Témaindító hozzászólás
|
2009.04.26. 20:58 - |
________________________________________________________________ |
Ezt a nyilatkozatot annak a szempontnak a figyelmében irom, hogy ugy olvassátok, hogy én az idmérőn és a versenyben ez első kiállásomig kemény keverékű gumin autóztam...
Q1: Sikerült a 3. helyen továbbjutnom a következő etapba.
Q2: Mivel nehéz volt a kocsi nem melegedtek a gumik, így sokat hibáztam, ennek köszönhetően a 8. helyről vártam a rajtot.
Verseny: A rajtot jobban is elkaphattam volna... A füvön fordultam, hogy ne okozzak galibát, a pálya már levágást figyelmeztette.Utána nekiindultam a mezőnynek, sokszor kipörögtem, s mikor már már a sírás határán voltam, akkor láttam a kijelzőn, hogy kemény keverékű gumival mentem... A kiállás után mint valami lórugás ugy ért a gumiváltás, és majdnem 2 mp-el gyorsabb köröket mentem az addigiaknál, sajnos az utolsó boxkiállásom után egyből szárnyamtörött, így a pontszerző helyek mindegyike távol került tőlem, a 9. helyne hajtottam a paripát immár körhátrányban Agoston mögött, de tartottam a tempót vele, SŐT még hoztam is rajta, Kimiék mögöttem fényévre, jó lett volna dobogón befejezni a versenyt, de hát ilyen az élet :)
Gratula Mindenkinek aki beért! |
Sziasztok!
Q1: Asszem 2 ezreddel maradtam le a 10. helyről így be is fejeződött az időmérőm. A 11. helyről indulhattam.Vozis féle dologról annyit hogy én is gyors körön voltam én is jó kört akartam menni.Asszem ez érthető.
Futam: Egy kiállásos taktikán voltam ami utólag igazolva bejött. a 11.helyről indulva az 5. helyen értem célba.Idén először értem célba így ezek az első pontjaim is. Remélem innentől nincs megállás, bár utálom a francia páyát.
Jó felkészülést mindenkinek. |
Sziasztok!
Sajnos a Red-bull csapat egy brutális tesztelős hétvége után is csak nulla pontot tudott szerezni. Röviden: ismét nulláztam és úgy gondolom megint nem az én hibám volt.
IM: hoztam a formámat kb 2-2,5 sec-el lassabb mint a tesztek leggyorsabb köre, most már így is számolok az időkkel. 2 ezred volt a két pilóta között ami arra utal, hogy Csabika valamit elrontott mert nem hiszem, hogy ilyen gyors lennék:)
Azt hiszem 15.hely de a végén a 16.-ról húztam bele, nem érdekes úgy sem ezen múlik.
RACE: Az első etapra feltankoltam a kocsit, hogy majd a második kettőn gyors tudjak lenni. Végig mentem a 20 kört bár már 17-től szenvedés volt az egész. Bementem a boxba megtankoltam azt hiszem a nyolcadik helyről és mikor kijöttem ismét volt egy kis chat szövegem "kapcsolat bontása". Azt hittem lerugom a monitort az asztalról. Már megint. Nagyon foglalkoztatott a gondolat, hogy nem indulok soha többet mert ennek nincs értelme. Napi 1 órát elnyomni erre és a végén még végig sem tudok menni. Persze másnap reggel már alig vártam, hogy újra tesztelhessek:)
Grat a beérkezőknek. Sajnos a csapat mind két tagja kiesett, de Franciaországra keményen gyúrunk...vazzeg:)))))))))))
Jó tesztelést! |
hi
gyűlölöm ezt a pályát , tavay sem tudtam jól meni, egyszerűen nem tudok megállni, lépten nyomon kicsúszok. Most is így történt, 8. körben meguntam és falnak basztam a kocsit. Semmi kedvem nem volt bénázni:S |
Hy all!
Q1: 5-nek mentem tovább.
Q2: 3 lettem.
race: lerajtoltak ketten is utána egy körrel utána peteebe csattantan ezért bocs:S ezután sérültem be boxba utolsonak helyre visszajöttem pontosan a 16 helyre onnan elkezdtem nyomni és végül 7 lettem.Grat mindenkinek!
Vozi nem hagya abba!:) Ezután Franciaország jön még mindig kormány gondal küzködök amit lehet addigra a csapat kijavít és újra dobogó közelbe lehetnék!:) |
Sziasztok!
Q1:Itt 1.20.0-át mentem és úgy gondoltam elég lesz a tovább jutáshoz ami sikerült is.
