Témaindító hozzászólás
|
2009.04.12. 17:36 - |
________________________________________________________________ |
Hi!
Az időmérőn még minden OK volt. 5. helyről indultam. Majd jött a verseny ahol semmi nem úgy jött össze ahogy azt elterveztem. Mivel sérült az autóm az első körben kiálltam a boxba és úgy megtankoltam hogy folyt ki a benya a tanknyíláson:D. Utána csak mentem lesz ami lesz alapon. De egyszer csak a nagy visszafordítónál (nem tom ki) jött vissza mert kicsúszott gondolom és nekem jött-Így vége is lett a versenyemnek mert a felfüggesztés 0 volt. hát ennyi.Csalódott vok naon. |
sziasztok!
Qvali:elég gyenge idővel éppen bekerültem 10.ként a q2be.aoatt se brilliroztam,igy a 8.helyről várhattam a rajtot.
Verseny:A rajtnál Papi csúszott ki elöttem,nekem sikerült a 6.helyen fordulnom.Ágoston pár kanyarral később megelőzőtt,viszont a kör végén az 5.helyen haladtam pár ember hibája miatt.A2. körben Hammert elöztem meg,igy az előkelő 4.helyen autókáztam,addig,mignem a 8.kör 2.kanyarjában súroltam a falat és letörött az első szárnyam.Nem volt mit tenni 1 kör első szárny nélkül,be a boxba és tank 31körre.Box után 7.hely,de Ágostont hamar el is engedtem(pár kanyar),mivel nem is lett volna értelme vele kakaskodni.Ezután biztonsági kocsikázás,csak arra figyeltem,hogy Kepy nehogy vérszemet kapjon és ledolgozza a 30seces hátrányt.Szerencsére nekem nem kellett már boxba menni,iogy bőven elég volt az előny,azonban rendesen leizzadtam minden kanyarnál,hogy irányba tartsam a gépet.Végül a 6.helyen értem célba,ami lehetett volna jobb is,de esős futamom a körülményeket figyelembe véve elégedetten szálltam ki a gépből.
Sajnálom Papit,rem sikeresebb időszak jön el számára,mert már nagyon ráférne.
Grat a dobogósoknak és a célba érőknek is külön grat. |
Hali!
Q1: Sikerült bekerülnöm nem az utolsó helyen de fényévekre voltam az élmezőnytől ígyis...
Q2: Hát nehéz autóval hibázások tömkelegével jó 4mp-el az élenvégző Klacsa mögött a 9. helyről várhattam a rajtot.
A rajtnál 100%-ra vettem, hogy baleset lesz, mivel vizes pályán ritkán indulunk(egy évben 2*), ezért a boxkijárat és a pálya közé beálltam rajt után, hogy inkább utolsóként forduljak, minthogy kiessek már az első kanyarban. A baleset megtörtént, én nem törtem, így kezdtem szépen lassan felzárkózni, sorra csusztak ki előlem.. intercoolerrel kicsit csatáztam. Körözgettem már az 5. helyen az első boxkiállásom után, mikor az első mérőpont előtt keresztbecsúsztam, épphogy lekoccoltam a falat, de a szárnyam letörött. Innentől kaptam majd két kört míg elértem a második mérőpontig, de nem vártam már meg, mivel a kocsi kanyarodása = volt a 0,1 fokkal. Fel kellett adnom a versenyt.
Majd a következő futamokon megpróbálok visszakapaszkodni, amire látok némi esély.. Majd elválik. |
Sok időm nem volt beállítást tesztelni, készíteni a héten erre az esős pályára. A 2-3 alkalom alatt 1:26 alá nem is tudtam bemenni. Nem sok értelme volt a futamon elindulni, látván, hogy többen 22 és 23 időket gurulnak. Tartalék pilótaként csak kedvtelésből indultam el a versenyen (a rajtrács végéről) – a régi, szép challenge-es, esős idők nosztalgiájaképpen. :)
Annyira nem volt használható beállításom, hogy a kvalik után a game-chaten kértem egyet Klacsától, amit be is tett a közösbe – csak nekem! :) Bevallom, nem lett könnyebb dolgom az ő remek setupjával sem, mert nagyon keménynek tűnt (mind a rugózása, felfüggesztése, a differenciálműve és a váltója is) Az egyenesekben jól ment, de a kanyarokban erősen gépészkednem kellett vele, mert szinte jegesnek tűnt a felület, nagyon óvatosan mehettem csak át rajtuk.
