Témaindító hozzászólás
|
2008.08.14. 10:34 - |
____________________________________________________________________ |
Sziasztok!
Az időmérőt rendesen elrontottam, ennek megfelelően a negyedik helyről indulva nem sok jóra számíthattam a vesenyen. az első kanyarban nagy volt a tőmeg (3 autó) ezt kihasználva próbáltam elöbbre jutni. Nagy csatát vívtam Klacsával és Kimivel ,sok volt az üzemanyag ezért csak lassú köröket tudtam futni.
Szerintem jól működött volna a taktikám de minden számításomat áthúzta a safetycar . A kiállásom jól sikerült: stop&go ....ezzel tulajdonképpen vége volt a versenyemnek. a második helyről az utolsó. Köszönhetően Fixnek mégiscsak behoztam az autót a 4-ik helyre( azt hitte hogy lekörözöm és elengedett).
Grat mindenkinek !!!!!!!!!! remélem a következő futamon többen leszünk! |
Sziasztok!
Usa nagydíjra alig volt időm gyakorolni, össz 20 kör. Ráadásul ez a pálya semleges volt számomra mindig, de mégis jó esélyeim voltak.
Időmérőn sikerült hibamentes kört futnom, így a pole megint simán megvolt.
A rajtok mostanában mindig nagyon jól sikerültek, és ez most sem volt kivétel. Nagyon jól kaptam el a pillanatot, mikor kigyulladtak a lámpák, de! Próbáltam 2. -ba rakni, nem engedte, csak a 3. kattintásra. Nem tom mi lehetett vele, de hirtelen az utolsó előtti helyen találtam magam. Klacsa simán elment, én Kimire figyeltem inkább, és még Pista is bebújt mellém. Aztán az első kanyarnál a féktávon sikerült Pistát és Kimit is kifékeznem egy irdatlan rövid fékezéssel, majd már ekkor Klacsa is majdnem megvolt. Őt pár méterrel később a 2. kanyarban előztem meg kívülről, és az volt az érzésem, hogy hagyja magát, és inkább a mögöttünk jövőkre figyelt. Eztán elkezdtem keményen nyomni, de mikor már elég nagy előnyöm volt bejött a safety car. Nem is mondom milyen ideges lettem. Volt még pár körre benyám, és a safety mögött végig spórolósan mentem, hogy minél tovább tudjak kint maradni. Nem mertem kiállni a biztonsági autos fázis alatt tankolni, mert tartottam valamitől, mondjuk a játék nem írta ki, hogy Pit Lane Closed. Kimi megpróbálta, és beküövetkezett az, amitől féltem. Kapott egy stop@go -t. Na, de már azt is tudjuk, hogy így nem szabad.:) Aztán pont annyi köröm volt még, hogy jó előnyt tudjak kiautozni a lehűlt gumikkal. A végéig már nem történt semmi, simán nyertem a futamot. Sajnálom, hogy ilyen kevesen voltunk.:(
De örülök, mert megint kettős ferrari győzelem lett, így a konstruktőri kezd eldőlni.:D
|
Sziasztok!
IM:A 2.helyet szereztem meg és így jó esélyekkel várhattam a rajtot.
Race:A rajtnál M-power beragadt és elmentem mellette,de az egyenes végén nagy volt a kavarodás és elrontottam a féktávot amiből 4. lettem.Pystinél gyorsabb voltam,de nem tudtam elmenni mellette.A safety car bejött és úgy gondoltam 2 körre lévő benzinemmel,hogy megtankolok és be is jött!De valamiért STOP&GO-t kaptam amit le kellett tölteni.A győzelemért is harcolhattam volna.A többiek mögött voltam 1 kiállással és ők még nem voltak kint.De csak a 3. helyet szreztem meg a végén.Grat mindenkinek aki ott volt.viszlát az A1 ringen! |
Sajnálom hogy csak öten voltunk.
Az időmérőn az "előkelő" harmadik helyet szereztem meg, egész jó volt az időm azt hiszem.
A rajtnál sikerült megelőznöm Kimit és M-powert. Csapattársam természetesen hamar elment mellettem, de Kimit lefoglalta Pysty. A safetycar sajnos bejött így az előnyünk powerrel megszünt. Pysty, majd Kimi is megelőzött. De a boxkiállásaim után sikerült visszajönnöm eléjük. A futam végén több hibám is volt, aminek köszönhetően Kimi feljött rám, de sikerült megtartanom az előnyöm a végére és 1,4 mpel előtte értem be...
Ausztriában sajnos nem leszek. Sok sikert mindenkinek, és power, nyomd a vasnak :) |
____________________________________________________________________ |
[5-1]
|