időmérő:elég jól sikerült az időmérő mert a 11. helyről indulhattam de lehettem volna 10-is mert kimi mögött pár ezredre voltam de így csak a 11. rajtkockát szereztem meg.
verseny:jó vol a rajtom csak az 5-6 kör végén kimi meglökött így hát mind ketten visszaestünk de még volt eséjem pontszerzésre hát igen jól is mentem csak a verseny végén kimivel harcoltunk és annyira figyeltem kimire , hogy nem vettem észre AGOSTONT és egy kicsit feltartottam.Aztán még vozitó l és kimitől is bocsánatot kérek mert lökdöstük egymást és így a legtöbbünk autója sérült lett és kimibe is bele mentem összetört mindkettönk kocsija és ezzel BOCSÁNATOT KÉREK KIMITŐL ÉS VOZITÓL!!! De annak örölhettem hogy 8. lettem a végén.
Felkészülés: 2 *1,5 óra jutott gyakorlásra és setupolásra :) , ezért a kitűnű szaktudassal rendelkező , híres amerikai főmérnőkhöz fordultam. Mr. Gúgli javaslata alapjan állítottam be az autot, kb 3 perc alatt, majd megkezdtema körözgetést a már egy másik versenysorozatból ismert pályán. Mivel bíztító eredmények születtek,jó vezetési élménnyel párosulva igyhát neki vágtama a nagydíjnak...
IM: versenysetup 3 korre lebutitva, ha jól emlékszem 14. helyen vegeztem()
Verseny: a rajt utáni balesetben résztvevők elengedése után (persze ez nem olyan sima elengedés volt, mert HARCOLTAM velük kb. 2 kanyart...:D ) már csak a menekülésről szólt a versenyem. Elöttem iszonyat nag yszakadék kb 40-50 mp utánam meg 5-8mpre jöttek a többiek, tán Metzger volt a legkitartóbb akire visszaemlékszem. A versenyt a tizedik helyen zártam... ami nem rossz.
Következőkben: Monaco, nagyon kevés az esélye, hogy rajthoz állok, ugyan fejből lerajzolom a pályát de 1,20 alatt vegigmenni rajta nem tudok. Utána 2-3 verseny tutira kimarad (év végi melók miatt)
Fejlesztések a következő 2-3 hétben: Integrált kormánykerék kialakítás, TS install, új TV style skin alkotás.
IM.8 tizeddel mentem rosszabbat mint szabadedzésen érthetetlen okok miatt.Lehet már fáradt voltam.Ezzel pont elcsíptem az utsó bejutót Viktor előtt.Ő jobban megérdemelte volna.1.25.7-et mentem megtankolva,mert ráadásul hibáztam is,de ez volt a szerencsém.
Race:
A rajt ok volt és a Crash-nek köszönhetően 6 helyet jöttem előre .A 4. helyen voltam és Agoston jött rám hamar.Nem akartam elengedni nem szokásom és a célegyenesben összeértünk ami engem sújtott és kipördültem.asszem 9 vagy 10. helyre csúsztam vissza.Viktor után mentem és mikor utólértem ugyanott a célegyenes előtti kanyarban összeértünk én voltam a hunyó és szegényt kilöktem.Megvártam ,de már ekkor mind a ketten hátul voltunk 13 hely körül.Előzések szélárnyéktól szenvedés a kanyarokban.Megelőzött a boxban Viktor és kezdtük előröl.Kiállás ekkor én voltam elől és egyszerre jöttünk ki mind a 3-an a 2 Williams-el.Megálltam volna,de vozi belém jött kb 1 sec és Viktor is .Gyönyörű tolatás és tűz(hátrafelé persze,mert úgy hagytam a váltót.Egyes megint indulás.Mind a 2 williams elment.Én meg utánuk,Vozi kiszállt szó szerint és Viktorral csatáztunk.Egy kicsit sokat cikázott erre majd figyelnie kell és a kék zászlóra,mert nem engedte el talán Agostont időben.Ezt a csata hevében tette ezért én kérek elnézést tőle.Majd Norbi is jött a végén,de belementem nem tudtam irányítani ekkor már az autómat,mert Viktor megtorpedózott előtte és vezethetetlen volt.Hát ennyi pont nélkül értem célba.Életem legrosszabb versenye volt a csatákat leszámítva az feldobott,mindíg feldob.Jól megy a piszok figyelni kell rá,mert jövőre ott lesz nagyon.Mindenkinek grat főleg a győztesnek M-power-nek.Monaco-t utálom,a pályát.Nem lehet előzni.
