q1: Itt egy egész türhető időt autóztam igaz küzdöttem sok kört futottam és mind rossz volt q1 végefelé közeledve ujra kimentem és akkor összejött egy jó kör!!
q2: jobb időt vártam magamtól deh végül gy lett jó 6. helyre volt csak elég az időm
verseny: Rajtot jól fogtam meg egyből középre húztam az autót egy két pozciót fogtam is ,Ago láttam megpördült a rajtot követően . 2x hibáztam akkor el is ment mellettem egy két autó aztán jött a szárnytörés ami miatt mire körbe értem és új szárnyat kaptam kiérve a boxból utolsó helyen találtam magam deh a tempóm jó volt ezért értem őket utol elég jól és végül a 4. helyre ikerült magam visszatornászni ehez persze kellett a nagy menők kiesése is hogy 4. hely meg lett.
A hotlapson is kikaptam, az időmérőn elszámoltam a benzint, és a rajtnál is megkeveredtem a lámpák miatt, mert alig akartak kigyulladni... Úgyhogy minden el volt rontva, a futamon többször is hibáztam, és végül egy hatalmas balesetet szenvedtem a 2. mérőpont felé vezető emelkedő kanyarban, ahol hatalmas sebességgel csúsztam meg és repültem a szemközti falba, eddig tartott a versenyem is...
Belgiumban remélhetőleg jobban teljesítek! Grat a csapattársamnak a 2. helyért! :) Hajrá Toyota
Sajnos a szgépem kissé gyenge ennek a modnak a grafikájához. A fizika pedig nekem nem fexik igazán, ezért aztán nem számítok jó eredményekre. Sejtettem, hogy az időmérőn az utolsó traktusban leszek, de azt nem, hogy a leggyengébb köridővel az utolsónak kvalifikálom magam. De ez nem zavart, mert a rajtrács vége jó kis nyugis hely, távol van a darálótól! :)
Tudtam, hogy a végéről csak úgy léphetek néhány helyet előrébb a futam alatt, hogy ha a lehető legkevesebb hibázok. Mivel megtankolva is hasonló lassú vagyok, mint üres autóval, így a versenytempó tul.képpen meg is lenne. :) Ha az ember nem üti-vágja az autóját, akkor az meghálálja. Nálam a gumik is jól bírták ezt az „andalgós” tempót, így aztán csak a benya miatt kellett kimenni egyszer a boxba.
Egy hibát sikerült az utolsó etapomban elkövetni. A 4-es (visszafordító) kanyar kigyorsításánál kisodródtam a gyepre, ezzel lendületet veszített az autó és így könnyen el tudott menni Laczkó, aki a nyomomban volt már néhány kör óta. (Gyorsabb volt nálam, előbb-utóbb úgyis megelőzött volna - némi csata árán)
Az ötödik helyen értem célba, amit jó eredménynek tartok. Jó érzés volt az egyik kedvenc pályámon hosszabb kihagyás után újra versenyezni itt a ligában.
Gratulálok Ferikének a megérdemelt győzelméhez, és a többieknek is a dobogón!
Eredményes felkészülést kívánok mindenkinek a következő futamra, ami a leghosszabb pályán és a legszebb környezetben, az Ardennekben lesz!
Engedtessék meg, hogy néhány gondolatot még ide tűzzek a kis vitát kiváltott füstölési ügy kapcsán. (Jó lenne fixálni majd ezt a kérdést)
Javaslatomat építő szándékból teszem, nem pedig azért, hogy kötözködjek vagy bárki ellen beszéljek! Az lenne jó, ha egyenlő esélyek lennének mindenkinek a futamon.
Ha társaság nagy része hajlandó úgy beállítani a motort, (vállalva ezzel a kis mértékű teljesítménycsökkenést) hogy ne füstöljön, akkor ne legyen az, hogy néhányan erre fittyet hánynak és a kis hűtővel mennek, így előnyhöz is jutnak, miközben füstölnek azok orra alá, akik korrekt módon betartják a szabályos beállításokat.
A füstölés elkerülésére vannak lehetőségek. De talán az a legegyszerűbb, hogy mindenki állítsa be úgy a motor hűtését, fordulatszám limitálását, teljesítményét, hogy ne füstöljön. Ha mégis füstöl valaki a verseny alatt, akkor komoly büntetést kapjon (kizárást az adott futamról)!
A mechanikai hibák bekapcsolása is megoldás. Így mindenkinek vigyázni kell a motorra és a fékekre is. Több tesztelést, próbálgatást igényel a hosszabb (verseny) etapokra való stabil beállítás. De így is lesznek kiesők miatta…
Q1: Sajnos 1 körön gyorsnak lenni nem az erősségem, így az edzésen produkált legjobb időmtől el is maradtam 1 másodpercnyire és csak a 11. lettem.
