Témaindító hozzászólás
|
2008.08.20. 01:44 - |
_____________________________________________________________________ |
Sajnos a városi nyári fesztivál lebonyolítása miatt egyáltalán nem maradt időm a héten felkészülni a versenyekre. A futam kezdése előtt estem csak be, a kvaliról le is maradtam, mert hamarabb elkezdődött, mint az ki volt írva. Nem baj, úgyis a rajtrács végén lettem volna.
A pálya eléggé csúszkált, nehéz volt a Mekit az aszfalton tartani, gyakran mentem füvet nyírni is. Szerencsére az autóm egyszer sem érte el a falat, nem sérült A futamon csak az volt a fontos számomra, hogy beérjek a célba és ezzel valamennyi pontot szerezzek. Sajnos voltak, akik feladták, így az utolsó befutó hellyel is értékes pontokat tudtam szerezni. Gratuálok mindenkinek, főleg M-nek a győzelméhez.
|
Az időmérőn sajnos csak az utolsó előtti hely volt az enyém.
Race:
A sokadik rajtot is jól kaptam el és Gáborral mentünk sokáig.Majd M-power ért minket utól és elment mellettünk.Végig izgultam,hogy legyen meg a 2. hely és Norbi előtt végezzek,mert szoros kettőnk között a pont verseny.De sajnos a 2. kiállásom előtt hibáztam,mert az üzemanyagot néztem meddíg elég.ezért mikor visszajöttem akkor már nem előtte voltam 5 mp-el hanem mögötte 3-4-el.Ez így is maradt és 2-vel nőtt a különbség közöttünk.Franciaország az ő pályálya,de bízom benne,hogy hibázik és én stabilan megyek mjd,megelőzve őt.Szorosan tartva a pont versenyt.Grat mindenkinek.Jó felkészülést a köv.pályára. Bye. |
jónapot
Az im-megint nem jött össze igazán volt még pár tized abban a körben.
A páradik rajtra elindultunk normálisan, igaz norbi és m-power ekkor sem bírt magával és kicsapódtak, így ideiglenesen megörököltem az első helyet, szépvolt jó volt, de én is tudtam ha m-power utólér 1-2 körön belül elmegy melletem, a pálya hátsó részén lehetetlen helyen bejött emllém és kisodródott, de én is anyira meglepődtem ezen hogy utána mentem én is a homokágyba, mikor vissza evickéltünk a pályára akkor ideális íven próbáltam volna bevenni a balos kanyart, de m-power behúzott elém, ezáltal én kicsúsztam a fűre és még kmi is eltudott melettem emnni, ezekután a 3. helyemet véftem, majd norbi bejött elém a 2. boxkiálást követően ahol majdnem össze is mentünk mert lassított előttem, majd 2 körrel vége előtt letört a bal első kerekem, a szerelők nem raktak újat ezért idő előtt feladtam aversenyt, de a kevés indulónak köszönhetően megkapom a vigaszpontot az 5. helyért. grat m-powernek, kminek, és norbinak . a renault feljött a második helyre a könstrüktőröknél, és ezt megis tartjuk a szezon végéig ;) a ferrari már behozhatalan előnyben van, de jön a hazai pálya ahol mecsibáljuk a piros oroszlán bajszát :d |
Heló!
Még mostanáig nem tudom, hogy nyertem meg az im et. A legjobb körömet futottam meg azon a körön de egyszerűen felfoghatatlan hogy tettem azt össze, persze mondjuk kelett az is hogy Power hibázzon.
