Témaindító hozzászólás
q1: tovább jutottam
q2: 5. lettem az hiszem egy igen jó körrel :)
verseny : Csapattársam mögött autóztam sokáig majd egy kanyart csúnyán elnéztem és a falba csapódtam szárnyam letört iránya box. Intercolerel csatáztam tőle elnézést kérek mert megtoltam hátulról..... Sikerült az autót többször is összetörni kb. 4x aminek nem örülök,de ez a futam ilyen most először fejeztembe Monacoi nagy díjat. Remélem követklező verseny jobban fog sikerülni . Hajrá McLaren |
Q1:bejutottam
Q2:3-dik lettem
Race:Jól sikerült a rajt m mivel leventét megtuttam előzni,a könnyü kocsi ellenére levente szorongatott,a kiállás után egyedül autóztam.
sok izgalom volt a futm alat,de inkább az idő volt az amit nézni lehetett folyamatossan hisz prevet brutálissan ment ismét.
Ago hála istennek végre nyert 1 futamot amit nagyon megérdemelt már,Prevet nagyon szorongatta ő is érdemelt volna 1 győzelmet de még eljön az ő idelye ebben biztisvagyok,én a 3 dik helyen értem célba hiba nélkül és stabil vezetéssel.
Go Force India Go |
Üdv!
Monaco... Egy valoban kaotikus verseny,ahol nem lehet hibázni.
Sajna nekem sikerült többször is és kb fél távnál begurultam a boxba és rágyujtottam:-)
A rajtom nem jol sikerült mert a nagy dulakodásba megtoltak hátulrol és visszaestem több helyet is! Bekerültem egy olyan bolyba ahol sokáig feltartottak és kemény csatákba vettem részt,amibe sérült az autom és többször a boxba kényszerültem. Nem volt rossz a beállitásaim de még elsöre komoly problémákkal küzdöttem monacoba,de igazábol magammal voltak gondjaim:-)
Gratula a versenyzöknek! |
Q1:Mentem egy totál gagyi kört ami a 11. helyre volt jó! Majd csörgött a telefon és a nem tudtam kimenni javítani csak 3perc 35 körül! Egy köröm volt hogy javítsak! -0.5... volt az időm de az egyik Williams, (azt hiszem Soos) az életbevágóan fontos gumimelegítés közepette úgy gondolta hogy nem kell félreálni mert nincs kék zászló! Kérdezem én ... Ha egyszer felvezető körön van valaki akkor mért nem lehet félrehúzódni, és minek van a tükör? Úgy sem számít. Ez nekem magas de mindegy!
Q2:Már a felvezetőn megpördültem az idegtől, ugyhogy hagytam inkább! Úgy se ment volna. Legalább megmaradt a benzin.
Race: Tökéleteset rajtoltam. A 11.helyről feljöttem a 6. helyre. Aztán a visszafordítónál olyan manővet vitt véghez Lackó meg még valaki hogy csak lestem. Esélyem se volt lefékezni. Sajnos belecsúsztam. Letörött az első szárny. Futam el is ment. Majd 4 boxkiállás következett! A legutólsónál Laczkó elengedte vigyurit de kicsit bealudt és meg tudtam előzni! De hiába mert belém csúszott és sérült a hátsószárny. 2 kanyarral később falat fogtam mert nem volt tapadás! Erről meg inkább nem mondok semmit! Úgy hogy ez is egy szar futam volt. De legalább 7. hely megvan. Szép volt TEAM! Grat a 2.-hoz! :DDDDD |
Q1:ha jól emlékszem akkor a 4.helyen végeztem
Q2:4.hely
Race:rajt egész jól sikerült,de az első kanyarba több helyet is vesztettem a kocsi is megsérült egy kicsit de szerencsére nem annyira,hogy ki kelljen ezért állnom.A körülményekhez képest jól mentem az első etapban,a kiállás után a 4.helyre jöttem vissza.A második etapban nem sok minden történt részemről.A harmadik viszont izgalmasra sikeredett,pont Agoston mögé érkeztem vissza.Megpróbáltam a lehetetlent Monacoba előzni,körökön keresztül tizedekre autóztunk egymástól.Ahol előzni lehetett volna ott nem voltam annyival gyorsabb,hogy megelőzzem.Maradt az,hogy szorosan mögötte kocsikázok és hátha hibázik én meg azt kihasználom.De nem hibázott,gratulálok neki szépen csinálta!