Q2:Elég jó kört tudtam menni és ez jó is lett a pole-ra aminek örültem,mert azért onnan a legjobb indulni. :)
Race:A rajtnál minden ok volt csak láttam,hogy Viktor kilépett és arra gondoltam ledobta a szeró.Az első kanyarnál elsőként fordulhattam ez nagyon jó volt,mert számítottam rá,hogy mögöttem harc lesz.Láttam is,hogy lemaradnak ez megnyugtató volt.Aztán Agoston érkezett meg és követett az első kiállásig.Vissza tudtam jönni elé és így mentünk majd elment e célegyenes végén.Mentünk pár kört,de végig hibázott és újra visszaelőztem.A második kiállás előtt visszaelőzött és egyszerre álltunk ki.Nekem sajnos állandóan kirakta a box személyzetet és mentem még 1 kört aztán be.Megint kellett volna kérni,hogy készüljenek az érkezésemre,de nem tettem és így 13 mp-et vesztegeltem bent.Na ezzel elment az első hely ha csak Ago nem ront valami nagyot,de nem rontott.Klacsa jött fel rám és néha 1 sec-en belül volt.Nem szerettem volna eldobni a 2. helyet és így ennek tükrében nagyon örültem neki.Jó verseny volt és kell javítani a hibákon még.Grat mindenkinek Főleg Agostonnak.
Bye! |
Üdv!
Az igazat megvallva, nagyon fáradtan és kevés teszteléssel érkeztem Monzába.Így semmi különöset sem vártam ettől a futamtól, meg amúgyse tartozik a kedvenceim közé ez a pálya. Az időmérőm igazán hatalmasat teljesítettem kb. 15 hely környékén zártam. Jóval lassabb voltam, mint a hét elején, de hát ez van.
A rajtnál nagyon óvatoskodtam, így picit vki meg is koccolt hátulról, de hál'Istennek nem történt semmi különösebb baj. Próbáltam tartani a tempót a többiekkel, de az agyontankolt kocsival egy picit nehéz volt. A taktikám nem volt rossz, ha másra nem, legalább a plusz 2 pontra jó lett volna.
Sajnos több ízbe sikerült újból megtapasztalni a lagg jótékony hatását. Most nem volt olyan vészes, mint Monacoba (legalább nem repkedtek a fejem fölött az autók), de itt is volt egy olyan, mikor 1-2 mp-re megállt a rendszer, és értelemszerűen szárnytörés lett a vége. Ezen a pontot elúszott a taktikám. Visszajöttem a szerelésről, és hirtelen megérkeztek a nyakamra az élmenők. Próbáltam a lehető legjobban elengedni őket, remélem sikerült. Viszont a Vozival kapcsolatos lekörözést/ előzést nem értettem. A kijelzőm azt írta, hogy kb. fél mp-vel van a hátam mögött. A Parabolicanál próbált megelőzni, én meg védekeztem, és egy picit belém is jött. Szevasz hátsó szárny. De nem is ez az érdekes dolog. Mikorára újból mögém ért, már kék zászlóval lengettek....Arról már nem is beszélek, hogy volt olyan, mikor mindenki eltűnt a pályáról.
Szóval miután kellemesen irányíthatatlanná vált az autóm, úgy gondoltam, hogy a legnagyobb szolgálatot azzal teszem, hogy kiállok a versenyből, mielőtt vmi nagyobb kárt okoznék másba.
Franciaországban az előrejelzések szerint erős lesz a Redbull. Teljesen úgy csomaggal érzekik, szóval mindeképp bizakodóak vagyunk.
Jó tesztelést mindenkinek! |
Sziasztok
IM: A q1ben sikerült egész tűrhető kört futnom úgyhogy megvolt az Aguri elsö sor:) A q2ben azonban Agohoz hasonlóan én is hibáztam:S de szerencsére meglett a 2. hely.
Verseny: Egész jól elkaptam a rajtot. Az elsö körben azonban egyáltalán nem tapadt be a kocsim:S Kanyarról kanyarra hibáztam. Fura volt. Aztán Ferike belém csattant és a hátsó szárnyam meghibásodott. Egész lassú köröket tudtam menni. Az 1. box után vmivel jobb lett a helyzet de a szárnyam hibás maradt:( kb 3-4 tizeddel lassabb volt a versenyen a legjobb köröm mint a teszteken átlagban:S. Picit csalódott vagyok a tempóm miatt. Na de mind1. Ez van...Sprite
Grat Mindenkinek, főleg Agostonnak!:) |
Intercooler
Nem szeretnék sok mindent mondani mert, ezen nincs mit magyarázni! Egész héten nem tudtam tesztelni mert rengeteg melóm volt! Totál b......sz voltam a hétvégén! Amatőr dolog volt amit csináltam,és nagyon bánt a dolog! Aranyossak vagytok srácok tényleg, hogy probáljátok levenni a felelőséget a vállamról, de nem kell!!!!! Két ember versenyét tettem tönkre a töketlenségem miatt. Nagyon sajnálom, és éppen ezért mostantól új stratégia lessz. Leszarom az időmérőt meg a jó kört! Versenykörülmények között fogok gyakorolni mert ezt nem szeretném elkövetni újra! Amugy gratulálok mindenkinek! És nagyon sajnálom a történteket! |
Sziasztok!
