majd megfogott,megfogtam,majd megfogott és így ment addíg amíg sajna belementem és megint szárny.Jajj!! eEkkor vettem észre,hogy a nagy csatában elfelejtettem kijönni tankolni és nem lesz elég a benzin.Mondom talán!! A célegyenesben már nem volt benne semmi (nullát mutatott) és mikor teljesen kifogyott kiraktak üresbe a box előtt és gurultam.Gurultam,gurultam a motor leállt és SZL-t megelőztem,szépen csendben,mert ő is bent állt.Láttam,hogy vár és elindultunk.A vége nem lett annyira szoros,de ugyan azokat iaz dőket mentük mind a ketten.ATOM KIRÁLY futam volt!!A harc,nem a befutó!Grat mindenkinek főleg M-power-nek. És SZL-nek köszönöm a versenyt remélem lesz még ilyen futam.Mindenkinek ilyen harcot kívánok!! Bye.
|
Sajnos nem várhattam túl nagy reményekkel az Olasz nagydíjat, mivel vasánrap 6 óra fele tettem meg első köreimet, így nem is vártam kiugró eredményt. Az időmérő viszonylag jól sikerült a 4. lettem. A versenyen a rajtom is jó lett, csak Kimi kihúzódott elém és muszáj volt elvennem a gázt, szerintem már kicsit előtte voltam, de végülis mind1. Aztán egész jól tudtam menni az első 3-al, és Fisi meg Kimi is hibázott előttem így egyből 2. lettem. A pünkösdi királyság az első boxig tartott ahol kb 0,7 liter benzinem maradt és a nagy sietségbe a gép szerint átléptem a sebességhatárt, mondjuk azt sem tudtam honnantól kezdve kell fékezni, de így kaptam egy áthajtásos büntetést :S Pont Kimi elé jöttem vissza, aki megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem, majd megelőzött, majd visszaelőztem :D és ez így ment nagyon sokáig ami nagyon tetszett. Egyik féktávot ezután elmértem és kicsit levágtam a kanyart mellyel Kimi elé kerültem, lelassítottam hogy előzzön vissza de sajnos összeütköztünk mivel nem számított rá. Kiminek letört a szárnya, mivel 3-4 körön belül nekem is jönnöm kellett volna a boxba ezért bementem az ütközés körében és megvártam amíg lecserélik a szárnyát. Nem kaptam el jól az indulását így rögtön 1-2 mp-el le is maradtam amikor visszamentünk a pályára. Már a boxban parkoláskor tudtam, hogy nem lesz semmi az egészből mivel a nagy összevisszaságban 4 körrel több benzint tankoltam, így szinte ugyanazokat az időket autóztuk. Megpróbáltam megnyomni, többször kiszélesítettem a pályát de így is csak 1-2 tizedet tudtam hozni, szóval a 7. helyen értem célba. Grat Kiminek a fantasztikus adok kapokhoz, nemtudom hány körön keresztül tartott, de nagyon nagyon jó volt szerintem :) A tavalyi Imola GP után a legnagyobb test test elleni küzdelmem volt.
Gratula M-Powernek aki magabiztosan nyert és Pistinek is a kiváló helyezéshez és taktikához, meg Fisinek is hogy a hiba után még fel tudott kapaszkodni a dobogóra, és persze Zeronak aki fontos pontokat szerzett a McLarennek, itt az élő példa hogy nem kell abbahagyni és ez mindenkire vonatkozik! :)
|
[10-1]
|