IM.Az időmérőn ott voltal ahová számoltam magam így jó esélyekkel várhattam a rajtot.
Race:1 kiálláson voltam,mert ugyan annyit mentem 20 körre való benzinnel mint 15-el.Úgy látszik nem volt jó ez a taktika sem,mert a végére Petee-t nem tudtam a hátam mögött tartani.Pedig még jobb időt is mentem a végén,de nem jött össze a jó helyezés.Csatában viszont volt részem megint. A rajt után valamelyik Toro vagy Red Bull kitessékelt a 3. kanyarban így pozíciót vesztettem.összefoglalva jó verseny volt csak a tempóm nem volt megfelelő.Spanyolország jön ahol már kétszer nyertem egymás után.Azt hiszem most 1 kicsivel nehezebb dolgom lesz majd hétvégén.Jó úton haladunk,mert most találtam meg,hogy hol lehet még állítani a kocsin.Viktor mutatta meg így a Ferrari leszerződtette tesztpiótájának is,de a fő állása a Williams-nél megmaradt.Mindenkinek grat főleg M-power-nek és jó felkészülést a Barcelona-i pályára.Sziasztok.
időmérő:Az utolsó elötti helyet szereztem meg vagyis a 11.Majdnem bekerültem de nem tudtam így hát eléggé jó helyről indultam.Csak 12 voltunk de hozzám képest egy 9 éves soha nem érne utól tehát szerintem megérdemlem ezt a naggyából jó kocsit.
verseny:Jól kaptam el a rajtot 9. lettem kiálltak előlem így már 5. voltam de én is kiálltam így a 8. helyre jöttem vissza de megpördölt Agoston és Petee meg hibázott így 6. voltam de végül én is megpördültem és be is tudtam fejezni a versenyt de csak a 9. helyen végeztem egy hellyel csúsztam le a pontszerzők listányáról.
Egy futamot sajnos ki kellett hagynom, így igen nagy volt a futam előtt a lemaradásom összetettben.
Nem is tudtam sokat készülni ide se. HotLapson nagyon erős voltam, de versenyre nem tudtam rendesen belőni az autot. Így az Im -en jól szerepeltem, megnyertem mindkét etapot. Kicsit meg is könnyebbültem, mert Agoston nem futott mért kört a 2. -ban, így ő csak hátulról indulhatott.
A versenyen már előre láttam a taktikákat, vagyis sejtettem. Norbi általában 1 kiállásra játszik, SZL mindig kicsit nehezebb, Agoston meg könnyebb. A rajtot jól kaptam el, szépen sikerült eljönnöm. Az első kanyar viszont kicsit bajos volt, mivel SZL és Norbi kicsit elfékezték magukat, és átvágtattak előttem. Így nem tudtam rendesen ráfordulni az ívre, ráadásul SZL -t meg is koccoltam, mivel már elkezdtem a kanyart mikor ők átcsúsztak előttem. Visszaestem a 2. helyre Norbi mögé. Tudtam, ha most nem tudom gyorsan visszaelőzni, akkor bajba lehetek. De sikerült bebújnom mellé a köv. kanyarban, igaz külső ívről. Együtt fordultunk majd nekem kicsit jobban sikerült kigyorsítanom, így visszavettem az első helyet. A beállításom nem volt az igazi, nem mertem határon autozni. És még így is hibázgattam, elég sokat. Ezek kis apró hibák voltak, max. olyan 0.3 -as veszteségek. De sok kicsi sokra megy. A futam vége felé SZL elkezdett feljönni rám, ami várható is volt. Volt 8,5s -em 10 körre, szóval tudtam gazdálkodni az időmmel. Próbáltam hiba nélkül menni, kicsit lassabb tempoval. A végére még maradt 5,3s -em, amivel elégedett lehetek.
Jó futam volt, de nem a legjobb. Nem voltam igazán ütőképes, csak mentem ahogy tudtam. Valszeg ha Agoston ott van mögöttem, még nehezebb dolgom lett volna. De Melbourne után szerintem megérdemeltem ezt a győzelmet, mivel ott simán nyertem volna...
