Ausztrál Nagydíj Hát én yol elcsesztem a versenyem, mert én naiv 11körre tankoltam a tesztekbol kiindulva, ahol mindig 11körös volt a verseny :) Szelivel voltam harcban a 3. helyért amikor észrevettem h kevés a benzin az első kiállásom után, és még volt 7kör...De nagyon jo volt, Monzában javítani fogok remélem! |
4 (2006.09.04.) |
Olasz Nagydíj Versenyzők nyilatkozatai a futam után! |
7 (2006.09.13.) |
San Marino - Imola Nagydíj Versenyzők nyilatkozatai tesztelés, időmérő és verseny után. |
6 (2006.09.19.) |
Európai Nagydíj Versenyzők nyilatkozatai a futam után. |
5 (2006.09.24.) |
Spanyol Nagydíj Igazából már nem emlékszem rá, hogy mi történt de amire emlékszem leírom. Arra emlékszem hogy már az első kanyarba kicsúsztam meg még párszor de végig a 3. voltam a versenyen. Majd a vége előtt 1-2 körrel Szeli T. megpördült én nekem sikerült megelőznöm ja meg azt tudom hogy Szl mát megint nagyon elvert :(. Kb. 20 mp. ez elég sok de mindegy a bajnokságnak még nincs vége. |
4 (2006.10.08.) |
Maláj Nagydíj Maláj Nagydíj nyilatkozatok |
5 (2006.10.08.) |
Német nagydíj Mivel a multkori verenyen is első lettem ezért időmérőn csak 1 gyorskröm volt. Ezért nem is sikrült jó időt elérnem csak a 3. helyet azereztem meg. A versenyem már megint hibátlanra sikrült. És a csapatmunka is segített. |
4 (2006.11.15.) |
Angol Nagydíj Versenyzők nyilatkozatai a verseny után |
5 (2007.01.02.) |
Francia nagydíj Szenvedéseim ezennel véget értek. A ezek után csak jobb lehet a folytatás. |
4 (2007.01.02.) |
Japán nagydíj Már megint akadt nekem a játék de mivel szerentsém volt első lettem. A rajtnál nem sikerült majd fejre is álltam ,de ez van. Megnyertem azt kész. Dehogy több ilyen szerencsém nem lesz az biztos |
5 (2007.01.02.) |
Monaco-nagydíj Az időmérő jól sikerült a 2. hellyel , még a rajt is sikerült mert Szl-t a visszafordítóba megelöztem. A versenyt nem így terveztem ahogy sikerült 3-4mp előnnyel. Ez van a következő jobban sikerült majd. Bár mostis 2. lettem de már megint aza fránya benzin szivat meg.Sztem ezt nevezik pehnek :) |
4 (2007.01.02.) |
USA nagydíj Az időmérön egy szép 2. helyet szereztem meg. Reméltem hogy most majd első leszek de ez nem így volt. Aza hülye üzemanyag kicseszett velem. Így csak 3. lettem ezt az autómnak nem mostanába fogom megbocsáttani. A következő versenyen addig hajszolóm míg első nem lesz :) |
4 (2007.01.02.) |
Bahrein-i nagydíj Jó verseny volt. Izgalmas és a végén számunkra viszonylag kedvező lett a végeredmény. Sajnos egyre jobban úgy tűnik, hogy egyénibe nem a Ferrarié lesz az első hely, de jövőre mindkét trófeát elhozzuk. Idén bemelegítésnek jó lesz a konstruktőri, jövőre meg mindkettő a mienk lesz. |
3 (2007.01.02.) |
Brazil Nagydíj Nyilatkozatok a Brazil Nagydíj után |
3 (2007.01.02.) |
Kínai Nagydíj A vizes időmérőt sikerült megnyernem, nagy volt rajtam a nyomás a rajtnál mert Máté végig gyorsabb volt nálam, bár igaz hogy a rajtnál sikerült ellépni de Máté így is utolért, és megelőzött, bár kicsit megint meglökött de megint sokkal gyorsabb volt, legalábbis a verseny közepéig, így sokat nem számított, sőt a boxban szeli is megelőzött mert elrontottam a bejáratot, de őt nagynehezen sikerült megelőznöm, így 2. lettem |
3 (2007.01.03.) |
Belga Nagydíj Az időmérő és a rajt is jól alakult számomra, bár Máté nagy nyomást jelentett mert már csak 2 pont lett volna a különbség ha nyer, ezért nem szabadott kibáznom, a rajnál Máté vesztett 10 mp-et mert Dav kiütötte, de sztem nem volt szándékos, ezután egyre jobban elléptem és végül 30 mpes előnnyel sikerült nyernem, ami a gumiválasztásnak volt köszönhető, mivel elég hűvös volt az időjárás így a lágy gumijaim nem koptak el olyan hamar, többiek óvatosabb gumitaktikája viszont most nem jött be |
3 (2007.01.03.) |
Kanadai nagydíj Taktikám jó lett volna mert az 5 körben kijöttem tankolni csak hát a 11 kör felé elkezdett a Netem akadozni. Előszőr nem foglalkoztam vele de később pár körrel később már nagyon akadozott így feladtam. Ez van |
5 (2007.01.05.) |
|