Témaindító hozzászólás
Migi35.
Nem irok sokat mert nem nagyon élveztem ezt a versenyt ezért csak annyit,hogy remélem a következő jobban sikerül. és ha nem irok büntit kapok. |
Q1: továbbjutottam
Q2: 10. lettem mivel megtankolt autóval nem nagyon jött össze a beállítás
Verseny: Rajtnál visszaestem a 14. helyre a túlzott óvatosságom miatt, de folyamatosan zárkóztam fel. A célbaérők közül mindenkivel csatáztam, kivétel Adammal :D. Migi-vel volt egy hoszabb versenyfutásom, és az egyik féktávon túl rövidet fékeztem ezért meglögtem, DE megvártam. Gyuri a boxkiállása után elém jött vissza, vele kerekedett egy gyöngéd 5-6-7 körös csata, amit nagyon élveztem, majd miután Inter is kijött pont Gyuri elé, abban a körben az utolsó kanyarban a McLarenes vetélytárs elváltotta magát és megpördült, őt is megvártam már csak respectből :D. A második kiállásom utáni körben még a 4. helyen autóztam, mikor a hátsó egyenesben elment a bal első fékem.. Két körre rá a obb első is, innentől kezdve belassultam és mindenkit kénytelen voltam elengedni magam mellett. Ez a 13 kör tömör gyönyör megpecsételte a futamomat, de kilépni semmiképp sem akartam mert tudtam hogy mindenképp pontszerző lehetek. Meg is lett az eredménye: a FERRARI vezeti a csapat-vb-t.
Gratulálok ADAMnak az idei első (de nem utolsó) futamgyőzelméhez!! |
q1:paszz
q2:7 dik hely
Race:A Rajtnál kiugrottam áthajtásos,utána Lackó val adtak gondok és a mögöttünk lévő súrolta a szárnyam és le is vitte,1 kiálláson voltam 5 lett belőle,utolsó helyről a 6 ra jöttem fel,ez volt a max amit kitudtam hozni,az utolsó 6 körre elszáltak a fékek de beértem valahogy.Talán elbíztuk magunkat és a Force India mégsem olyan jó mint vártuk:( |
miután simán bementem a 10be, könnyű autós taktikát választottam, azért, hogy megfuthassam a pole időt, és a verseny legjobb körét
4. hely rajtnál nem rossz, de elrontottam és visszaestem
a pole és a legjobb kör sem lett meg, talán ezért voltam kicsit frusztrált, ezért elnézést kérek a hőbörgésért
interrel, tibikével csatáztunk jókat, az autó nagyon jól ment, sikerült spórolnom a technikával, de a fékeim az utolsó előtti körben felmondták a szolgálatot, de azt az 1-2 kört már simán bevezettem motorfékkel, igy sikerült egy viszonylag előkelő poziciót szereznem
szeretnék gratulálni ismét adamnak és akik be tudták fejezni ezt a nehéz futamot
a Mclaren még nem ott áll, ahol szeretne, de következő futamon Laci is megmutatja, hogy nem mezőnyt kergetni jöttünk
sok sikert mindenkinek a felkészüléshez!! |
q1: itt nem sikerült jól körbe menni de így is sikerült q2 be mennem
q2: 2. helyet szereztem meg aminek nagyon örültem
verseny: rajt jó volt deh sajnos belaggoltam és összetörtem a gépet így vissza estem, majd a 11. körbe a kormányommal történt valami és elkezdett húzni. Ez a vesenyyme csúnyán elment sajnos deh majd a következő. ViGyurinak nagyon gartulálok a 2. helyéért :) szép volt Gyuri :_) |
Öröm a köbön gyerekek.
Q1: 5. lettem, nem rossz, lehetett volna jobb is. A ment időmnél 4 tizeddel tudtam jobbat is.
Q2: 5. lettem, habár két kiállásos taktikán voltam.
Race: Rajt nem volt rossz, a 4. kanyarban lacko laggolt egyet emiről nem tehet, így hátulról belementem, és letörött az első szárnyam. Az első kör végén a 15. voltam. Majd jött a felzárkózás, sikerült Optimusnál, és Tibikénél is egy picivel jobb köröket mennem. 1-et hibáztam csak, az 5mp veszteség volt kb, ennek ellenére sikerült egyenletes, stabil de gyors köröket mennem. Majd a végén a szerencse is mellém állt, mert a vége előtt petike a boxba ment, így feljöttem 3. nak. Sajnos a fékem az utolsó 5 körben a fékem is elszállt, amivel először találkoztam, így nagyon furcsa volt. Ezúton köszönöm Szupernek hogy TS-en elviselte a visítozásaimat ebben a vészhelyzetnek nevezhető pár percben. Összegezve, minden idők eddigi legjobb eredménye aminek nagyon örülök, főleg azért is mert csak alacsony kipörgésgátlóval mentem, semmi más helpet nem használok jó 3-4 hónapja. Ezért érdemes szimulátorozni. Grat adamnak aki felért a csúcsra, remélem nekem is sikerül ebben a szezonban legalább 1x.