IM: hát sikerült a hétvégi legjobb időm megfutni, de csak a 14. helyre lett elég, ami 13. lett mert Fisicofan elment.
Rajt: Valahogy túléltem az első kanyart…valaki nem is mert elindult a rajtrácsról, őt sikerült majdnem telibe verni de végül nem :D Aztán mentem asszem 2 kört és Bagiminátor elrontotta az első kanyart, a 8. helyen találtam magam, ez hatalmas meglepetés volt és lányos zavaromban sikerült elrontani a következő féktávot. Az autóm fékrendszere nagyon rosszul működött a megtankolt autóval, bagi elment, utána kiforogtam, elment zero és timo, majd még egyet pörögtem, aztán valahol fal és feladtam ez fos pályát :D
Hát ez a pálya egy nagy szar, mondjuk nem készültem sokat. Megint sikerült nulláznom egyet, mindezt úgy hogy közöm nem volt versenytempóba senkihez.
Vozi te meg ne add fel :D részben te is rávettél egy pár futammal ezelőtt a maradásra engem, úgyhogy ne merészelj kilépni :D
Szevasztok! |
Kvali
Q1:a monacoi eseten tanulva, a csapat megbeszélte, hogy megy egy türhető gyors kört, nehogy hátrányunk legyen abból, hogy ellinkeskedjük és csak nehéz autóval megyünk.
Q2: a gyorskörömben volt egy nagy laggom, de azt még megúsztam, viszont kijöttem a ritmusból és kimentem a fűra, már majdnem keresztben volt az autó, de sikerült megfognom. 5. hely lett a vége.
Mondanom sem kell nagy csalódás, mert akartam a pole-t.
Verseny!
A rajtot nagyon jól kaptam el, a 2. helyen fordultam, de elrontottam a kigyorsítást és Petee elmet melettem, majd előttem ő hibázott a dupla jobbosban, kiment a fűre, én meg nem mertem elmenni mellette, nehogy kiüssük egymást. Klacsa ezt kohasználva otthagyott minket, őt én követtem.
Hamar utólértem Klacsát, érzésem szerint nem akart feltartani és elengedett, mert elég simán kitudtam fékezni őt. A következő körben még megpróbált visszaelőzni, de féktávon meglökött, hála égnek nem lett bajunk. Üldöztem Kimit, majd 4 msp-re volt, amit sikarült ledolgoznom 8 tizedre, de hibáztam, kezdhettem előröl.
A kiállás előtt kb. 2,5 msp-re volt tőlem, de a gyors kivezető körömnek köszönhetően 1 msp-re jöttt elém vissza. Két körrel utána sikerült őt is kifékeznem a célegyenes végén, fél körig még mutogatta magát, de meglógtal, amit egy hiba után el is dobtam, megint ő volt elől. Hajszolni kezdtem az autót, hogy a 2. kiállás előtt én legyek az élen, ami sikerült is, a parabolicában
belül tudtam maradni és megint én vezettem. A következő körben egyszerre jöttünk ki, de neki is elrontották a kiállását. 13 msp-ig volt bennt, nekem meg 9 kör helyett 17 körre elég benyát adtak !!!!!!!!!! Nem értem.
Innen már csak bekellett gurulnom, mivel Kimi 7 msp-re volt tőlem lemaradva.
Amit nagyon nem értettem, hogy mikor Kimit kellett üldözni, sokkal gyorsabb voltam, mint mikor előtte kellett volna elszakadnom:S
Gratulálok a célbaérőknek és Peteenek a remek beállításért. |
Hy all!
Q1: egyéni csúccsal, igaz csak 9.ként de bementem Q2be
Q2: Hát elszúrtam....
Race: Hát telejsen véletlenül elengedtem a rajtautomatika gombot és elindultam előbb a kelleténél, erre kiintettek 10 sec-re. Jöttem ki mikor is túl gyors voltam, tehát ismét 10 seces bünti... Kijöttem ekkor voltam 1 körre, és ki kellett jönnöm még szerelésre is, mert meggáynoltam kocsit vhol.... Ekkor már több mint 1,5 körre voltam lemaradva, és célegyenesben még aa fehér vonalat is átzúztam ekkor.... Eztán még ennél a momentumnál elborult az agyam, és kb 360-365el mentem be az első kanyarba és hát fal lett a vége....
