időmérő:Nem ment jól mert csak 14. lettem de azért is a legjobb köröm volt canadában.
verseny:Jó volt a rajtom asszem a 10. helyre jöttem fel de Kimi megelőzött 4 körig volt elöttem de amikor ki akart állni a boxba akkor kifogyott a benzinje így hát már megint 10. voltam és a kilencedik majd a 8. helyre jöttem fel de egy kerékvetőn ment el az az egy pont mert megpördültem rajta és így zero megelőzött így már csak 9. voltam de az a lényeg,hogy célba értem még a 9. helyen is de célba értem de a TEAMom jól ment és meg is szerezte a 6. helyet GRAT neki és GRAT a nyertesnek
Futam: Túlságosan is elóvatoskodtam a rajtot sokan elmentek mellettem de fura modon 10 voltam. Aztán jöttek a gondok 4 kör után kiálltam mert valaki a rajt után a hatsómba jött....! Kijöttem a boxbol és 12 voltam,elkezdtem nyomni feljöttem a 9 helyre vozi volt elöttem 6 s-re ezért még jobban nyomtam neki,de hiába volt az a nagy ledolgozás 2 s-re.Mert neki csapódtam a falra... és megint box kb 2 kiálláson voltam de lett 4.No de nem baj Francia futamon azért jó esélyekkel várom.
Az időmérő szakasz első etapjában épphogy sikerült továbbjutnom a 8. helyen, de valami csoda folytán sikerült a nehéz kocsival egy tökéletes kört futnom és így az 5. helyről várhattam a futamot (egyéni legjobb ebben a mezőnyben).
A rajtot olyan "átlagosan" kaptam el, ha lehet ilyet mondani:P... A csodák nem kerültek el ezen a napon mivel a 3., ismééééétlem a 3. helyen autóztam egészen a 6.-7. körig aztán agoston megelőzött majd szl a célgörbében de kilökte agostont, így ismét 3.. 1-2 körrel később Petee megelőzött majd Agoston, s mivel szélárnyékban voltam, a féktáv hosszabb kellett volna hogy legyen, de elfelejtettem, így ha nem megyek ki a fűre akkor Agoston versenyét is bevégzem, maradt a vészút ami a gumifalba vezetett... Sebaj, a 2 kiállásos taktikámból lett így 3. Egyszer a célgörbére ráfordítós lassítónál akadtam fennt, és sokáig ICEMAN-nal csatáztam, de végül a 10. helyen értem célba kb 8mp-es hátránnyal a 8. Zero mögött.
Gratulálok minden célbaérőnek, Kiminek meg ajánlom hogy figyelje mostantól a benzinmutatót...:P
Az időmérőn csak a 10. helyet sikerült megszerezni. (A szerverre való újrabelépés után valahogy lassabb köröket tudtam menni 3-4 tizeddel.)
A rajtnál a célegyenes utáni kettőskanyarban volt egy kis dugulás, amit igyekeztem kikerülni a füvön. Amikor visszatértem az aszfaltra, rögtön adott egy stop&go büntit a game. Valószínűleg vágásnak minősítette a kitérésemet. A büntetés letöltése után a 14. helyre estem vissza a 7-ről. Elég nagy hátránynak tűnt ez, nem számítottam már pontszerzésre. De mivel játék a játék, végigautóztam a 48 kört. Volt egy-egy csata itt a mezőny második felében. Élvezetes volt „nézőként” is figyelni az előttem haladók kakaskodását (Tibike-Viktor). :)
A végére majdnem összejött egy csata nekem is az utolsó pontszerző helyért Viktorral, de sajnos a gyors sikánban megborult, így átadta a 8. helyet küzdelem nélkül.
Egy nyamvadt pont azért összejött. Lehetett volna talán több is, de ez most nem sikerült, köszönhetően a rajt utáni büntinek. Sajnálom, hogy csapattársamnak sem sikerült túl jól ez a futam, így összesen csak 5 pontot tudtunk szerezni a McLarennek itt Kanadában.
Gratulálok a győztesnek, M-nek, és mindenkinek, aki jó eredményt ért el!
Szóval.... A komoly teszteknek köszönhetően sikerült meoldanom a z utolsó sikán nyújtotta gondokat,ahol is 3 tizedet vesztettem a többiekhez képest. Mivel ezt a "hibát" kiküszöböltem a legjobb időm 1.11.4 lett.
