Témaindító hozzászólás
|
2009.11.30. 09:56 - |
___________________________________________________ |
Sziasztok!!! Az én véleményem az, hogy igenis nehéz a mód. Nem síránkozok, azt vallom megszoksz vagy megszöksz. Klacsa kérdezte mi lehet az oka h annyi a hiba?! Erre én azt válaszoltam, hogy nagyon megoszlik a figyelem a helpek nélkül. Leginkább a váltás kíván figyelmet.... Klacsa ha könnyíteni akarsz, ne stabilityvel, ne TC-vel tedd, mert az tényleg visszalépés lenne és nem segítene. Adj automatát a népnek :P:D |
Én sajna a saját hibámból estem ki. Nem volt jó setupom és a bal hátsó gumi hamar elkopott és összetörtem a kocsit többször is.:( A segítségekkel nekem semmi bajom nincs jó így ahogy van. Jövőre kevesebb legyen!:D |
Csao! egy automata váltot en is elfogadnek mert hát nem mindenkinek van oan kormanya h van rajta kormany mogotti valto igy pl nekem sincs és hiaba raraktam a gombokra nem tom ugy fogni a kormanyt és igy az éles kanyarokban sokat vesztek a fordulassal ami egy-két palyan igen is nagy hátrányt jelent itt melbourne-ben ez nem jott ki de pl malayon mar kijon. AMugy a futamra visszatérve jo lenne ha megtanulnatok rajtolni és akinek nem emgy az keressen meg msn-en és elmagyarázom neki(baginorbi@freemail.hu). |
hali
hát én azért estem ki mert vagy 50 kört teszteltem, és 1 kör emgtétele is gondot okozott :D
a rajtom jó volt, asszem 2-3 szor ki-be kapcsolgattam alimitert, d ele galább nem pörögtem.
A gumiról fogalmam sincs, bár az első körbe lényegesen kevesebb a tapadása. |
sziasztok.
A gumikról röviden annyit hogy a lágy nem bírja (még 10kört sem), viszont sztem a kemény meg igazán jól bírja. simán kibír 30kört 120pascalos nyomás körül beállítva. optival értek megintcsak egyet, ebben a modban nem lehet sikánokat vágni mint az RL-el (ami nekem nagyon tetszik). a rajtolásra kifejlesztettem egy egész jó módszert, ami Inter szerint is elég jövedelmező lehet a későbbiekben, ha gondoljátok keressetek meg msnen, vagy intert és elmondjuk nektek. A segítségek sztem pont jól vannak belőve, én nekem így tetszik a elgjobban. a felvezető kört a feeling miatt várom már nagyon. sok sikert mindenkinek sepang-ban |
Sziasztok!
A segítségek hiány engem nem érint, mert igazából sohasem használtam egyiket sem.
VISZONT van jópár srác, aki hiányolja pl. automata váltót és állításuk szerint ezzel sok időt veszítenek.
Ha ők szeretnék ezt használni miért ne tehetnék? Gyorsabbak lennének? Na és?
Vaószínűleg a pályából ők is csak azt tudnák kihozni, amit ki lehet max. a versenyen nem kéne a váltással foglalkozniuk és többen érnénen be= izgalmasabb, színvonalasabb verseny.
Jah az A betű a liga nevében lehet nem azt jelenti amatőr, de vannak itt amatőrök jópáran..
A rossz rajtokat meg egyértelműen a kipörgésgátló okozza. Sokan egyszerűen nem tudják uralni low TC-vel az autót és valószínűleg ez sokat nem fog változni, mert aki meg akarta tanulni az meg tudta ennyi idő alatt.
Nekem az autó teljesítménye stabilnak tűnik, tehát én nem tapasztaltam tapadáskülönbséget, leszámítva a lágy gumi iszonyat kopását, de ugy kemény gumi kő versenyre és kész:) |
Nekem alapvetően nincs gondom a segítségek hiányával! Amúgy sem szeretném használni őket, mert gondolom előbb utóbb eljön az a pillanat is, hogy nem lesznek segítségek! Így jobb előre gyakorolni és megismerni a kocsi viselkedését! Így hogy kivettem mindent még egy kicsit szokatlan és néha hibázok de pár futam és tökéletesen fog menni!
