Témaindító hozzászólás
|
2008.07.28. 21:46 - |
_____________________________________________________________________________ |
Sziasztok!
Az időmérőn 4. lettem és izgatottan vártam a rajtot,mert már rég indultam futamon.
Jól is indultunk és az első körben Fisi mögött mentem,a hosszú egyenes utáni lassú bal kanyarban hibázott,így közel kerültem hozzá.Mellé értem és próbáltam kijjebb tessékelni,hogy ne legyen helye jól ráfordulni a köv. kanyarra.Ezt nem reagálta le és összementünk ami teljesen haza vágta a versenyemet.Bementem a boxba és innentől kezdve zavartalanul autózhattam. :) Kellett volna még pár kör,hogy előrébb végezzek,mert amúgy jól ment a vezetés pár hibát leszámítva.Az ilyenekből is tanul az ember.Sajnálom Fisicofan-t és Klacsa-t is a technikai hibák miatt.remélem hétfőre kijavítják ezeket és újra harcolhatunk! |
Nagyon keveset gyakoroltam erre a futamra. Nem tudom miért, pedig szeretem ezt a pályát.
Az időmérőn a pocsék hatodik helyet értem el. Pedig előtte mentem 1:20.2-es időt is. Sebaj.
A rajtnál rögtön bevágtam Pyty elé, remélem nem volt túl kemény. Aztán Pysty nagyon hamar megelőzött engem és Zerot is. Utána mindenki távolodott tőlem, előlem Zeroék, mögülem Gábor.Zero kiment a boxba, és sikerült 3 nagyon gyors kört futnom, tudtam hogy visszajöhetek elé. Sikerült is de számomra mai napig érthetetlen módon stop and go-t kaptam. mentem egy kört majd kijöttem a büntetésre... VIGYÁZTAM nehogy gyorsan hajtsak... ismét gyorsan mentem, még egy büntetés... sokkal előbb fékeztem és TUDOM HOGY 100al hajtottam át a vonalon. ennek ellenére büntetést kaptam, majd eszembe jutott Zero Stop and Go sorozata ezért kiléptem.
|
Vegyes érzésekkel vágtam neki az időmérőnek és a futamnak is. Ez a silverstone-i pálya az, ahol bármi előfordulhat.
A kvalin az 1:20.3-as időt sikerült megfutnom, ami jó és reális eredménynek számított a szabadedzéseken elért időim tükrében. Ez a rajtrácson az 5. négyzetre volt elegendő.
A versenyt két kiállásra terveztem (kevesebbre nem is lehetett volna). :)
A rajt után tartottam az 5. helyemet, majd a hosszú oldalsó egyenes végén – az előttem lévő Fisire ügyelve - kicsit hosszabbra vettem a féktávot. Ez elegendő volt a mögöttem száguldozó szemfüles Pystynek, hogy belső íven megelőzzön. Tul.képpen a versenyemen mindösszesen ennyi volt a „csata”. Páran tolakodtak jóval előttem és kicsúsztak, így előrébb kerültem.
Az első kiállásnál valószínűleg kicsit becsúsztam a boxutcába, mert a tankolás után két darab nyíl jelent meg a monitor bal felső sarkában. Ha jól tévedek, ilyen jelzést eddig még nem kaptam. Sejtettem, hogy büntetést jelez, de nem stop&go-t. Aztán pár kör után ki is írta, hogy a kör végén menjek ki letölteni a büntit. Csináltam egy áthajtásost, majd a jelzést eltűnt. Megint az 5. helyen találtam magam.
A futam közben Klacsa is feladta a sorozatos és érthetetlen büntetések miatt. (Én ugyanígy jártam a 2008/3 ausztrál futamon. Vissza lehet olvasni azt a nyilimet.)
A tankolási taktikának „köszönhetően” T. Papy megelőzött a boxban, majd stabilan tartotta előttem a 4-5 mperces előnyét, ami a verseny végéig nem is változott. Maradt az 5. hely a befutóra.
Sajnálom Fisit, hogy megint kitolt vele a videokarija vagy a gépe. (Az egyik korábbi futamon én is ilyen hibajelenség miatt kényszerültem feladni.)
Gratulálok M-nek, a dobogósoknak és T. Papynak is, mivel az egyik legjobb eredményét érte el (büntetéssel is) itt a McLaren hazájában!
*** Fly McLaren! ***
|
...karrierem újabb csúcsát tudhatom magam mögött!!! :)
A fejlődésem töretlen! Egyenesen a siker irányába mutat! Ismét többet értem el , mint az előző versenyeken.
...ja, csak legyen, aki kiesik előlem mindig.
...időmérő nem igazán tükrözte a befektetett energiát azaz pocsék lett. Lehetett volna, volna, volna...... de ezt kár folytatni, ennyire sikeredett aztán kész!
