Mit is mondhatnék, utcsó futam, így megpróbáltam élvezni minden km -et. Ez sikerült is. Teljesen monoton futam volt, most mégse untam.
q1, q2 jól sikerült, semi extra.
Rajt is rendben volt, simán eljöttünk. Utána végig határon autóztam, és simán bejöttem. Tibike néha tudott tartani, aztán mikor hibázgatott kicit elszakadtam. De tényleg nem történt semmi érdekes, mégis jó volt.:)
Hát jól jöttem el de sajna Vozit az első-második körben kilökték én meg belementem bocsánatot kérek tőle mert leszidtam de ettől még nem ment el a kedvem mentem mentem de a 14. körben véletlenül 250-ennél bekapcsoltam a limitert azt ki akartam kapcsolni de nem sikerült sikerült csak közben belemetem a falba és letört mindenem ami csak az autón volt bementem a boxba de nem javítottk meg ez volt a baj na és ezzel ment el az egész futamon
Előre is elnézést kérek az olvasóközönségtől, hogy ez a nyilim egy kicsit hosszabbra sikeredett a megszokottnál! Ígérem, a közeljövőben nem fogok írni. ;)
Mint ahogy a legtöbb pilóta, én is szeretek a brazil pályán gurulni. Gyors, lendületes aszfaltcsík, de a középső szektor pontos beállításokat és precíz ívkövetést igényel a pilóta részéről - a lassú, éles kanyarok miatt. A jobb oldali gumik a gyors balos kanyarok, ívek miatt extrém terhelésnek vannak kitéve.
Az itteni korábbi versenyek nem voltak túl szerencsések számomra, mindig történt valami probléma a futam alatt. (Volt pl. hátsó durrdefektem is monszunos esőben)
Csapattársam átmeneti hiánya miatt most is egyedül álltam neki az edzésnek és a beállítások fejlesztésének. Túl sok időm nem volt a héten gyakorolni. Az alap beállítást próbáltam javítgatni, finomítani, ami több-kevesebb sikerrel járt. Az időmérő előtti szabadedzésen kicsit bosszankodtam, hogy nem igen javul a köridőm. Gondoltam egyet és próbaként előszedtem a fiókból egy korábbi beállítást, ami egy másik – szintén balos – pályához készült. Ezt mégSZL csapattársam fejlesztette ki annó. Minimális áthangolással egész jól fogta a pályát. Ez kellemes meglepetés volt, így emellett döntöttem.
A Q1-ben 1:08,2-es időmmel, a 10. helyen bejutottam a Q2-be. (Teszteken volt ennél fél mperccel jobb köröm is!) A hirtelen előhúzott „öreg” setupnak az igazi meglepetése akkor jött, amikor versenyre tankolva a Q2-ben a gyors kört megtéve 3. helyen találtam magam. Aztán persze erről a 3. helyről lejjebb toltak a fiúk 5-ig, mivel még voltak gyors körök utánam. A rajtrács 5. helyének is örültem és éreztem, hogy ezzel a beállítással lesz keresnivalóm ebben a mezőnyben.
A rajt jól sikerült, bár – várhatóan – a célegyenes utáni kettőskanyarban volt egy kis tülekedés, testeskedés a szűk keresztmetszet miatt. Aztán a(z első) hosszú egyenesben Kimi jobbról kezdett előzni. El is ment mellettem szépen, lassan. A kanyar előtt, a féktávon egy rövid időre eltűntek az autók. Amikor „visszajöttek”, láttam, hogy Kimi már nem jobb oldalon, hanem közvetlenül előttem van, és előtte pedig rögtön Vozi. A féken volt már a patám, de így is enyhén belecsúsztam hátulról, mivel nem vártam magam elé ilyen hirtelen a lag miatt. Kimi kiröppent a bukótérbe, ezzel megúszta azt a kis kalamajkát, ami ebben a balos kanyarban történt (koccolások, kifordulás). Külsőleg nem történt baja, úgy láttam, hogy pozícióvesztés nélkül vissza tudott jönni és folytatta a versenyt. A bakiért elnézést kérek tőle utólag is! Ha sérült is az autója, remélem kijavították neki. Én is kaptam hátulról egy taslit ebben a szituban, amitől a bal hátsó felfüggesztés sérült és a diffúzor is. Az autóm kicsit instabillá vált ezután a kanyarokban és a kigyorsításnál. Az egyenesben, a végsebességgel nem volt gond, az néhány km/h-val még magasabb is lett.
