Témaindító hozzászólás
|
2008.08.23. 10:32 - |
____________________________________________________________ |
Sajnos a városi nyári fesztivál lebonyolítása miatt egyáltalán nem maradt időm a héten felkészülni a versenyekre. A futam kezdése előtt estem csak be. A kvalin kizárt a game, állítólag túlléptem a megengedett köröket. (Pedig nekem úgy tűnt, hogy csak 3-4-et mentem.) Az előző futamon meg nem is volt körlimit a 15 perc alatt. Nem baj, úgyis a rajtrács végén lettem volna.
A pálya kissé csúszkált, nem volt könnyű menni és gyakran csúsztam ki a kormány hibájából is, mert időnként félreránt. :-(
A futamon csak az volt a fontos számomra, hogy beérjek a célba és ezzel valamennyi pontot szerezzek. Sajnos voltak, akik feladták, így az utolsó befutó hellyel is értékes pontokat tudtam szerezni. Gratuálok mindenkinek, főleg Norbinak a győzelméhez, ez ráfért már bőven! |
Az eddigi versenyekhez képest elég sokat gyakoroltam erre a pályára, ennek ellenére nem találtam jó beállítást, a tavalyi setupomra 08,9 volt írva, most meg 1 mp-el lassabbat mentem vele, valami nagyon nem oké itt:) Időmérőn is csúszkáltam össze vissza és a versenyen sem volt ez másképp már ameddig tartott, Az időmérőn 3. lettem ami nem volt olyan rossz eredmény. A rajtnál kevés benzinnel indultam de igy se tudtam lerajtolni Norbit vagy M-Powert. Az első kanyarban Gábor balról beelőzött és kisodródott jobbra, a 2. ívnél viszont összeakadtunk, néztem a videót a visszajátszásról hát élőbe egyálatalán nem volt ilyen egyértelmű, az autóm jobb eleje éppen csak érintette Gábor autójának hátsó részét ellenben a videóval ahol telibe kaptam. Ettől függetlenül egyértelműen az én hibám volt és elnézést kérek Gábortól, viszont ha fékeztem volna (amit egyébként abban a kanyarban a setupom tulajdonságai révén nem kellett alap esetben sem) akkor most Kimitől kérhetnék elnézést. Ekkor Zero is megelőzött, akit próbáltam visszaelőzni miközbe Gábor új rajtot kért, de mire megálltam ő már kilépett. Mégegyszer bocs Gábor!
Grat Norbinak meg a dobogósoknak! |
szaisztok!
elnézést szeretnék kérni, a pillanat hevében kicsit igazságtalannak éreztem azt hogy nem kaptam új rajtot, és m-powert hoztam negatív példának mindig, tőle is bocsánat! grat norbinak aki a pályán megverte m-power, és mindnekinek aki it volt, spanyol orszáogt nem szeretem tavaj 7. lettem volna de az utolsó szektorban kifogyott a benzinm így célba sem értem jó felkészülést mindnekinek |
Sziasztok!
Az im et sikerült megnyerni és ennek nagyion örültem:D Bár tudtam hogy itt nagyon erős leszek!:)
A verseny előtt tesztelgettem a guminyomást, de teszten sem lyukadt ki a gumi 15 16 körön belül, de én azért nyomtam bele a versenyre, le ne eresszen:D
Nos hát majdnem ez lett a vesztem:) A rajtot sikerült jól elkapnom de ami azután történrt nem nagyon értettem. Minden kanyarról lecsúsztam, nagyon sok időt vesztettem. Öldöklő csatában voltunk Powerrel jött fel elég keményen. Szinte túrt le a pályáról, tudtam hogy itt a guminyomás lesz a probléma. Szerencsére ilyenkor jól jött a nagy guminyomás hisz nem koptak el és ha jól emléxem tudtam menni ott egy leggyorsabb kört is. Így amikor visszajöttem a boxból ( a guminyomást rendbe hoztam) tudtam hogy nagyon gyprs leszek. Nyomtam is én neki bűr még sok volt benne mert kerültem inkább a rázóköveket neh ogy gond legyen hogy megdobjon. A 2. boxkiállásomnál én jöttem ki hamarabvb de jelentősége nem volt még növelni is tudtam az előnyöm. Aztán már csak mentem mendegéltem nyugodtan a célig, és összegyüjtöttem egy 12 mp-s előnyt:).
Grat a Ferrarinak a konstruktőri címért, és grat powernek Kiminek meg Zeronak meg Gábornak az 5 ponthoz:)
Go Spain. Utálom a pályát legjobb pozícióm a 9. hely:S |
Sziasztok!