Időmérő: nem tom mért de a verseny estéjére teljesen nem éreztem a pályát (valszeg azért mert épp akkor jöttem haza melóbol) és 1 msp-re voltam lemaradva saját magamtól- 4. hely.
Verseny: Az egészhez 0 kedvem volt, nem voltkedvem körözgetni, most vmi csatásfutamra vágytam a középmezőnybe. A rajtnál picit beragadtam, meg pont féktávon akadt egyet a játék és majdnem felökleltem pár társam-sorry érte! A kalamajkában visszaestem a középmezőnybe, gondoltam nesze neked kívánság:) Szépen jöttem fel, már Szl mögött voltam, akit Tibike tartott fel, sikerült megelőznöm mindkettőjüket, mikor a cél utáni első balosnál Szl kiforgatott. Megfordultam és irány megint a mezőny után. Ismét a 3. helyen autókáztam, mikor baleset miatt taktikát kellett váltanom és kemény 100 litert tankoltattam a kocsiba, de végül behoztam a 3. helyre.
Grat Petee és köszönöm (tod mit) :D
Ui.: és jól elkurtuk a boxot, elfelejtettünk egyeztetni :S
Üdv mindenkinek! IM: láttam hogy Norbi 12,6ot ment így sejtettem hogy nem lesz meg a pole, mivel viszonlag hibátlan körrel tudtam volna 12,5-öt menni, de az időmérő sohasem sikerül úgy mint a tesztek, hibáztam is 2 apróbbat a gyorskörömben így 13,0-t mentem csak, de ez már szinte szokásosnak mondható, hogy az időmérőn nem tudom hozni a teszten mutatott formát, jóég tudja miért. Rajt: jól kaptam el Norbit is támadtam külső ívről és az első kanyar után be akartam húzodni kívülre hogy előnyösebb helyről kezdhessem meg a 2. kanyart mint Norbi, legalábbis a terv ez volt, de oldalról az egyik Red Bull belémjött, az autó bal oldalának meg a hátsó szárnynak annyi volt, mivel nem számítottam ekkora tapadásvesztésre az autó annyira túlkormányzott lett hogy a második kanyar bevétele közben az egyik ferrarinak is nekicsúsztam. Ezután kergettem Tibikét, Agoston meg jött fel keményen rám, nem tudtam védekezni annyira instabil volt a kocsim hogy szinte minden gyors kanyarról lecsúsztam, a lassúakban meg a kerékvetők dobáltak ide oda. Ezután Agoston elkezdett Tibikével csatázni amit megpróbáltam kihasználni és sikerült is rámennem Tibikére a célegyenesben, már teljesen mellette voltam, de annyira rá koncentráltam, hogy mit csinál Tibike a jobb oldalon, hogy belecsúsztam Agostonba aki szokatlanul lassan fordult rá az első kanyarra, lehet ő is megcsúszott nem tudom. Sajnos Agoston megpördült, kiálltam a külső ívre hogy megvárjam, de nem jött, közbe a fél mezőny elment mellettem, de csak nem jött Agoston, ezért elindultam, valahogy pont úgy álltam meg a pályán hogy nem láttam hogy visszatért, mint később kiderült kb 10 mpel előttem volt már. Ezután Icemannal volt egy jó kis meccsem, nagynehezen sikerült megelőznöm, majd utolértem Papit és Petee-t, Papit még meg tudtam előzni, de Peteet már nem. Második etapban már annyira idegesített, hogy az autóm instabil a kerékvetőkön (gondolom a két ütközés miatt), hogy csakazért is rádobtam melynek enyhe fal lett a vége, utána már oldalra is húzott na mondom jólvan ennyit erről, fel is adtam hogy utolérem Petee-t, inkább azzal foglalkoztam, hogy Papi ne érjen utol, vége felé M is lekörözött már, aminek örültem mert 1 körrel hamarabb vége lett ennek a borzalomnak. Rettenetesen rossz köröket mentem végig 13,5 és 14,5 között, valószínűleg a sérült autó miatt de akkor is 1-1,5 mp-et jelent egy oldalszekrény törés hihetetlen, bár a hátsó szárny is sárgán jelzett, de a boxban nem javították ki. :S Sajnálom hogy így ért véget az utolsó "komoly" versenyem ebben az évben, mivel az elkövetkezendőkre már nem lesz időm felkészülni. Sajnos a Francia GP-re nem is tudok jönni, úgyhogy legközelebb az esős Angliában nyomom a pedálokat:)
IM:A 2. etap egész jó lett ahhoz képest,hogy nem ment jól ez a pálya sem nekem.6. hely.