Izgalmas verseny volt örülök a 2.helynek. |
Q1:
Elfogadható hely, 5. hely
Q2:
79 Literrel mentem, ahoz képest jó a 7. hely.
Verseny:
A rajtot jól kaptam el, ahol ViGyuri -t legyorsultam, majd az első kanyarba az egyik Brawn jobban kinnt volt bal oldalon, így megtudtam őt előzni. A rajt után tehát egyből 2 helyet javítottam, az 5. helyen voltam. De nem sokáig, ugyanis Laczko, a másik McLaren -es előttem volt, és a nagy visszafordító kanyarba (amelyik az alagút előtt van) belső íven bebújtam mellé, de kicsúsztam a külső ívre, majd egymás mellett mentünk, de mivel jobb kanyar jött, ezér nekem volt az jobb pozíció, és megelőztem. 4. helyen vagyok már. Ezután már csak autókáztam, majd hirtelen 3. lettem, és ekkor az történt, hogy megcsuszott a kocsim, neki a falnak, ahol az első szárnyam letört. Majd visszajöttem a 8. helyre, aztán látom, Migivel a fenekemben, hogy Laczko is letörte a szárnyát, elmentem mellette, 7. lettem. Majd egy nem tervezet hiba miatt megint nekicsusztam a falnak, és feladtam a versenyt, hisz vagy utolso helyen jöttem volna vissza, meg a kocsim balra is húzott tehát esélyem sem maradt.
|
Q1: felfoghatlanul lassú voltam, 4.hely
Q2: türhető köridővel ismét pole pozíció.
Race:
A rajtot jól kaptam el, az első helyen fordultam. Örömömet csak az tetézte, hogy Opti testvérem jött a 2. helyen. Ugy indultam a versenyen, hogy bármikor fel kellett volna álljak a gép elől, meló miatt telefon hívást vártam. Aztán az első kiállás előtt 1-2 körrel meg is szólalt a telefonom, Ujj Levente jött mögöttem 2 msp-re nem tehettem mást félre álltam, hogy felvegyem a telefont. Szerencsére nem kellett elmennem igy üldőzőbe vehettem őt. A középső etapban ismét csengett a telefonom, megint felkellett vegyem, de hála égnek nem kellett végül befejeznem a versenyt. Mindezeknek köszönhetően tetemes hátrányba kerültem. Ujj kiállása után 7 msp-re haladt előttem, de hibázott és megsérült a kocsija. Na itt számomra felfoghatatlan sporszerűtlenséget csinált, a láthatóan versenyképtelen autóval feltartott. Kanyarokon keresztül autóztatott maga mögött. Nem lett nagyon nagy baj belőle, de ez miatt épp hogy mögém jött vissza Prevet a kiállása után. A friss gumiain jóval gyorsabb volt, de monacoban nem egyszerű előzni, igy 14 körön keresztül magam mögött tudtam tartani, úgy hogy a rossz benzin beállításom miatt az utolsó 10 körben 15-16 ezres fordulatnál kellett felváltanom, és igy maradt a végére 1 liter :d
Összeségében jó kis verseny volt, nagyon örülök az első helynek.
Gooo Force, Gooo Opti
|
Az időmérő edzés első etapjában talán én voltam az egyedüli aki 1 gyorskört ment, de elégnek éreztem az 1 14 9-es időt a bejutáshoz. Így is lett.
A második etapban kockáztattam, kimentem könnyű autóval, a futam elején így mindösszesen 5 kört tudtam menni. Mindez hiába volt, mert túl közel voltam csapattársamhoz a gyorskörömön, ami az én hibám, de ez ellen már nem tudok mit csinálni, a várva várt jó rajthely helyett kaptam egy 6. kockát.
A futam elején nem tudtam kiautózni, amit a könnyű kocsi tudott volna, 5 kör után megjöttem a bokszba, majd 35 körrel a verseny vége előtt hibáztam, ezért nem tervezett kiállást iktattam be. Megtankoltam a verseny végéig, lágy gumikkal. A végén migi-t majdnem utolértem, de már annyira kopottak voltak a gumik, hogy nem kellett volna erőltetnem azt a 4. helyet, mert megcsúsztam és az utolsó körben sikerült egy újabb nem tervezett kiállást véghezvinni. A bokszban szakítottam át a szalagot, de ez kiábrándító volt, ezért mentem egy tiszteletkört. Nem akartam olyan pilóta lenni, aki leszakadt szárnnyal fejezi be a futamot, mert szabályellenes is lett volna.
Gratulálok a győztesnek, ez a győzelem más mint a többi pályán!
Végsősoron örülök, hogy mindkét autónk pontszerző helyen fejezte be ezt a kemény futamot. |
[9-1]
|