Futam: A rajtot csodával határos módon sikerült jól elkapnom, sikerült is pár helyet előrelépnem, de az első kanyarban túlságosan óvatos voltam így visszaestem azt hiszem a 10. helyre. Aztán itt jött egy olyan dolog ami igazából az egész versenyemet elrontotta. Ez a dolog adam folyamatosan pöfékelő autója volt. Nagyjából egy tempót mentem vele, valamikor közelebb (ilyenkor általában hibáztam is egyet a füst miatt), valamikor távolabb voltam tőle. Aztán eszembe jutott pár kör után, hogy én 7-es motorerővel rajtoltam el, mivel azt hittem be van kapcsolva a mechanikai meghibásodás. Feltekertem 10-re és egyből gyorsabb lettem adamnél, de sajnos a füst miatt továbbra sem tudtam elmenni. Aztán valahol a 10. kör környékén hibázott egyet és a középső hosszú egyenesre ráforduló gyors jobbosban kifékeztem, de mivel már tiszta ideg voltam és már nagyon szerettem volna magam mögött tudni drága kis "füstös" versenytársamat, elronottam a kigyorsítást, megcsíptem a füvet és megtörtem a gépet. Kijöttem javítani, az előttem lévő bolyhoz folyamatosan közeledtem, valakit be is értem, de a célegyenesre ráforduló kanyarban ismét hibáztam és ezúttal már megadta magát a jobb első futóművem.
Q1: Először nehézzel teszteltem a q1-be probálgattam mit tud de nem volt elég muszály volt üresel menni ha jól emlékszem akkor a 4 lettem.
Q2: Maradt benne pár tized de a 3. lettem
Race: Hát mit mondjak a rajtnál eltüntek a kocsik és a lámpa is utolsó pillanatba jött vissza de akkor már zöld volt..ekkor elmentek melletem elég sokan utána első kanyar után a dombon elhagytam a pályát és meg is előztek 8-9 helyre jöttem vissza, de előzgettem és hibáztak is és már a 4.helyen voltam. Laczko volt előttem sokáig üldöztem de valahogy elé kerültem aztán mentem a 2 toyota után és Balázs is hibázott mentem Opti után sokáig aztán ő is hibázott így ajándékba kaptam az első helyet! Folyamatosan húztam el a többiektől majd csak egyszer a 2 kiálláskor elfelejtettem bemenni a boxba maradt 3 literel ahol 4 liter kellene egy körhöz..:S Hát nem tudom hogyan de 2-esbe végigvittem és épphogy begurultam majdnem szibalyt kaptam :D De végül meglett az első hely végre a Brawn újra a dobogó tetején. Internek is grat hogy behozta a verdát! Köv pálya Spa sok sikert!
A replayt ma nézem meg kaptam óvásokat amiket kielemzünk!
q1:Ha jól emlékszem 2 helyen végeztem Q2:3Helyen végeztem és rajtolhattam el..
Race:A Rajt rettentően jól sikerült elsőnek sikerült elfordulnom,ezek után vezetem a mezőnyt pár kör után elengedtem Balázst tudva hogy ő klaszzissal gyórsabb,de sajna kicsit hábázott íg kénytelen voltam ujra megelőzni,utána már nem nagyon ért utol mintha kicsit ő is szenvedett volna.... ha jól tudom 9-10 körög vezettem mikor a 3 -dik kanyarba érthetetlen módon leváltásnál kifordult a kocsi-valószínű túl gyorsan váltottam le.Miután viszzakartam jöni a pályára megfordulás közben Lazckó telibe kapott..nagyon sajnálom pont gyórs kanyar volt lehetetlen volt észre venni ki kön és mikor,sajna oylan ütést kaptam aminek következtébena kocsi max 100 al tudott emnni és akor is oylat rántott hogy aszittem falnak csapja magát,valahogy sikerült bemennia boxba és nemtom hogy csinálta de tankolás+gumicsere+javítás öszessen 9mp.be telt nagyon ott voltak a Toyota szerelői,valahova a középmezőnybe érkeztem meg zero mögé 10mp re,ezt szép lassan ledolgoztam mikor mögötte voltam uygan abban akynarban ismét érthetetlen okból ugyan ugy kiforgott:(ujra 10 mp előny zerónak,ezután jöttek a tankolások,és valahogy úgy jött ki a lépés hogy a 2 helyre keveredtem viszza,ezután már nem is érdekelt a tempó csak hogy ne forogjak meg még1X.Végül a 2 helyen értem célba amnek nagyon örülök mert hát nem volt 1 hibátlan tiszta futamom.Jah igen nemtudom ki h volt vele de nekem 3 kör után rongyá koptak a gumik,hihetetlenűl szar volt!!!Gratulálni szeretnél Clintnek aki szintén nagy csaták közepette megálta a helyét és kevés tesztel a háta mögött a dobogó-ra álhatott---Nagy voltál Clint.Szintén gratulálni szeretnék minden ujjonc és kezdő számára,nagyon szépen mentek vigyáztak a másikra,nagy grat nekik és mindenkinek aki célba tudott érniezena roppant nehéz pályán!
