Témaindító hozzászólás
|
2011.02.06. 19:03 - |
---------------------------------------- |
Az egy gyorskörön nem tudtam üzemi hőfokra hozni a gumikat, így a kvalis időm elmaradt az edzéseken produkáltaktól. A 7. helyről rajtoltam, de ez nem zavart, mivel messze nem a rajtrácson dől el a verseny.
A rajt és az első kanyarok viszonylag higgadtan és balesetmentesen lezajlottak. A mezőny hátsó traktusából kezdem el a körözést. Néhány kezdeti rundó után IC-rel kerültünk közel egymáshoz. Lett is egy kis csata néhány kör erejéig. Ez hozott némi színfoltot ebbe az ausztrál futamomba. Túljutva a csatán üres pálya fogadott. Előttem közel-távolban senki sem kószált. Monoton körök sokasága következett, míg le nem intették a versenyt.
Gratulálok Sanyinak a győzelemhez, a szép bemutatkozáshoz!
Megnyutató adat, hogy ismét McLaren csapatunk tudta a legtöbb pontot bezsebelni a versenyen.
(A futamgyőzelmekre ácsingózóknak némi vigasz, hogy Sanyi sporttárs csak minden második versenyünkön fogja tőlük kölcsönvenni a dobogó legfelső fokát!) ;)
*** Fly McLaren! ***
|
Idomero: Probaltam egy jo kort hiba nelkul ossze rakni , eleg jol sikerult is de idobe gyenge volt, nem mertem kockaztatni mert csak 1 kort szabad menni.
Verseny: A rajtot eleg jol elkaptam, egy ideig jol is mentem aztan kisebbeket hibaztam es megkozelitettek, a gyors bal-jobbosba nagyon hozzam ert valaki es inkabb elengedtem hogy nehogy ossze utkozzunk, aztan meg jottek 3an mogottem es ahogy tempot vesztettem az elengedessel mind a 3an elmentek melettem, probaltam tartani oket de lassu voltam es lehagytak, aztan egy kanyarba megcsusztam es a falba csaptam , az elso szarny letort, ezzel be is fejeztem a futamot, nem lattam ertelmet hogy egyedul autozzak.
|
IM: Optikailag jól sikerült kört raktam össze nem találtam a köömbe hibát mégis lassú lett a gyorskör. 4. helyre lett csak elég.
Verseny: Jól rajtoltam második helyen fordultam az első kanyarba Opti mögött . Sanyi viszont nagyon erős köröket jött így megelőzött. Utánna Devids ért utol de ő már nem volt annyira gyors hogy csak úgy "faképnél hagyon" így őt magam mögött tudtam tartna de sajnos az egyik kanyarban anyira néztem a tükröt , hogy túl mentem a fékpontomon és a sóderágyba csúsztam így rengetegen elmentek mellettem. Kezdhettem a felzárkózást ami nem sikerült végül csak a 6. helyet sikerült megszereznem , de értékes pontokat szereztem mind a csapatnak mind pedig magamnak a potversenyben. Remélem a következő futamon akár dobogóra is kerülhetek. A Malaysiai pályát nem szeretem de meg próbálok magamból a legtöbbet kihozni és úgy végezni a futamon hogy elégedett legyek a teljesítményemmel. |
IM: Nem volt az igazi a setupom utolsó hely sikerült csak mivel a cél előtt ki is csúsztam.
Race: Szinte minden kanyarban csúszkáltam bár az első lekörözésig nem volt olyan rossz a helyzet. Aztán jött devids és nem tudtam letérni a jó ívről hogy elengedhessem mivel nagy féktávot is tettem meg hogy ne csússzak ki. (még egyszer bocsi) A két kiállás helyett 4 kiállás lett mert még az első szárnyam is letörtem kb a futam felénél. A 4 kiállás miatt eléggé lemaradtam és sajnos 6 kört kaptam a végére. Nagyon rosszul sikerült sajnos ez a futam is. Remélem a következő már tényleg jobban sikerül.
Gratulálok Sanyinak az első helyért és persze Lacinak:) |
Q:Nem tudtam megfutni a legjobb időmet,de nem lett volna sokkal jobb.Így asszem az 5. helyről várhattam a rajtot.
