Témaindító hozzászólás
|
2008.06.23. 21:48 - |
____________________________________________________________________________ |
I.M.
Mivel elég későn írom a nyilatkozatot,ezért csak azt hiszem,hogy a 4. helyről indulhattam a futamon.
Race:
A rajt jól sikerült és Fisiék után mentem.Pár körig tartottam is a tempót és a Casino-nál beraktam a gép elejét,de kevés volt,(Illetve sok) és nem tudtam Fisicofan-t megelőzni.Elég rosszul járt volna,mert nem tudott volna M-power után menni,mivel feltartottam volna!Norbi jött és a célegyenes végén a jobbos kanyrban oldalba vágott aztán megpördültünk és SZL elment.Meg Norbi is.Nem tudom,miért nem engedett vissza maga elé,de mind1.Megkezdtük a felzárkózást SZL-re és sikerült megelőzni.Norbi megpördült és falba ment alíg tudtam kikerülni.Megyek,megyek 1szer csak látom SAFETY CAR!Na ez jól jöhet és a boxbejáratnál pont utólértem Fisi-éket amikor látom,hogy kimegy a SAFETY CAR.Megindultunk és 1 körig v 2 tudtam menni velük,mert gyorsabbak voltak.A pálya hátsó részén utólétem őket elől meg elmentek.Nem eröltettem utána és így a 3. helyet elhoztam.Jó verseny volt.Belga pálya jön amit nagyon szeretek és remélem talán nyerni is tudok! Gratulálok mindenkinek aki ott volt,főleg M-power-nek és Fisicofan-nak!Jó lenne ha már lenne 1 olyan csapattársam aki 1 szezont végig van velem! :)
Bye! |
Azt hiszem életem legrövidebb nyilatkozatát írom. Gyakorolni futam előtt 1 órával volt időm. Az időmérőn meg is látszott. Majd a futamon néhány kör után sikerült úgy a falhoz vágnom a kocsit, hogy az irányíthatatlanná vált, ezután jött egy 1 perces szerelés, de sajna ez sem segített semmit. Annyira húzott a kocsim balra, hogy esélyem se volt a pályán tartani. Így inkább beálltam a boxba, nehogy mások versenyét is tönkretegyem. |
Sajnos erre a versenyre még annyit se tudtam gyakorolni mint az Olasz GP-re ami meg is látszott, bár nem hiszem hogy tudtam volna gyorsabban menni ha többet gyakorolok akkor sem, mert a hibátlan köreim is majdnem 1 mp-el elmaradtak M-power és Fisi idejétől. Valami kormánybeállítási hiba lehet nálam amire remélem rájövök minél előbb :) (vagy kormányhiba:D) Mindenesetre úgy érzem hogy 1 mp-el nem gyorsabb nálam M vagy Fisi, mint versenyző, ezért gondolom hogy a kormány lehet a hiba... Az időmérő köreim lassabbak voltak, mint M versenyben futott leggyorsabb körei, pedig eléggé a határon mentem. A versenyen a rajtnál kicsit koccantam valakivel, majd később megforgott előttem Kimi meg Norbi és megelőztem őket. Kimi nemsokkal később visszaelőzött. Norbi is próbálkozott, sokszor túl közel is jött de az autóm nem sérült ettől nagyon. Sokkal gyorsabbak voltak mivel 1 kiállásos taktikán voltam. Sajnaos miközben azt néztem hogy mennyire van mögöttem Kimi az első boxkiállás után elmértem egy féktávot és letört a szárnyam. Bementem a boxba lecserélni, de nem tudtam megtankolni végig az autót, úgyhogy később jöhettem ki mégegyszer, végére bekockáztattam a lágy gumikat de nem jött be szóval mindent összevetve elég rossz versenyem volt, de az 5 pont úgy ahogy kárpótol a sok szenvedésért.
Grat a dobogósoknak! Sajnálom hogy Zero nem jött remélem meggondolja magát és részt vesz a további versenyeken, ahogy Klacsa is teszi :) |
Monaco... soha nem szerettem ezt a pályát és eztután se fogom a szívembe zárni.Most már mondhatom hogy szokás szerint a szabadedzéshez képest majd mp.-t lassúltam. Az időmérőm ennek megfelelően ramatyul sikerült. 8-dik helyről rajtolva egyetlen esélyem az 1 kiállás volt de ezt is elszúrtam.Sokat hibáztam ami ezen a pályán megengedhetetlen. Ennek az lett az eredménye hogy az amúgy is nehezen irányítható autó még kezelhetettlenebb lett a sok sérülés miatt.
A végén már örültem hogy egyáltalán be tudom fejezni a futamot.
Gratula mindenkinek: csapattársamnak és mindenki másnak |
Sziasztok!