A Toyota remélhetőleg Spa ban is az első rajtkockákért fog harcolni....Go Toyota GO Mindenkinek kellemes felkészülést!
Nem vártam a futamtól semmit,mivel kb másfél órát készültem rá vasárnap,előtte meg másfél hónapja mentem utoljára.Háát nagyon küzdenem kellett,hogy el tudjam vezetni a vasat,mert egy kis hiba esetén is már forogni akart a kocsi,nem volt túl stabil.
q1-2:ennek ellenére elsőre futottam egy jó kört,igy a q2be jutottam mondhatni simán.ott már nagyon kellett gépészkednem, a 6.helyről rajtoltam
race:jó volt a rajtom,a 2.helyen fordultam,azonban a harmadik kanyarban talán 1 méterrel később fékeztem,kisodrodtam és el a mezőny mellettem.nem örültem...viszont ennek köszönhetem,hogy nagyon mozgalmas,eseménydús futamom volt, szinte állandó csatákkal,küzdelmekkel.Végül a 3.helyen értem célba,amely várakozáson felüli eredmény,persze kellett hozzá pár favorit kiesése is.Sajnálom Agot,nincs szerencséje...akárcsak Internek.
Más:ide is leirnám,hátha a csetben már nem fog látszódni.A boxból kijövet az utolsó métereken valóban átléptem a fehér vonalat,figyelmetlenségből.Az eredményre nincs kihatással,ezért a szabályzat 21es pontja alapján élni kivánok a mentőövemmel.köszönöm.
Időmérő: Háát eléggé hülye voltam mert azt hittem hogy az első etapban vagyunk de közben a másodikban voltunk! :D Amiért megtankolhattam az autót az utsó helyről kellett rajtolnom.:S
Verseny: A rajt jóól sikerült. Megtudtam előzni a rajtnál zero-t és intert az első kanyarban pedig sokan kicsúztak meg néhányan össze is törték magukat. Az elején nagy harcban voltam szuperrel de nagy nehezen sikerült leráznom. :D A verseny közepe felé elrontottam az egyik kanyart és letörörött az elsőőő szárnyam:S Ekkor a 3. helyen voltam de ez a hiba elrontotta az egész versenyemet. Szerintem ha nincs meg a hiba akkor 4.is lehettem volna. :D A verseny végefelé a 6. helyen voltam és zero volt előttem. Körönként kb. 4-5 tizedet adtam neki de sajnos nem sikerült megelőznöm.:S Azért kicsit boldog vagyok hogy az első versenyemen be tudtam érni a célba és pláne hogy a 6. helyen
Szomorú vagyok nagyon. A tesztek során nagyon jól mentem magamhoz képest, az időmérőn is 7. lettem, a rajtot is jól kaptam el, de a kormányom megadta magát, természetesen megint a potméter miatt, amit már vagy 20adjára javítok meg. Sajnos emiatt 3 kör után inkább kiálltam hogy el ne rontsam mások versenyét. Setup megvolt, gyorsaság megvolt. sajnálom hogy így alakult. Ilyenkor mindig elgondolkozok hogy érdemes-e ennyi időt tesztelni egy versenyre. Nah mindegy majd belgán meglátjátok mit tudnak a Williams-ek.
Q1: Erre a pályára nem volt meg a beállítás a csapatnál! Nem is lett meg a Q2!
Race: A rajtnál kicsit beragadtam. Ádám elhúzott mellettem. Én néztem hogy elkapjam,mikor jött a durranás. Agoston elöttem termett! De hogy honnan azt nem tudom, csak a pirosságot láttam! Nagyon sajnálom Ago! K..va szarul éreztem magam. 10mp leblokkoltam. Ki akartam nyomni de aztán gondoltam hát ha lehet pontot szerezni a csapatnak! Így tovább mentem. az 1 kiállás jónak bizonyult, leszámítva hogy becsúsztam a boxba. STOP ang GO. Így az egy kiállásból sajna 2 lett. de legalább meg van az aranyat érő 8. hely! Szép volt Bajnok! A Brawn újra a dobogó tetején! :D
Nagyon jó és szoros futam volt. Szeretnék gratulálni az új pilótáknak, jól mentek! A rajtot nagyon jól kaptam el de az első kanyarba sokan megelőztek ami az óvatos fékezésemnek köszönhető. Sztankovics leszorított a verseny eleján aminek nem nagyon örültem. Ezután jöttek a sokáig tartó izgalmas meccselések. Majd kicsit belapult a verseny. A verseny vége előtt észrevettem hogy 1,5 körrel kevesebb a benyám és 1-es motorteljesítményel mentem miután Sztankovics beért visszatoltam 10 es re.(Nem voltál gyorsabb Sztankovics) Ezután egyszer véletlenül elfékeztem magam és mindketten a kavicsba kötöttünk ki. Az uccsó körbe egymás mellett értünk az emelkedőbe ahol összeért a kocsim oldala egy mercivel majd Sztankovics a kavicsba kötött ki. ezután magabiztosan hoztam a 7. helyet!