Sziasztok! Bocsi hogy csak most ircsi meg a nyilcsi, de most jutott idcsi.
Előrszöris köszönöm a lehetőséget ebben az évadban! Élmény volt mindhárom futam, amin részt vettem, és arra is jó volt, hogy a berozsdásodottnak gondolt képességeimet villogtathattak nektek és magamnak is :)
Az osztrák futam az évad egyik legjobb futamát hozza el mindig, ezért szeretném javasolni, hogy soha ne maradjon ki. Az időmérőn jól muzsikáltam, mint ahogy a futamon is, óriási csatákat vivtam Vozival, Mpowerrel. Régóta vágytunk már ilyesmire. Mellesleg sor került egy újabb presztizs harcra Tibivel, amit ezúttal tiszta erőből ő nyert! :D grat neki ezért.
Idén sajnos már nem fogok versenyezni, de továbbra is aktivan részt veszek a liga életében. Örülök, hogy ilyen eredményekkel gyarapithattam a Mclaren istállót. Jövő évadban talán megint találkozunk hasonló formában mint most. Addigis jó versenyeket kivánok mindenkinek!
Az A1 Ringen mindig érdekes, izgalmas futamok szoktak lenni. A bugos és vágási lehetőségeket rejtő singapori pályát, ha már muszáj volt lecserélni, akkor az egyik lehető legjobb ötlet volt ezt a könnyű, lendületes karintiai aszfaltcsíkot választani.
A 9. helyről rajtoltam, előttem egy Renault beragadt, kikerültem és még egy autó is mögém került a kavarodásban. Szerencsére különösebb probléma nem volt az indulásnál, a mezőny szépen el tudott jönni.
A 6. és 7. helyeken autóztam. Egy-egy előzés is volt és persze kiesések is, így maradt ez a pozícióm.
A második kiállásomnál Papy előtt jártam néhány másodperccel. Ő egy körrel előbb jött ki az utolsó kerékcseréjére. Bíztam benne, hogy megtarthatom az előnyömet vele szemben, vagy esetleg még növelhetek is rajta a könnyű autó és a plusz kör miatt. Nem így lett. (Sajnos eddig nem fordítottam különösebb figyelmet annak kiderítésére, hogy nálam miért 11-16 mpercig tartanak a boxban a munkálatok. Most is 11,5 mpercig állt az autóm a tankolásnál, pedig sérülés sem volt rajta, amit javítani kellene. Papy kiállása 6-7 mperc volt, megfelelően a valódi F1-nek – és szinte ugyanannyi benzint vettünk fel. De akkor nálam miért kétszer hosszabb mindig egy kiállás?? Ezt el tudná valaki magyarázni?!) Ennek köszönhetően elvesztettem a 6. helyet, mivel 4-5 mperces hátránnyal értem a 6. helyen járó BMW mögé. Ezt a lemaradást behozni már nem tudtam, így maradt a 7. hely befutóra. 2 pontot szereztem, de Vigyuri szép eredményt ért el, így még egy 5 pont is jött tőle a McLarennek.
Gratulálok M-nek újra a győzelemhez! Valószínűleg még izgalmasabbá tehetné úgy a versenyeit, ha a rajtrács végéről vagy a boxutcából indulna! ;-)
És gratula mindenkinek, aki jó helyen ért célba és megfelelő mennyiségű pontot gyűjtött.
*** Fly McLaren! ***
:: Greenpeace ::: Free Tibet! ::: Free Black Angel! ::: Free Wille! ::: White Power ::
Sziasztok!
Mivel kevesen voltunk biztam,hogy bekerülök a 10be,de sajna elég gyenge voltam igy 11.-ként indulhattam.
1 kiállással mentem,amivel a kiesöknek köszönhetöen egy darabig a 7 helyen haladtam.Sajnos rossz setupot tankoltam agyig ,igy szenvedés volt a futamom.
arról nem is beszélve,hogy a boxban vártam,legalább 6-7 secet,hogy megtankoljanak,mire rájöttem,hogy már készen vannak a fiuk:)
aztán 7 körrel több lett a benya,mint kellett volna...na mindegy.igy el is uszott a 7.hely,nem csatázhattam érte.végül örültem,hogy behoztam a gépet a 8.
helyre,ugyanis az utolsó 15kört állandóan jobbra húzó kocsival tettem meg,mivel a célegyegyenesben nekicsapódtam a falnak:)
igy a lekörözéseknél sokszor a füvet nyirtam,mikor próbáltam elengedni az ufókat.
grat M-nek,aki 10.helyröl is behuzta a futamot,és mindenkinek.
