Témaindító hozzászólás
|
2011.01.17. 00:14 - |
------------------------------------------ |
Quali: Nem sikerült túl jól a setup jó volt de nem játszottam eddig még rfaktorral ezért csak próbaképpen jelentkeztem Laci ajánlására. Utolsó előtti hely de csak mert Intercooler elrontotta az IM-et.
Race: A verseny káosz volt. Mint ahogy írtam soha nem játszottam még ezzel a játékkal és hát így az első futamon nagy volt az izgalom hogy nehogy nagy égés legyen belőle és sajnos ez el is vonta a figyelmem a vezetésről. Rajtolásnál egyből utolsó is lettem és utána katasztrófa volt az egész. Ha nem esnek ki emberek utolsó lettem volna. Mondjuk így is az lettem:) A bent maradtak közül. Zero ugye leragadt ezért meg tudtam előzni de sajnos a kormányom is rossz és elég sokszor még egyenesben is elhagytam a pályát. A legegyszerűbb kanyarokban is elfékeztem magam, kicsúsztam. Tudtam hogy nem lesz túl jó pozícióm de azért ennél jobbra számítottam mindenhol elrontottam nem tudtam figyelni eléggé. Ezt a pályát sosem kedveltem (codemasterben) nem is lett túl jó az eredmény. Remélem a következő futam sikeresebb lesz és nem lesz ennyi hiba. A lényeg hogy sikerült majdnem végig menni csak ugye sötétség fátyla beborított mindent így már nem tudtam végig menni.
Tibikének én is gratulálok nagyon szép időt ment! |
Quali: Nem sikerült jó időt mennem 6. helyről rajtoltam.
Race: Nagyon jól rajtoltam viszont 1. kanyarba nem figyeltem...Rosszul fékeztem, összetörtem az autóm :(.... Számomra Bahrein nem volt verseny....
GRAT MINDENKINEK ;) |
Sziasztok.
IM:2. lettem nem 1 jó idővel és meg is lepődttemNem volt jó setupom.De jó esélyekkel várhattam a versenyt.
RACE:Laczko lerajtolt,de az 1 kanyar előtt vissza tudtam venni a 2. helyet.Nem csúsztam le hanem kihúzódtam és mentem a 2-es kanyar felé mikor Laczko bummm :) belém...Nem haragszom nem szokásom.Nem tudom hol és hogyan akart ott elmenni...??Na mind1 felborultam és így álltam egy darabig.Kocsi sérült eléggé én meg kiléptem.Mindenképp vizsgáljátok ki,mert így nem lehet előzni.Ez nem elfékezés volt.ISMÉTLEM.NEM HARAGSZOM.Azért a szabályzatot mindenki olvassa át.Köszi.Sziasztok. |
Kavli: Nagy reményekkel vártam az időmérőt mert éreztem van annyi az autómban és a beállításomban hogy képes legyek magamat az első helyre kvalifikálni. Ám de jött Tibike az egy elképesztően gyors idővel tudtam és éreztem hogy ezt az időt már nem leszek képes megverni aztán jött Kimi akinek az ideje határeseten volt amit még képes vagyok megverni ez így is volt hiszem Kimi csak 3 ezred különbséggel tudott megverni és ezáltal csak a 3. pozícióban kezdthettem meg az ideji első A-ligas futamomat. Tibikének külön gratulálok ahoz az időhöz valami elképesztően jól eltalálta mind a gyorskörét mind a setupját is.