Az időmérő első etapjában sikerült megfutnom a szintet amivel be lehet jutni, ennek megfelelően továbbjutottam, de sajnos az egykörtös második etapban hibáztam és csak a 9. helyről rajtoltam.
A rajtom relatív volt, mondjuk hogy elégedett voltam vele, mert nem volt rajtbalesetem most :). a 7. helyen autóztam a 8. körig, amikor sikerült megelőznöm Clintet, innentől kezdve unalom-heygek voltak, de az utolsó kiállásom után folyamatosan hoztam papin körről körre, igaz csak tizedeket, de végül nem sikerült utolérnem és a 6. helyen értem célba. Kiminek fel a fejjel ez most egy rossz hétvége volt számár, bár elég izgalmas :P. A dobogósoknak Grat, meg mindenkinek aki célbaért! Jófelkészülést Monacóra mindenkinek!!!!!!!!
Időmérő 1: Hát.. nem indult túl jol az utólsó percig láttam h a 10dik helyen 23mas körrel lehet bejutni de végülis az utolsó percbe egy magamhoz képest fantasztikus kört mentem egy 23 5-ös kört:D
Időmérő 2: Utolsóként jöttem ki h tiszta pályán mennyek.14 körre tankolt autóval vágtam neki az idömérömnek ami megint nagyon jol sikerült és az 5dik helyre kvalifikáltam magam :D Végre pár momost megvertem:D
Verseny: a versenyem lag miatt az uccsó helyre rakot mert megált a játékom és vezetés közbe lagolt be és hozam fel szép lassan.
Jött a csapattársam a hosszú egyenes végén megelöztem de jött a kanyar belémszált emm tudom h miért de belémszált és borultam... De nem adtam fel huzott az auto de még ugy is továbmentem és még utolértem megint de nem mertem megelözni h ne történnyen megint az... Hát.. egyszerre jöttünk a boxba és ö jött hamarabb megint várnom kellet Mgeint nagynehezen utolértem Kimit meg Viktort jött viktor egy saját hiba miatt borultam nagy nehezen a boxba értem 40s hát.. vége lett a versenyem nek de be akartam fejezni és az utolsó helyen értem be.:( remélem legközelebb nem történik velem enniy balszerencse
Grat a beérőknek de főleg M-nek Ago-nak Norbinak a főnöknek papinak Viktornak meg Timonak aki szépen versenyzett.
Im egy kicsit rosszul iskerült, mindeössze a 6. hely.
Kétes taktikán voltam, de végül a két kiállást választottam. A rajt egy kicsit fura volt, de nem estem vissza és nem is kerültem előrébb. Gábort hamar megtudtam előzni, majd jött az elsőp kiállás. Nem volt gond SZL re tapadtam, az egyenesben megelőztem, így a harmadik lettem.
Jó volt a simsportos közvetítés:). Grat M nek meg mindenkinek!
