Sajnos a korábbi évadok tapasztalata most is igazolódni látszik; a szezon végéhez közeledve egyre kevesebb versenyző jelenik meg a futamokon. Mivel már nem versenyzek „menetredszerűen”, úgy gondoltam, hogy a létszám növelése érdekében rajthoz állok ezen a – számomra egyáltalán nem kedvenc – pályán. (A héten gyakorolni nem tudtam. Szombaton és vasárnap is dolgoztam.) Az időmérő edzés előtt estem be a szerverre. Setupom nem volt. Klacsa segítőkész volt és áttolt egyet nekem a Q1-re. Stabil beállítás volt, de nem voltam vele elég gyors. (Bár, ez inkább a gyakorlás hiányának számlájára írható). Előkotortam a tavalyit, amivel egy másodperccel jobb lettem. Ez a setup viszont nem volt felkészítve a stabilitás- és a TC nélküli üzemre. Időm sem volt már, hogy variáljak, finomítsak a rugózással és a diffiművel, ezért úgy, ahogy volt vágtam neki vele a versenynek.
Az utolsó rajtpozícióból indultam a futamnak, ami nem különösen zavart. A start után fél körrel már a 8. helyen kerekeztem, mivel előlem többen kicsusszantak, kipördültek. A 2. körben már a 7 helyen jártam, amikor engem is megszívattak a rakoncátlan lóerők. Az utolsó S-kanyar kombinációban kitolta a farát az autóm, és jobbra kicsúsztam a fűre, a célegyenesre ráfordító kanyar előtt. Innen visszaevickélve koccantunk össze Intercollerrel.
A fedélzetemről úgy tűnt, hogy szokványos versenybaleset volt. Az ismétlést – több szögből is – visszanézve viszont egyértelmű, hogy nem voltam elég körültekintő a pályára való visszatéréskor, így koccantunk össze a kanyarban Interhűtővel. A gyenge tapadás és a stabilitás hiánya elegendő volt ahhoz, hogy a pálya leglassabb kanyarjában ez a kis koccanás is nagy borulást okozzon versenytársamnak.
A hibámat elismerem. Nem akartam elrontani Inter a versenyét, főleg nem „beugró” pilótaként, ezért elnézését kérem! (Köszönöm Klacsának a mellém felhozott védelmet. Igyekszem a szabályokat betartani, ahogy azt a többségünk is teszi. Mindenki hibázik időnként, ez alól én sem vagyok kivétel!) Hogy több ilyen szitu ne legyen, inkább távolt tartom magamat a futamoktól – az utolsó kivételével. :-)
Gratulálok a győzteseknek és jó felkészülést kívánok mindenkinek a következő pályára!
q1-q2:majd 1 seccel rosszabb voltam a mért körömön ,mint amit már mentem,igy talán 5.helyről várhattam a rajtot.
Race:elég jól ment minden,tudtam,hogy tankolva elég gyors vagyok.Elöször Ferike szállt ki előlem műszaki hiba miatt,majd Petee tünt el,igy Kimi és Klacsa mögött ótóztam 4-5 secre..Az első kiállás után is mögéjük érkeztem meg,mögöttem fél percre volt a következő játékos,igy hátulról nem veszélyeztettek.Kb fél távnál lehettünk amikor a gépem kiakadt a meleg miatt.Sajnálom,mert a 3.hely tuti meg lett volna és igy előrébb léphettem volna a 3.helyre a pontversenyben.De ezt osztották.
Grat Kiminek a bajnoki cimhez,amit már nem igazán lehet elveszteni,és a célbaérüknek is.
Q2.: itt is a 3. voltam de az utolso szektort elrontottam.
Race: A 2 körbe kiakadt a kormányom elment az egész mezöny jó nagy hátrány ki huztam az usb-t és vissza be és jó lett:D addig nyomtam mig fel nem jöttem a 4 helyre arbához nem tudtam közeledni csak a boxba tudtam megverni így 3 hely,.
Elsőnek jutottam be a 2 etapba és ott hiba miatt a 2. helyről várhattam a rajtot.
Race!
Jól kaptam el a rajtot és Klacsa mellé húztam be,de lezárt.Így mentünk jó pár köriön át és a hosszú egyenes végén mellé mentem,de nem tudtam elmenni.Gázt tovább!!!!Mentünk és mentünk nagyon élveztem,de már jó lett volna ha én megyek elől! :) Aztán megint mögé tudtam menni és a hosszú egyenesben nyomtam a KERS-et.Be fékeztem elé és bent tudtam tartani a gépet.Aztán sikerült körről-körre kicsit távolodni tőle,de csak pár tized volt közöttünk körönként.Kiállások és látom 14 sec-re van tőlem.Visszavettem és Viktor mögött mentem.Aztán leintettek elsőnek örülök neki és TEAM is 5. lett.Vezetünk.Inter!!! 1el több kört mentél és ezért nem volt elég a benzin.GOOOOOO Bahrein!!Agoston hiányzott!!
Időmérő:Nem nagyon sikerült jól be se jutottam a 10-be.Hanem 11.-dik vártam a rajtot.
Verseny:Nagyon jól rajtoltam a 8. helyen jöttem el és egész jól tartottam.Majd kezdtem visszafelé esni,s így hátra estem a 11. helyre vagyis ahonnnan indultam oda.Ki is léptem meg kezdtem előzgetni is és feljöttem a 7. helyre de végül valahogy az 5. helyre kerültem talán azért mert kiléptek többen is.Egyszer csak megpördültem egy kerékvetőn meg is előzött Csabika de aztán ő is megpördült és meg is előztem,kilépett ezért még vissza sem tudott előzni.Az 5. helyen be is értem végül Kimi 1. lett úgyhogy 14 pontot zsebeltünk be bajnokin.
