Témaindító hozzászólás
|
2009.05.10. 21:34 - |
________________________________________________________________ |
A csapatnak nem érkezett meg a beígért új csomag így nem tudtam indulni! De már megkaptuk és teljes erőnkel (én is és a csapat is) a következő futamra készülünk! A csomag nagyon jó a tesztek alapján így komoly pontszerzési eséllyel indulunk! Az időmérőn már a Q2 a cél! Honda Racing F1 Team |
Q1: 3. helyen az addigi legjobb időmmel simán továbjutottam és reménykedtem, hogy most végre nem fogok hibázni a megtankolt autóval a következő etapban.
Q2: 3. helyre sikerült kvalifikálnom magam, bár 5 tized hátránnyal, de bizakodva vártam a futamot...
Verseny: mivel nem akartam, hogy miattam új rajt legyen, ezért óvatosan vettem az első kanyart, nehogy véletlenül összeakadjak valakivel. Ennek köszönhetően a kanyar után az 5. helyen robogtam az "E-ouruge" felé, s a hosszu egyenes utáni kanyarban Ferike hibájának köszönhetően már az első hármast üldöztem. Pár körrel később Petee hibázott, így már a dobogón találtam magam, de mind Kimi, mind Klacsa is távolodtak tőlem. Érthető volt a távolodásuk, mivel 4 körrel könnyebb autóval mentek mind a ketten, így 4 körön keresztül vezettem a Belga versenyt. A boxkiállásom előtti utolsó körben az "orúzs"ban felfelé megpörgettem a kocsit, de szerencsére nem csaptam falnak. :D Kimi így 1-2mp-re felhjozta magát, ennek köszönhetően maradt a kiállásom után a különbség köztem és Klacsa között. Az utolsó kiállásom előtt már tökéletesen rajzoltam a köröket, bár nem enyém volt a leggyorsabb kör folyamatosan tempót autózva stabilan közelítettem Klacsára. A kiállásom után már csak 2-3mp volt közöttünk, és a végére jó kis csata volt kilátásban. Meg is lett de a BMw mintha kapott volna valami szélesítőt, nem tudtam megelőzni. Klacsa egyszer hibázott akkor megelőztem, de az egyenesben majdnem 10Km/h különbséggel elhúzott mellettem. A verseny utolsó pillanatáig üldöztem, már csak azért is mert Kimi rontott, így már a győzelemért ment a harc. De sajnos hibáztam és a végeredményből is jól kiolvasható, hogy 2. lettem 8 tizedmásodperccel.
Grat Klacsa, és mindenkinek akinek sikerült befejezni ezt a futamot! |
üdv
Q1: 5 lettem
Q2: 4 lettem de nagyot hibáztam.
Race: Klacsa lerajtolt és autoztam a 4 helyen hibáztam viko és kepy elment rá 3-4 körre viko hibázott aminek én és kepy szívtuk meg defektem lett.S de utána box és onnantol nyomtam a 4 helyen de láttam kevés a benya 2 körre nem elég nem akartam 2 kiállásbol 3 csinálni így lassu autozásba kezdtem és a végén pont elég bár sajnálom hogy sok hibám volt:S
grat mindenkinek! Go Magyarország!
Go TorroRosso |
Sziasztok!
Nagyon örülök hogy ilyen profikkal versenyezhettem ma együtt mint ellenfeleim. Mivel 4 napja rFactorozok ezért nem számítottam nagy eredményre, igaz az én vezetési stílusomnak fekszik a belga pálya. Az időmérőhöz nem fűznék túl sok kommentárt, nem igazán érzem még az autót és bajok vannak a kigyorsításimmal főleg a drasztikus féktávok után. Sokszor megesik még hogy kicsúszik alólam az autó. Így a belga aszfaltcsík első kanyarjában és az utolsó átépített buszmegálló sikánban is meggyűlt a bajom. Mindkét kanyarban bennehagytam körönként 2-2 másodpercet.