A futam eleji kipördülése után Vozi kezdett felzárkózni és vette vissza a helyeket. Mögém is megérkezett. Mivel gyorsabb volt, tudtam, hogy meg fog előzni. Azért néhány kör erejéig tartottam a sérült autóval, egy kicsit csatáztunk is néhány kanyarban, majd a célegyenes végén beszúrta a Williamset a kanyar előtt a szűkebb ívre és el tudott menni. Korrekt meccs volt. :) Majd a kör végén kiment a boxba. A következő kör végén pedig én is befejeztem az első etapomat. Bíztam benne, hogy kijavítják a sérüléseket. Úgy is lett. Viszonylag rövid idő alatt puccba vágták és feltöltötték nyállal a McLarent. Igaz, a kiállás előtti 5. helyről a 11-re estem vissza. Viszont a többieknek is elérkezett szépen-lassan a tankolás ideje, így visszajöhettem a 6., majd az 5. helyre.
A második etapban már szétszakadozott a mezőny, így nagy csaták, küzdelmek nem voltak kilátásban. Az autóm egyenletesen és jól teljesített. A gumik is jól bírták, a kopás egy fokon túl már alig növekedett. 120°C-nál nem melegedtek feljebb a jobb oldali abroncsok. Az 5. helyen autóztam hosszabb ideig. Mögöttem Iceman járt néhány mperccel, de ezt a távot még növelni is tudtam apránként.
A harmadik etapban előlem Vozi kiszállásával a 4. hely lett az enyém, amit aztán őriztem is a verseny leintéséig.
Örülök, hogy a korábbi szezonok szerencsétlen brazil futamjai után most egy sikeres jött.
Sajnálom, hogy problémák voltak néhány versenyzőnél, többen kiestek, illetve, hogy Norbi nem indult.
Gratulálok a győztesnek, M-nek - ami már nem újdonság nekünk. :) Nagy gratula Tibikének a 2. és Ferikének a 3. helyhez!!! Derék menetelés volt! (Nektek is szép szezonzárótok lett, akárcsak nekem.) :-)
Csak így tovább Fiúk, hajrá a következő évadban is!
Én most abbahagyom a versenyzést - de nem fejezem be. Remek évadok és nagyszerű futamokvannak mögöttünk. Köszönöm, hogy veletek versenyezhettem! (Az edzéseken még talákozhatunk...)
További fejlődést, élvezetes és sikeres futamokat kívánok minden Ligatagnak!
Q1: Az első körömben futottam a legjobb időmet, 9 helyen be is jutottam vele a Q2-be
Q1: agyig tankolva 10. hely
RACE: a teszteken próbáltam alacsony kipörgésgátlóval menni, be is jött mert közel 1 mp-el gyorsultam. Csak a rajtnál elfelejtettem ezt, és szokás szerint full gáznál eldobtam a kuplungot...... Kimi kicsit később indult előttem és jobbra húztam, ez hiba volt :) Falnak koccoltam a Toyotát, jópáran el is mentek mellettem, kb 3 helyet buktam a rajton. A kavalkádból jól jöttem ki, belső íven Papi mellé értem és toltam neki ami a csövön kifér, majd szélárnyékból ismét belső ívre kerültem a gyors jobbosban, Papi kicsit lesodródott az ívről így megelőztem. Egészen a 6. helyig jöttem előre, Zero volt tőlem kb. 3 mp-re, apálya középső szakaszán tdtam rajta hozni, de az egyenesekben visszavette az időt, így állandósult a 3 mp. Sokáig a 6. helyen mentem, amikor a célegyenes ráfordítóban korán nyomtam nagyobb gázt és keresztbe csúsztam a pályán, így elmentek 3-an is mellettem. Fisi mögé jöttem vissza, szépen fel is zárkóztam, de pont akkorra kerültem támadási helyzetbe, mikor a boxba kellett állnom. A taktikám végülis bejött, mert 3 helyet nyertem a boxkiállásokon, végül Vozi is kiszállt és megörököltem az 5. helyet, ahol már csak be kellett tolni az autót.