Race:Rosz rajt.Majd gyakorlom. :D Elment valaki mellettem és nem is tudtam uztána menni.Laczkót is megelőzte én meg Laczkó után.Elmentem nagy nehezen,de csak a hibája miatt.1Kiállás.Vissza Laczkó mögé.Megőrülök!! :D Mentem utána és a kiállás előtt az üzemanyagot állítottam mikor fétáv után fékeztem.Na,dejó.....20 mp volt legalább mire visszajöttem.Valamelyik sötét autót értem utól és sikerült a hátsó gyors sikánban elmenni mellette is.Laczko kb 10mp-re volt és elkezdtem nyomni.Utól is értem a végére,de hibáztam megint és nem volt elég az idő,hogy újra megpróbáljam a harcot.Jó verseny volt csak a setupom --hát...nincs semmi jó és így nehéz.De majd lesz jobb is.Mindenkinek grat.Sziasztok. |
Időmérő: Mivel én mentem ki utsónak így láttam hogy kb. hányadik helyre leszek jóó.. Láttam hogy a 3. hely lesz meg nekem valszeg így nemis kockáztattam annyira.. Végül megis lett...
Race: A rajtot jóól kaptam el, megelőztem sanyit és optiék után eredtem.. Azonban az előtem lévő laczko sokat hibázott így énis kiestem a formából és énis hibáztam így elment mellettünk sanyi... Aztán sokáig a 3. helyen mentem amikor láttam hogy 4 mp-ről hirtelen 2 mp-re csökkent a hátráynom optival szemben... Elis kezdtem nyomni neki nagyon és a gumikat egyeltalán nem kíméltem.. Hamarutol is értem ott azonban már nem tudtam megelőzni mert jól védekezett.. Előbb jöttem ki a boxba mint opti így a boxkiállások után elé jöttem vissza... Sokáig voltam a 2. helyen míg a zsolti lekörözésnél el nem cseszte a versenyemet.. Abban a pillanatban a mögöttem lévő tibike simán elment és opti is elém jött vissza a kiállás után, emellett pedig a kocsim vezethetetlenné vált... Végül a 4. helyen hoztam be a kocsit a 2. hely helyett....
Elégedett vagyok mert nem sokat hibáztam szinte semmit csak káár hogy zsolti nem figyelt....
Grat mindenkinek aki célba ért... |
Időmérő:Megpróbáltam a gyorskört nem elrontani és inkább biztoss körre menni,ami sajna csak a 2 helyre lett elég de csak éphogy lemaradva Sanyi idejétöl.
Race:A Rajt fantasztikus volt hisz első helyen furdultam,pár körig jó tempót mentem és szakítottam le az embereket Sanyit kivéve.Mikor Sanyi utolért kisebb hiba után simán elment melettem és a nyomába eredtem,kb 3-4 körig tudtam tartani úgyahogy és ezután jött amire nem számítottam.Sajnos a gép tapadása a kanyarokban teljessen megvátozott és belassúltam nagyon,innentől kezdve Sanyi csak távolodott és Davids pedig közeledett,miután utolért sok körön át haladunk egymással karöltve.Az 1 ső boxkiállás után Davisds megelőzött amin felhúztam magam hisz sokkal gyorsabnak kelettvolna hogy legyek,ezért úgydöntöttem hogy amit ritkán csinálok a határon autózok és mindent bele elvel autózok.Ami sikerült is hisz erőből eltudtam menni melette.A 2 box kiállás után Tibike megelőzött de a friss gumikon jó volt a tempóm és kisebb trükkel belehajszoltam kis hibába ami után viszzavettem a poziciómat.A vége felé már spóroltam amivel tudtam így tibike az utolsó körökre viszzaközelített.2 hely hát mit is mondjak,nagyon csalódott vagyok de nem a 2 hely miatt hanem a tempóm miatt,remélem ezt kitudom majd küszöbölni Sepangra.Mindenkinek jó felkészülést. Go Williams Go |
Időmérő: Sajnálatomra, többször is hibáztam a gyorkörömön és csak a 7. helyet tudtam megszerezni.