Nagyon vártam már Monaco –t, ez mindig az év egyik legfontosabb versenye. Az időjárás elég kedvezőtlen volt. A szoba hőmérője 30 fokot ostromolta, nehezítve a koncentrációt, ami ide elengedhetetlen, mert nem szabad hibázni.
Az időmérőn úgy alakult minden, ahogy terveztem. Sikerült megfutnom a szabadedzéseken elért időmet, így biztos voltam a pole –ban, de tudtam, hogy a verseny nem lesz ilyen sima.
Abban biztos voltam, hogy minden a rajtnál dől el, így oda kellett figyelnem Fisico –ra, mert mindig nagyon jól rajtol. Aztán jól is sikerült a startom, de Fisico -nak még jobban, de nem volt helye bejönni mellém, pedig megpróbálhatta volna. Nagyon higgadtan oldotta meg a helyzetet. A tesztek alapján tudtam, hogy a pálya zabálja a gumikat, így az elején próbáltam óvatosan menni. Láttam, hogy Fisico tudja tartani a tempómat, így nem is nagyon akartam erőltetni a nehéz autóval. Ha keményebben nyomtam volna, akkor is max. 0.5 –öt tudtam volna neki adni körönként, de valószínűleg a boxkiállásig elfogytak volna a gumik. Aztán az első etap felénél, mikor már könnyebb lett az autó, a jobb állapotú gumikkal elkezdhettem keményebb tempót nyomni, és sikerült is elszakadnom. Nem tom, talán 4s vagy 5s előnyöm volt mikor kimentem tankolni, de ő Fisico is jött velem. Aztán megint próbáltam kicsit spórolni, majd bejött a Safety Car.J Na, rendesen meglepődtem. Pist –et találtam közvetlen a biztonsági autó mögött, és hirtelen nem tudtam mit csináljak. Volt 2 nagyon meleg szitu, amikor majdnem hátba találtam Pist –et, mert ő is hirtelen megállt a balfék Mayländer fura kanyarvételei miatt. Ugye ilyenkor nem szabad előzni, de Pist félre állt. Féltem a büntitől, de nem kaptam semmit szerencsére. Aztán kiment a Safety Car, és elkezdtem nyomni…de csak kezdtem volna. A közepes lágy gumik nem akartak betapadni, így pár körig csak szenvedtem. Nem tom, valamiért csak lassan érték el az üzemi hőfokukat, és össze -vissza csúszkáltam. Fisico meg tapadt rám keményen, és végig nyomás alatt tartott. Aztán valahogy megjavult minden, és sikerült megint elszakadnom. Majd a 2. boxkiálláskor előbb jöttem mint Fisico, ráadásul 4 körrel többet is tankoltak. Kicsit aggódtam is, nem tudtam meddig marad még kint. Tehát siettem, ahogy tudtam, és sikerült is egy leggyorsabb kört futnom. A verseny végére megvolt az a biztonságos különbség közöttünk, hogy megnyugodhattam. Csak hiba nélkül be kellett hoznom az autót.
Gratulálok Fisinek, mert nagyon izgalmas versenyt csinált nekem, és ő is hiba nélkül teljesítette a távot. Kimi –nek is a dobogóhoz, és mindenki másnak is gratulálok, mert Monaco –ban vezetni tényleg nagyon nehéz feladat. Remélem Norbinak legközelebb összejön, és SZL –t is várjuk vissza csatázni!
A futam után megkerestek a Ferraritól, és ajánlottak egy szerződést, amit nem tudtam visszautasítani. Ráadásul kiderült, hogy Klacsa visszatér, és ő lesz a csapattársam, aminek szintén nagyon örülök. Most valahogy összejött minden, talán azért is sikerült ilyen hosszúra a nyilatkozat, de tényleg nagyon örülök. Spa –ról nem tudok semmit mondani, de az ilyen típusú pályákért nem rajongok. Majd meglátjuk mi lesz. |
Üdv mindenki!
Az időmérőn egyetlen célom volt: az első sorba kerülni. Ez sikerült is, M-Power mögött második lettem, a polera esélyem nem volt, mögöttem se veszélyeztetett senki. Így idén már negyedszer rajtoltam az első sorból, igaz a Pole pozíció még nem jött össze, de ez van.
A futam elején izzadtam rendesen, jó volt a rajtom, de kívülről semmi esély nem volt elmenni M-power mellett, viszont megérkezett mögém Kimi, aki mint már tudjuk, nem igazán nyugtató "tényező" ha mögötted jön, és előzni akar :D. Egyszer be is tette a Hotelnél, de szerencsére külsö ívre sodródott, így vissza jöttem elé, és elkezdtem szépen elszakadni tőle. Elég jól tudtam tartani M-power tempóját, ami azért meglepett. Az első kiállást együtt végeztük, de volt kb 5 mp előnye, így nem volt kérdés hogy elém jön-e vissza.
