Témaindító hozzászólás
|
2011.02.27. 17:52 - |
--------------------------------------- |
Időmérő: hát az első szektort ahogy megláttam elkezdtem izgulni mert 27:3-as első szekit futottam majd a 2. szekibe már hibáztam de még mindig minusz volt kimihez képest majd a végére kaptam 27 ezredet.. :S
Futam: A rajtnál kimi megcsúszott és bevágott elém én már nem tudtam semmit tenni megkoccoltam a hátulját és mindketten a falnak mentünk.. Majd kimi mögött mentem, és úgy éreztem hogy beférek de sajnos nem és megforgattam...Ezután visszaestem a 3. helyre kb. Gyórsan feljöttem a 2.-ra majd az elsőre de az első kiállásom után már csak 2. voltam.. Végig ezen a helyen voltam innentől és nagyon unalmas verseny volt.. Grat kiminek a győzelemért és azoknak akik körbeértek.. :))
Monacoba készüljetek mert a meki belefog húzni.. :D |
IM: A setupom nem volt az igazi stabilság szempontjából. 6. helyről rajtolhattam.
Race: A rajt nem sikerült túl fényesen bár nem is akartam nagyot rajtolni csak szép lassan mert az előző két versenyben a nagy sietség miatt dobtam el a vasat:) Az első szektorban a hosszú jobbos kanyarban lecsúsztam és odahagytak. Aztán sorba hullottak ki az emberek és csúsztak ki. Miután kicsit tisztult a terep 2-en voltak mögöttem. IC elég durván elrongyolt mellettem kicsit meg is sínlettem mert össze akadtunk de sebaj. Csak Gery maradt mögöttem. Ő vele óriásit csatáztunk igazából nem is tudom hány körön keresztül. Őszintén jóvolt egy kis marakodás:)) Sokszor nyert ő mivel kanyarban biztosabb volt a kocsija nem csúszott annyira viszont egyenesben gyorsabb voltam. 1 kiálláson voltam ahogy ő is. Kiment a boxba. Tudtam meg kell tolnom a kört hogy elé tudjak visszajönni mert a következő körben nekem is ki kellett állnom. És a szokásos izgulás miatt megint hibáztam. Amikor be akartam állítani az üzemanyagot hogy mennyit töltsenek rossz gombot nyomtam és egy másik játékos szemszögét láthattam:)) Mire visszanyomtam a képet addigra kicsúsztam és letört az első szárnyam. Gondoltam lesz ami lesz bemegyek és végig viszem a Bömöst:) Gery közeledett próbáltam kicsit fentartani de hiába nagyon húzott az autó és elengedtem. Mikor a boxba mentem átmentem a fehér vonalon mivel húzott az autó és kaptam is 1 kör büntit. Na hát ez még dobott a dolgon végleg vége lett a kis csatánknak Gery-vel. Lacko még eldobta előttem a vasat a végén:) Azért sikerült beérnem 4. helyen aminek örülök a 2 kiesés után. Monaco-t nem igazán szeretem nagyon szűk de lesz ami lesz.
Gratulálok az első helyezettnek! |
Szeretem ezt a spanyol pályát. Gyors, lendületes kanyarokkal, jó ritmussal. Szívesen edzettem itt, könnyű volt ráhangolódni. Sosem voltam jó egy gyors körön. Itt viszont a hotlapsen a 3. helyet szereztem meg és szintúgy a kvalifikáción is. A versenybeállítás is elég stabilnak tűnt, így aztán jó reményekkel vágtam neki a versenynek. Amik aztán a 2. körben hirtelen szertefoszlottak. A 9-es kanyar előtt kapott az autóm hátulról egy hatalmas ütést IC Ferrarijától, aminek köszönhetően bukfencezve repült ki a sóderágyba, majd a gumifalba csapódva kitört a jobb hátsó kerék. Próbáltam bevonszolni a boxba, hátha hegesztenek fel helyette egy másik kereket, de a jó kis Meki alig vánszorgott, reménytelen volt beérni vele. Így aztán fel kellett adnom ezt a futamot. Hogy ki volt a hibás ennél a balesetnél? Jó kérdés! Hogy’ mertem fékezni a kanyar előtt??! :)
Ehhez a szituációhoz talán a F-1-es szabályzatot sem kell elővenni, elég ha fellapozunk egy sima kresz-könyvet. Megfelel egy régebbi kiadás is; az is leírja, hogy mindig a hátulról érkező a hibás az ilyen ütközéseknél. (Javasolhatnám, hogy a bírói testület vizsgálja ki az esetet, de azok is mi vagyunk!) :-D
Sajnálom, hogy ilyen rövid távon véget ért a versenyem, de hát mit lehet tenni; balesetek, ütközések voltak és lesznek is, bármennyire próbál az ember vigyázni – ez egy ilyen sport.