Nem csipáztam ezt a pályát, olyan Malay feeling -je van, de sikerült kierőltetnem magamból egy jobb beállítást, így Agoston -tól csak 0.3s -es volt a lemaradásom. IM -en a q1 jól sikerült, jobb nem ment volna abban a helyzetben. A q2 -ben pedig próbáltam arra koncentrálni, hogy hiba nélkül teljesítsem a kört, így egy kicsit lassabb is voltam. Volt még 0.2s a körömben, de jobban jártam hogy nem erőltettem. A pole éppen meglett, mit mondjak nagyon örültem.:)
A verseny jól indult számomra, én jól kaptam el a rajtot, ellenben Agoston rendesen beragadt. Számítottam rá, hogy gyorsan feltornássza magát, de inkább a biztonságra mentem, mert SZL és Norbi így is leszakadóban voltak. Ha Agoston nem ragad be, sokkal keményebb futam lett volna,nagyot vívtunk volna, de annyi biztos mellettem nehezebb lett volna elmenni a hirtelen kiszélesedő auto miatt.:D Szóval, mikor Agoston megelőzte SZL -t, tudtam, hogy piszok gyors, de maradtam az óvatos haladás mellett. Jobban is jártam, mert én nem hibáztam egyet se, Agoston viszont amit hozott rajtam, azt utánna el is veszítette egy hiba miatt. Kiállások simán mentek, mindegyik után nőtt az előnyöm. így nézve sima verseny volt, de azért mindig ott volt bennem az, hogy 1 hiba, és már csak 2. leszek. Ezzel a gondolattal a fejemben nagyon nehéz futam volt, kicsit el is fáradtam.:D
Elégedett vagyok, mert itt a 2. hely volt kitűzve a célomnak, így túlteljesítettem. Ezzel pontegyenlőséggel ugyan, de átvettem a vezetést is összetettben. Remélem sikerül megtartanom.:)
Köszönjük a közvetítést és a jó kommentárt, asszem ez azért a többséget motiválta. Grat mindenkinek aki itt volt.
Im-en bejutottam a Q2-be, ott sikerült egy nagyon lassú kört összehozni,
így csak 8 lettem.
Rajt kicsit furán indult, előttem valaki csaknem állt, mivel jobbra nem mehettem,
mert ott már volt egy rehedli autó, így a palánk mellet mentem.
Ezért az első kanyarhoz egyáltalán nem az ideális íven érkeztem meg, fékeztem de nem tudtam
megfelelően le lassulni, valaki mellett épphoyg eltudtam manőverezni, majd mikro visszajöttem
a páylára 3. voltam. Egy nagyon picit meglepődtem, mögöttem többen is voltak
,de sikerült lerázni őket. Az autóm nagyon rosszul működött megtankolva, Agoston és Norbi
utól is értek hamar, én nem nagyon aggresszióztam, örültem hogy pályán tudok maardne ezzel az
autóbeálítással. 5. helyen mentem végig innentől, tibi a végén közeledett rám de oly közel már nem került.
Gratulálok m-nek, agostonnak, és a csapat társam nak is, és persze mindenkinek aki itt volt esetleg célba is ért.
Remélem klacsa megoldja a kormány problémáját, és clint is csinál a gépével valamit,
és fisicot is jó lenne látni már....
Jó felkészülést mindenkinek Monacora ! :)
A török aszfaltcsík nálam a „nemszeretem” pályák közé tartozik – akár csak Bahrain vagy a Hungaroring. Ezekre a pályákra sosem sikerül rendes beállítást csinálni.
Az időmérőn megfutottam az eddigi legjobb időmet, gyorsköröm szinte hibátlan volt, de ez így is csak a 13. rajthelyre volt elég. (Az eddig leggyengébb kvalifikációs helyezésem)
A rajt viszonylag sima volt, minimális kis lökdösődést tapasztaltam a karosszérián, de ez ennyi sietős autó esetén még belefér.
Néhány kanyar után már a 9. helyen jártam. Majd kicsit később a 8. helyet birtokolhattam hosszabb ideig.
A kerékcserék után végül a 7. helyre kerültem. Ez a futam elég unalmasra, monotonra sikeredett. Előttem, mögöttem sok másodperccel jártak a versenyzőtársak, tiszta pályán körözgettem a verseny elintéséig.
