Nem volt se időm se kedvem gyakorolni ezt a bosszantóan primitív pályát. 14 kört mentem kb a futam előtt rajta.
Im: ennek ellenére sikerült bejutnom a 10be aminek örültem, de a második etapban hibáztam. így 10ikről indultam.
Futam: megpróbáltam rendesen bemelegíteni a fékeket és a motort, szerintem sikerült is. Rajtom átlagos volt. Sok minden nem történt velem a futam során, Zeroval találkoztam, akivel megint jót meccseltünk, de lájtosat. Vozit kicsit megkoccoltam és kilöktem, elnézést kérek tőle.
Utcsó körben az egyenesben magától megpörgött az auto, biztos a szél, vagy megdobta a bucka. Első szárnyam leszakadt, szerencse volt elég előnyöm Petee -vel szemben. Amúgy verseny unalmas volt, nem történt semmi érdekes. Remélem Agoston visszajön végre, és újra csatázhatok vele.:)
Az időmérőn sikerült bekerülnön a 10-be majd az 5.helyről indulhattam.
Race:
Jól indultam és Vozit elhagytam majd megint(apedál hiánynak most köszönhetően)majdnem kiütöttem M-et.Sikerült elkerülni és utána visszaengedtem őket.Volt csatám Petee vel aki gyorsabb volt nálam és a végén Tibikével nyomtunk nagyon jót,de itt is rossz íven mentem és az utsó körben megelőzött.Grat neki és Norbinak persze mindenkinek. Go Singapore!
Az időmérőn bejutottam az első 10-be. A 20 körre megtankolt autóval sikerült egy 7. rajthelyet megszerezni.
A rajt most nem sikerült a legjobban, sőt el is óvatoskodtam az első kanyar előtt, így a 11. helyre csúsztam vissza. Onnan kezdhettem magamat visszaegerészni előrébb.
A verseny első harmadában már újra a 7. helyen autóztam. Különösebb események nem történtek körülöttem, leszámítva azt a néhány előzést (vagy kikerülést), amik tiszták voltak.
Egy kiállásra taktikáztam, mert ez az előző évadokban is be szokott jönni nekem ezen a monzai pályán.
A három etaposok utolsó kiállásai után a 6. helyen jártam. Mögém jött vissza 5-6 mperccel Klacsa. Friss gumikkal elég jól rá tudott jönni, majd 2 körön keresztül tartó szolid csata (28-29. kör) után átvehette a megérdemelt helyét előttem.
A rajtpozíciómmal megegyező helyen futottam be a célba. 2 pontot sikerült szerezni a csapatomnak ebben az erős mezőnyben, amivel tulajdonképp elégedett kell legyek.
Gratulálok mindenkinek, aki végig küzdötte a futamot, főként a dobogósoknak és kiváltképp Ferikének az első pontjához!
ismét egy csalódott Vozit láthattatok az olasz nagydíj végén.
Q1: 2kör alat mentem egy 19 9 nem eröltettem rengeteg volt benne hát ezvan:S
Q2: mivel bejutottam és 2en hibáztak és tudtam hogy petee is meglehet de nem sikerült elég gyenge kör de ismét remélem töbször lesz még a 4helyről vágtam neki:S
Futam: Elgé szarul jöttem el a rajtol 2ferárai elöttem aztán ferike is eljött szval vagy a 7lettem egyböl de jött kalcsa kicsit elmérte a féktávot és borultam de nem volt vészes:D de utána 2toyota jött a célegyenesben megelöztem midn a 2öjüket és 1 Ember aki nagyon becsületes volt ICeman aki bevárt miután levágta a kanyar igy lettem a 7dik de egy érthetetlenül elindult a kocsim hátuja csak ugy az egyenesben és 67ses javítás láttam a 12hely amit timo folgalta el 1,6percre volt tölem több midnt 1 kör de dolgoztam le és az uccso körben 1,3maradt de Norbi tul hamar fejezte be a versenyt de igy itt 1 20 6volt a versenyemen a legjobb idö ami az imen petee ideje voltXD
Láttam végignéztem az esetet NOrbi és M között de a birák jol látták vagyis jol döntöttek nem igazán tudjuk meg ki volt a hibás de nem lényeg Go singapur ami egy ujjab uccai pálya:D
GRAT NORBI PEtee M-power Jah meg abba a piros autoba ülö tibike gyereknekXD Grat ferke meg aki beért
Jah és ha kiakarsz lökni hát tessék. Téged fognak megbüntetni hiszen szándékosan nekem jösz. Nah ez a kilökés!!! Szerintem saját magadat járadtad le ezzel.
