Témaindító hozzászólás
|
2011.04.17. 16:40 - |
------------------------------------------------------------------------- |
IM: Nem volt időm megint tesztelni így elég rossz időt mentem setupom se volt szokás szerint:(
Futam: A rajt elég jól sikerült de aztán hibák miatt hátra csúsztam. Közben többen is kiestek előlem így 5. helyre érkeztem. 1 kiálláson voltam és nem igazán tudtam tartani a verseny tempót ezért monoton körök voltak bár "csak" 2 kört kaptam.
Gratulálok Kiminek a győzelemhez! |
na ezt sikerült "értelmesen" leírnom :D :D :D |
nekem elég sok volt a problémám. ismét hanyagoltam a tesztelést és annak ellenére sem ment a pálya, hogy a régi időkből még megvolt a legütőképesebb setupom is. Egyszerűen a közelébe sem tudtam lenni annak a köridőnek amit korábban simán meg tudtam futni. Valahogy rá kell jönnöm, hogy mi a bibi, mert a rendelkezésre álló másfél óra teszt nem volt elengendő.
A rajtom jó sikerült és az első kanyar után akár az első helyre is feljöthettem volna, de oldalról belémjött valaki (asszem a csapattársam) és lesérült autóval visszaestem az ucssó helyre. Utána próbáltam felzárkózni, de mikor feljöttem kb 1mp távolságra az amúgy kiválóan versenyző Zérora, utána zsinorban 3 kört is elrontottam és 5mp-re dagadt az előny. Később láttam, hogy Kimi elég korán kiállt és pontmögém jött vissza. Valami tutira nincs rendben a netjátvel ugyanis kb 5mp-enként eltűnt, majd feltűnt a kocsija mögöttem. Az egyik pillanatban még a távolba láttam utána eltűnt majd a féktávon mellettem jelent meg a kocsija. A kigyorsításon ismét eltűnt :D Szval elég érdekes volt. A féktávon megpróbáltam visszatámadni, de mivel a többieknek valamivel jóval rövidebb volt a féktávja, ezért esélyem sem volt. Majd rögtön el is dobtam a vasat. Utána már nem láttam értelmét visszamenni a pályára, mert annyira egyforma volt mindenkinek a tempója, hogy esélytelennek láttam a felzárkózást és nem akartam 30 kört magányosan autózni.
Remélem sikerült megtalálni a setup probléma után, mert a Hungaroringi és a Spa-i g futamra (kedvenc pályáim) mindenképp szeretnék jönni.
Grat a célbaérőknek :) |
* Először is üdvözölnék mindenkit akkor az első futamom után!
Nagyon gyors ellenfeleket véltem felfedezni ezért azt gondolom hogy sok izgalmas csatám lehet majd.
Az időmérőből a maximumot tudtam kiautózni, sajnos csak ennyire futotta a setupomból...
Ami azt illeti a versenyen nem is gondoltam volna hogy tudok versenytempót futni a többiekkel és hát a rajtom után kicsit bizakodóbb is lettem. Kimihez közöm nem volt nem is értem hogy bírtam eddig tartani,ugyanis körönként megvolt az 1,5-2 másodperces különbség ami ugye óriási a forma1-ben. A gumiajim nekem elfogytak sajnos nagyon hamar,így ahogy azt már Zero is említette a nyilatkozatában a nagyon keskeny utolsó szektorban hibáztam egy nagyot ami a második helyembe került, így tudtam felálni a dobogó 3.fokára.Legközelebb majd okosabban kell csinálnom,nagyjából ezt tudtam az első futamon... Köszönöm szépen mindenkinek a fair playt és gratulálok a győztesnek illetve akik célba értek!
|
Az időmérőn nem tudtam mért kört futni egy hiba miatt, így a rajtrács utolsó előtti helyéről indulhattam.
A korábbi széles nyomvonalú pályák után ez a hockenheimi tényleg csak aszfaltcsíknak nevezhető, mivel jelentősen keskenyebb. A harmadik szektorban, - ami a leglassabb is - ráadásul magasak a rázókövek. A verseny első felében estek ki néhányan a mezőnyből talán éppen az utolsó szektor „szeszélyei” miatt miatt.
Nem sokat tudtam edzeni ezen a pályán. Nem is terveztem nagy hajtást és csatákat erre a futamra. A cél csak annyi volt, hogy sima vezetéssel befejezni a versenyt. Igazából taktikám sem volt. A kiállások számát is akkor döntöttem el, amikor Edd mondta a kezdés előtt, hogy elég a két etap, mivel bírják a gumik. Úgy is lett. A gumik és az autó is szépen bírta. Hiba nélkül, senkitől sem zavartatva teljesíthettem a 42 kört, aminek a végén a 2. helyen értem célba.
Sajnálom, hogy megint kevesen maradtunk befejezni a versenyt.
Gratula Kiminek, ismét magabiztos fölénnyel nyerte a futamot. Grat Sevynek is a dobogó 3. fokához!
Örülök, hogy csapatunk stabilan vezeti a konstruktőri bajnokságot.
*** Fly McLaren *** |
Még annyit,hogy nem Laczko volt hanem S.V.Bocsi.csácsá.. |
Sziasztok!
Qval.A legjobb időmmel sikerült a pole-t elvinni.Örültem neki,mert a mai napon nem nagyon tudtam gyakorolni.
Race:Megint rossz rajt pedig láttam a lámpát most.Valaki bejött mellém én meg kisodróttam a homokba.Na meg is előztek páran.A 3.helyen autóztam és kezdtem rámenni az előttem lévőre.Pár kör után sikerült a szélárnyékából kifékezbi és üldözhettem az elsőt.Sexy(asszem)mentünk sokat Aztán mellette is sikerült nagy csatában elmennem.Majd a kiállásnál elnéztem és 1 körrel előbb álltam ki.Át kellett állítani a kiállásomat.Mentem tovább.Laczko-t értem utól és kifékezve a hosszú egyenes végén beszúrtam neki.Egymás mellett mentünk,de nekem jobban gyorsult a RED BULL :) és előtte fordultam.Sajna összeértünk és nem tudom mi lett vele.Remélem semmi.Ezután csak mentem,mentem és szinte hiba nélkül behoztam a gépet.Silvrstone-t sajnálom,mert ott is jó volt a tempóm!Mindenkinek grat!!Jó felkészülést a Hungaroringre!!NAGYON JÓ FUTAM VOLT SOK ELŐZÉSSEL ÉS IZGALOMMAL!!!
Sziasztok! |
------------------------------------------------------------------------- |
[8-1]
|