Az edzéséken és a kvalifikáción látván a többiek jó köridőit, nem számítottam semmi jóra itt Törökországban. Úgy álltam a futamnak, hogy jó, ha sikerül pontot szerezni. Ez össze is jött és így két darab pöttyöt tudtam szállítani a McLaren-istállónak. Csapattársam pedig 5-öt hozott - ebben az erős mezőnyben - a 4. helyével, amihez utólag is gratulálok.
Gratula a dobogósoknak; M-Powernek, Agostonnak, Norbinak és mindenkinek, aki végiggyűrte ezt a fárasztó pályát!
Köszönjük a munkáját a közvetítő stábnak is!
Jó felkészülés kívánok Monacora, ahol nem a végsebesség a legfontosabb!:)
sziasztok!
Az időmérő első része nagyon izgalmas volt számomra.Korán kimentem és az ott futott kör a 10.helyre volt jó.Viszont 1-1tized különbségek voltak csak,igy várható volt a nagy küzdelem,ráadásul egy pilótát tuti még elöbbre tettem.Igy elég sokat voltam kinn,sikerült is faragni az időből,de kevésnek bizonyult,mert 2 perccel a vége elött látom a 11. vagyok:(
Na ekkor jött még egy kis módósitás és minden-mindegy alapon nekiduráltam magam.Már letelt az időmérő,mikor behoztam a kocsit,a 8.helyre:),talán fél secet javulva.Nagy is volt az öröm:)
Az im 2esben sokat gondolkodtam mi legyen,végül rátankoltam a megváltoztatott qvalis setupra és ugy mentem.Ez nagy hiba volt ,mert katasztrófa lett a gép egyensúlya,utolag ez volt a legrosszabb döntés amit hozhattam.
A versenyen a rajtot jól elkaptam,de aztán csusztam is ki a 3.kanyarban egyből.valahogy visszahoztam a gépet,aztán csak arra emlékszem,hogy Tibikével megy az öldöklő küzdelem körökön át a 6.helyen.Aztán belassultam,igy idővel elment mellettem és elhuzoot 2 secre.Aztán jött a box(14sec) és kicsit késöbb ujra jó helyen(7.) autóztam,már készültem a küzdelemre...viszont megjött megint a kék halál,amivel ismét napok óta küzdöttem...
Sajnálom ezt a versenyt is,mert itt sem állt távol az ujabb pontszerzés.
Ismét olyan pálya,ahol talán 10 kört tettem életemben,tehát nem indulok nagy reményekkel.
Grat M-nek,a dobogósoknak és a célba érőknek!
Hát ez az idei év nagyon nem akar összeállni:) Az IM első etapjában viszonylag türhető kört mentem, a 2. döntő részben viszont a körbe maradt 5 tized, így a 2. hely lett meg. Gondoltam egye fene, éreztem annyit az autóban, hogy még az első körben lehadjam M-et. Erre a rajtrácson nem álltam még a helyemen, mikor elkezdődött a visszaszámlálás. Bepánikoltam, hogy már megint egy 0 pontos verseny:), és késve illetve rajtautómatika nélkül indultam el. Mondanom se kell hogy erős középmezőnybe estem vissza, de az első kanyar kalamajkájában elég jól jöttem ki. Haladtam gyorsan, egy jó csatában elmentem SZL mellett és iparkottam M után. Szépen adtam neki a körönkénti 3-4 tizedet, majd jött a boxkiállás. A box után sajnos beragadtam pár körig és meint elszakadt M, kezdhettem előröl. A 2. kiállás után már láttam h nincs esély, igy visszavettem és M mögött behoztam a gépet a 2. helyre.
Az időmérővel nem voltam elégedett, korábban 1.24.6-os időt is mentem, itt nem sikerült 1.25 alá sem mennem így csak a 15. helyről indultam. A versenyem már a rajtnál elszállt, ez viszont most teljesen a saját hibám volt, mert lefulladtam a rajtrácson, így a boxból kellett indulnom. A mezőny végét pár kör alatt utolértem, csapattársammal Timóval körökön át vívtunk is, de megelőznöm már nem sikerült, ugyanis a 16. körben az 5-ös kanyarban megdobott a kerékvető és borultam. Ez egyben a verseny végét is jelentette......
