Témaindító hozzászólás
|
2011.06.07. 14:28 - |
------------------------------------------------------------------------- |
Sziasztok!
Sajnos abba kellett hagynom az F1-et, mert elég kemény műtéten estem ezért pihennem kellett. Hová is térhetem volna vissza mint a régi jó öreg A-ligahoz! :)
IM: Sajnos valami miatt nagyon lassú voltam, talán azért, mert nem készültem annyira teli tankosra így csak a 4 vagy 5 helyen voltam nem tudom pontossan! :)
Race: Jól rajtoltam le is rajtolhattam volan Kimit, de bezárt elém így még Zero is elment!
Mentem a többiek után probáltam felzárkozni kisebb nagyobb sikerrel. Aztán Zeroval kezdtem csatázni meg is előztem, de vissza is elözőtt. Alig vártam az első kiállást mert a rajtnál sérült a hátsó szárnyam ezért nem úgy teljesítettem ahogy szerettem volna.
Sajnos Tibike is kiesett ezért nyomni kelletett hogy hozzon pontot a Ferrarinak ez a futam.
Nagyon közeledtem Zero, de nem sikerült támadó távolságba kerülnöm. Második kiállásnál kiderült hogy Zero csak 1 kiálláson van így sajnos lemondhatam a 2.helyről. de ennek ellenére jó kis visszatérő futamom volt. :)
Gratulálok Kiminek a VB címhez és Zeronak a csapatbajnokihoz!
Évadzáró Franciaországban lesz jó ki pályának tartom meglátjuk milesz! |
Im: Megfutottam a pole-időt 3 tizeddel verve a 2. Kimit.
Race: Jó rajt, de a kör kanyaros részén (még nem tapadtam eléggé) lecsúsztam és Kimi, később Sevy is elment mellettem. A futam során többször is hibáztam, így visszaestem az utolsó előtti helyre, megelőztem Alonsot. Közelítettem Ferikéékre a kicsit megtépázott kocsimmal, amit 25 mp-en keresztül javítgattak az első kiállásomnál. Utána újult erővel üldöztem Ferit és Zerot, sajnaos a nagy siettségben, túlfutottam egy rázókövön a 2. szektor végén, hiába próbáltam menteni a dolgot, de nagy sebességgel falnak csapódtam és a bal hátsó kerék leszakadt a kocsiról. Sajnálom hogy nem tudtam befejezni ezt a futamot előkelő helyen... De talán a franiáknál még tudok valami emlékezeteset alkotni erre az idényre.
Grat a Kiminek a VB-hez, és a McLarennek (főleg Zeronak), hogy minden futamon sikerült pontokat hozniuk és megnyerni a csapatbajnoki címet. |
Sziasztok.
Röviden.
Q:2.helyről indulhattam,ez nem volt rossz.
R:Nem túl jó rajt és 3. vagyok.Megyek a többiek után Sevy mellett elmentem.Rontott.Aztán Tibike is a köv kanyarban.Sevy a célegyenes végén megelőzött és mentünk pár kört mikor eltünt.Inenn sima vol és az első kiállás után rájöttem,hogy Zero 1 kiálláson van,Na elkezdtem nyomni és épp,hogy elé jöttem vissza.Nehéz lett volna megelőzni a pályán.Mindenkinek grat.Remélem az utsó versenyen sokan leszünk.Sziasztok. |
Üdvözlet!
A brazil helyszín sokaknak kedvence, jó versenyek voltak itt mindig. Én is szeretem ezt a pályát; lendületes, nem unalmas még sok kör után sem.
Az edzéseken próbáltam hatékony beállítást faragni valamelyik korábbi setupból. Eleinte a valenciaiból indultam ki. Aztán Tibike javasolta, hogy a belgát vegyem elő, azon állítgassak. Ez úgy tűnt, hogy be is jött. Jó végsebesség mellett a kanyarokban is stabil volt az autó. Szintén Tibike mondta, hogy féltáv alatt fogynak el a gumik. Először nem gondoltam az egykiállásra, de aztán lepróbáltam. Nálam alig kopott 25 kör alatt. Így döntöttem a versenyre a két hosszú etap mellett.
A rajt jól sikerült, előrébb is jöttem az első két kanyar után. Tudtam tartani a tempót a két kiállásra tankoltakkal is. Örültem, hogy az egykori bajnokunk Ferike is beállt. Jó volt vele egyet csatázni a 8. kör környékén. Sevy nethiba miatt eltűnt előlem, aztán Tibike is mögülem egy rázókő miatt. A 2. helyen körözgettem, csak Ferike tűnt veszélyesnek erre a pozícióra.
Az újoncok is figyeltek és korrektül félreálltak a lekörözésnél. Köszönet nekik. Reméljük maradnak a ligánál! Ha segítségre lesz szükségük, meg fogják kapni tőlünk.
Az egykiállás jó döntésnek bizonyult. Egy ideig vezettem is a versenyt. Majd a kerékcserém után Kimi volt, aki foghatónak tűnt. De ezt ő is látván alávágott a lovaknak és az utolsó kiállására kiautózott több, mint 30 mpercet előttem, így 2 mperccel elém érkezett vissza. Ezt az előnyt az utolsó 15 körben 10 mpercere növelte az élen. Közben Ferike is jött hátulról -tizenegynehány mperc távolságból - a könnyebb és friss gumikkal futó Ferrarin. Körönként majdnem fél másodpercet faragott, és úgy tűnt, hogy ha így folytatja, akkor utolér, és a 2. helyért csatázhatunk még egyet a futam végére. 3-4 mpercre meg is közelített, aztán ez a köztünk lévő távolság az utolsó körökre állandósult.
Az autóm végig egyenletesen teljesített, jól vezethető volt, a gumik alig koptak. (Féláron megveheti a Ferrari a McLarentől ezeket a papucsokat!) Hiba nélkül tudtam végigcsinálni a futamot, aminek örülök, no és persze a 2. helynek is. Sajnálom, hogy Tibike kiesett, vele szerettem volna küzdeni az összetett 2. helyért.
Gartulálok Kiminek az újabb győzelméhez és a bajnoki címéhez is! Meggyőző volt a fölénye az évadban. Gratula a beugró Ferikének is a dobogó 3. fokához!
Jó érzés volt a McLarent ismét konstruktőri bajnoki címhez juttatni.
Sajnálatos, hogy az évad végére többen elmentek a ligából. Reméljük, hogy SzL által készülő új honlap és új ötletek visszahozzák a versenyzőket és újra szép napokat, izgalmas versenyeket fog megérni ez a közösség!
A francia záró futam után búcsúzom - egy időre. Várom azt a progit, ahol újra változó időjárás mellett versenyezhetünk. Remélem, mihamarabb elkészül, megérkezik és működni is fog!
Tartalmas nyarat és jó pihenést kívánok mindenkinek! :)
*** Fly McLaren! *** |
------------------------------------------------------------------------- |
[5-1]
|