Verseny: A versenyt már az időmérő láttán kicsit átértékelődött bennem miután Tibike pokoli gyors körét megláttam. Tudtam hogy őt semmiképpen sem tudom erőből megverni de Kimi elérhető volt mindenképp. Elkezdődött a futam igaz nagy nehézségek árán mert ha jól emlékszem kétszer újra kellett indítani különböző okok miatt ami nem is lényeges. A rajtot mint minden móddal tökéletesen kaptam el mindig is jól tudtam az elmúlt időben rajtolni és ez most sem lett másképp hiszen Kimit lerajtoltam. Az első kanyarhoz érve elfékeztem magam és Kimi elfodult de lecsúszott az ívről nekem viszont jól kijött bementem mellé de nem fértünk el. Ezúton is szeretnék bocsánatot kérni Kimitől hogy miattam kiesett a versenyből és nem tudta a befektetett időt és szenvedést pontokra váltani. A 2. helyen haladtam Tibike után de ő nagyon gyors volt és semmien módszerrel nem tudtam utolérni sőt a mögöttem érkező Devids is gyorsabb volt nálam úgy hogy nem hogy előre inkább hátra kellett figyelnem hogy a pozíciómat tartani tudjam. Nagy igyekezetembe véletlenül a hátsó egyenesben megpördültem és elment mellettem aki csak élt és versenyben volt így újra fel kellett zárkóznom a mezőnyre és tulajdonképpen ezzel el is úszott a futamom és a 4. helyen végeztem a végére ha jól tudom. Gratulálok a csapattársamnak hogy végig ment a futamon és értékes pontokat hozott a csapatnak. Következő futamra semmit nem tudok ígérni csak vért verejtéket és sosk sok kűzködést, hogy az élen fejezhessem be az Ausztrál nagydíjat. |
Kvali: Mint ahogy a felkészülésen is lehetett látni, időmérőn nagyon gyors vagyok, ha eltalálom a kört, szerencsére ez történt a gyorskörömön is és több mint 1 mp-el vertem a 2.-at.
Verseny: Jól kaptam el a rajtot, majd a 2. kanyar után látom a visszapillantóban hogy Kimi repül a Red Bullal (visszanéztem és nemtudom hogy történt ez pontosan.. : / ). Jó tempóban elszakadtam a többiektől, később 10mp-re stagnált a különbség köztem és csapattársam között. 3 kiálláson voltam, ő kettőn, így tudtam hogy valami plusszot kell majd nyújtanom a későbbiekben, hogy első legyek. Sajnos erre nem került sor mert a 11. kör végén Inter kiállt.. Innentől kezdve már csak motor és fék-kímélő üzemmódba mentem. Néhány körrel a futam vége előtt vészesen elkezdett sötétedni, a gumik nem melegedtek fel üzemi hőfokra ezért az átlag időimtől majdnem 10mp-el lasabbakat tudtam csak futni, majd az utolsó körben már csak a boxbejárat lámpája navigált hogy igen, az utolsó kanyaron is túlvagyok és megnyertem.
Gratulálok mindenkinek aki célbaért és végigvezette, Internek meg, hogy máskor úgy tankoljon, hogy ne köridőre nézze, hanem hogy 1 kör hány l benzin és úgy; az a biztosabb TEAM! |
Quali: Késve érkeztem és tejes volt a káosz! Nem volt idő bemelegíteni, rossz setupot töltöttem be, hibáztam is! Egyszóval totális csőd volt az egész időmérőm!
Race: A rajt jó volt! Pár helyezést nyertem már az első kanyart elhagyva! Aztán tizedeket hozva jöttem felfelé! Meglepetésemre ketten is hibáztak előttem így rögtön csapattársam mögött találtam magam a 2. helyen! A 10mp tartottam is. Sőt az első kiállása előtt lemet a külömbség 7-8 mp-re!
Kiállása után +14-16-ra követett és ez állandósult is. Tudtam hogy ez a futam az enyém lehet (ha nem hibázok), hisz mindketten már csak kétszer megyünk ki! Ám ekkor fájó szívvel kellett tudomásul vennem hogy a 12körre tankolt kocsi csak 10,+felvezetőt bírt ki! A célegyenes előtti egyenesben megadta magát a Ferrari! Sajnálom, de legfőképp a csapatot! Most toronymagasan vezethetnénk a konstruktőrit, így pedig nulláztam!