Végre jönnek a kellemesebb pályák, amik jobban fekszenek, bár tudom hogy nem lesz egyszerű dolgom.
Grat mindenkinek aki elindult, és legfőképpen SZL -nek aki végre hozta a régi formáját.
Időmérő: Az első etapban 1 mértkört mentem üres autóval, nem nagyon erőltettem tovább inkább készültem a 2. etapra. A 2. etapban sajna nagyon nem sikerült a köröm, 3 kanyarívről is lecsúsztam ami a nagy izgalomnak volt betudható, én szúrtam el..
Verseny: A rajtnál nem érzem hogy ráhúztam volna Norbira, sőt lerajtoltam, elémentem majd utána nyíl egyenesen mentem végig nehogy összeérjek valakivel. Odaérkeztünk az első kanyarhoz, jól sikerült elkapni a féktávot, viszont elkanyarodni nem tudtam, mert Norbi beesett menném jobbról (kicsit megcsúszott). Arra vártam, hogy elforduljon, mellettem M meg arra várt hogy én forduljak el:D M valahogy kívülről megoldotta, viszont én nem tudtam ideálisan ráfordulni a 2. kanyarra és 2-3an is megelőztek. Belülről az eset a Japán nagydíjra rajtjára hasonlított az F1-ben, viszont a replayből nézve nem volt olyan drámai, szóval semmiképpen sem ért büntetést. Az első körben 2szer is összeértem valakivel, egyszer a rajtnál utána meg aszem Kimivel vagy Fisivel, akik mellett valahogy a nagy kavarodásban sikerült elmennem. Agoston hibázott így őt is megelőztem, majd mentem Norbi meg M-Power után. Előzési távolságba nem tudtam kerülni, majd jöttek a boxkiállások, volt +2 köröm az előttem állókkal szemben, amivel Norbi elé kerültem, de M meg eltávolodott talán a friss gumiknak köszönhetően. A 2. etapban teljesen egyforma tempót mentem M-el míg Norbi szakadt le a megtankolt autóval. Egyszercsak látom hogy M megy ki tankolni, mondom mi van, mert volt még 5 környi benzinem, na mondom akkor most kellene megnyomni, amivel annyit értem el hogy a boxkiállásom után 4 tizeddel közelebb kerültem, ami semmi. Semmit nem nyertem az ürestankos körökkel (szerintem megint a gumik miatt). Az utolsó etapban viszont már M volt a kopottabb így sikerült közelednem hozzá 5mpre kb, de utolérni már nem tudtam. Sajnálom hogy csapattársam is pórul járt a rajtnál, a tempónk viszont nem volt rossz, így bizalommal várjuk a következő versenyt.
Gratula mindenkinek aki célbaért, főleg M-nek!
Az időmérő rendesen lezajlott,csak arra figyeltem,hogy ne nagyon fékezzen el magam.Ez nagyjából sikerült is,igy megfutottam azt az időt mindegyik etapban,amit szerettem volna.Igy megint jó helyről(5) várhattam a rajtot.
Persze ez nálam semmi előnyt nem jelent,csupán önbizalmat ad.Elég jól eljöttem a többiekkel,nagyjából tartottam a helyemet, egészen a 4-5ik kanyarig,amikor a verseny hevében túl későn fékeztem és megevett a szélárnyék és szépen kicsusztam füvet nyirni,illetve homokot szedni.Igen ,van mit tanulni még.Ez lett a kedvenc kanyarkombinációm,mert itt mégegyszer megesett ez a dolog,sőt többször Knight Rider módjára kétkerekeztem a rázókövek miatt,csoda,hogy nem bukfenceztem párszor.Az elején nem uraltam nagyon a gépet,de aztán kezdtem megszokni.Viktorral küzdöttünk pár körön keresztül,aztán Zerót próbáltam utolérni.Hamarabb jött a boxba igy megelőztem.Ekkor már jobban korcsolyáztam,mint kellett volna,igy Ágoston minden erölködés nélkül elment mellettem.Tankolás után üres volt a pálya pár körig,aztán jött Kimi a boxból és megelőzött.Aztán hibázott,visszavettem a poziciót és kezdtem megint jól menni.A 2. box után Petee és Kimi volt előttem,10-15 secre,próbáltam tartani őket,hátha a csatájuk közben közelebb tudok érni hozzájuk,illetve vártam,hogy Kimi kijöjjön a boxba.Azonban már nem jött, igy a 7.helyen értem célba,amivel elértem a célom,a pontszerzést.