A futam alatt kaptam 1 kört az első 5 versenyzőtől - valakitől 2-t is.
7-en kiesetek előlem, így a 8. helyen értem célba. Csatázni nem kellett senkivel sem, csak a lekörözők elengedése hozott némi színt az unalmas galoppozásba. A 40 kört szinte hiba nélkül tudtam teljesíteni, viszont legalább nem is gyorsan! ;) (Nem értem, hogyan lehetett 1:25,3-as a kiírt leggyorsabb köröm. Lehet, hogy valami lag becsapta a körmérőt)
Gratula a győztesnek, a dobogósoknak és az életben maradottaknak!
Jó felkészülést mindenkinek Monacora, ahol megint lehet majd aprítani! ;-)
*** Hajrá A-liga! ***
|
Hy all!
Q1 : A q1-ben nem sikerült megfutnom az eddigi legjobb körömet és igy nem sikerült bejutnom a Q2-be ugyanis 3 ezreddel lemaradtam a 10. Clint-től
Race : A rajtott jol sikerült elkapnom és a külső ívről eljottem a 5. helyen. Utanna feljottem a 4. helyre mertaz egyik Ferrari-s hibázott. Az első booxkiállás előtt Agoston megérkezett mögém . Utolag is bocs Agoston ha netán nem voltam sportszerű de hiába lassabb voltam azért a helyezésemet védtem és nem lekörözés volt azért is próbáltalak tartani. A boxkiállás után Agoston mögé jöttem vissza. Innestől kezdve már csak be kellett hoznom az autót az 5. helyen.
Gratulálok a dobogósoknka és a célbaérőknek! |
IM: A q1-ben nehéz autóval körözgettem, már amennyit tudtam menni mert netgondjaim voltak.
A q2-ben, mint ahogy a forgatókönyvekben szokott lenni, pont a gyorskörömön jött meg a kis család, ez miatt több mint 1 seccel lassabb időt mentem. 2. hely
Race:
Klacsa mellől rajtoltam, nehezebb volt valamennyivel (de nem annyival mint a gép írta, mert nem 37 literrel rajtoltam)
ezért sikerült lerajtolnom, ő viszont úgy gondolta, hogy előrébb van ezért elkezdte húzni az autóját jobbra és e kocsiszekrényem
oldalának ment és a boxutcában :D kötöttem ki. Odareptetett a BMW :D:D:D!!! (Nem akarok óvni, játék, benne van, főleg hogy nem szándékos volt, csak helyesbítenék: Klacsa írtad hogy én mentem beléd, sztem NEM, Te jöttél belém)
Asszem a 6. 7. helyre jöttem vissza, mikor a visszafordító előtti egyenesben rövid féktávval kiakartam fékezni Hammert, de féktávomon kívül bejött védeni a belső ívet és nem tudtam megállni előtte, megkoccoltam, megvártam hogy visszajöjjön elém, mikor adtam egy kis gáz fröccsöt és pörögtem is. Bumm 13. hely. Gyorsan feljöttem pár helyet, mikor Bagiminator mögé kerültem, aki sztem nagyon nem sportszerűen körökön át feltartott, de nem kicsit. Annyival lassab volt, hogy a kigyorsításoknál, nem hogy kevesebb gázt kellet adnom, hanem FÉKEZNEM kellet mögötte!! A kigyorsításoknál...!!!!!!! Bagi ha valaki ennyivel lassab illik elengedni a mögötte levőt. No problem, nem haragszom:D
Egy hibám volt, le is szakadt a vezetőszárnyam, hála égnek pont a boxnál igy egyből mentem be cseréltetni és megtankoltam 100 litert. Taktika hogy feljövök amennyire csak tok és az utsó rövid etapomon, mikor ultra könnyű vok, szét előzöm az agyam. A 2. boxkiállásoknál a 4. helyen autókáztam, Ferike volt előttem, asszem 4-5 secet dolgoztam le 2-re 2 kör alatt, mikor hibázott és elmentem mellette. Még ebben a körben megelőztem a szeniális ICe-t is, aki pont egy kigyorsításnál hibázott.
Összeségében elégedett vok a 2. hellyel, ha azt nézem, voltam 13. is, viszont sajnálom, mert az 1-ső hely reális volt számomra is. |
A tegnapi futammal kapcsolatba nagyon vegyes érzéseim vannak. Először is nagyon örülök, hogy újra versenyezhettem, és hogy újra lehetőséget kaptam. Viszont nagyon kellemetlen volt, hogy oltári nagy a lemaradásom. Persze számos tényező közrejátszik benne. A sok kihagyasás, a segítségek mellőzése, ráadásul a kormányom is teljesen más, mint az elmúlt négy évben, szóval van mit gyakorolni.