A következő fordulat akkor jött amikor a pályára hajtott a Safety car, ami eddig még soha nem fordult elő a liga történelmében, hát, ezt is megértük. A probléma az volt hogy iszonyat lassan ment 1-2 kanyarba, ami miatt néha éppen el tudtam kerülni M-power autóját, de végülis nem lett semmi ütközés. Amikor kiment a biztonsági autó, igyekeztem tapadni M-powerre, elég sokáig tartottam, de egyszer elkezdte nagyon nyomni, és 2-3 másodperccel meglógott. Innentől kezdve nem igazán történt semmi érdekes, a második kiállást 1 körrel később hajtottam végre ellenfelemnél, de így se tudtam közelebb kerülni hozzá. Mögöttem Kimi sem veszélyeztetett, így kicsit visszavttem a tempóból, és a második helyen fejeztem be a versenyt, 9 mp hátrányban, ami bőven meghaladja a futam előtti elvárásaimat.
Fontos 8 pontot sikerült szereznem, hiszen 1 pontosra csökkent a hátrányom összetettben, ami bizakodásra ad okot. Valamint ez az első idény amikor 4-szer tudtam a dobogó valamelyik fokára felállni, szóval azt hiszem elégedett lehet. Csapatversenyben tíz pontot szereztünk összesen Monacoban, a McLaren ötöt, így hat pont előnyünk van, ami ugyan több mint amire számítani lehetett, de azért egyáltalán nem megnyugtató előny.
Jövő héten a belga verseny jön, ami az egyik legutálatossabb pálya számomra, ráadásul az előző három idényben sem mentem rajta, így viszonyítási alapom sincs, de muszály megbarátkoznom vele. SZL ott általában jól megy, így izgalmas versenyre számítok.
Hajrá Force India Ferrari-k!!!!!! |
grat M powernwk és fisicofannak meg kiminek! ezt kifelejtettem:S |
Nagy reményekkel jöttem erre a helyszínre, de megitn búslakodtam a végén:s.
Időmérőn sose tudom megfutni azt a kört amit valójában tudok.
A rajtnál Kimi erőszakoskodott, és elengedtem, de gyorsabb voltam és véletlenül összeütköztünk (a rajtól vagy 5 körre történt már az eset) s aztán megpördültünk. SZL el is ment! Aztán nála is gyorsabb voltam, de az alagút utáni rakparton nem akartam bele menni így a falba mentem...szárnycsere! Full a megtankoltam az autót. Aztán mentem mendegéltem és végül bejött a safety car. Örültem is neki, d enem tartott sokáig az örömöm. Hisz nem értünk fel rá Gáborral. Aztán a Safetty Car os időszakban Gábor hibázott így nem tehettem mást mint megelőztem. De ez is rosz döntés volt! Mert kaptam egy Stop & Go büntetést. Végrehalytva! Ugye még a verseny elején megtankoltam a kocsit, így akkro gumit is cseréltem, nos hát ez is rosz döntés volt! Annyit kapott az autó és a gumi hogy 2 körrel a Stop & go után dutt defektet kaptam és oda is csaptam az autó hátulját. Megint BOX! 15 körre tankoltam és mentem mendegéltem.
Sajnos nem úgy jönnek össze a futamok mint ahogy azt tervezem:S Most sztem tudtam volna tartani Fisiécet ha pl. kimi nem rajtol le:D de hát ez ilyen:S
Go Belga |
Az im -en 6. lettem , meglepett mert nem nagyon tudtam gyors kört menni.
Verseny: Csabi lerajtolt mert a rajt a gyengém, de a low esőtti kanyarban elhagyta az ívet és megtudtam előzni, majd egy kicsit nekem jött és megsérült a hátsó szárnyam, szl-t már nem tudtam tartani mert alssú voltam, pedig 10 körre voltam tankolva mert azt sem tudtam mennyi kör lesz elsrontottam a taktikát, aztán safety car volt siettem de nem tudtam felérni így zöld zászlónál norbi kicsit megsúrolt és a bal első fefügg. is megromlott aztán vlamelyk kanyarban nekimentem a falnak és szárny törés, 20 körre tankoltam ez mákra már elég volt a futam végéig, épp hogy kibírta gumi is meg az autó is mert nagyon össze vágtam a futam végére.
Összeségében nagyon rossz futamom volt megint és 5-6 helynél jobbra nem leszek képes soha mert futam előtt nem volt idő tesztelni a meleg miatt még este 10 kor is ventilátorral hűtöm ki ne égjen:S szerintem nagyon perdöntő hogy futam előtt ki mennyi kört tud menni még pluszba, én nullát tudtam. Gratulálok a dombogósoknak, m_power, Fisi és Kiminek, persze a többieknek is, főleg norbinak aki a történetek után még így is gyorsabb volt nálam és majdenm még kört is adott. |
____________________________________________________________________________ |
[10-1]
|