Csatlakozok Vozihoz, újoncként nekem is az volt az elsődleges célom, hogy befejezzem a versenyeket, Kezdetben kisebb-nagyob hibákkal ugyan, de belerázódtam a versenyzésbe, monacóban megszereztem az első pontomat, majd a következő futamokon még összesen 14-et ezen kívül. /pár pontot még el is bénáztam:( / Újoncként felülmúltam a saját elvárásaimat (úgy gondoltam szerzek 1-2 pontot), mindenképpen sikeres szezont zárok. Akit esetleg feltartottam, vagy ütköztem vele attól ezúton is még 1x bocs. A jövőre nézve jobb lenne, ha kicsivel korábban tudnánk rendezni a futamokat, mert másnap mindíg olyan vagyok mint a mosott szar. Amúgy jó volt itt lenni, köszönöm mindenkinek a segítséget ami nagyban hozzájárult a fejlődésemhez. Jövőre új csapattal vágok neki a pontvadászatnak, remélem legalább ugyanilyen sikerrel. Addig is jó pihenést mindenkinek.
UI: Aki tudja, nézze meg a videa.hu-n a MEGASZAR CIGÁNY-t. Odabaszós:)
Race : Elég jól kaptam el a rajtot Icemant és SZL lerajtoltam az első kanyart szépen vettük mentünk a többiek után.A 1 szektor vége után volt egy kis kalamajka mindenki ütött mindenkit és én is eltaláltam vozit...de laggoltam és nem is láttam. Utána nagyon sok ideig ragadtam peteere nem tudod meglépni elölem ,de kilépett feljöttem a 4 helyre. Hossú ideig ott voltam a kiállás is jól jött,de 3 helyen találtam magamat és ott is értem célba.
Külön köszönetet szeretnék mondani akik sokat segítettek nekem egész szezonon : Norbi,Power,Klacsa,Petee és Persze Zero barátom.
Norbinak üzenem a Madrid legyen veled és sok sikert. M-power te meg így tovább hihetetlen vagy mit tudsz
Zero remélem még találkozunk futamon szép befejezés 4.hely;)
Im-en kellett rájönnöm hogy a kormányom most rosszabb mint volt valaha. 1 kört nem tudtam rendesen megtenni. 13-ik lettem. Futamon az előfelvezetőben melegitettem a gumikat és 1 tized másodpercre megakadt a kormányom, falnak csaptam. Box. aztán a boxból indultam, felpakoltam fullra a tankot, de nem ment túlságosan a dolog, hibázgattam. kormány is szarakodott ezért kiléptem....
Sziasztok!
Im:6tizeddel elmaradtam magamtol,igy esély sem volt bejutni a 10be.sajnos a +1 hét alatt sokat felejtettem:)
A rajtnál kicsit beragadtam,nem hallottam semmit,csak arra eszméltem,hogy elindultak elöttem.talán ennek köszönhetö,hogy sikerült kikerülni pár kocsit késöbb, és a 7.helyen találtam magam.aztán szép lassan sorra elözgettek vissza.nálam is "petee szindróma" volt,teli tankkal joval 9 alatti időket kellett volna mennem,erre 10alá is alig birtam bemenni üressel.sprite.mindenesetre elég izgalmas volt a futam nagy része,és a kiesöknek hála a 6.helyen értem célba:)
ismét grat M-nek,a bajnokság megnyerése végett is.elnézést akit esetleg feltartottam,igérem jövöre átállitom a tvstyle-ot,mert a tükrökbe sokat nem láttam azóta.