IM: Hát ahogy várható volt elég csapnivalóra sikeredett, valahol a mezőny 2. felében végeztem, és annak is a végén.
Futam: A számításom bejött, várható volt, hogy többen is hibáznak az elején. Így nagyon hamar a 8. helyen tanyáztam. Volt 1-2 kisebb koccanásom, egy picit húzott jobbra is a kocsim, de nem volt vészes. Majd ezután vétettem 1-2 nagyobb hibát, és a mezőny végén találtam magam. Gondoltam, nyomom tovább, úgy ahogy csak tudom. De a boxkiállásom után 1 körrel (legalábbis hogy jól emlékszem) elkezdett laggolni. Csak kisebbek voltak. Majd ezen kör végén, a hosszú egyenes végén bekövetkezett a végzetes lagg, és kb. 300-zal csapódba be a falba. Kerék röpült, szárny tört...3 Km/h-val sikerült bevonszolnom magam a boxba, és ezzel véget is ért a futamom.
Az biztos, hogy kell még pár futam, mire megszokok mindent, s remélem utána újból az értékes pontokért harcolhatok |
Üdv srácok!
Q1: nagy nehezen a 4.helyen tovább mentem.
Q2: jobban sikerült mint vártam 3.hely.
Race: ICEMAN simán lerajtolt,de láttam klacsát és ago,hogy elhagyja a pályát. Ezt el is könyveltem úgy véltem ICEMAN az első lesz én második:) Tartottam is ICEMAN 10 körig de láttam klacsa jön rám meg is érkezett elrontottam a visszafordított így fel jött inkább elengedtem nem akartam bajt. Később láttam hogy a verseny nem 49 körös lesz hanem 39 így futam közbe elkezdtem számolni nehéz volt:D Rosszul jött ki a kiállás 5 helyre jöttem vissza bagit és csabikát megelöztem. Utána jött au utolsó kiállás alig tudtam bemenni a boxba laggoltam a kormány is szarakodik és nem tapadt a kocsi.A végén azt vettem észre Ago jön fel rám el is kezdem nyomni tartottam a 3 s,de láttam Iceman hibázik. Bíztam,hogy meglehet a 2 hely 6 körrel a vége elött,de tévedtem a célegyenes utáni falal koncantam és ago elment gyorsan jöttem vissza mindent vagy semmit. 2 körrel utána megérkeztem ICEMANra és hibázott megelöztem ,de gyorsan jött vissza rám probáltam tartani megprobálkozok egy elözéssel a sikánnál de majdnem kitolt a falnak,de valahogy elkormányoztam nem tehetett róla neki is kormány hibája volt. Utána látom elnyúlik tőlem gondolom feladta:( Végül 3.helyem végeztem
Grat mindenkinek. Sajnálom icemant, jobb is lehetett volna.
|
Hi all!
Lemásoltam az ausztrál futamomat, bár itt sokkal jobb eredményt is elérhettem volna:(
Q1: 2 hely, 2 tizeddel Klacsa mögött, talán lehetett volna jobb is......
Q2: voltak hibáka körben, de 4. helyre jó voltam.
RACE: A rajtot jól kaptam el, Ferikét lerajtoltam, majd egyszer csak Klacsa és Ago balra elvesztek az éterben így ELSŐ HELYEN fordultam az első kanyarban. Feriek jött mögöttem, kb. 1-2 mp.-es előnyt sikerült tartani vele szemben. Csak azon voltam, hogy ne hibázzak, kb. 10 körig vezettem is a futamot, ekkor már Klacsa volt mögöttem és az egyik kigyorsításnál nagyobb gázt nyomtam, ezért kicsúsztam balra, éppen csak érintőre vettem a palánkot, de a kocsim egész bal oldala sérült:((((((
Nem tudom, ezen az illetékes eeeeetársak tudnak-e javítani, de van amikor belerongyolok 300-al a falba és szinte semmi baja a kocsinak, itt pedig 22-vel csúsztam a falnak, ráadásul a kocsi oldalával és elejétől a hátuljáig sérült:S
Lényeg a lényeg, 2. helyre estem vissza....... 2 kiálláson voltam, az első kiállás rendben megvolt, 3. helyre jöttem vissza, majd Ferike 1 körrel később jött ki így visszajöttem a 2. helyre. Pár körrel a vége előtt óriásit hibáztam..........
