Témaindító hozzászólás
|
2011.02.14. 10:42 - |
------------------------------------ |
Időmérő:Meglett a Pole,kötelező volt.
Futam:A Rajt jól sikerült próbáltam az elején elhúznia többiektől és ez sikerült is hisz a 3 helyen Inter pár kör után 7mp míg a 2 helyen Tibike 3 mp követett.Sajna 2 xer is megpördültem a utcsószektorban mikor rámentem a rázóra ez az én hibám volt,ez még belefért volna a versenybe de ami ez után következett az megpecsételt mindent.Az első szektorban a 2 kanyarban minden körben ugyan ott keresztbe akart fordulni és nem értettem miért az elkopott gumik miatt nah de ez irreális hogy kanyarodok 30-50 el és keresztbe áll.Sajnos nagyon sok hátrányt szedtem öszze a végére,de legalább beértem a célba,számomra nem volt jó futam és egyre inkább nem értem a módnak a fizikáját és a visselkedését ami zavar. |
Nem sikerült igazán gyors beállítást készíteni erre a pályára, ezért inkább a célba érés és a pontszerzés volt a fontos ezen a versenyen. Csapattársam nem tudott jönni, így minden apró pontot becsülni kellett a csapatunknak, ami most jöhetett.
A rajtnál nem siettem, a mezőny végén fordultam be az első kanyarokba. Majd egy-két helyet jöttem előrébb az első néhány körben. Közben a nagyon gyors Kimi érkezett meg mögém, mivel elkezdte ledolgozni a kicsúszásból beszerzett hátrányát a mezőnyön. Jóval gyorsabb volt nálam (is), ezért nem nagyon harcoltam a pozícióért, pár kör után letudott és rohant előre. „Hadd menjen, neki sürgősebb!”
Utána üres lett a pálya előttem, mögöttem „több másodpercnyire”, monoton körözések következtek a 6. helyen. Takarékos üzemmódban, ráérősen vezetgettem a futam hátra lévő részében. Aztán SirAlonak lett valami problémája az autóval és feladta. Később IC Ferrarija gyulladt ki a 3. kanyar környékén. (Nem tudom, mit csinálhatott az autóval, hogy 6-os hűtővel leégett a motor. Talán túlhúzatta a fokozatok végén. Én jóval alacsonyabb hűtővel mentem, és nem ment fel sem a víz, sem az olaj hőfoka 100°C fölé)
Így már a 4. helyen autóztam. Opti utolsó kiállásánál elég sok időt töltött a boxban, talán javították az autóját valami miatt. Mivel nekem már nem volt több tervezett kiállásom, így a 3. helyre kerültem. Az utolsó körökben Tibike is kilátogatott a boxba némi fűnyírás után nosztalgiázni, és amikor visszajött éppen elém került. Egy pillanatig karnyújtásnyira volt a második hely. De tényleg csak egy pillanatig, mivel friss gumikon, csak pár körre tankolva hatalmas tempót diktált a Ferrarival és megfutotta a verseny leggyorsabb körét is.
Gratulálok Kiminek a győzelemhez, megdolgozott érte! Gratula Tibikének a 2. helyhez és a leggyorsabb körhöz!
Jól jött ez a harmadik hely, mivel így a Ferrari nem tudott sok pontot hozni rajtunk a csapatversenyben.
*** Fly McLaren! ***
|
Időmérő: Hotlapos időmel 4. helyen végeztem...Ez elég jónak tűnt:D..
Futam: Jóvolt a rajtom, sikerült is megtartani az első kanyarba a pozicióm. De a másidok szektor elején egy kis ütközésbe keverestem ahol megpörögtem és nehezen jutottam vissza a pályár...Utolsó helyről folytattam a versenyt. Ezután eseménytelen volt a versenyem. De sikerült 4. helyen behozni a Reanultot:) |
Időmérő: Átlag körrel épphogy lecsúsztam az első sorról, TEAM beelőzött pár ezreddel, így 3. hely :D
Futam: Jól kaptam el a rajtót az ideális ívről és a 2. helyen fordultam, Opti szakadt el előttem, míg Intert meg én szakítottam le magamról. A 4. kör környékén Opti hibázott és megelőztem, 2 körön keresztül veszélyesen közel volt hozzám, de a hatalmas turbulencia amit a vas csinált levitte a pályáról . Az első kiállásom után a 2. helyre jöttem vissza és Inter kiállása után magabiztosan vezettem, közbe team a 36. körben kiesett(sajnálom). Gumigyilkos pálya szó ami szó de a 2. kiállásom után nem ugy fogyott a gumi hál istennek és toltam mint őrült, sajnos rá is fáztam a siestségre: 3 körrel a vége előtt a célegyenesre kanyarodva fűre mentem és falnak csaptam... 1 kör tömör gyönyör első szárny nélkül..