Ausztráliában oda****nak a Redbullok, remélem sokat kell majd néznem a tükörben a mögöttem haladókat, hisz én leszek az első XD
Go Red Bull, Go Vettel, Go Tome !!!! :D:D |
Q1: A 2, helyen végeztem egy nem vmi jó idővel.
Q2: Itt már nagyon örültem mert sikerült a legjobb időt megfutnom telitankkal és így a 3. helyről kezdtem meg az évadnyitó futamot.
A rajt nagyon jól sikerült, 1-kén fordultam az első kanyarban de utánna nemsokkal inkább elengedtem ago-t mert láttam hogy gyorsabb. Majd jött az első kiállás és hoztam is egy keveset ago-n.Majd az egyik körben láttam hogy ago vmit hibázhatott vagy leállt vmilye. Akkor még nem tudtam hogy motorhibája volt, nagyon sajnálom mert ő érdemelte volna a győzelmet mert gyórsab volt! Az eddigi legjjobb versenyem volt mert inte egyet sem hibáztam. És szeretnék bocsánatot kérni optitól mert az egyik kanyarban amikor leköröztem volna megpördül és nekimentem. Sorrs opti de már nem tudtam lefékezni. Nem izgultam hogy meglesz -e az első hely meet már ago nem volt és több mint 1 perc és 15 mp-vel vezetem a 2. előtt.
Gratulálni szeretnék mindenkinek aki célba ért és főleg tome-nak aki egy gyönyőrű versenyzéssel a 3. helyen zárta az évadnyitót! |
Q1: Nem sikerült megfutni a legjobb körömet de így is a 2. vagy 3. helyen jutottam be a Q2-be!
Q2: Telivel a teszteken is jobb időt értem el mint gondoltam így bizakodva vártam a Q2-t! 1 kiállásos taktikával 1:50 közepét tudtam menni. És mivel vissza álltam 2 kiállásra minden esély meg volt rá hogy a 2. hely meg is maradjon, de hibáztam a gyors körön!
Race:Nagyon jó rajtot fogtam. Remek helyezkedéssel azt hiszem a 4. helyen sikerült fordulnom. Vigyuri nagyon ott volt rajtam a Mclarennel és rövidessen a hibámnak köszönhetően el is húzott. Tudtam tartani és ez volt a legfontosabb számomra. Majd a 10 kör környékén kiment a boxba. Mivel az időmérőn nem használtam el feleslegessen az üzemanyagot 5-6 körrel tovább kint tudtam maradni. És a box kiállásom után elé tudtam visszajönni. Az első 5-6 kanyart túléltem és láttam hogy Tibikével csatáznak, de mind ketten megpördültek a célegyenes ráfordítóban. Ekkor már csak arra figyeltem hogy ugyan ezt véghez tudjam vinni Adámmal is. De a 23. kör végén láttam hogy Agoston jön ki a boxból. Meg tudtam volna tartani előtte a kocsit de fékeztem és semmi fékhatás! Elhúzott és nem tudtam mit csinálni. Hiába mentem volna a boxba hisz nem javítható ez a hiba. Nagyon bánom mert a dobogó biztos volt. Sőt!!! Kilépve a láttam hogy Ago egy körrel később kiesett. Az ideg majdnem megölt mert akkor már 2. lettem volna. De hát ez a versenyzés!
Nagggyon nagy gratuláció Adam-nak az első futamgyőzelemhez és Tibike higgadtságához hogy fék nélkül is be tudta vinni a kocsit! |
AGOSTON:
Q1: megfutottam az elsőt érő helyet, most kicsit komolyabban vettem a plussz pont miatt.
Q2: 3 gyors kört mentem, mert vitatva lett a kör tisztasága, de meglett a pole.
Verseny:
A rajtot vagy jól kaptam el, vagy mindenki rosszul, én úgy éreztem pocsék rajt volt.
Melglepődtem, hogy nem olyan ütemben tok elszakadni Ádámtől, ahogy azt terveztem és szerettem volna, de igy sem panaszkodhatok, láthatóan gyorsabb voltam nála. Gratulálok neki akárhol végez, mert szépen jött velem.
Egyszer megforogtam a kö..ög egyes szektorban, de szinte hiba nélkül mentem, míg a fékjeim, nem tom ért meghalltak. Hozzáteszem, hogy 4-es volt a motor és a fékhűtés is, szval nem értem ezt.
Mindenestere, ha nem a pilóta ügyességén múlik, hogy hogy szerepel a hétvégén, hanem a szerencsén-éppen mi romlik el- akor villámgyorsan elkell felejteni a mechanikai meghibásodást.
|
[10-1]
|