RACE.A rajt nagyon jó volt és Szl elé jöttem be,mert volt egy kis csete-paté,majd mikor elé mentem Tibikét meglökte és ő meg engem kifordított bele a falba.Na mondom vége.A többiek után eredtem és amikor a 7. helyen voltam már kifogyott a benzin.Így jár az aki nem tesztel rendesen.Mondjuk erre már nem volt időm.Grat mindenkinek és Viktornak főleg,mert szépen engedte el azokat akiknél kék zászlót kapott.Grat a dobogósoknak.
IM1: nem volt jo 4 tizeddel lasab volt a gép de így is 6dikként bejutottam
IM2:mit is mondjak egyzserüen szörnyű volt az még jobban h kimi a 5helyen 1tizeden belül volt:S
Verseny: jo volt a rajt de az a szerencsém h összeakadtak elöl és belül el tudtam menni de lagolt szval 1 helyel hátrébb:S
Kezdtem feljönni de nem ment jol a nehéz auto inkább kivárásraautoztam h hátha valaki ront akkor adok az autonak...
Egyszer hibáztam neki a fal nem kell és leesett a szárny de mivel az autot szárnyal tervezték ezért bejöttem 22s a box
ekkor 1kiálást válaszottam 34 körre tankoltam és nyomtam ahogy tudtam...Végülis 7 lettem de annak jo volt h a csapatnak
pontot szereztem sajnos a csapattársamnak nem sikerült...
Köv. futam: A Francia pályán remélem összejön a csapatnak és nekem egy jo futam... JO felkészülést a kanyargós pályára
Grat M-nek Norbina Papinak Team-nak Ferikének sajnso nem jött össze de Grat meg a többi célba érőnek...
Az IM en nagyon izgultam, de nem hibéázztam így egy közepes idővel meg lett a pole.
Nem rajtra voltam állítva, ezért lerajtolt Power. Majd elment tőlem 4 mp- re de mivel később jöttem be a box ba egy körrel ezért visszahoztam 3 Mp -re. Majd jöttek körözések, elég izgi volt, mert egyszer M adott tizedeket másszor visszakapta azokat. Majd jött a 2. boxkiálásom ahol én jöttem be hamarabb, nagyon jó volt a kivezető köröm, elég közellettünk volna egymáshoz, de a sikánnál a patka nekibaszott a falnak, így be kellett jönnöm a boxba, és 18 mp- s szervíz után csak mentem. És így is 2. lettem.
Grat Powernek nagyon jóél ment megint. Grat a csapatnak, mert megint gyorsak voltunk. És graat mindenkinek természetesen.
sziasztok!
im:a várakozásnak megfelelően dobogóra tudtam vinni a gépet.hátulról.
verseny:biztonsági 1 kiállásos versenyem volt,mely nem is lett volna túl rossz.aminek örülök,hogy kört nem kaptam,amig benn voltam a játékban.a vége elött kb 18 körrel nyomtam ki a gépet,mikor is egy telefonálásnak köszönhetöen elöször füvet nyirtam az egyenesben,itt 2en elmentek mellettem,majd egyenesen próbáltam bevenni egy kanyart:)illetve nem is próbáltam,mert sajna mennem kellett...
ugy néz ki pontszerzést csak jövőre várhat tőlem a csapat:(
Grat mindenkinek.
Sziasztok!
Vártam ezt a pályát nagyon, mivel pár pontját leszámítva szeretem. A tesztekből is az derült ki, hogy elég gyors vagyok, legalábbis könnyű autoval.
IM -en sajnos megint hibáztam a gyorskörömön, kétszer is elhagytam a pályát így örülhettem a 2. helyemnek Norbi mögött. Kezd nálam a Raikkonen szindróma beállni, már sorban ez a 2. IM amin hibázok. Volt egy rossz előérzetem is, hogy Norbi 1 kiálláson van, mert végignéztem, és hibátlan kört ment.