Az olasz angydíjt szeretm bár nem so kfutamon voltam itt.
Az időmérőt elrontottam, de elég volt a 2. helyhez. Örültem mert tudtam, hogy megleeht fogni Powert. Néhány körig csatázgattunk, majd megelőztem és mentem el. Egész versenyen vezettem, majd rámjött, és újra csatázgatni kezdtünk. Oda vissza előzgettük egymást, majd jött a mindenteldöntő utolsó kör amikor, már mellé értem félig, meg is tudtam volna előzni hisz gyorsabb voltam egyenesben, de le akart terelni a pályáról, én ezt nem vettem, hisz észrevehetetlen volt, nekem jött, ő megpörgött, én is sérültem, de végül én nyertem, sztem teljesen jogosan.
Az óvását megnéztem, hát igen eléggé kiszépítette a beszélgetésünket, had ne mondjam mi volt ott az MSN- be. Jah és ha nem akarsz kiterelni ahogy te mondtad akkor talán most te nyertél volna, saját magadat szivattad meg úgy mond. Az én kormányom egyenesbe volt, és egyeneses útszakasz is volt, hisz a célegyenesbe voltunk. Majd a futam után gratulál Petenek, hát igen, ez vagy te!
én gratulálok mindenkinek, nem volt egy egyszerű futam. Go Singapore.
Q1: 2 kör alatt bebiztosítottam a helyem a 10-be 8.lettem.
Q2:Ezt nagyon elrontottam hiszen a 3.szektorba 3 -szor is hibáztam ,szerencsére klacsa és papi is hibázott így lettem a 8.
Race: Nagyon jól jöttem el lerajtoltam Zerot utána vozi mellett is bebujtam utána megérkeztem a 2 Ferrarira.Hát kimit egyböl megelöztem szélárnyékba ,de még elöttem volt Tibike utána ott is megelöztem,így lettem a 3. 1 körig oda-vissza elöztük egymást.Utána jött a katasztrófa a 1 szektor végén nem fértük el 1 kanyarba és borultam a kocsim a feje tetejére állt.Már ott tartottam ,hogy kiszálok a kocsimból.Jól döntöttem hiszen megvadult a kocsim.Pár kör alatt rengeteg kocsit hagytam le.14 voltam és feljöttem a 7-re.Mentem is egy darabig míg megérkeztem Timora ha jól emlékszem.Rosszul jártam mert letört a szárnyam.Bementem a boxba kijöttem .Kaptam egy Stop/End GO-t 12.lettem.Utána sokan mentek a boxba és feljöttem a 9 helyre.8 köröm volt rá ,hogy megelözem a pontszerő helyen álló Icemant.végül az utolsó 2 körbe megvolt.Lehetett volna jobb is több pontot hoztam volna el.
Megvan az első pontom..:P hát mit mondjak jókor indul be a bajnokságom.
Sziasztok!
Számomra ez a monzai pálya igazán nem szívem csücske, nem is tudtam nagyon menni rajta, így úgy döntöttem megtanulok váltani ezen a hétvégén, sztem sikerült, ez volt a legalkalmasabb helyszín erre nincs sok féktáv és kanyar…
IM: sikerült az első 10 be bejutnom, a Q2-őt elrontottam szárnytörés lett a vége de egy 1.33. vlahanyas kört sikerült szárny nélkül is :P Engedjétek meg h kritizáljam a Q2-es időmérő rendszert, remélem jövőre nem ez lesz :S
VERSENY: ): helyről vágtam volna neki, de én bamba nem nyomtam be a rajt autómatikát persze a gázt azt megynomtam így sikerült egy drive thought penaltit össze szednem kezdésnek L ezzel a futamom elment. Elakartam engedni a mezőnyt sajnos Clint fennakadt bennem, elnézést kérek tőle, nem számíthatott rá hogy állni fogok . Majd Hamert utól értem, megelőztem, lecsúsztam vissza előzött, megelőztem megint :D . Viktorra érkeztem volna meg a parabolicánál, szerencsére Vozi besegített így gond nélkül előztem meg mindkét williamset :D . Majd Timot sikerült beérnem ha minden igaz, a 2. sikánrésznél megelőztem. Boxkiálás után, nem tom hova jötem nem emlékszem, csak arra h Clint megelőzött, mert lementem a homokba. A célegyenesben beértem mellé, csak sajnos jobb oldalról akartam előzni és a fal túl közel volt, az autóm kishíjján irányíthatatlan lett, nem is tudtam utána tartani vele a tempót, majd az egyik jobbos kanyarnál elbambultam nekimnetem a szalagkorlátos falnak, ugyan abban a kanyarban történt az eset mint a Q2-be L. Kitört a bal elsőm így feladtam a versenyt 8-9 körrel a vége előtt. GRAT mindenkinek!