persze grat mindenkinek,és örülnék,ha-függetlenül attól,hogy utolsó futam volt-szigoru büntetések lennének. nem hiszem,hogy verseny közben kellene megbeszélni a sérelmeket,ezzel másik 10-15 ember szórakozását hátráltatják,netán ellehetetlenitik.a jövöben a verseny közbeni beszólásokér(kivéve ha indokolt)én olyan büntetést alkalmaznék,hogy a következö futamon a boxbol rajtolhat csak az illetö.azért van az msn,hogy ott meglehet beszélni a sérelmeket.
Remélem hallunk még M-ről,Norbiról és Zerot is várjuk vissza!!!
Im: A q1ben a legjobb idöm futottam,bizakodó voltam. A q2ben a hiba ellenére se mentem olyan rosszat, még mindig bizakodtam 1 jó futamban.
Verseny: Katasztrófa volt. Egyszerüen nem ment a kocsi, pedig a jó setup volt betöltve. Több mint 1 másodperccel mentem lassabbat mint kellett volna megtankolva. Ez annyira kiakasztott hogy a célegyenes ráforditóban kinyomtam a 4. helyröl.
Bocs Papi :( annyira kiakasztott ez a szar:( 5-6 hete ez van és nem birtam magammal:( Lehetne kicsit hosszabb szünet is az új modig.. egyenlöre nincs kedvem semelyik modhoz, de ez márc 1ig még ugyis változni fog.
Grat mindenkinek, föleg Zeronak:) Remélem még visszatér versenyezni 1 szezon pihi után:)
Q2: 3. helyen jutottam tovább nem a legjobb idővel de elég bíztató volt.
Q1: Egészen az utolsó ellenőrző pontig biztos voltam benne hogy meglehet a 2. hely hiszen csak 2 tizedre voltam M-től, aki ismét hatalmas idővel nyerte az Időmérőt! Szerencsétlenségemre valamit nagyon elcsesztem az uccso kanyarnál és csak a 4. helyről vártam a rajtot...
Verseny: Vozi előttem beragadt, így belső íven megelőztem majd Petee vágódott az első kanyarnál be elém, szűken kanyarodtam, kimentem a fűre, mikor visszajöttem Petee megkoccolt ezért BOCSÁNAT neki. Majd a hosszu egyenes végén nagy tempóban megelőzött, de lecsuszott a pálya ideális ívéről, így vissza sikerült előznöm. A 2. helyen találtam magam a nagy kavalkád után, ezt a pozíciómat kisebb hibázásokkal a futam végéig megtartottam!
Gratulálok M-Powernek az utolsó futamán aratott győzelméhez!!
Kár, hogy Norbi nem vett részt az itteni pályafutása utolsó futamán... :S
Szeretném ZERO-t kiemelni a távozók közül, hisz hármójuk közül ő volt itt a legrégebben, vele már a Challenges időszakban is sűrűn találkoztam a pályán nem kis tempóban... Volt hogy én voltam a jobb pozícióban, volt hogy ő... Remélem, hogy nem ez a futam volt az utolsó amin összefutottunk. Nagyon jó SPORTEMBERT ismertem meg a személyében, és az az elmondásom, hogy a leg"szófogadóbb" pilótától válik meg a liga, hiszen Zero volt az egyedüli pilóta aki bármi volt, versenyen akkoris ugy járt el, ahogy a szabályzatban le volt írva...