Q1: 1 06 8at mentem tudtam hogy jetutos hely nem is eröltettem
Q2: mérges voltam nem sikerült össztennem a kört sok hiba
Futam: a start elött sikerült kilépnem és az volt a szerencsém hogy vissaztették bemelegítö körre(KÖszi)
A rajt nem volt semmi a lámpák furák voltak elöttem 2en stop and go-t kaptak így megzavarodtram vagy 3man megelöztek de utána jo votl Zeroval csata Fair volt szerintem de ha nem bocs de jo volt legalább utána ice jött és láttam kimi hibázott akkor elkeztem nyomni ice pont kijött és sikerült jo köröket menni és simán megelöztem m,ár a 4helyen voltamamikor Norbi kinyomta hát akkor Vigyurit meg kell fognom mondom magamba 7sre volt tölem fojamatosan jöttem rá jo volt a boxom maradt 3s és volt 6tized volt 1 s a különbség jo volt így autozni de jött a 2 kiálás és utána elkezdtem nyomni és én jöttem ki késöbb és jo volt a box igy 4s veg ravartam de jottek a lekozozesek nem jott ki tul jol de Hammer volt a legjobb (köszi) de utána jött rám Vigyuri és 8tized és 3s között váltakozot a különbség A végén lagolt rendesen és halom a többieknek is :S
Sajna viko nem tudott jönni ezért bocse nem rajta mulott
Grat Gyu aki elképesztö teljesítményt mutatott Grat TibornakXD ő még jobbat:D
ÉS M nek aki megint örült volt De Ice rád is igaz Grat
im:Sajna most nem sikerült bejutnom a Q2-be, jól beégtem, igaz a hétvégén futott legjobb időm is csak a 10. helyre lett volna elég.
verseny:12. helyről vágtam neki , 26 versenykörre tankolt atóval, a rajtnál vót egy kis kavalkád így elvettem gázt nehogy vlakibe belemenjek. A 2. körbe Clint kiperdült előlem az első kanyarban. 9. helyen voltam egy ideig, aztán Feri ért utól , de tudtam tartani magam mögött, csak a hülye gép v nem tom mi megállította körülöttem a világot, ( sztem a mátrix volt, mert futam előtt piros tablettás lázcsillapítót vettem be...:) olyan 5-6 mp mulva magához tért , de eztán már esélyem nem volt őt utólérni. Majd szépen sorban estek ki az emberek és a 7. helyen voltam. Majd ha jól tom 6. on mert iceman jött ki a boxba előlem, utólért és megelőzött és az urákulum megint megálította tér-idő kontínyumot 3mp-ig :@ . Majd norbi kiesett , meg sztem zeroval is történt vlami mert mögémkerült, így 6. helyen értem be.
Grat minenkinek!
Igazából elég lassú voltam, lehet a betegség is közbe szólt , előnyöm nem sok már a 6. helyért, sajnos el is fogom azt veszteni ha vlami csoda nem történik a hátralévő 3 futamon, ahol úgy néz ki egyedül kell majd fejlesztenem a kocsit is :D
Hol is kezdjem. Ez alatt a futam alatt megjártam a poklot, majd a mennyországot. Elején teljesen letörtem, a közepén meg olyat éreztem, amit még soha. Asszem elmondhatom, hogy életem legjobb versenyén vagyok túl, teljesen megújított a tegnapi futam.
Q1 jól sikerült, volt egy nagyon jól sikerült köröm, utána már nehéz autóval mentem.
Q2 viszont már nem úgy sikerült, ahogy terveztem. Végighibázgattam a mért körömet, és a végén még rontottam is egy nagyot, éppen megfogtam. Gondoltam rá, hogy nem fejezem be a kört, és inkább agyig tankolom az autót. Az utcsó szektor 2,4s –embe került, így biztos bérlője voltam a 10. helynek. A Q2 előtt nagyon ideges voltam, utána egészen megnyugodtam. És nagyon vártam már a rajtot.