Pontszerzésre itt nem volt esélyem a futam eleji baki miatt, pedig jól volna 1-2 pont ezen a pályán is, sajnos teljesítményem az utóbbi két futamon katasztrófa a korábbi futamokhoz képest, úgyhogy én aláírnám azt a 6. helyet az összetettben J
Csak egy érdekesség a játék fizikájának realitásával kapcsolatban, mikor CLint blémszált a rajtnál, nem kis tempóval letört a szárnya az én autómon semmi a világon még csak meg sem karcolódott! Majd mikor a verseny későbbi szakaszában utólértem és előztem volna meg és neki mentem a falnak, sérült az autó jobb első felfüggesztése, a jobb oldali oldaldoboz, a hátsó szárny és még a bal oldali oldaldoboz is mert össze ért egy kicsit a két autó…
A singaporei pálya valakinek nem tölt be, tegnap vozival emgtaláltuk a megoldást, ez az lenen h mindenkinek le kéne töltenie a v2.2 es pályát, kicsomagolni,bemásolni meg a szeróra is felmásolni vlami adminnak.
Jó felkészülést mindenkinek az esti futamra :)
Sziasztok!
Hosszu idö után végre ujra a volán mögé ültem:)
Elvárások nem voltak,nemis lehettek.
Idömérö:Az utolsó percig a 10.helyen tanyáztam az időmérön,amin csodálkoztam is,de aztán az uccso piilanatban 3an is megelöztek ,igy nem kerültem be a q2-be.
verseny: Rajtnál elég volt 1 pillanatra a tükörbe néznem és addigra elöttem termett egy járgány,amibe szépen bele is trafáltam.Elsö szárny törés és kisebb sérülések.igy mentem egy fünyirós kört az elején,majd be a boxba szárnycsere és tankagyig.Mire visszaértem ,már majdnem kört kaptam az elsőtöl...aztán kis hezitálás után ugy döntöttem végigmegyek,elvégre vezetni jöttem.sajnos itt 1-2 körben elég sokat voltam a pályán kivül,mivel nem állt meg a kanyar elött a gip:)meg kellett szokni.
Aztán csak mentem-mentem és 10helyen értem célba a többiek hibája miatt.
Itt kérek elnézést akit fenntartottam és Kimitöl is aki elött kiröpültem a pályáról a célegyenes ráforditó kanyarban.szerencsére nem lett galiba belöle.
Grat mindenkinek.
Az időmérő nem jól sikerült, nem tudtam a heti legjobb időmet menni, így az utolsó előtti lettem bár a legjobbal is csak egy kockával lettem volna előrébb.
Futam: A rajtnál nem tudtam pontosan ráálni a vonalra. Mire visszatolattam a mezőny már elment. Az első körben volt valami kis csetepaté de mindenkit visszaengedtem magam elé kb két kör alatt, mert tudtam, hogy maximum Viktort tudtam volna megelőzni. Papival többször is felváltva előzgettük egymást. Szerintem valami gond volt a gépével mert nem többször is kicsúszott. Ami még jelentős volt, Vozi többször vissza előzött nem tudtam pontosan követni mi történt vele de egyszer elszált mellettem a célegyenesben is balról amikor Kimi volt előttem és óvatosabban fékeztem nehogy bele durranjak a fenekébe. A féktávjaim pocsékak voltak a két kanyar ahol már az edzéseken sem tudtam szépen elmenni hozta is várva várt balesetet. Letört a szárnyam. A javítás után még volt egy-két jó köröm, talán a leggyorsabb is megvolt, de már esélytelen voltam.