Grat M-nek a visszatéréshez,a dobogósoknak és célba érőknek.Sajnálom,hogy Fisiconak nem nagyon sikerült a versenye,de igy is pontot hozott a csapatnak
Nem tartozik a kedvenc pályáim közé Bahrain. Gyakorolni most volt rá idő, de a legjobb beállítást így sem sikerült megtalálni. Az autó tapadása nem volt a legjobb.
A versenyre egy rövidebb és két hosszabb etapra lett felállítva a stratégia. A kvalin bekerültem az első tízbe, majd a Q2-ben a 4. rajthelyet sikerült megszereznem a 11 körre tankolt autóval. A 4. négyzet nem sokat ért, mivel a rajt utáni szűk, kettős kanyarban kisebb lökdösődés volt és kaptam a McLaren bal oldalára egy kis horpadást, néhány gumicsíkot és matricát. A 8. helyre estem vissza. Az autó látványosan nem lett nehezebben vezethető, csak a kijelzőről értesültem, hogy néhány tizeddel lassabb köröket tudok menni, mint előtte az edzéseken és a Q2-ben.
Az első kiállásnál 13 másodpercig tankolták az autót, pedig csak 15 körre való benya ment bele. Itt visszaestem a 10. helyre. Volt remény, hogy az előttem lévőket (kettőt) még befogom, de mivel ők egy kiálláson voltak, így ez már nem sikerült. A második kiállás alatt is 13 másodpercig vacakoltak az autómmal. A 10. hely bebetonozottnak tűnt az utolsó 10 körben, nagyjából egyforma időket mentem az előttem 7-16 mpercre lévőkkel.
Elég rendesen el lett taktikázva ez a verseny, pontszerzésre esélyem sem lett. Az autó kímélése érdekében ezért az utolsó előtti körben leparkoltam a McLarent a Ferrari garázsába - ahogy szépen illik, orral kifelé. (ld. reply) :-I
Sajnálom, hogy a legkülönbözőbb problémák miatt sokan nem tudtak jelen lenni a futamon. (Vozinak és Ferike nagyijának mielőbbi felgyógyulást kívánok!)
Gratulálok mindenkinek, aki beért a célba, főként a dobogósoknak, és külön cstársamnak az előkelő 2. helyhez!
Az IM jól sikerült, mondjuk jobban is sikerülhetett volna, de a 2. hely meg volt!
Arajtnál lerajtolt SZL majd egy picit rámhúzott, nem volt már lehetőségem mint hogy a kis lyukon beférjek és elforduljak. Ez így is lett. Elsőként fordultam el, de M Power hamar megelőzött, de nem ment el tőlem, csak olyan 2.8 ra. 1 kiálásos taktikán voltam, mikor jöttem be a boxba (M - el) megtankoltam 108 literre, sajnos rosz döntés volt, hogy nem teli nyomtam. Lassú köröket mentem, de mikor Power jött ki a 2. boxjűból akkor elé jöttem vissza. (Szóval ha első nem is(bár lehet az is) 2. hely biztosan meglett volna, ha nem tankolom el magam) Agoston is jött fel, aztán nézegettem az üzemanyagomat, s láttam hogy nem bír már ki annyit, összvissz 4 literen múlt az egész. Így bejöttem a 28. körbe megint tankolni, s Agoston elé jöttem vissza, majd szépen ráztam le magamról.
Az autó remekül működött, máskérdés hogy a taktika nem... 4 pontot vesztettem Powerrel szemben, míg nöeltem Agostonnal szemben. Így azért nem volt egy rossz futam---> Go Spain!