A futam elején eldöntöttem, hogy mindent vagy semmit alapon fogok menni. Tudtam, hogy az autó nagyon jó a hosszú etapokon, így bíztam benne. Rajt nagyon jól sikerült, a mezőny hátulja kicsit lagymatagan indult el, én és Ice viszont jól kaptuk el a rajtot. Nekem nagyon jól sikerül, éppen elfértem Ice jobb oldalán, és máris az 5. helyen találtam magam, mivel idő közben Petee kinyomta :((( Majd az első kanyarban Tibikére érkeztem meg, szépen óvatosan, de állat módra. :D Én szűkebben fordultam, jobban kaptam el a kigyorsítást, mivel ő kicsit lesodródott, így mehettem Kimi után. Szerintem nem vett észre, Gyurival volt elfoglalva. Hátsó egyenesben kicsit betett az orrát, akkor először, talán akkor vett észre, mert egyből idegesebben járt az autója. Majd két kanyarral odébb kicsit lecsúszott az ideális ívről, én meg pont befértem mellé/elé, és előttem. Akkor kicsit kemény voltam, de szerintem még belefért. Mindenképpen bocsánatot kérek Kimitől. Utána mentem Gyurira, ő már nehezebb falat volt. Nagyot vívtunk, nagyon szépen védekezett, óriási élmény volt. És ami a legfontosabb, mindketten sportszerűek, és kemények voltunk. A 2. egyenes visszafordítójában én szűkebben tudtam fordulni, és kicsit rövidebb féktávot is vettem, majd sikerült jól kigyorsítanom, így már csak Norbi volt előttem. Talán 3 körig tartott, míg megérkeztem rá, végig határon autóztam. Mikor utolértem, sikerült lendületből megelőznöm a hátsó egyenes végén, külső íven. Majd még mentem pár tempósabb kört, sikerült felépítenem egy biztos előnyt. Majd 12s –es előnyöm lehetett, mikor hibázott, így mivel Kiminek is távoznia kellett Tibike került mögém. Innentől nem történt már semmi érdekes, szépen, biztonságosan behoztam az autót.
Gratulálok Tibikének, Vozinak, Gyurinak és Icenak, nagyon szépen mentek.
IM1: 2 kör után bebiztosítottam magamat az 5.helyre amit köszönök vozinak a szélárnyék miatt!
IM2: sokat hibáztam,de elég volt az 5.helyre.
Race:A lámpák nekem furák voltak..nem tudom,hogy miért.Na mind1 12 lettem kaptam 1 áthajtásost.12-ről feljöttem a 7.helyre.Amikor mentem az 1 boxkiállásra.Na most jöttek a gondok bemegyek,de nem tankoltak meg így maradt 1 L a kocsimba sajnálom pedig gyors voltam
A csapat az utolsó pillanatban ért el, hogy a hétvégi futam mégsem Szingapúrban lesz, hanem az A1 ringen. Még találtam egy járatot, amivel vissza tudtam jönni Európába, sajnos a csapattársamnak ez már nem sikerült.....
A pályát még régebbi versenyzőkoromból ismertem, nem tartozik a kedvenceim közé de azért szeretem. A mostani kevés tesztlehetőség éppen ezért neke elég volt. Kompromisszumot kötöttem az autó beállításánál,bár a csapat és a versenyzőtársak is megpróbáltak lebeszélni róla. Inkább az egyenesekre állítottam a gépet, igaz így a középső kanyargós részen és a pálya végén sokat buktam, de ezt nagyjából kompenzálta az egyenesekben elért végsebesség. Úgy okoskodtam, hogy a kanyargós részen hiába gyorsabbak ott nem tudnak megelőzni....... És bejött, élvezetes futamon vagyok túl. Ennyi bevezető után lássuk a tényeket:
Q1: 2-3 próbálkozásra bebiztosítottam a 10-be a helyem, így utána már megtankolt autóval köröztem
Q2: volt jobb, de Zerot magam mögött tudtam tartani, valamint M-power a hibája miatt mögém került. (emiatt agódtam is, nehogy benézzek valamit.
Végülis 8. helyről vártam a rajtot.