A rajtról csak annyit hogy én sem használom ezt a megoldást! Egyszerűen csak finoman elindulok 2.-ba és nem pörög ki! Néha ezzel az ember még jól is járhat hiszen az első kanyar veszélyes a tömegbe! Amit viszont nem értek!!!! Mint már AGOSTON is jelezte, és én is észrevettem: -Az autó néha eszméletlen hülyén viselkedik! Ugyan azzal a szetuppal, ugyan olyan minőségű kört menve sokszor egyszerűen 1 mp is lehet a külömbség! Össze vissza csúszkál a kocsi, máskor meg ugy tapad hogy hihetetlen! Nem tudom hogy mitől van de ez tény! Biztos hogy másnak is elő fog jönni ez a probléma! Amugy szerintem semmi gond a körülményekkel! Bár a rajtautómatika kivétele akkor is egy hülye ötlet volt Sompirtól szerintem! Mindegy nem siránkoznunk kell hanem megtanulni és tökéletesíteni a technikát! Sok esélyem nem volt most hiszen mint mondtam ugyan az volt a problémám mint AGO-nak! Igy bénáztam is rendesen! De teljesen mindegy mert a 3. megkezdésénél már dobott is a net! Ez van! Nem lessz itt gond srácok! Hajrá! |
Opti-Aszzem megérdemlik az Adminok hogy elnézést kérjek,a kicsit aggódó és feszült visselkedéseim miatt az utóbbi időkben,(megvolt az oka)utólag is sajnálom.mINT TUGGYÁTOK ÉN FÉLTEM a LEGJOBBAN A MÓDTÓL és a nehézségektől,de megkell mondjam a lelkem megnyugodott,mert rájöttem hogy inkább szépen,nyugottam,lazán,finoman nem kapkodva kell vezetni ebben a módban,ráadásul a gumiktól én is rettentően féltem,főleg hogy beválaltam az 1 kiállást,de a kemény gumi kiálta a próbát fütyülve kibírta a versenyt,a stablity hiánya sem volt érezhető hál az istennek,szal nekem íígy tökéletes most a mód és minden ami akörül van,lehet zsokatlan tőlem de most az egyszer talán dicsérni tudom a Módot és a hozzávalókat!remélem segítettem kicsit a döntésben remélem marad minden ugy ahogy van XD Talán mint 1 amatőr nem túl jó versenyző adnák 1 tanácsot a gyengébbeknek,hogy ne kockáztassanak a futamon,felesleges,nem kell erőltetni akanyarokat sem,szerintem ez volt a bentmradás titka és a jó helyezés is egyben,Köszönöm a figyelmet! |
Sziasztok!
Borzasztóan kiváncsi lennék rá, hogy valóban ilyen sokan a kevés segítség miatt estek ki, vagy csupán a saját figyelmetlenségül áldozatai lettek, ugyanis ha jól rémlik, akkor már három szezon óta csak nyolcan fejezik be a futamokat, és ez most sem volt másként. Annyi kivétellel, hogy nagy nevek is kiestek.
De szeretném megkérdezni, hogy ha sikerülne eljönnünk a rajtnál, akkor tényleg olyan lehetetlen lenne versenyezni? Mert én nem azt vettem észre. Voltak ugyan hibák, de akkor is amikor csak a gázt meg a féket kellett nyomni és tekergetni a kormányt.
Nos erről bárki leírhatja ide a véleményét. Kultúrált keretek között, és bárki reagálhat rá, nem csak adminok :) De tényleg eszmecsere legyen és ne vita...
Köszönettel,
Klacsa |
___________________________________________________ |
[10-1]
|