Na, hát ezek után bíztam a rajtomban ami mindig jól sikerül. Nem is csalódtam, sikerült jól eljönnöm, így már az első kanyar előtt átvettem a vezetést. Ezek után csak mentem, könnyű autoval vagy friss gumikkal kicsit agresszívabb voltam, az etap belső részén meg próbáltam kicsit vigyázni és spórolni, mert éppen elég lett a benyám. Egyszer majdnem fentakadtam az utcsú sikánban, szerencsére a lendület kihúzott. Jó verseny volt, Norbi hibája után már egyáltalán nem aggódtam, csak begurultam. Meg kell jegyeznem, hogy mindenki mindig nagyon szépen elengedett, szóval köszönöm.:)
Viktor -tól szeretnék megint bocsánatot kérni a hevességem miatt, kicsit feszült voltam. Amúgy nagyon jó dolog, hogy a futamunkra rengeteg néző kíváncsi, mert mi összetoboroztuk őket, és erre nem leszünk közvetítve, hanem mást adnak le...Érdekes kicsit...
Sajnos Klacsa megint nem tudott elindulni, de még a konstruktőriben van kis előnyünk, amit remélem meg tudunk őrizni. Nah, a lényeg hogy növelni tudtam előnyömet a bajnokságban, bizakodva várom Franciaországot is. Eddig ott Norbi hegemónia volt érvényben, remélem ettől az évtől kezdve ez is változik, legalábbis én azon leszek.:D
Időmérő: A q1ben nagyon nem ment. Kb 7 tizeddel mentem rosszabbat mint a legjobbam. A q2-ben nagyon lightos kört sikerült menni -->7. hely
Hozzá kell tenni hogy végig fék problémáim voltak.
Verseny: A rajtot jól kaptam el. Az 1ik ferrari meg is lett volna...de előttem páran egymásba zúztak és szerintem a mezőny nagy része elkapta őket :S én is:S Ez gyakorlatilag azt jelentette hogy az első futóművemnek out is volt...húzott és minden bajom volt a kocsival... A balhé után pár helyet sikerült előre lépni. Összeségében izgalmas volt és végre sikerült újra pontot szereznem a csapatnak.
IM: kicsit nehézkes volt, q1 felénél 14 voltam tök messze bejutástól a 14.2 es körömmel, de véghajrá jól sikerült és jöttem egy 12.7 et ami sima bejutást jelentett. A q2 nem lett jó, utsó sikánban csaknem felborultam, de 9. helyre azért elég volt az idő még ígyis.
RAJT: nagyon sz*rul sikerült, a kér redbullal volt incidensem, az eggyik kereszteb állt előttem az első kaynarban, vhogy elmentem , majd második kanyarba a másik redbull a füvön poroszkált jött vissaz a pályára de pont kicsapott engem a kanyarból, itt megelőztek sokan, asszem 12-13 helyen voltam. Majd Petee mögé kerültem nem is tudom hogy, kb egy tempót mentük és mikor már amjdnem utólértem a eggyik Renaultos kib*szott sz*r helyen engedett el, a 2. szektor 2 kanyarának belső ívén nem tom hogy gondolta, ezután szl utólért és a nagy egyenseben megelőzött, majd megpördültem a kerékvetőbe, itt már teljesen elszakad a fonal, agoston mögé kerültem aki 1 kiáláson volt és rnem kis időt vesztettem mögötte. Végül egy 6. hely:
Kár hogy a simstv-nek gondjai vannak a közvetítéssel, mert megint egy izgalams futamot láttak volna a nézők, remélem megoldják.
Grat m-powernek , norbinak, meg agostonnak, és természetesen mindnekinek, és jó felkészülést mindnekinek franciára, ami másdik kedvenc pályám ha leeht ilyet mondani.
Időmérőn szokás szerint uccsó voltam. A rakt simán ment de egyszer a kocsim úgy döntött a kanyarkimenetnél,hogy nem kell nekünk az első szárny. Zsírkirály. Kicammogtam,majd 10 kör múlva hajszál pontosan ugyanott mágnesként vonzott a korlát. Ez més semmi. Kimentem megtankoltam mint állat,majd lesz vmi alapon. Csak láttam hogy az esélyem köbö a 0ával egyenlő,mert már az előttem lévőtől is majdnem megkaptam a második körömet. Ekkor ráparancsoltam a szekérre és kigurultam a boxba. Aztán alles ist zu ende!
Verseny. Elrontottam a felvezetőben bementem a boxba de kimentem a piroson kizárt , kiléptem....új rajtot nem kértem, mert nekem is tele van a tököm a balfaszkodásommal idén
összegezve eddig az idényt: telibeszarom már a bajnokságot :)