Gratulálok M Powernek, szépen ment, gratula SZL nek, ő is lenyűgözően jó volt! Sajnálom hogy sokan nem tudtal eljönni a futamra, de majd tán a kövire:P
Nah most irom meg harmadszor, mert ez a kö...ög gportal egy rakás szar.
Időmérön gyakorlatilag nem voltam. A versenyen a 9. helyről rajtoltam, majd a 3. helyen megpördültem és visszaestem. Ezt még megismételtem 2 szer. Csalódótt vagyok, hisz az elrontott versenyből kihozhattam volna egy dobogót, csak mikor Norbi a boxban volt, megint hibáztam igy elém jött vissza.
Nah sajnálom srácok h nem tudtam mennimeg sajna a következő futamon se tok rajthozálni a műtétem miatt de utána ha kijövök a korházból akk lesz időm gyakorolni és remélem a lehető legtöbbet tom kihozni magambólSajna még nme tom h mi volt a versenyen mert még nincs hí és senki nincs MSNen szóval ha sikerül Lécy ma írjatok hít de 29.-éig tok menni a teszten is majd ott megláto h kb mi lett olna a versenyen...
A mai tegnapi futamon Gratulálok az első 3 helyezetnek De FŐLEG Norbinak:D
Sajnos a csapattársam se tudott rajthozálni a játék miatt szóval remélem sikerül helyrehozni:D
de az összes célbaérőnek GRAT
sajna nem tudtam menni a futamra, mert vaalmért nem volt netem , aztán kb háromnegyed 11 körül vissaz jött, sajnálom azért, mert sztem 1-2 pont megszerzésére alkalmas volt a kocsi, ami kivételesen megtankolva is jól üzemelt a hétvégén, így nőtt a lemaardásom, de akikkel reálisan harcban lehetek a pontokért nekik se volt szerencséjük ma, így őket még befoghatom, kár hogy a létszám elenyésző volt Grat mindnekinek, főleg norbinak akinek köszönhetően a csapat még tartja valahogy a 2. helyet. Rem jövőhéten nem lesz neg gubanc nálam sem és lhető legtöbben leszünk az első normális pályán Barcelónában,
Az időmérő első etapja nagyon jól alakult...Mindkét autónk bejutott az elsö 10be. Gyakorlatilag a legjobb időm futottam :) A Red Bull szárnyakat adhatott :D A második etapot hagyjuk...Én kifagytam és Agostonnak se úgy alakult ahogy azt terveztük, igy 9 és 10. helyről rajtoltunk.
A rajt jól sikerült...Agoston autójában is jól működött az új rajtautomatika :) Melós verseny volt a mai... A box kiállások után mindig forgalomba kerültem ezért a végén nagyon hajtanom kellett h az 5. helyet megcsiphessem a gyakorlatilag gumi nélkül személygépjármű versenyző Kimitől.
A versenytempónk jó volt, ezért bizakodóan várhatjuk a következö futamokat.
Az időmérő első etapjában igaz, hogy sikerült bejutnom a következő etapra, de csak a 10. helyen. Szerintem lehetett volna ez jobb is, csak több mért körömön is másik pilóták tartotta fel, tudják, hogy kik azok, ezért szeretnék kérni mindenkit, hogy próbáljanak meg jobban figyelni a gyors-kört teljesítőkre mögöttük... Köszönöm!! A második etapban a 7. helyre kvalifikáltam magam, a csapattársam mögé.
A futamom keményen körülbelül a rajtig tartott, hiszen nem elég nekem, hogy a felvezető körömben kicsúsztam és szárnytörés miatt a boxból kellett rajtolnom. A rajt után már annyira mentem volna a többiek után,hogy véletlen ráléptem a gázra, mikor még PIROS volt a box-utca végén a lámpa, ennek köszönheőten ki lettem zárva. Remélem Kiminek sikerül jó helyen befejeznie a futamot, a következő futamtól én is igyekszem a lehető legtöbbet kihozni magamból és a kocsiból, hogy legyen esélyünk a VB-versenyben. Előre is GRAT az első háromnak és persze a célbaérőknek!!!!