Túl vagyunk a Francia nagydíjon is, aminek nagyon örülök. Eddig is semleges érzelmek fűztek ehhez a páylához, a verseny után pedig betettem a mumusok közé.:) Az első 2 szektor nagyon rendben volt, ott tartottam a lépést Norbival, de az utolsó szektor valahogy nem akart összeállni. Rendre 0,3s -et, vagy többet kaptam, ami nagyon súlyos különbség. Akármit csináltan, nem éreztem a páyla azon részét.
A szabadedzések után már tudtam, hogy Norbit itt nem lehet megfogni, de az időmérő előtt már a 2. helyem se volt biztos, mert Papi és Kimi is ott lógtak a nyakamon. Aztán időmérőn végülis Norbi hozta amit tud, és én is kisajtoltam az autobol amit tudtam. Esélyem nem volt a pole -ra, de a 2. hely bőven meglett, talán hibáztak is mögöttem.
A versenyre csináltam egy másfajta beállítást, ami kevésbé koptatta a gumikat, nem is nagyon hevültek tül, és az auto is kevesebbet evett. Próba szerencse alapon, hátha megcsíphetem Norbit. A rajtjaim mostanában nagyon jól sikerültek, sajnos itt elég kevés a hely, egyből kanyar van, de az utánna lévő hosszú egyenesre lehetett alapozni. A rajt sikerült, de körülöttem mindenki jól kapta el, így nem tudtam bebújni Norbi elé. Az egyenesre pedig nem tudtam úgy ráfordulni és kigyorsítani, hogy szélárnyékba kerüljek. Sajnos szélárnyékban itt is lehetetlen volt menni. Aztán következett az, amin nagyon meglepődtem. Norbi nem tudott ellépni tőlem, hanem majdnemhogy még fel is tartott, de nem tudtam előzési pozícioba kerülni. Közben Kimi is leszakadt tőlünk, tehát csak előre kellett figyelnem. Kis hibák becsúsztak a szélárnyék miatt, de egyik se volt súlyos. Boxba 2 körrel előbb jöttem be, mint Norbi, de nem vesztettem sokat. Mikor ő is kiment és visszajött, ugyan úgy 2,4s körül volt a diffi közöttünk, ami majdnem semmi. Ekkor ő sajnos nagyobb tempot tudott diktálni, egészen 7s -ig növelte az előnyét, majd ott megállt. Innentől már gyorsabb voltam, tehát bejött a versenybeállításom. Sajnos hibázgattam, mert próbáltam sietni, így nem tudtam 5s -nél közelebb kerülni hozzá. A 2. box után megmaradt a 6s -es különbség, és sajnos innen már tehetetlen voltam. Az utcsó etapban, és főleg annak az utcsó 4 körében mindig kavicságyat fogtam, és még az utolsó kör, utolsó kanyarjában is majdnem kiforogtam. De még ha nem hibázok, akkor is 7s marad a különbség közöttünk, szóval már mindegy volt. Egyszóval elégedett vagyok, mert minimum 30s -es hátrányra számítottam, ahhoz képest nem is olyan rossz ez az eredmény.
És a 2. helyemmel bebiztosítottam a ferrari konstruktőri bajnoki címét is, és ez a legfontosabb. Gratulálok Norbinak, mert tényleg nagyon gyors volt, és nem hiszem, hogy sokan megtudnák őt verni ezen a páylán. Sajnos a versenyen történt egy incidens is, de remélhetőleg tisztázodnak a dolgok. Papit nagyon sajnálom, mert meglehetett volna neki a 3. hely.
Az év utolsó versenyén, és az én utolsó versenyemen itt a ligában nyerni szeretnék. Soha nem szerettem Barcelonat, de eddig azokon a futamokon sikerült fölényesen győznöm, amikért addig nagyon nem ujjongtam. Remélem, hogy folytatódik ez a sorozat, és megszeretem a Spanyol pályát is.:)
|
Kimi nyilatkozata:
Hy.
IM.
Már megint az utolsó előtti helyől állhattam a rajthoz,mert most sem volt jó a setupom.
Race:
A rajt jól sikerült bár Gábor és Szl valamibe belekerült és kiestek azonnal.A 3. helyen autóztam és pár körön át mentem M power és Norbi után.Aztán csak autóztam és jöttek a kiállások.Nem történt semmi csak 2 körrel a cél előtt lettem figyelmes arra,hogy 1 körrel kevesebb üzemanyag van az autómban mint amennyi kell a végéig.Így hát 1 körrel a vége előtt kiálltam tankolni és a 3. helyen értem célba.Grat Norbinak és mindenkinek aki ott volt.Norbi erős volt és a Spanyol pálya jön ahol talán van esélyem 1 jobb helyezésre,de már túl sok a különbség ahhoz,hogy 2 legyek.Jó felkészülést mindenkinek!Sziasztok |
____________________________________________________________ |
[7-1]
|