Megjegyzésem a mai "balhéval" kapcsolatban:
Vozi! Nem tudom, h miért votál ma ilyen "hisztis", de sztem csak rossz napod volt, és összejött miden rossz... Mindenkinek vannak ilyen futamai, sőt ilyen rossz napjai is mint neked. Sztem nagyon elhamarkodott voltál amikor azt mondtad, h vége befejezted... Ne add fel, mert ahhoz képest, h milyen fiatal vagy, sztem rohadt jól mész Ferikével egyetemben, és egy nagyon erős csapatot alkottok ti ketten. Ha a vb cím most nem jött ösze akk sincs semmi veszve, hisz nem hiszem h az a legfontosabb, h mindig nyerjünk, v ilyenek, hanem h a többiekkel barátságos versenyt vívjunk. Nem éri meg elrontani ezt egy ilyen rossz nap miatt.. Szal hajrá:D Szurkolok:)
CS all!:D
BMW POWER |
Sziasztok!
A qvalin megfutotttam amit elvártam magamtól,igy 6.helyről indulhattam.
Verseny:semmi extra,elég jól körözgettem a 3.helyen,mignem a 11körben Inter volt elöttem,akit (mint késöbb kiderült) rossz oldalról kezdtem meg előzni.Ugy vettem észre jobbra huz a járgánya ,jött be középre,ezért a másik felén próbáltam,de nem birtam visszareagálni,mivel ő meg kiment az ivről.sajnálom az esetet versenybaleset volt.Sajnálom Vozit is ,mert épp beletrafált a baleset közepébe.Igy lett vége a futamnak,pedig pár pont jött volna a konyhára asszem...
Grat mindenkinek. |
Sziasztok!
Nem szeretem ezt a pályát, primitív a vonalvezetése, és unalmas is. Nem is gyakoroltam rá emiatt.
Q1: bejutottam a hatodik helyen.
Q2: hatalmas meglepetésre a 4ik helyre kvalifikáltam magam.
Futam: A rajtot jól kaptam el, és láttam a visszapillantóban Agostont, ugyhogy jobbra huztam és engedtem. A 4ik helyen fordultam az első kanyarkombináció után, majd Petee és Agoston (ők voltak előttem) sokat hibáztak az első körben, ezért megelőztem őket. Agoston nem sokkal később utolért és simán átment rajtam, talán erőszakoskodhattam volna, de nem volt értelme. Nem sokkal később a célegyenes előtt rontott Ago és bebujtam a szélárnyékába, aminek a végén meglöktem. Hiába nyomtam a féket, mintha rá se léptem volna. Utána esélyem sem volt őket megfogni, sokáig autókáztam egyedül. De 4-5 mp-es hátrányban csak. Majd a második kiállás után Kimire sikerült feljönnöm (elrontották a tankolását), de megelőzni már nem tudtam. Az utolsó pár körben már nagyon mögötte voltam, megpróbáltam nyomást gyakorolni rá, más íveken autóztam, de szerintem valami Chillout zenét hallgatott, mert nem nagyon idegesítette.
3ik hely. Jobb mint amire számítottam, de ha jól számolok Agoston átvette a vezetést. A célom mostmár kimondhatom, a dobogó év végén. Gratulálok mindenkinek aki célbaért. jó felkészülést franciára.
BMW POWER |
CSáááá!
Igazán mentem 30kört nemis érdeket egyáltalán..
Q: Timo csodálatos feltartása nem is érdekelt de ugyis bejutottam
Q2: No commant...
Race: addig mentem még sikerült még sajna internek sikerült megforognia és nem tudtam kikerülni se ö kinyomnia..De HANGSÚLYOZOm nem volt hibás és nem haragszom rá:)
Ugy döntöttem kiszállok a ligábol mert már semmi értelme mennem meguntam a sok csalodott hétvége után és inkább tanulásra fordítom az idöm mert igy nem koser hogy enynit tesztelek és ilyen szrencsés 1 futamom van.. szokott lenni...
Sok jófej gyereket megismretemebbe a ligába és sztem vagyis remélem tartom is velük a kapcsolatot még...
Köszünöm Szlnek hogy elindulhattam és sok mindnekinek Klacsa meg minneki kb... Ferike bocs megigértem a Vb címet de már ez sok nekem.. |
________________________________________________________________ |
[16-1]
|