Köszönöm, hogy versenyezhettem mindhármótokkal. További sok szerencsét az élet többi terén is nektek!!
hát istenem hogy is kezdjem az év elején még örültem hogy végig megyke a pályán cska azok voltam a célok de utána már igazán csak fejlödtem de mind hiába ha technikai problémáim volta de az év közben valami más lett és elkeztem csatárzni meg találtam ellemfeleket a pályán ami eddig ritka kincs volt és hát azt a sok segítséget amit adtak a remek piloták nekem (TIBIKE,M-power, Petee, kimi, Zero sorolhatnám....PAPI és ne felejcsem ki norbit ) kisseb összetüzésem volt Hockenheim futamon mindenkivel és most is elnézést kérek de utána vlami megindult bennem és meg akartam mutatni hogy mire vok képes vagy lehetek de megint nem sikerült:) és kezdtem feladni mikor jött az az ominozus VALENCIA amit szerencsétlenül a boxbol indultam nah ott végre valami sikerült és onnan elsikerült kezdenem valamit hogy tibikével papival peteevel evrsenyezzek ami az év elején elképzelhetetlen volt (ÁLOM) és hát végülis jo csapattársamnak is köszönhetek:D nagyon jo pilota.... Hát szerencsére kezdtem megszokni hpgy bejutok a q2be ami mindig tudtam teljesíteni kivév a szezonyíton igaz nagyonsok gyakorlás kellet de megértem hogy ilyen jofej normális elmbereket megismerhettem és ismerhetek is (remél) Hát.. sajnálom M, NOrbi és Zero távozását a ligábol nagyszerü emberek egytöl 1 ig és hát nem tudom mit hoz még a jövö rem sok jo versenyt és köszönöm Szlnem aki lehetöséget adott versenyezni
Nem fűztem nagy reményeket a versenyhez, de mindenképp szerettem volna részt venni az utolsó futamon. Az időmérőn max 2-3 tizeddel tudtam volna jobbat, úgyhogy elégedett voltam. A rajt kicsit kaotikus volt számomra, próbáltam minél nagyobb féktávot venni és inkább el is engedtem mellettem mindenkit, mert nem akartam senkit sem kiütni, főleg amiatt hogy keveset gyakoroltam és nem mertem powerkodni:D az első kanyarba. Ezután egy szlalompályává vált az úttest, mindenhol autók minden irányban. Sokat meccseltem a 2 Force Indiával, volt hogy hárman mentünk egymás mellett, ez nagyon tetszett. Közbe jöttek fel a megpördült élmenők, velük nem nagyon tudtam vitatkozni és megelőztek. Első box után Kimit tartottam pár körig és utolértük aszem Clintet és megint kialakult egy 3-as boly, Kimi próbált előzni a box utáni egyenesben és mivel láttam hogy nem fogunk beférni ugyse inkább kirántottam a bukótérbe. Ezután Fisivel mentem több mint fél kört egymás mellett és aszem siketült is megelőzni, ezután hibáztam és láttam, hogy nem fogom utolérni az előttem lévőket. Ebben a tudatban visszaengedtem magam elé Fisit a box utáni egyenesben, mert vele mindig olyan jót lehet meccselni. :D Sajnos utólag nézve nem volt túl fair a dolog, mert ő 1 kiálláson volt én meg kettőn, mondjuk elég óvatosan támadtam, de amikor 1,5 mp-vel gyorsabb voltam sejtettem, hogy itt valami turpisság van. Kimentünk tankolni 18 mp-re jöttem vissza möge, innentől csak nyomtam neki nagyon, hogy utolérjem, de nem sikerült. Viszont eddigre már kezdtem megszokni a beállítást és tudtam menni Ferikével, támadni nem tudtam mert az egyenesbe nagyon gyors volt, viszont összességébe nem unatkoztam a versenyen és jó volt. Főleg Fisivel csatázni, de az mindig jó. :D
Gratulálok M-nek a győzelemhez, valamint mindenkinek aki célba ért, mert örömmel látom, hogy rengeteget fejlődött mindenki az éve eleje óta, ami azt bizonyítja, hogy megérte az egész éves sok tesztelés és gyakorlás.
