Témaindító hozzászólás
|
2011.02.21. 08:26 - |
----- |
im: elég rosszkört sikerült összeraknom amibe még hibáztam is a végén
verseny: a pályát nem szeretem így nem is nagyon vártam a futamot. A rajtnál véletlenül elöbb indultam el így büntetést kaptam. Büntetés letöltése után hibáztam egyet neki vágtam a falnmak az autót és feladni kényszerültem a futamot. Megint nem egy jó hétvégét zártunk értékes pontokat vesztettünk. Következő futam Barcelonába lesz a kedvenc pályámon és ott sokat várok az autótól és magamtól is. |
Made in China:
Hát kemény 20-30 kört teszteltem a futamra, még az utolsó pillanatig állítgattam a verdán. Az időmérős körömre probáltam minél jobban rákoncentrálni és nem kis meglepődésemre sikerült 33 alá is bemenni – szval 2. futam, 2. pole.
A verseny már más tészta volt. A rajtot szokás szerint elrontottam, egy darabig sikerült tapadni Kimire, sőt úgy tűnt mintha közelednék is rá, azonban pár kör után az első gumik annyira túlmelegedtek, hogy gyakorlatilag vezethetetlenné vált a verda. Világossá vált, hogy ez így nem fog menni, ezért elkezdtem a boxpanelt átállítgatni, hogy átálljak kemény gumira és 1 kiállásra, közben persze elég sokat hibáztam mert nem tudtam odafigyelni a vezetésre – még jobban leszakadtam. Az is elég nagy fejtörést okozott, hogy mivel nem a megfelelő trackpackkal megyünk és a benzin rosszul számolta a mod, ezért fogalmam sem volt, hogy mennyi benzin elég a verseny végéig, így kénytelen voltam kint maradni a pályán ezzel további értékes időt veszítve. A boxkiállás után sem javult a helyzet és innentől végleg feladtam a dolgot, eléggé szétszórtan körözgettem, rengeteg hibával. Gyakorlatilag előttem és mögöttem nem volt senki. Intercooler ugyan megpróbált felzárkózni, de amint megközelített, el is dobta a vasat. Végülis 2. lettem ami nem rossz eredmény 0 kör versenyteszttel. :)
Gratula Kiminek – teljesen megérdemelten nyert. 2 hét múlva újra benézek, remélem többet tudok majd tesztelni.
U.I.: Nem értem, hogy miért kínozzuk magunkat azzal, hogy egy 2008-as modot a 2010-es trackpackkal használunk. Azon kívül, hogy 1-2 pályát leszámítva a 2008-as trackpack sokkal jobb, a benzinmennyiség is legalább megfelelően van beállítva + vannak esős pályák is, akár rendezhetnénk esős futamot is valamikor. Ez a 2010-es kínai pálya meg tényleg kritikán aluli volt. |
Sziasztok!
Qval:Háát,mehettem volna jobb időt is,de nem lett volna meg az 1. hely.Így a 2. hely elegendő kellett,hogy legyen.
Race.Tudtam,hogy jó a setup versenyre,mert jól sikerültek a tesztek.A rajt jól jött ki és atzélre álltam.Pár kör után kezdett lemaradni S.V.és ez így ment a verseny végéig.Élveztem,hogy jó az autó,de semmi nem történt 3 hibámat leszámítva.Ezt a pélyát nagyon szeretem és bíztam benne,hogy nyerek.Sajnálom,hogy úgy sikerült,hogy nem voltak a többiek jelen.De a pontok meg vannak és várom Barcelonát,mert ezt is szeretem.Mindenkinek grat és jó felkészülést Spanyolra.
Sziasztok. |
IM: A setupom nagyon jó volt és ha nem rontom el a 3. szektort meg futhattam volna a leggyorsabb köröm ezen a pályán de így is 4. helyről rajtolhattam.
Race: Az első kanyarban sajnos kícsúsztam. Utána eredtem a többieknek és Gery-t utol is értem. Hibázott a 2. szektorban és el akartam menni mellette de sajnos nem sikerült bele szálltam.(Ne haragudj Gery nem direkt volt). Ki kellett menjek a boxba mert húzott az autó. Miután visszajöttem a boxból (szokásos nagy szerencsém) elment a netem és kilépett a játékból. Sajnos itt vége lett a Kínai futamomnak is pedig nagyon jó setupom volt.Remélem a következő futamon több szerencsém lesz az eddiginél.