Aztán a vége előtt kér körrel jött "vadkan" Vozi aki tiszta ideg volt már és küldött egy szép chat-et. Elengedtem volna de mindig a kanyarban kellett volna én meg az egyenesben akartam,de ott meg nem jött úgy. Na mindegy, a célegyenes végén annyira elengedtem, hogy le is fulladtam.
Nem volt egy siker story. Majd talán legközelebb.
Szeretném megköszönni az ezen a héten nyújtott támogatást mindenkinek. Most volt az első stabil gépem amióta itt vagyok a ligában. Többet tanultam egy hét alatt mint idáig. Sajnos az eredményen nem látszik:)))
Hát ez a könnyen felejthető futamok közé tartozik.... Nem szeretem a macskazabálók pályáját, nem is mentem jól......
Q1: 1,5 mp-el voltam rosszabb saját magamnál, így a helyezés sem volt kérdés. 12. hely:(
RACE: Rajt után megelőzött a csapattársam, de úgy láttam mintha Pap beragadt volna és Clint hátulról belement, így nagyjából -Viktort és Hammert leszámítva, akik messze voltak tőlem- uccsóként jöttem el a rajtrácsról. Az egyenesben korán fékeztem, hogy ne keveredjek az esetleges balesetbe, ezt jól tettem, viszont Fix és Zero elóvatoskodta az első kanyart, így belső íven mindkettőjüket sikerült megelőznöm. A csapattársamra érkeztem meg, akit a hátsó egyenesben meg is előztem, de a Parabolicánál elmértem a féktávot, kavicságy és a komplett hátsó mezőny megelőzött, Fix elé értem vissza. Viktort visszaelőztem, aztán Timo-val is meccseltem párat, de az egyenesekben gyorsabb voltam és ott mindíg meg tudtam előzni. Vozi még az elején hibázott, ő érkezett meg rám, meg is előzött, de aztán újra hibázhatott, mert visszaelőztem. A versenynek kb. felén 6-7-8 helyén autóztam (boxkiállások miatt) de a végén a 8. hely volt a stabil amit a sorozatos hibáim miatt végül kénytelen voltam feladni, Ferike megelőzött. Talán az uccsó 3. körben adtam fel a pontot érő helyet..........
Maga a futam kimenetele ezért eléggé felejthető, de legalább volt pár előzésem, ami izgalmas volt. Viszont még mindíg nem tudom, hogy hogyan tudtok olyan későn fékezni a kanyarokban. Nekem tök mindegy hol fékezek, a végén már 180 m-nél kezdtem, de így sem tudtam megállni:((((
Összegezve ez a futam a felejtő kategória, a csapat gőzerővel készül Szingapúrra és bizunk egy jobb folytatásban:)
Idömérő: A q1ben szerencsére az első gyors körömmel bebiztositottam magam a q2re. Utána gyakorlatilag a nehéz autóval körözgettem. A q2ben nem mentem nagy kört de a 3. hely igy is meg lett.
Verseny:
A rajtot nagyon jól kaptam el. Aztán hogy ne legyen olyan egyszerü kizúztam a kavicságyba:S Kb a 6 helyre jöttem vissza. A Tibike Ferike Kimi triót kellett megelöznöm. Szerencsére sikerült és utána már csak magányosan körözgettem. Most végre nem felejtettem el a boban a kocsi javitást kikapcsolni :) Örülök a 3.helynek.
Grat Mindenkinek aki indult. Jó felkészülést Szingapúrra.
IDŐMÉRŐ:Nagyon rossz volt mert a setup se volt annyira jó és nem is mentem jól úgy hogy ez most nem sikerült de hát van ez így.
VERSENY:Az elején jól jöttem el egy csomóan ütköztek ezért.Vozi is és kiment a kavicságyba aztán vissza jött a pályára majd megelőzött aztán megint kiment a kavicságyba.Vissza akart jönni vissza is jött de pont elém és mivel Papi belül volt én meg kivül ezért 280-al belementem Voziba.Szóval ezzel el ment a versenyem.De a vége jó volt de csak a 14.helyen végeztem sajnos.
DE VISZONT MOST SINGAPURE JÖN A KEDVENC PÁLYÁM ÉS ITT TUTI HOGY PONTOT FOGOK SZEREZNI.