RACE: A rajt mejndem megtréfált. Alig lehetett látni a lámpákat, és én nem hallottam a többi pályán lévő sípolást sem. Majdnem ki is ugrottam, de még sikerült megfogni az autót. Viszont ugyanígy járt előttem Ferike is, aki szintén bemozdult, de megfogta. Viszont a következő pillanatban zöldre váltott a lámpa és az előbbiek miatt kicsit késve tudtam indulni. M-power jobbról lőtt ki mellettem, viszont nekem is kicsit jobbra kellett tartanom, mert Ferike beragadt és Vozi is jobbról kerülte őt. Végülis jól jöttem ki az egészből, mert Ferikét és Vozit is meg tudtam előzni, Petee vmiért kilépett (+1 hely) és mivel engem csak M-power előzött meg az 1. kanyar után a 6. HELYEN találtam magam. Zero követetett, előttem pedig a kér Ferrari haladt. Itt jött ki igazából a beállításból adódó előnyöm, mert pár körö alatt tisztes távolságot tudtam csempészni Zero és magam közé, majd Kimi az első balosban kisodródott és megelőztem, így feljöttem az 5. HELYRE. A szívem végig a torkomban dobogott, a rajtnál még arra panaszkodtam, hogy fázom, hát itt ár melegem volt, izzadtam, szomjas voltam, mminden rámjött:). Próbáltam hiba nélkül teljesíteni, Vozi érkezett meg rám, egy ideig tudtam is előtte szépen haladni, de volt 2 kisebb hibám, ami miatt nagyon megérkezett rám, majd az 1. kanyar kigyorsításánál megcsúsztam és Vozi ki is használta, szépen element mellettem. Ennek ellenére szorosan tudtam vele menni, sőt együtt álltuk ki az 1. kerékcserére, viszont más taktikánt lehetett, mert sokkal gyorsabban jött ki a boxból, ígyy 4,5 mp-re nőtt közöttünk a különbség. 8. helyre jöttem vissza a kiállások után, egy idő után Papira érkeztem meg, körök alatt utolértem, láttam az időkből, hogy jobb köröket megyek, ezért nem erőltettem a dolgot. Az első támadást még védte Papi, de aztán az egyenesben odaléptem a gépnek és a sebességkülönbség miatt simán mentem el.
Egy idő után láttam, hogy Norbi kilépett, így egy helyezéssel feljebb léptem, megörököltem az 5. helyet. Láttam, hogy Vozi és Vigyuri elérhetetlen távolságban van, Papit pedig magam mögött tudom tartani, így nagyon visszavettem, biztonságos autózásra törekedtem, az volt a cél, hogy behozam az autót az. 5. helyen. Ez végül sikerült és eddigi pályafutásom legjobb eredményét elérve az 5. HELYEN VÉGEZTEM.
Azért is örülök ennek, mert bár estek ki előlem, de itt azért meg kellett küzdeni a helyezésért, előztem is, védekeztem is, úgyhogy élvezetes futam volt, nem unatkoztam. Örülök a megszerzett pontoknak, ha jól számolom utolértem Viktort. Sajnálom, hogy nethiba miatt nem volt itt, de fel a fejjel, majd legközelebb:)
először is nagyon sajnálom,hogy Viktor nem tudott itt indulni a T-online hibájából ezért a felelősöket még keressük.
Az és futamom talán jól indult és nagyon szeretem ezt a pályát ráadásul élvezetes vezetni itt.Az IM. Q2-ben hamarabb fékeztem több helyen is ezért az 5. helyről várhattam a rajtot.
Race:
A rajt jól ment bár Pete megint kilépett így nem volt lehetőségünk csatázni pedig számítottam rá,hogy fogunk..Vigyuri mögött voltam mikor látom M-power a hátam mögött van.Azt gondoltam valahl átrepülhetett,de mentem tovább és az egyk balosban későn fordultam ő meg betette az elejét.Ez után Tibike érkezett meg rám és eggyütt autóztunk mikor utólértük M-et és Gyu-t majd M elment Gyu mellett és kezdtem ráközelíteni mikor az első balos kanyarnál kimentem a fűre kicsit és valami árok lehetett,mert nem akart visszaengedni és kimentem a pályáról.Ráadásul annyira lassan ment itt az autó,hogy elveszettem vagy 16-17 mp-et.Megelőztek elég sokan.Na mondom akkor go.És elkezdem nyomni neki majd utólértem Zero-t.Jót csatáztunk pár körig és nagyon FAIR volt mindíg hagyott nekem helyet ezt sokan megnézhetnék.Amikor elmentem mellette Iceman után tartottam.Pont a háta mögött voltam mikor kiment a boxba.Majd Norbi pont mögém jött vissza és végig figyeltem ezért volt pár hibám.Majd néhány kör után a boxot elhagyva rápillantok az üzemanyagra és látom,hogy 2L van benne.Ezért a célegyenes végén félre álltam,mert elfelejtettem a kiálláést annyira jól ment a kocsi.THE END!!A többit nem tom mi történt,mert kiléptem.Mindenkinek grat.Bye.