Gratulálok Kimi 2. győzelmének! |
Üdv!
Ezen a pályán csak egy körön tudtam viszonylag jó időt menni, a felvezető után közvetlenül. A 3. körtől az első gumik elkezdtek erősen melegedni, így a tapadás elment. Több másodperccel rosszabb köridők lettek, az autó nehezen volt kormányozható.
A pályaépítő eléggé gagyin rakta össze ezt a kínai pályát. Az ívek sem stimmeltek igazán és a hátsó egyenesre ráfordító jobbos kanyarból is kifelejtette a dőlést. Így a gumik itt hatalmas terhelést kaptak a kigyorsításnál a centrifugális erőnek köszönhetően. (Ez van amikor nem a modnak megfelelő trackpackel megyünk!)
Egyáltalán nem számítottam itt jó eredményre, mivel versenyre nem tudtam beállítani az autót a nagymértékű gumimelegedés miatt. A célom az volt, hogy végig tudjak vele menni (ballagni) és a bónusz 5 pont mellé még néhányat begyűjteni. 5-6. hely környékét céloztam meg. Végül a 4. lett belőle. Így is megfelelt, egye fene! :) Az összetettben legalább egy kicsit stabilizálja a helyemet a ponttáblázaton (a köv. versenyig). :)
A futam köreit nem részletezném, mert csak kínszenvedés volt minden egyes méter.
Sajnálatos, hogy többen hiányoztak a jól megszokott mezőnyből.
Gratulálok Kiminek az újabb győzelemhez! Valamit nagyon megtalált valahol, hiszen hihetetlen konstans köridőket ment, mintha rá nem is lenne érvényes a fizika. :-)
Gratula Sanyinak! Kár, hogy csak kéthetente tudja részvételével és remek vezetésével ligánk színvonalát emelni!
Grat Interhűtőnek is - a már tűzbiztos Ferrarival! És gratula Gerynek is a kitartáshoz és a 9 pont szerzéséhez!
Menjünk Kataluniába! Ezt a pályát szinte mindenki szereti és itt kisebb különbségek szoktak lenni a versenyzők között, több izgalmas csatával.
*** Fly McLaren! ***
|
Nekem ez volt az első versenyem a ligába és már nagyon vártam.
Időmérő:Jól indult az időmérőm jó volt a setupom is.De viszont én rontottam. A második körbe rontottam mikor megcsúszott az autóm ,és már úgy gondoltam fölösleges még egy kört mennem mivel csak három kört lehet menni.Da viszont annak is örülök ,hogy nem énlettem ígyse az utolsó hanem egy BMW-Sauberes.
Futam:A felvezető kör jól alakult a csapattársam igaz megprödült te visszazárkózott énis tarottam a tempót melegítettem a gumikat.Mikor a rajthoz értünk szépen áltam be, de mégis rosszúl kaptam el a rajtot de ígyis tudtam tartani a tempót. Az első három nagyon elment én igazán Zero-val csatásztam nagyon még teszten, meg versenyen is. Amikor Zsolt a BMW-Sauberes belém jött a hátsó szárnyammal valami történt és húzott az autó.De úgyis végigmentem az 1.boxkiálásomig. Még mikor nem álltam ki a bix-ba mikr egy páran már kiálltak pl:Zero akkor megtudtam előzni. De tudtam nekem is kikell jönni nemsokára ő lassabb volt valamiért kb úgy 3mp-re elis mentem tőle,de mikor áltam ki a boxba túlmentem rajta és ezért több előnye volt.A box-ban 16mp-t várni kellet mire kész lettem ,és Zero már messze volt. A boxkiálásom után mentem egy kört és azután jobban mentem mint Zero és kesztem közeledni hozzá. De a második kiállásomnál már rosszabb voltam.Igaz koptak a gumik is de szerintem elsőre jó eredményt értem el. De annak örülök hogy a csapattársammal pontott szereztünk. Míg ő 3. én 5. lettem.
Sziasztok. |
[7-1]
|