Sajnálom a rossz rajtot, mert talán a középmezőny végével tudtam volna menni és jót meccselni, de hát ilyen a verseny. Legalább mostmár van egy kis versenytapasztalatom is, tudom, hogy legközelebb sokkal jobban kell figyelnem a rajtnál. Jó pap is holtig tanul alapon nem adom fel, legközelebb Monacóban remélem nagyobb sikerrel járok.
A verseny alatt volt egy tök látványos kikerülésünk, az 5-ös kanyar után az egyenesben az egyik Force India pörgött, Timót üldöztem ő jobbról én meg balről kerültem ki a pörgő autót. REmélem látszik majd a futamról készült anyagban......
Időmérő: Az első etapban egész jó kört sikerült futnom. A 2. etapban kicsit csúszkáltam, pár tized benne maradt...de elég volt a 4. helyre
Verseny: A rajtot jól kaptam el. Agoston beragadt és mellette elmentem. Aztán megpróbáltam berakni az első kanyarban SZL mellé de akkor a semmiből belém vágódott az egyik Bmw és meglökött az egyik Williams és a másik Bmw elé...kipördültem ennnek hatására :( és a hátsó szárnyam is rendesen sérült. 14 helyre estem vissza...mentem 1 kört még utolértem az egyik mercit de nem tudtam normálisan fékezni a sérült szárny miatt és eltaláltam, amitől defektet kaptam a kör elején...elborultam az agyam és kinyomtam a gépet. (Remélem még sok ilyen óvatos rajtunk lesz....)
Grat mindenkinek... Viktor és Kimi csatája nagyon élvezetes volt :D
Időmérő: A leggyorsabb körömet futottam meg egész hét alatt, mégsem volt elég a legjobb 10be...
Verseny: A rajtot rosszul kaptam el mert mire rááltam a rajtrácsra szinte már indult is a futam. Érdekes volt. Az első kanyarban egyből koccantak, és sikerült nekem is valakit elkapnom.Sajnos nem sokat láttam. Zero volt előttem, megpróbáltam tartani, de sajnos a kormányomnak hála nem sikerült, sőt, Vozi is felkapaszkodott rám, megelőzött. A kormányom továbbra is rakoncátlankodott, és mivel nem láttam értelmét folytatni ezért inkább feladtam a küzdelmet...
Időmérő: első etapban mentem 1 üres tankos kört, utána már megtankoltan körözetem. A 2. etap egész jól sikerült bár egy 4 tized bennemaradt. Verseny: Két versenysetupom volt és nem tudtam eldönteni melyikkel menjek ki időmérőre, mert mindkettőnek volt előnye és hátránya. Hát most rosszul döntöttem, mert 1-2 kör után rettenetesen belassult a kocsi. A rajt jól sikerült, kihúzódtam kívülre hogy ne csapódjon belém senki, 2. voltam sokáig, 1-2 körig még M sem szakadt el annyira. Ezután belassultam láttam hogy Agoston eszeveszetten jön rám, és pillanatok alatt utolért, jót meccseltünk, de nem volt kérdés hogy megelőz-e, max hogy mikor. 2. etapig Norbit is tartani tudtam, de nagyon gyors volt az egyenesbe így ő is elment mellettem, mondjuk még simán vissza tudtam volna támadni, ha nem húzza rám az autót, össze is mentünk, nem hagyott szinte semmi helyet a belső íven. Ezután Norbit követtem szinte végig, egyszer majdnem belementem Voziba aki a kavicságyból tért vissza. Összességében nem volt rossz verseny, mert teljesen a határon mentem viszonylag hibátlanul, sajna a setupban most csak ennyi volt. Arra büszke vagyok hogy ittasan nem dobtam el a kocsit:D Grat a dobogósoknak! Zeronak a 7. helyhez és Viktornak is a 8.hoz.