Gratulálok csapattársamnak is a 4. helyhez, nagyon szép eredmény!
Összegezve az évet sajnos elég sok versenyen nem voltam itt, pedig biztos jókat tudtam volna meccselni veletek egy pár embert leszámítva, akiket nem valószínű, hogy sikerült volna megverni.
Gratulálok M-Powernek az újabb bajnoki címhez, ismét bebizonyította, hogy jelenleg ő a legjobb a mezőnyben!
Gratulálok Norbinak is, hogy legalább valamennyire meg tudta szorongatni M-et és kitartóan küzdött végig.
Gratulálok mindenkinek, akik minden versenyen kőkeményen harcoltak meg a pontokért és még egyszer mondom, kivétel nélkül mindenki rengetegett fejlődött, amihez külön elismerésem mindenkinek, hogy nem adták fel év elején és a munkájuknak most beérett a gyümölcse. Szép volt fiúk, jövőre (1 hét múlva :D) csak így tovább!
Itt szeretnék megkérni mindenkit, hogy írjon a Szezonösszefoglaló nyilatkozatokhoz is pár sort, hogy hogyan élte meg az idei évet, bármiről lehet írni, fontosabb állomásokról, érzésekről, küzdelmekről stb...
Végezetül sok sikert kívánok M-Powernek és Norbinak az új bajnokságokban, ahová jelentkeztek. Tépjétek szét őket! ;)
Sajnálom, hogy Zero úgy döntött, hogy következő szezonban nem tart velünk, de remélem be fog ugrani pár versenyen, és ha előbb nem is akkor a 2009/2-es szezonban visszatér.
Köszönjük mindhármójuknak, hogy jelenlétükkel emelték a liga színvonalát!
A többieknek pedig jó felkészülést a 2009/1-es szezonra!
Ha venné valaki a fáradságot és megnézné a replay-t aztán utána mondana véleményt az jó lenne.Nem tűröm senkitől a gusztuztalan dumát.Vozi ez neked szól! MOST! Meglöktem ugyan Vozit ez tény,de nem miattam esett ki.Hanem Zero lökött rá és utána asszam Ferike fordította ki,mert laggolt és amúgy sem látta sztem. Kérek mindenkit aki ehhez szól nézze meg.Köszönöm.
A futam úgy volt gyenge nekem ahogy kell.Hiba mindenhol.Kár,hogy így zárult az év utolsó futama.
FUTAM: Kimi lerajtolt, majd a Senna sikán utáni egyenes végén kilökte vozit, az egyik mercedes meg megállt előttem a szuper magas FPS_en miatt nem tudtam reagálni erre és sikerült beléjje szállni. Tök utolsó helyre jöttem vissza , majd vozi megelőzött, utána csatázgattam az egyik force indiással , 2 kör múlva kb megelőztem, aztán kicsúsztam a fűre és megint irány az utsó hely, majd petee írt egy kisregányt a csetbe és sikerült eltrelnie a figyelmemet és oda csaptam a kocsit hátul.
Nem tom miért kell a rajt után egyből hősködni embereknek hiszen volt még 50 kör! meg h miért nem leeht egyszerűen csak lelépni miért kell kisregényt írni....
Összességében olyan közepes szezonon vagyuk túl, az év eleje döcögős volt, aztán évad közepén egész jól teljesítettem , de a SPA-i csalódás és kisebb tehnikai hibk sajnos elég pehessé és szerencsétlenné tették az évadomat. A BMw is egész jó volt, sajnos a Monacoi tragédia után nem volt esélyünk az élre vissza állni, mert a toro rosso elég kemény főleg m-power.
Norbi jó cs.t. volt kár h így kellett befejeznünka év utsó szakaszát ilyen moráltalan körülmények között.
A futam után semmi kedvem nincs a versenyzéshez, és úgy döntöttem kiszállok ( a CTDP-mod miatt is részben).