Első versenyem volt persze hogy a rajt sem sikerült a legfényesebben. :) Egyből hátraestem az utolsó helyre, igaz megpróbáltam odafigyelni a többiekre és nem kiütni senkit. Szép kis bemutatkozás lett volna:) Hátulról figyeltem az eseményeket és a többiek betlizése után a 8 ik helyen találtam magam. Ekkor körökön keresztül tudtam tartani a lépést. Amikor a 3 as kanyarban elcsíptem a füvet és beleálltam a gumifalba. Mehettem szervizelni és a "box tapasztalanságom" miatt későn kapcsoltam be a limitáló gombot így következhetett nekem is a stop and go. Amikor beálltam stop and go-t letölteni akkor is nagyobb sebességgel érkeztem a boxba jöhetett a boxutca áthajtásos büntetés. Ekkor már 2x-es körjátrányba voltam. Kicsit elkedvetlenedtem és nem annyira koncentráltam mint kellett volna így ismét a falban találtam magam :)
Remélem a hungaroringen tudok javítani. Bár elég technikás pálya. Szóval addig sokat kell gyakorolnom. Mindenkinek gratulálok!
ÜDV ibrapapa |
Sziasztok!
Nem nagyon tudok gyorsan menni ezen a pályán. Ez meg is látszott, 42,9 volt a leggyorsabb eredményem.
Q1: sikerült egy 42,8as kört futnom azt hiszem. ezzel bekerültem a Q2-be. (mondjuk nem volt nehéz, hiszen alig voltunk)
Q2: hatalmasat hibáztam, de becsületből behoztam a vasat, és így 9-ről indulhattam.
Futam:
A felvezető körben sikeresen leamortizáltam a jobb első felfüggesztésemet, és ez később rányomta a bélyegét a futamomra.
A rajtot remekül kaptam el, és amíg mindenki kihúzódott az ideális ívre, addig én bementem a belső ívre és elfordultam harmadiknak. Nem sokkal később Petee hibázott és megelőztem. Aztán Kimi elkezdett elhúzni. A beállításomnak hála éreztem, hogy a mögöttem lévő Tibike nem tud majd megelőzni, hacsaknem hibázok. Megpróbáltam Kimihez közelebb férkőzni, de sajnos nem sikerült. Kimi elhúzott tőlem, én pedig Tibikétől. A kiállások eléggé közel hoztak minket ujra. De lényegi változás nem történt. Kimi, jómagam, Tibike. A második kiállás után viszont Tibike 4 mp-re jött fel rám, és folyamatosan közeledett. Kimi nagyon messze volt, Tibike pedig a diffúzoromat kóstolgatta. Egyszer sikerült is elmenni mellettem, de mivel (legalábbis szerintem) egyenesben sokkal gyorsabb voltam, pillanatok alatt visszaelőztem. Folyamatosan közel maradt, majd Kimi kiállni kényszerült. Ezt csak akkor vettem észre amikor elfordultunk az első kanyarban. Innentől mindenképp be akartam hozni az autót az első helyen, de Tibike nem adta fel. Ő is nyerni akart, keményen támadott, aminek megitta a levét, az utsó sikánban hibázott. Az utolsó körre ezért visszavettem a tempóból, nem kockáztattam, ezért nagyon szoros lett a befutó.
Örülök hogy megnyertem a futamot, mert erre nem is számítottam. Sajnálom ugyanakkor Kimit. Valamint Agostonnak is örültem volna, mert így eléggé lecsökkent az esélye a bajnoki címre (persze mégcsak féltávnál vagyunk).
Csapattársamnak is gratulálok, mert ez egy embert próbáló pálya, és akár az 5-6 helyen is végezhetett volna.
jó felkészülést a második kedvenc pályámra, a Hungaroringre :)
BMW Power |
Jó estét,
Időmérő: Megpróbáltam bekerüni a Q2be, ami sikerült is, 9. helyen kvalifikáltam magamat a következő etapra. A második részben Klacsa hibájának köszönhetően a nyolcadik ehlyről rajtolhattam.