4-5 mp-el vezettem, tehát már zsebben érezhettem volna a 2. helyet, mikor a motorteljesítményt visszavettem 2-vel, pont a hátsó egyenesben. Csak az volt a baj, hogy pont az egyenes végén, és elnéztem a féktávot...... LOL
A falat elkerültem, de mire visszakecmeregtem a pályára, Ago -aki közben leelőzte Ferikét- nagyon megérkezett rám, majd mivel az gyik kigyorsításom pocsékul sikerült le is előzött. Aztán még egy kis bénázás és a 3. helynek is búcsút inthettem, Ferike is leelőzött. Még volt egy próbám, hogy visszaelőzöm a célegyenes előtt, majdnem sikerült is, de jól védekezett.
Alapvetően jó a 4. hely, mert keveset tudtam tesztelni, de simán lehetett volna 2. is, ezt sajnálom azért:(
Grat mindenkinek! Hi
|
Sziasztok!
Azzal kezdem, hogy bár nem fejeztem be a futamot mégis pozitív ez a futam. Miért is? Megtaláltam a fékek hibáját!!!!! Ez bizakodásra ad okot mert a következő futamon remélhetőleg már nem lesz gond a féktávommal.
IM: mesés volt, teljesen meg vagyok elégedve bár tudom, hogy csak azért fértem be a 10-be mert sokan a nagymenők közül nem voltak. De hát egyszer nekem is lehet szerencsém-->6.hely
RACE: Az indulás síma volt, viszonylag elkaptam a rajtot, bár a vérnyomásom a plafonon volt a jó pozició miatt. Szokni kell ezt is, hogy nem csak a kocsik fenekét látom hanem mögöttem is vannak gépek.
Valakit megkoccoltam az első kanyarban, nem volt szándékos bocsika. De ahhoz természetesen elég volt, hogy a futómű besárguljon. Aztán mentem pár kört és ketten el is mentek- azt hiszem Bagi és Clint. Egy körrel később Clint kiment a boxba-szerintem ütközött kicsit. Hatodik voltam és jött Ago. Bakker úgy ment el mellettem mintha álltam volna, pedig tövig nyomtam a gépnek. Szép volt. Én nem is emlékszem, hogy belém jött de nem is érdekes mert nem volt komoly gond a géppel. A következő körben természetesen nekivágtam a falnak a kocsit és hol is máshol mint a pálya elején. Beszenvedtem az első szárny nélküli gépet a boxba, gyors volt a csere-12 sec bár már mindenkitől volt egy köröm, majd start. Kifelé menet éreztem szinte semmi gond a géppel. Gondoltam végig kell mennem mert sokan ki fognak esni és talán lehet ebből még pont. Az első fodulónál azonban már láttam alól a gyászos hírt-kapcsolat bontás-. Ennyivel zárult a futamon. Ilyenkor mit lehet tenni? Semmit.
Grat mindenkinek aki beért- főleg fogadott csapattársamnak-Internek. (Neki és nekem is csak papíron van társunk-így mi létrehoztuk az első és független Honda-bull csapatot- egy euroért megvettük a jogot:))))))
Jó edzést |
Intercooler
OLLA OMBRE!!!! hát ez nagyon nagy race volt! Aszem bontok egy sört! De csak azért mert pezsgő nincs. Hát azért hogy őszinte legyek vegyes érzelmek vannak bennem most! Egyfelől örülök mert befejeztem, másrészt mérges is vagyok hiszen nem saját hiba miatt kényszerültem ilyen helyzetbe! De ez van! Azért az egy kicsit dühít hogy én meg is állok ha lekörözés van, más meg fék nélkül belémrongyol hátulról! Természetessen nincs harag. Így jött ki.
IDŐMÉRŐ: Megint állandóan forgalomba kerültem. De ez nem baj! A végére azért egy 1.28 sikerült ami lehetett volna jobb is.