Aztán grat M-powernek, hihetetlen egy ürge :D . Grat Norbinak aki sztem szintén van olyan gyors pilóta mint m ;) . Grat Kiminek megérdemelt lesz neki is az a 3: hely nagyon erős pilóta ő is, és nem beszélve Agostonról aki sajna net miatt nem tudott itt lenni a szezon végén :( . Grat Peteenek sztem jövőre ha kicsit higadtabb és jobban oda figyel, bajnok is lehet. Grat Tibinek akihez az idei legizgalmasabb csata és befutó emlékeztet , eszméletlen volt a hungaroringi befutónk az autóm már csak a hátszéltől gurult be 2mm-el előtte a célba :) . Grat Vozinak, aki hihetetlen nagyot fejlődött és harcolt küzdött tesztelt egész évben, szerintem a hockeinheimi hibálya után talált magára, és nagyon gyors lett ennek következtében elém került a ponttáblán megérdemelten ! Grat Zeronak , aki ha minden igaz szintén visszavonul, és itt szeretnék elnézést kérni tőle a tavaly Nürbunkringi torpedómért, még most is álmatlam élyszakáim vannak miatta :D Grat SZL nek, aki szinte csak egy fél évet tudott idén is versenyezni, szerintem ő jobb pilóta mint ligavezető, mert a CDTP- nagyon gáz :) .Grat Klacsának aki egész évben vlamilyen problémákkal küzködött, ha pedig nem akkor meg szerzett jópár pontot csapatának, és tényleg szerintem ő az az ember itt akihez egy szava nem lehetne senkinek hozzá, hisz egész évben vitte a ligát, minden kis hülyeséggel ő foglakozott, a szingapúri balhéért tőle is elnézést kérek :( . Grat Vigyurinak is aki 3 futamra beugorva egész sok pontot szedett össze. Grat Icemannak sajna rá nem nagyon emlékszem találkoztam e a pályán, de ő is fejlődöt sokat így a végére. Grat Fisinek aki idén 4 futamon volt jelen :D ( ha jól tudom) és hajrá Veszprém :D Grat Timonak aki Silverstonban nagyon jól ment ! és sikerült bebizonyítanunk h az nevezetes eau-rougeban nem fér el két f-1 es autó egymás mellet 320 km/h tempónál :D . Grat Clintnek, akivel jövőre csapat társak lettünk volna, és hát neki köszönhetem h idén egyáltalán folytatni tudtam a pályafutásom! Grat Viktornak , hát neki még van bőven ideje, na nem mintha én már veterán lennék :D Grat Fixnek, aki egészen bele lendült a pontszerzésbe, az ázsiai helyszíneken :D Grat hammernak ő sem adta fel és ennek köszönhetően Kínába megszerezte első világbajnoki pontjait, jövőre mégtöbb pontot kívánok neki . Grat Csabikának, akivel ott folytattuk Valensziában ahol befjeztük tavaly :D Grat Ferikének, nagyon sokat fejlődött idén !
Hát nagyából ennyi, mindenkinek sok sikert kívánok! És hiányozni fog azért ez az idény, egész jó csapat lettünk , "Botrányok ide -oda
Ez egyik legjobb liga :D"
Ha mindne igaz Norbi kolega felvette nekünk a Brazil GP-t , és szerintem jövőhétvégén meg csináljuk, remélem mindneki megnézi majd, nem lesz mindennapi !
race: rajt szar 3kanyarba kimi kibaszott a pályáról és majdnem ütközés vagy 5autoval besevárt ahogy így szokott lenni hát nem vártam mást csak a célom volt ugy nekimenni ahogy ö nekem de sajna majdnem sikerült az egész közbe vagy 7autot megelöztem nyomtam neki de hiába....
Kösz a ligának amit adott van itt pár jo ember is de ha cdtp lesz akkor nem vagyok hajlando versenybe szálni a legtöbször elkurták verseny gyöztesével