Verseny: Nagy izgalommal érkeztem Spaba, hiszen ez volt az én első versenyem. Az egyik szemem sír, a másik nevet. Az volt a célom, hogy pontot szerezzek, ami sikerült is , de egyben dühös is vagyok magamra. Bizonyítási vágytól túlfűtve kezdtem a versenyt, aminek meg is lett az eredménye: a 2. szektor végén árkon-bokron keresztül beleszálltam a falba, mehettem szervízre. Laza 40seces javítás következett, amely következménye volt, hogy fájó szívvel néztem, amint leköröznek. 21 körrel később eljött az első tankolás ideje, ám de túlléptem a sebességhatárt: Stop and go. Következő körben visszamentem a boxba, azonban nem álltam be a büntetésre, hanem keersztülhatjottam, vagy is még abban a körben végre kellett hajtanom a büntetést. Szerencsére ez alkalommal sikerült. Az utolsó körben Kepy hibázott, és 3 kanyarral a vége előtt meg sikerült előznöm, aminek örülök.
Viszlát Mogyoródon. :) |
Sziasztok!
Im: Egész jól kezdödött. A q1ben is és a q2ben is meglett a pole.
Verseny: Kimi jobban rajtolt és elment. aztán hibázgattam és Klacsa is elment. aztán balnak csaptam a kocsim hogy megkoronázzam ezt a fáking futamot:s viszont kb 2 körrel többet mentem mint az elözö szezonos belga futamon:D
Sajnálom hogy ilyen béna balfasz voltam megint:( na mind1... Peace és Grat Mindenkinek! |
Q1:elsőre megfutottam azt az időt,ami elég volt a q2-re,igy teli tankkal gyakoroltam tovább.
Q2:sokat gondolkodtam melyik setupt tankoljam meg futamra,mignem egy másik mellett döntöttem.Ez hiba volt,nem is birtam 1 kanyart se bevenni rendesen,igy talán 6.helyről rajtolhattam.
Verseny:tudtam,hogy igy elég csiga leszek,de próbáltam nyugtatni magam.A rajt előtt megnyomom a starter gombot,gáz,erre elindul a járgány.Jól kezdődött,egyből áthajtásos bünti.Igy 10kör alatt 2x voltam a boxba.Ekkor(11körben) megtankoltam csutkóra a járgányt,jöjjön aminek jönnie kell.Fura módon elég unalmas volt a futamom,végig az 5.helyen voltam.Hátulról nem fenyegetett veszély és előre tekintve se tudtam mit tenni,igy szépen beevickéltem a járgánnyal a célba.Azért az utolsó pár körben 2x megperdültem,meg oda is vágtam a járgányt a falhoz,de be tudtam korcsolyázni a géppel.
grat,mindenkinek.
Sajnálom Papi,hogy ugy döntöttél,hogy itthagysz minket. |
IM: jó volt 7. lettem.
Race: első körben rontottam el, h féltem betenni a kocsit Viko elé. UTolsó körben 7. voltam, de megforogtam, ezért 8. lettem. Jól esne már egy tiszta futam.....
Grat Klacsának(!!!) és mindenkinek aki beért:D
BMW Power |
Sziasztok!
Időmérő:Egész jól ment bejutottam a q2-be és ott 4. lettem
Verseny:Egész jól rajtoltam csak 1 ember rajtolt le az pedig Klacsa volt.Aztán én is előzgedtem ferike kicsúszott,megelőztem.Majd megcsúsztam és megpördültem Kepy pedig belémjött ezzel nem jött ki se nekem se neki a lépés.Szárny nélkül nem volt annyira jó menni végül bekínylódtam a mercit a boxba és 6-dikként jöttem vissza és be is vezettem az autót.A végére pedig Arba és Kepy harca volt én drukkoltam Arbának hogy legyen több pontja és a végére be is hozta.Kimi is egész jól ment de a végén elrontotta a sima győzelmet ezért csak 3. lett de nem baj jön Hungary és itt izgalmas lesz a verseny!!!Go Go Go Go!!!Mclaren!!!
|
________________________________________________________________ |
[11-1]
|