Végül épphogy sikerült visszajönnöm Zero elé a 2. helyre, majd az utolsó körben megfutottam friss gumikon a leggyorsabb kört.
Grat Kiminek a győzelméhez, már ráfért. Teamnek meg fel a fejjel még korántsincs vége |
Nem írok nyilatkozatot mert abban nem lenne köszönet! Csak annyit hogy ha a mechanikai hiba marad én nem jövök többet versenyre! Vicc hogy 6-os hűtőnél leég a motor bazzeg! Ezért nem fogok szenvedni, hogy a gép gondol egyet oszt kidob! Szóljatok ha ki van nyomva akkor jövök! Csá! Hajrá team! |
sZIASZTOK.
Qval:4 hely.nem mentem valami jó időt így a jobb pozíció elmaradt.
Race:Rossz rajt és korai fékezés.Túl óvatos voltam az első kanyar előtt,ezért meg is előztek páran.De jó!!! Gondoltam....Aztán padlógáááááz!!2. jobbos 1 Renault-t kilöktem és én is kimentem a fűre....Bocsi.Utsó hely!!!De jó!!!Na mind1 menjünk...Gááááázt.Aztán kezdtem feljönni és meglett az első előzés.Gáááázt!!2.előzés...Gááááázt.3.előzés..1 kiállás és csak mentem,mentem.Avége felé Optimus hibája miatt 2. helyen voltam,de láttam,hogy Tibike ugyanazt az időt nyomja mint én.Nem volt esélyem csak ha hibázik.Tartottam a tempót és hibázott...Pár körrel a vége előtt elmentem mellette is és behoztam a Red Bull-t Végre.A verseny setupom jó volt,de a gyorsasággal még gondok vannak.Sehová nincs setupom !!A Bahrein-i kiesésem miatt visszakaptam az 1.helyet.Nagyon jó futam volt sok előzéssel!Mindenkinek grat.
Sziasztok. |
Im: Tudtam hogy esélyem nem lesz mint eddig se volt csak az utolsó helyre számítottam és onnan is indultam.
Race: A setupom nagyon jó volt versenyre az autó viszonylag elég jól tapadt. A rajtot sikerült nagyon jól vennem az első kanyarban le is előztem 1 embert. Utána még 3-at sikerült leelőznöm. Boldog is voltam:)) Újra megjött a kedvem az egészhez. Már nem sok volt mert semmi jó nem volt mindig csak az utolsó hely. Aztán sikerült az egyik kanyart elfékeznem így megint utolsó lettem. Aztán Schumi elrontotta az egyik kanyart őt sikerült visszaelőznöm. Őt körülbelül 12-13 körig magam mögött tudtam tartani igaz nehezen mert sokat hibáztam de meg volt. Mielőtt kimentem volna először a boxba az utolsó előtti körben közel volt Schumi és a cél előtti kanyart próbáltam minnél gyorsabban bevenni. Sajnos ez jelentette a maláj futamom végét. Kicsúszott az autó hátulja letört az első szárnyam és vége. Próbáltam bevinni a boxba gondoltam legalább menjek végig a futamon de hiába egyáltalán nem fordult az autó első szárny nélkül. Sajnos el kellett hagyjam a pályát. Pedig nagyon tetszett ez a pálya és éreztem hogy jó lesz de sajnos nem sokáig tartott a jó. Nem baj legalább újra megjött a kedvem az egészhez!
Mivel nem tudtam végig menni nem tudom ki lett az első de gratulálok neki! |
------------------------------------ |
[8-1]
|