Gratulálok a győztesnek az elképesztő főlényéhez és mindenkinek, aki túlélte a futamot és beért a célba!
Örülök, hogy Devids azért megvédte a csapat becsületét és egy remek 2. hellyel tovább tudta növelni pontelőnyünket a konstruktőri versenyben!
*** Fly McLaren! ***
. |
Sziasztok.
IM:Nem a legjobb időmmel,de meglett a POLE! :)
Race:A rajt jó volt,de valamelyik BMW-s a pirosnál indult el így mejdnem telivágott minket.Az egyenesben Davids belém akadt el is mentek páran mellettünk.Aztán a bal éles kanyarban balról megint belém aztán megint belém,de úgy ,hogy majdnem ott maradtam.Davids kicsit változtass a versenyzési stílusodon,mert így nem lehet menni eszetlenül.Köszi!Nme csak az én nevemben kérlek.Aztán 6. hely.Tudtam,hogy jó az autóm és csak mentem,mentem.Hullottak az emberek és elől voltam.Végül is mindenki kapoott 1 kört nem volt miért izgulni csak a gumikra és az üzemanyagra kellett figyelni.Monaco jön...nem szaretem.Sok carbon darab lesz a pályán.
Köszi.Mindenkinek grat.Sziasztok. |
A spanyol nagydíj-on nem a legjobb időm volt de azért a verseny közben mentem jobbat-is.
IM:az időmérőn nagyon rossz volt az időm de ennek ellenére nem adtam fel.
Futam:8. helyről rajtoltam és 3.lettem. Az elején sok volt a kicsúszás én olyan sokat kicsússzással nem hibáztam,de azért volt nekemis sok hibám. A verseny közben döntöttem meg a legjobb időm a hotlapson.Zsoltival nagyott csatáztam de szerintem neki valami volt az autójával és igaz ellene győztem de nagyon nehéz volt, mert ő az egyenes szakaszokon gyorsabb volt, de nekem jobban tapadt az autóm és jobb volt egy kicsit a kigyorsításom. Előlem kiestek sokan és sajnáltam őket hogy nemtudtam velük versenyezni.
Hát rövide ennyi ,Sziasztok, |
Hát ez nem az én futamom volt megint! Időmérőn kizártak, a felvezetőn megálltak előttem.....
És ha ez még mind nem lett vola elég a rajt utáni első pár kanyarba azt se tudtam merre rántsam a kormányt, hogy ne találjak telibe forgó autókat!
Zero testvér! Nem tudom melyikünk volt a bal..sz, de nagyon sajnállak! Nem így szerettem volna pozíciót nyerni elhiheted! Jobban szeretek marakodni veled rajta!
Hogy még kilátástalanabb legyen a helyzetem, az elsőszárny cseréhez érkezve 19mp javítás után, a boxkijáratnál megkaptam a Stop&Go büntetésem! Sajnálom ezt a futamot, mert minden köröm 1.21 alatti volt majdnem. De a végére feltettem a motorteljesítményt és úgy voltam vele....
Ha kibírja kibírja, ha nem nem! És padlógáz
Hiba volt! Leégettem mint a sz.r! :)
Monaco-Monaco, de csodááás, te vagy nékem a szív dobogááás!
Hajrá! |
IM: Annak ellenére hogy nem sikerült sokat tesztelnem a pályára a 4. helyet sikerült megszereznem.
Futam: Álomszerű rajt volt, páran beragadtak Laczko meg elviharzott, első kör után már vezettem, de pár körrel később szembesülnöm kellett azzal hogy a futamra hosszútávon nem teszteltem eleget (bár sztem vki msn-je miatt volt hogy elba*szódott a setuopom) mert hihetetlen sebességgel emelkedett a kocsimon a gumik hőfoka amit nem értettem, és sikerült kiesnek a gumik miatt...
Sajnálom hogy nem sikerült befejeznem, mert igy értékes pontoktól estem el. ez a versenysport. Majd a következő pályán remélem sikerül maradandót alkotnom. Köszöntem! |
--------------------------------------- |
[8-1]
|