RACE: Az előtte lévő keveredés kissé megzavart. 12. helyről rajtolva sokan kicsúsztak elöttem így egész jól feljöttem. Nem tudom pontossan hányadik lehettem mikor jött a meglepetés. A visszafordító előtt valaki telibe trafált! Box, boxba a sebesség limiter induláskor kikapcsolt így átléptem a megemgedettet! Jöhetett egy STOP and GO! Sport1! Oda a futam! Kijöttem de tudtam csak arra kell figyelnem hogy senkinek ne okozzak gondot és minél hamarabb elengedjem. Ekkor jött a második ütközés! megint box. Aztán csak arra mentem hogy végig menjek! Gratulálok a pontszerzőknek és a győztesnek! Köszönöm a HONDA egész hétvégi munkáját és külön köszönet a garázsban egész éjjel a beállításokat kereső szerelőknek! Nagyon jó verdát raktak alám! Remélem pontokkal is lessz alkalmam meghálálni!
HONDA F1 REACING TEAM |
Hy all!
Q1: 7. helyen egy ramaty idővel bejutottam Q2be
Q2: elrntottam köröm, ezért csak 7. hely..
Race: időmérőtől függetlenül előre elterveztem, h ezt a futamot a boxutcából kezdem amiatt, h elkerüljem ill ne okozzak balesetet. Sikerült is.. ELindultam, mentem. A 6. helyem ott ment el, h Hammer túlságosan előzékeny volt és el akart engedni (+kör) és lelassított. Viszont szegény nem tudta, h én azt a kanyart középről kezdem nem ideális ívről, ezért szépen belerongyoltam, ezért elnézést kérek tőle! Ki kellett jönnöm egy boxra, itt változott a taktika, hisz kénytelen voltam 2 kiállásra tervezni, hiszen a gumik nem bírták volna.. Mikor kijöttem boxból CLint előttem volt 34-35 mpre, és a kövi kiállásomnál ez 12-re csökkent. Kiállás után volt köztünk ismét 33 mp, és arra próbáltam játszani, h sietek, hátha még kijön... Próbáltam minél gyorsabban menni, viszont előttem volt Iceman és Ferike, akikkel szemben körhátrányban voltam, de a friss guminak és könnyű autónak köszönhetően gyorsabb voltam és nem akartam már visszavenni, neh baj/baleset legyen belőle.. Itt határoztam el, h jó nekem ilyen futamon a 7. hely.
Külön ajánlom mindenki figyelmébe Intercoolert aki annek ellenére, h 7 kör lemaradással volt, VÉGIGMENT. ... Respect Intercooler!!
BMW Power |
Sziasztok!
Q1: telitenkkal körözgettem, de amikor láttam hogy csak kicsi a hátrányom, gondoltam megnyerem a q1-et legalább és futottam üres tankkal egy egész jó kört. megnyertem a Q1-et...
Q2: nagyon jó kört futottam nagyon nehéz autóval. Tudtam hogy esélyem lesz a győzelemre. Pole...
Futam: Nagyon izgultam, el is rontottam a rajtot sajnos. A tükröm tükröm megmondta nékem, hogy Agoston előtt vagyok mert lerajtoltam, ezért be akartam húzni elé. De tükröm tükröm hazudott nekem. Agoston ezért nem tudott mit csinálni nekem jött, és mindketten a boxutca környékén voltunk, de ő nagyobbat szívott. Visszajöttem a negyedik helyre, amiből valamiért harmadik lett egyik pillanatról a másikra, nem láttam semmit. Ferike kicsit hibázott a visszafordítóban bebújtam mellé, majd otthagyta a német járgány az olaszt. Üldözőbe vettem Icemant, aki remekül ment, alig hibázott.... alig, mert volt egy nagy hibája amikor elmentem mellette, és innentől tudtam hogy megnyertem afutamot ha nem hibázok, mert egy kiálláson voltam. Be is jött és megnyertem a futamot. Igazából gondolkodtam hogy a rajt miatt kijövök egy áthajtásosra, vagy esetleg bevárom a végén Agostont, de úgy döntöttem hogy a bírókra és Agostonra bízom a sorsom :)
Jó verseny volt, kevés hibával, kezdem jól érezni magam az első helyen :)
Sajnáltam , hogy Ago versenyét az elején elrontottam, és Kimit is tisztességesen szerettem volna legyűrni... ezért nem teljes az örömöm...
jó felkészülést a következő futamra...
BMW Power |
11 helyről indultam.
rajt fasza volt, többen is elbaszták és kikerültek a pálya mellé, így egy jó pár helyet feltudtam jönni, de az egyik BMW jól vissza vágott elém, aztán bepréselődtem a bmw meg Clint közé , kipörögtem és telicsaptam a falat, hát fasza volt mondhatom... így megint semmi értelme nem lett a versenyemnek, úgyhogy kajtátok be. hy |
________________________________________________________________ |
[15-1]
|