Na semmi pánik! Vár ránt az Albert Park! |
Hát meglepetésemre egész jól ment a mostani móddal a bahrain pályán.. Tavaly sikerült megnyernem ezt a bahrain futamot és úgy éreztem hogy most is lehetőségem lesz a dobogóra..
Időmérő: Eléggé elrontottam,mivel a kocsi lecsúszott a francba így azthiszem hogy csak az 5. helyről rajtolhattam...
Race:A rajtom egész jól sikerült.. A csapattársamat lerajtoltam majd az első kanyar után kimi elrepült így már a 3. voltam.. Mivel kicsit gyórsabb voltam laczkonál így hamar sikerült megelőznöm.. Aztán jöttek a hibázások.. A célegyenes ráfordítónál megforogtam és elvesztettem a 2. helyemet.. Majd később mégegyszer ugyanot megforogtam és visszaestem a 4. helyre laczko mögé.. Később megint utolértem és megint sikerült megelőznöm egy fura helyzet után... Kicsit késöbb láttam hogy inter kiesett nem tudtam hogy mi történt vele de így ólag már tom hogy kifogyot a benyája.. Sajnálom inter... Ekkor már 2. voltam és beis hoztem ezen a helyen a verdát..
Gratulálok Tibikének a győzelemhez és mindenkinek aki célba ért... Grat team, egész jóó versenyt zártunk.. Ausztráliába remélhetőleg meki 1-2 lesz.. :)
Goooo meki Goooo |
Sosem szerettem a bahraini pályát. Így, hogy betoldottak egy lassú, kurta szakaszt még rosszabb lett. Gyorskörre egyáltalán nem gyúrtam, lényeg a viszonylag stabilan vezethető beállítás volt.
Az egy gyorskörös időmérő nem sikerült a legjobban, mivel egy körön nem tudtam a gumikat felmelegíteni úgy, hogy ideális legyen a tapadásuk.
A 4. helyről rajtoltam, de az első kanyar előtt korábban fékeztem a belső íven, így a mögöttem sietve érkezők megelőztek. Utolsóként vettem az első kanyart, de legalább kimaradtam a koccolódásból.
A 3. körben a - még nehéz autóval - pálya új szakaszánál a visszaordító külső szélére sodródtam, ahonnan lecsúszott a verda és fennakadt egy betonlapon. Nem akart lejönni róla. Hosszasan hintáztatni kellett előre-hátra. Végül lemászott. Közel 1 perc 10 másodperc ment el ezzel a kis játékkal. De nem adtam fel, a mezőny után indultam. A közelben senki sem járt, így a saját tempóban, kényelmesen vezethettem, több hibát már nem követve el. Lassan előrébb kerültem a 4. helyig. Majd a harmadikat megörököltem IC-től, mivel kifogyott az üzemanyag a Ferrarijából és kiállni kényszerült.
A verseny hátra lévő részét ebben a pozícióban tettem meg, miközben kezdett besötétedni. Nem kis kihívás volt, mivel ilyen körülmények között eddig még nem versenyeztünk és nem is edzettünk. A pálya hűlt le, a tapadás csökkent, a kanyarok, a féktávok egyre beláthatatlanok lettek. Az utolsó köröket a teljes sötétség leple alatt döcögve, szinte emlékezetből tettük meg.
Gratula Tibikének a győzelemhez és csapattársamnak, Devidsnek is a kitartásához és az előkelő második helyhez!
Sajnálatos, hogy kevesen jöttek el a versenyre, így az igazi nagy csaták most elmaradtak.
Remélhetőleg Ausztráliában már nagyobb létszámmal állhat fel a liga a rajtrácsra.
Mi, - minden esetre - fényszórókat szerelünk fel a McLarenekre! :)
*** Fly McLaren! *** |
------------------------------------------ |
[9-1]
|