...versenyt, teljes mértékben a biztos befutásra koncentrálva, max 1 kör plussz gondolattal a fejemben kezdtem meg. És így lett. Kicsit munka szagú volt, de a végén Kimi elöl való menekülés jelentette az izgalmat és ez erősen megnyomta az élvezeti indexet.
...következő versenyre más felkészülési taktikával készülök, remélem bejön...
A kiesetteknek: sajna, a győztesnek: Grat!
. |
Jó reggelt!
A versenyre hétfő délelőtt kezdtem a felkészülést, mert nem hiszem hogy többet kellet volna rá szánnom, annyi jött amennyi jött.
Az im-en 8 lettem, de tizedek döntöttek csak, szal szorosnak igérkezett a futam, ahol Fisi és kimi kálváriát követve 6. helyen autóztam sokáig, és követtem az előttem lévő bolyt, majd első kiálás után tudtam hozni 1 poziciót és 5. voltam, majd nem mindne rendbe volt csak hát éppen stop and go büntetést kaptam mert átléptem a sebességet a boxban, zero és klacsa is így volt ezel, azt viszont tényleg nem értem zero miért csak áthajtásost kapott ezért, de mindeggy, nem volt fer a gémtől. végül csak 5. lettem megint mert klacsa megunta a büntetéseket és kilépet inkébb.A verseny utolsó felében éreztem hogy a 4. hely még nem ment el, mert közel tudtam tartani magam zeróhoz, mégha nem is volt látótávba, 12-13 körrel a vége előtt jött a boxba, nekem még +3 köröm rá hogy megtudjam fogni, és boxkiálás után sikerült is a 4. helyre vissza jönnöm, és inetől csak nyugisan autókáztam végig.
Ez talán egy fokkal jobb futam volt, de ha kimi és fisi nem hibázik akkor megint csak 6 hely, de hát hibáztak így énlettem a 4., amit sajnálok még hogy az a stop and go büntetés, mert talán tudtam volna menni a3. helyért ha nem fog vissza ez a hülye büntetés, de mindegy, a renault javuló formát mutat és feljöttunk 10 pontra a ferrarihoz képest, talán nagy nehezen még le lehet dolgozni, gratulálok m-powernek, norbinak és pistynek, és mindnekinek aki itt volt. A következő pálya Brazil lenne ha mindnekinek jó lenne, kedvenc pályáim közé tartozik remélem megsikerül oldani ezt a hülyeséget mert nagyon szeretnék rajta élesbe is menni!
További szép napot. |
Helló.
A futamra nem soakt sikerült tesztelnem összvissz kedden mentem pár kört és szerda éjszaka 10 percet! Ahoz képest nem mentem rosszat igaz messze voltam powertől.
A versenyen az volt a célom, hogy megőrizzem a 2. helyemet. Ez meg is történt, semmi különös nem történt, csak mentem
Grat Powernek, Pistinek, és Gábornak is! Sajna Fisi megint nem ért célba:S. Sztem vagy Török vagy Kína legyen Brazil helyett, mert sokaknak nem jó a Brazil Pálya! |
Sziasztok!
Túl vagyunk a Brit futamon is, megint sikerült elérnem a maximumot az eredmények tekintetében, aminek nagyon örülök. Szeretem a Brit pályát, bár nem voltam soha oda az első lendületes részéért, és nem is igazán tudtam ott kiautozni a maximumot. A másik kettő szektorral viszont nagyon rendben vagyok.
Időmérőn sikerült egy elég jó időt futnom a 2. próbálkozásra, nem volt tökéletes kör(első szakaszban hibáztam), de így is meg voltam vele elégedve.
Sikerült a futamra egy nagyon jó stratégiát kidolgoznom, szóval nem lehetett gond. A rajtot megint nagyon jól elkaptam, annyira, hogy az első szektor hosszú egyenesében senki se tudott támadó pozícióba kerülni. Ettől kezdve sikerült folyamatosan elszakadnom Norbitol, a saját nyugott tempomat tudtam autozni, még erőltetnem se kellett. Hibázni ezért nem is hibázhattam, minden simán ment. Lekörözéseknél mindenki nagyon udvarias volt, lehúzódtak, 1s -el se akadályoztak. Nekik külön köszönöm, így utólag is!
Sajnálom, hogy Marci nem tudott indulni, pedig biztos jót csatáztunk volna. És Sajnálom Fisico -t és Kimi -t is, mert ők megszorongathatták volna Norbit. Klacsa pedig iszonyat peches volt ezen a futamon, valahogy nem volt kibékülve a trafikkal. De üzenem, hogy még koncentráljon ide, mert konstruktőriben átvettük a vezetést, és jó lenne, ha meg is tudnánk tartani.
A köv. futamról annyit, hogy az egyik kedvencem a Brazil pálya, szóval mindenképpen szeretném folytatni a győzelmi sorozatomat.
|
_____________________________________________________________________________ |
[8-1]
|