Az egész hétvégén összesen 13 kékhalált kaptam, szóval nem voltam vmi bizakodó a versennyel kapcsolatban. 19-20 óra között is volt kettő, az egyik éppen az időmérő közepén. Szerencsére sikerült visszajutnom a versenyre:
Q1: 1:24:147 volt a bejutó idő a Q2be. 1:24:0-val sikerült kvalifikálnom magamat a 7. helyen a Q2-re. Idetartozik, hogy ezelőtt 1:24:4-nél jobbat még nem mentem.
Q2: 7. helyet ér kört sikerült futnom.
Race: A célegyenest követően a balos kanyarnál jól döntöttem, hogy külső íven fordulok el, mert a csetepaté miatt a kigyorsításnál már az 5. voltam. Clint és Peete kiesése miatt a 3. helyen találtam magam. Klacsa és Kimi kiállása után sikerült kettejük közé befurakodnom. 1. pit stop után Ferike elé visszajöttem a 3. helyre. A következő etapban a köztünk lévő távolság 1-3 sec közt mozgott. A 2. kiállásnál Ferike ment ki először és sikerült elkövetnem jó pár ordító hibát, ezért a kiállás után megcserélődött köztünk a sorrend, és maradt is a futam végéig. Összeségében meg avgyok elégedve a teljesítményemmel.
U.i: viszem a gépet MEGINT szervízbe.....isteneeem.
Q1: kb ennyit tudtam, 4iknek bekerültem a második felvonásba
Q2: megszereztem a pole-t habár elég nagyokat hibáztam
Verseny: A rajtot jól csiptem el, de Kimi egy picit jobban, ezért kicsit betettem középre a verdát, hogy ne tudja eldönteni hol az ideális bemenni mellém. Így eljöttem elsőnek. Sokáig vezettem, és folyamatosan ott volt vizsgálni, hogy szabályos-e a diffúzorom, de valahogy mindig magam mögött tartottam. Aztán sajnos sokat hibáztam. Sok kicsit, de ez elég volt hogy elmennyen. Innentől folyamatosan elhúzott tőlem.
A végén még megpróbáltam nyomni neki, ennek következtében megforogtam, és itt elment minden esély. Amikor visszavett a tempóból gondoltam nyomom neki mint valami idióta hátha hibázik és akkor el tudok menni mellette... nem így lett. Második lettem aminek örülök. Jó végre pontokat szerezni.
Örülök hogy végre 13an mejelentünk. Zerot itt venném védelmembe. Kevés olyan tiszta pilóta fordult meg a ligában mint ő. Soha nem csinál meggondolatlanságot, tényleg nagyon szépen versenyez. Ha véletlen neked ment, tuti hogy véletlen volt. A liga legszabályosabb tagjának is bármikor kikiáltanám, ha lenne ilyen cím.
Hol is kezdjem? Nagyon örültem hogy ilyen sokan voltunk!
Q1-ben csak az volt a célom hogy benn legyek a legjobb 10 ben és nem hajtottam annyira a kocsit. 8 ik helyen benn is voltam.
Q2-ben életem legjobb helyezését értem el nem is könnyű autóval ugyanis 16 körre tankoltam meg. 4 ik helyről indulhattam.
A rajttol tartottam ketten mellém is jöttek egy redbull jobbról (csabika) egy bmw balról. Össze is tört a kocsim csak azt nem tudom az övéké hogy nem sérült. Egyedül jöttem ki szervízre ekkor váltottam 1 kiállásos taktikra. Bár tudtam hogy a gumik nagyon el fognak kopni. Folyamatosan javult a köridőm igaz 1.24 végénél nem tudtam jobbat menni. Folyamatosan zárkóztam fel az "újoncokra".
A verseny közepén Kepyvel küzdöttünk egyszer sikerült is megelőznie de rögtön visszaelőztem. Majd egy körrel később a hátsó hosszu egyenesben megmászott hátulról. Tehetetlenül repültem a palánk felé. Na mondom itt a vég. Szerencsére csak orral álltam a falba még vagy kettőt bukfenceztem aztán mehettem gyors szervízre. Örültem hogy folytathattam a versenyt. 6-ik helyre tértem vissza amit a verseny végéig megtartottam. Bocsánatot akarok kérni Kepytől ha én voltam a hibás.. Ugyanakkor gratulálok a csapattársamnak Arbának. Valamint a győztesnek Kiminek!
Bahrein folyt köv :)
Q1: Jól sikerült! A 6. helyen sikerült bejutnom. A pálya nagyon nem ment de egész jól sikerült! Q2: hibáztam és végül csak a 8. helyet tudtam megszerezni. De elégedett voltam vele mert teli tankal nem is gyakoroltam! Így nem panaszkodhatom. Race: Nem akartam belemenni semilyen felesleges csatába, mert nem szerettem volna senki versenyét befolyásolni. De kezdem úgy érezni hogy ezzel csak én vagyok így mert Zero már a 4.-5. körbe kilökött. Aztán próbáltam feljönni, de a sérült autóval esélytelen voltam! Csak azt bánom hogy annyira meg nem sérült a kocsi hogy boxba menjek! Amit viszont nem értek hogy megint mért állt meg a verda a 11.5 körnél mikor 12-re van tankolva! És most jól volt tankolva mert megnéztem! Jó lenne ha más is úgy előzne hogy kivárja azt a pillanatot mikor jó a kigyorsítása is! Nem féktávon eszetlenül bedobja a kocsit! Na csá