01 - Ausztrál GP
|
10 (2008.02.08.) |
02 - Maláj Nagydíj
|
10 (2008.02.24.) |
03 - Spanyol Nagydíj
|
14 (2008.03.03.) |
04 - Monaco-i Nagydíj
Az időmérőn bekerültem a 2. sorba, ami rendkívül jó teljesítménynek számított.
A futamon az első körökben hibáztam egy nagyot, megpördültem, de az út közepén landoltam, ezért amilyen gyorsan tudtam tapostam a gázba, hogy minél kisebb galibát okozzak. Sajnos pont csapattársam kárára ment az egész. 20-19 volt a taktikám, azaz 1 kiállás, be is jött, mert ezt az egy hibát leszámítva nem vétettem semmit. az első etap végére szétkoptak a gumik, de a másodikban már jó volt minden. Végig sérült volt az autó, de vezethető maradt. Örülök, hogy behoztam az autót a második helyre és gratulálok csapattársamnak, aki szintén gazdagította a Honda csapatot. Nagy lépés volt ez a futam a csapatnak. Jó felkészülést Kanadára, mert sejtésem szerint ez a következő helyszín! |
11 (2008.03.05.) |
05 - Kanada Nagydíj
|
12 (2008.03.10.) |
06 - USA GP
|
15 (2008.03.25.) |
07 - Brit GP
|
12 (2008.04.03.) |
08 - Bahrein GP
|
13 (2008.04.08.) |
09 - Európa GP
|
12 (2008.04.16.) |
10 - Francia GP
|
12 (2008.04.21.) |
11 - Török GP
|
12 (2008.04.28.) |
|