Futam: Jól rajtoltam, de az első kanyarnál kicsit lesodródtam, igy majdhogynem maradt ugyanaz a za pozícióm mint a rajtnál. Igyekeztem az előttem haladókat tartani, illetve támadni, de még hideg gumikon megcsusztam és Inter bejött elém. 1-2 kör alatt sikerült visszaelőznöm kisebb koccanás árán teamet. Üldözőbe vettem Kimiék bolyát, amiben 4-en később 3an voltak. SirAlo hibázott az utolsó szektor kezdetén és nem tudott megfelelően kigyorsítani, így Kimi után Laczko és én is elmentünk mellette. Kimi és Laci is előbb jöttek be a boxba, ami adott egy kis reményt arra hogy megelőzzem őket. Sikerült jó két kört futnom, így visszajöttem eléjük már a 4. helyre. Opti és Devids csatáztak előttem 10 mp-el, mivel egymássasl voltak elfoglalva, gondoltam körönként 5 tizedet tudok hozni, ami bejött. Bár a mi 3-asunkból Opti ment ki a legkésőbb, én meg az utolsó kiállásom után Devid mögé jöttem vissza, nem volt választás nyomni kellett le a pályáról :) . Devids szerencsétlenségére Zsolti az ideális íven akarta leköröztetni magát egy gyors kanyarban és eltalálta Zsoltit Devid. Már a 3. voltam és Opti még nem volt kinnt, de most tudtam a saját tempómat autózni. Opti kiállása után nagyon szorosan de épphogy én fordultam el hamarabb a célegyenes végén. Sajnos sok aprót hibáztam és végül Opti mögött 5 tizeddel futottam be a 3. helyen a célba.
Gratula Sándornak, illetve Teamnek hogy a dolgok ellenére is jött versenyre és végigment. Köszönöm! |
A futamomról:
Az időmérőn megpróbáltam kipréselni a kocsiból amit csak lehetett, és bevallom meg is lepődtem, hogy az első helyet sikerült megszereznem.
A rajtot eléggé elbaltáztam, többen el is mentek mellettem, de köszönhetően az előttem lévő pilóták hibáinak vissza is vettem a pozíciókat és Optimus nyomába eredtem. Egy rövid ideig tartotta magát, de aztán sikerült megelőznöm, majd pár kör után le is szakadt. Arra gondoltam lehet, hogy esetleg csak 1 kiállással mennek a mögöttem lévő riválisok, ezért elkezdtem minél jobban nyomni, hogy előnyt csikarhassak ki a 2 kiállásos stratégiából. A gumikkal nem volt gond, nagyon jól bírták, gondolkodtam rajta, hogy esetleg átállok 1 kiállásra, de végül inkább a vezetésre koncentráltam a benzinszámolgatás helyett. Az első kiállás után egy hosszabb etapot mentem, a második kiállás után pedig egy 8-9 körös gyors utolsó etapot, azonban itt egy kicsit elnéztem a benzinbeállítást mert a célvonalat átlépve még 10 körre elég benyám maradt. Végül nyugodt autózással sikerült megnyerni a futamot.
Összegezvén: Annak ellenére nagyon élveztem a futamot, hogy a verseny nagy részében egyedül autókáztam, ugyanis ezzel a moddal minden megtett kört nagyon élveztem. Az autó kiválóan viselkedett. Azért a nosztalgiázás ezzel a moddal nagyon jól mutatta, hogy ez mennyivel jobb modifikáció mint a 2010-es. Itt nem kellett kímélni semmit, csak nyomni ami a csövön kifér, míg az rft 2010 ehhez képest nem más mint egy gp2-es autókímélő bajnokság. Már nagyon rámfért a győzelem, mert idejét sem tudom mikor álltam utoljára a dobogó legfelső fokán. Grat mindenkinek aki célbaért. |
Quali: Nagyon gondolkodtam, hogy elinduljak e egyáltalán! Rossz setup, katasztrófális kör volt! Csaod hogy legalább Zsolti-t megelőztem!
Race: Kubica a kedvencem és idegesített, hogy semmi biztosat nem tudok az állapotáról! Ezt gyakorlatilag tükrözte is a Melbourn-i teljesítményem! Nem volt kedvem indulni, de úgy gondoltam nem fer, ha a csapattársamat büntetem azzal, hogy távol maradok! A rajt egész jól jött ki! 1 kiálláson voltam, a gumik tökéletesan bírták. Igaz lassú voltam a rossz setup miatt, de Zero-t tudtam tartani pár körig. Majd hibáztam és utól ért. Nem akartam gondot okozni (tekintve hogy nem voltam épp a koncentráció csúcsán) így nem is nagyon erőltettem, engedtem! Végére már semmi más nem érdekelt csak hogy vége legyen! Rettenetesen gyenge versenyem volt de legalább pontot sikerült szerezni!
Remélem Sepang-ba jobban megy majd! Sok sikert mindenkinek!
|
---------------------------------------- |
[11-1]
|