A rajtot mindig szarul kaptam el több rajt is volt mondjuk sokszor ki is löktek:@! Aztűn elindultunk picit rálegyeztem Powerre összeértünk s én jártam roszabbul. Mondjuk ő is fékezhetett volna akkor nincs ez a galiba de én is jócskán benne voltam az is biztos. Ha nem ragadok be Zeron mögé akkor jóval jobb lett volna de sajna beragadtam, 3 körrel később tudtam csak megelőzni, egyenesbe gyorsabb volt így kanyarba nem sok esélyem volt:S. AZtán meg mentem 2-3 mp ket dolgoztam le a 25 mp-s hátrányomból, feljöttem 6 ra, akkor mindig az én nevemhez fűződött a leggyorsabb körök:). Azt is hozzá tenném hogy amit az elején kaptam ütést teljesen instabil volt az autó hátulja nagyion nehéz volt így vele menni mondjuk kontrolálható volt. Papira felhoztam 1 mp re jött be a box ba, 1 körrel később pedig én jöttem. Nem siikerült megelőzni, sőőőt (!) még kaptam pár másodpercet is. Megint felhoztam a köv. boxkiálásig, ilyenkor 2 körrel tudtam kint maradni és eléje is jöttem vissza, igaz összeértünk:s. Kimi volt kint legtovább, de hibázott így őt sem volt nehéz megelőzni.
Meg vagyok elégedve a csapattal javuló tendenciában vagyunk, lásd a polet vagy nézzük pl. a gyorsköröket. Papi nagyon komolyan megy ha kimi elé jtt volna vissza, akkor meg lett volna neki a 3. hely és nem hibázik. Nagyon grat Papinak még1 sazer mert hihetetlenül megy már ő is. M Powernek is grat , és bocsi a balesetért az elején. A vetrélytársank is grat, de nekem szerencse hogy egyre többet hibázik döntő helyzetetkbe:D Lásd Brazíliát vagy Pl. Az imolai futamot. Simán meglehetett volna neki a 2. hely , de nem lett meg. Még így is 6 pont közöttünk a diferencia, és Franciaországba én vok a jobb, míg Spanyolba tavaly az IM en szétgyilkolta volna a mezőnyt. Kíványcsi leszek a folytatásra:) |
Sziasztok!
Imola következett, amit én már tét nélkül vártam, de konstruktőriben még versenyben voltunk. Imádom ezt a pályát, úgyérzem egész jó beállítást is sikerült találnom. Sajnos nem tudtam eleget gyakorolni, szerencsére a verseny előtt volt fél órám. De úgy éreztem, folyamatosan esek vissza. Még a kora délutáni teszten sikerült kicsivel 1:19 alatt autoznom, addig a hivatalos teszten a futam előtt már csak 1:19:4 sikerült. Majd tovább romlottam, és az IM -en már csak 1:19:8 sikerült, ráadásul még a felvezetőn is kicsúsztam egyszer. Remélem ez nálam nem lesz gyakori dolog. Kicsit megzavart a más időmérő. Ha tudom, hogy nincs körlimit, akkor a hibám után nem nehezebb autoval megyek ki. No, mind1, legközelebb majd már erre is figyelek.
A rajtot jó esélyekkel várhattam, mert tudtam, hogy én vagyok a jobb íven az első kanyarban. Nem tom hányszor sikerült újrarajtolni, de mindig az első helyről kellett megismételnem, ami egy kicsit bosszantott és ideges is voltam. Aztán sikerült eljönnünk, megint jól kaptam el, csak Norbi próbált kiszorítani, és nem volt több helyem, csak a fű. Így mindketten kivágódtunk a palánkra. Az auto ezek után jobbra húzott, féktávon meg balra.Nagyon nehéz volt így vezetni, de Gaborhoz és Kimihez képest is gyorsabb voltam. Próbáltam is előzni, sajnos sérült autoval ez nem ment tökéletesen, mert a rövid féktávok nagyon nehézkesek voltak. Miután sikerült túltennem magam rajtuk már csak vigyáznom kellett, hogy biztonságosan beérjek. Asszem 4* is kicsúsztam, ami legalább 15s -embe került, mégis elégedett vagyok, mert örültem hogy behoztam a gépet.
Magny Coursban több szerencsét mindenkinek. Máskor azért jobban kellene egymásra figyelni, főleg a rajt utáni kavalkádban.
|
_____________________________________________________________________ |
[6-1]
|